"Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC işçi axtarır - VAKANSİYA
"AFB Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Prior Leasing" işçi axtarır - MAAŞ 1200-1800 MANAT - VAKANSİYA
"Xalq Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bonamed" aylıq 5000 manat gəlirlə - İŞÇİ AXTARIR - VAKANSİYA
Emin Ağalarovun şirkəti işçilər axtarır - MAAŞ 1500-2500 MANAT - VAKANSİYALAR
"Unibank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azərpoçt" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Massi" şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1000 MANAT - VAKANSİYA
Bakıda yeni açılmış ABŞ şirkəti işçil axtarır - VAKANSİYA
"AzerGold" CJSC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azerbaijan International Mining Company" işçi axtarır - VAKANSİYA
"North West Construction" işçi axtarır - VAKANSİYA
PASHA Bank
Kredit Analitiki/ Korporativ Bankçılıq
Son tarix 22 noy 2022 Müraciət et
İşiniz nədən ibarətdir?
- Kreditlərin strukturlaşdırılmasını həyata keçirmək, Bankın mövcud kredit məhsullarından istifadəni təmin etmək, bu məhsulların müştərinin ehtiyacları və Bankın daxili siyasət və prosedurlarına uyğunluğunun təmin edilməsi
- Sifarişi təmin etmək məqsədilə həyata keçirilən müştərinin ilkin maliyyə və qeyri-maliyyə təhlilinin həyata keçirilməsi
- Kredit risk anderraytinq və sonrakı mərhələlərdə müvafiq komitələrdə təsdiqini tapmaq üçün limitlər və kredit komitəsinə təklif edilməsi
- Müştərinin səlahiyyətli nümayəndəsi ilə müvafiq müştərin meneceri vasitəsilə və onun iştirakı ilə görüşlərin keçirilməsi
- Müştəridən ilkin təhlil və risklərin təyin edilməsi üçün lazım olan məlumatı tələb etmək, risk anderraytinqinə müvafiq məlumatın çatdırılmasını və ehtiyac olduqda əlavə tələb olunan informasiyanın müştəridən alınıb çatdırılmasının koordinasiya edilməsi
- Kredit və limitlərin öncədən təyin edilmiş limitlər və məqsədlər çərçivəsində istifadəsinə nəzarət edilməsi
- Müstəqil olaraq kredit strukturu və müştəriyə uyğun olan optimal məhsul qarışığına qərar verilməsi
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə 1 il təcrübə
- Xarici dil bilikləri: İngilis dili (orta)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
- Texniki biliklər: IFRS
Team Lead of Talent Acquisition and Recruitment
Son tarix 22 noy 2022 Müraciət et
İşiniz nədən ibarətdir?
- İllik işçi qüvvəsinin planlaşdırılmasında iştirak etmək
- Daxili və xarici işə qəbulun idarə edilməsi (bütün vəzifələr üçün)
- İstedadların cəlb olunması üçün tələblərin qiymətləndirilməsi, kadr seçimi zamanı rəhbərlərlə tərəfdaşlıq
- İşə qəbul və seçim prosesində yeni təcrübələrin tapılması və bank üçün ən yaxşı təcrübənin həyata keçirilməsi üçün tətbiqlərin aparılması
- Biznes ehtiyaclarına dəstək və tələb olunan profilin anlanılması üçün vəzifə və tapşırıqların təhlil olunması
- Namizədlərin axtarılması və cəlb olunması üçün işə qəbul alətlərindən istifadə olunma planının müəyyən edilməsi, və namizədlərlə ünsiyyətin idarə olunması
- İşə götürmə agentlikləri ilə əməkdaşlıq əlaqələrinin qurulması və davam etdirilməsi. İstedad bazarını yaxşı araşdıraraq (yerli və xarici bazar daxil olmaqla) işə qəbul prosesinin sürətləndirilməsi və passiv namizədləri cəlb etmək üçün lazım olduqda agentliklərin xidmətlərindən fəal istifadə edilməsi
- Namizədlərin ilkin uyğunluğunun, aidiyyəti texniki bilgilərinin, yumuşaq vərdişlərinin, təcrübə və bacarıqlarının yoxlanılması
- İş elanlarının kontekstdən istifadə edərək hazırlanması və hazırlanmasına nəzarətin edilməsi, bütün mümkün xarici və daxili kommunikasiya kanallarında vakansiyaların yerləşdirilməsi, elanların izlənilməsi və müraciət zamanı bitdikdə elanın müvafiq saytlardan silinməsinə nəzarət edilməsi
- İşə qəbul statistikasının hazırlanması və İnsan Resursları departamentinin direktoruna təqdim olunması
- Daxili və xarici iş təklifi məktublarının hazırlanmasının keyfiyyətinə nəzarət
- Potensial namizədlərin tapılması istiqamətində əmək yarmarkalarında iştirakın həyata keçirilməsi və universitetlərlə əlaqələrin qurulmasi
- “Ən Yaxşı İşəgötürən” bank brendinin təşviq olunması
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: Sosial elmlər, İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil (magistr dərəcəsinin olması arzu ediləndir)
- İş təcrübəsi: 5-7 il (işə qəbul və ya digər İR sahələri)
- Xarici dillər: İngilis (səlis), Rus (səlis)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
- Məhsul üzrə biliklər: Bütün İR transformasiya prosesləri (İşə qəbul, Fəaliyyətin qiymətləndirilməsi, Təlim və İnkişaf, Güzəşt və Mənfəət)
- Bazar üzrə biliklər: Əmək məcəlləsi
- Başqa tələblər: Güclü ünsiyyət və danışıqlar bacarığı, innovativ düşüncə və özünü inkişafı təbliğ etmək bacarığı. Güclü idarəçilik və komanda işi bacarığı.
Organizational Development Specialist
Son tarix 22 noy 2022 Müraciət et
İşiniz nədən ibarətdir?
- Bank üzrə fərdi inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi, həmin siyahıya, eləcə də strateji hədəflərə uyğun olaraq funksional, bank miqyasında təlim siyahısının müəyyən edilməsi;
- Fərdi, Funksional və bank miqyasında təlim və inkişaf proqramlarının həyata keçirilməsi, illik təlim təqviminin idarə edilməsi (bank miqyasında, funksional və FİP)
- Bank üzrə karyeranın inkişafı prosesinin qurulması və təlim və inkişaf prosesi ilə əlaqələndirilməsi. Təlim və inkişaf nəticələri əsasında karyera yüksəlişinin həyata keçirilməsini təmin edən layihələrin və proseslərin icrası
- Karyeranın inkişafına və dəyişikliyinə yönəlik məktəb və “bootcamp”-ların planlanması, digər Tİ mütəxəssisi ilə birgə kurrikulumların tərtibi və icrasının təmin edilməsi
- Tİ prosesləri üzrə rəqəmsal həllər yolunun araşdırılması və yeni təkliflərin irəli sürülməsi (İR beynelxalq trendlərin izlənilməsi və ən azından ildə 2 dəfə komandalara təqdimatın keçirilməsi)
- Kurasiya üzrə təşkilatı inkişaf proseslərindən işçi məmnuniyyət səviyyəsinin təqib edilməsi və rüblük əsasda ölçülməsi
- Təşkilati inkişaf üzrə data-nin keyfiyyətinin təminatı – bütün proseslər üzrə lazımlı bazalara vaxtında məlumatın daxil edilməsi və hamı üçün əlçatan/ görünən edilməsinin təmini
- Təşkilati struktur – Tİ üzrə kurasiyada şöbə rəhbəri tərəfindən verilən təşkilatı struktur dəyişikliklərinin icrasının təmin edilməsi – təşkilatı struktur üzrə lazımlı təqdimatların hazırlanması, iş analizi formasının doldurulmasının təmin edilməsi
- Təşkilatı strukturun yenilənməsi prosesinin icrası – bütün Tİ kurasiyalar üzrə icrasının monitorinqi və təmin edilməsi, struktur dəyişiklərinin təsdiqi prosesinin icrası
- İş analizi prosesinin şəffaflaşdırılması məqsədilə Tİ şöbə rəhbəri tərəfindən təsdiq olunan tədbirlər planının icrası
- İnkişaf planına uyğun olaraq yeni təlimçilərin, təlim proqramlarının araşdırılması
- Liderliyin İnkişafı ilə bağlı Təlim proqramlarına tələbatın araşdırılması, yeni təkliflərin hazırlanması və icrası
- Bankın Davamçılıq siyasəti üzrə təyin olunan davamçıların (successors / hipo’s) təlim və inkişaf proqramlarının hazırlanması və icrasının təmin edilməsi, bu istiqamətdə həm Bank daxili digər struktur vahidlərlə əməkdaşlığın təmin edilməsi, həm də korporativ mərkəz tərəfindən gələn tapşırıqların idarəedilməsi
- Korporativ mərkəzlə bütün təşkilatı inkişaf prosesləri barədə sıx əməkdaşlığın təmin edilməsi, gələn tapşırıqların icrası
- Orientasiya Proqramının planlaşdırılması, izlənməsi, Buddy proqramının icrası
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: Sosial elmlər, İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil (magistr dərəcəsinin olması arzu ediləndir)
- İş təcrübəsi: minimum 3 il (Təlim və İnkişaf, və ya digər İR sahələri)
- Xarici dillər: İngilis (səlis)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (xüsusən də Power Point)
- Digər: Güclü ünsiyyət və nitq bacarığı, innovativ düşüncə və özünü inkişafı təbliğ etmək bacarığı. Güclü idarəçilik və komanda işi bacarığı
Know Your Customer and Customer Due Diligence Specialist
Son tarix 21 noy 2022 Müraciət et
Vəzifə öhdəliyi:
- Bankın istənilən formada çirkli pulların yuyulması və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə cəlb olunmasının qarşısının alınması;
- PL/TMM sahəsində bankın müvafiq qanun, qayda və normalarına riayət etməsi üzrə koordinasiyasının qurulması;
- Xarici maliyyə institutlarına aid KYC üzrə formaların doldurulması;
- Xarici maliyyə institutlarına hesab açılması üçün tələb edilən sənədlərin toplanılması, tələblərə uyğun araşdırılması və rəy bildirilməsi;
- Müxbir bankların illik KYC üzrə dəyərləndirməsinin aparılması;
- Müxbir banklardan SWIFT və ya məktub vasitəsilə daxil olan sorğuların araşdırılması və cavablandırılması;
- Gündəlik əsasda əməliyyatların PL/TMM proqram təminatı vasitəsi ilə monitorinq edilməsi;
- Bankın müştəri qəbulu və KYC proseslərində iştirakının təmin edilməsi;
- Yerli və beynəlxalq qanunvericiliyə müvafiq şəkildə müştəri eyniləşdirilməsinin həyata keçirilməsi;
- İnternet və digər vasitələr ilə araşdırmalar aparılması və araşdırma nəticələrinə dair hesabatların hazırlanması;
- Filial və Biznes Mərkəzlərindən daxil olan PL/TMM ilə əlaqəli sorğuların cavablandırılması;
- PL/TMM ilə əlaqəli tələblərin bankdaxili kommunikasiyasının təşkil edilməsi;
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
- Təhsil: İqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahədə ali təhsil
- Xarici dillər: İngilis dili və Rus dili
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
- Digər: Komanda işi və stressə davamlılıq