SME Credit Risk Underwriter
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Scope of position:
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-600-800-1000-1200 manat - 20 VAKANSİYA
-
Examine historical financial data and credit history case by case (loan applications, BS&IS&CF statements etc.)
-
Carefully summarize borrower’s data and produce clear and objective risk opinion
-
Perform the analysis of the client’s financial position and future loan repayment capacity
-
Cash Flow Analysis and borrower’s financials projection for loan repayment
-
Rating credit risk of company. Using credit rating models and other expert systems to assign ratings and support internal analysis
-
Responsible for decision making in line with internal guidelines and methodology
Required qualifications & skills:
-
Bachelor Degree in Finance, Economics, Banking or relevant field
-
Previous working experience in Credit, Risks or 2 years of experience in relevant field
-
Good analytical, decision-making and communication skills
-
Intermediate level of English ( Russian is preferable)
-
Preferable certificate: ACCA.
-
Computer skills: Microsoft Office
Interested Candidates please send your CV indicating “SME Credit Risk Underwriter” in the subject line of your message.
Otherwise, your candidacy will not be considered.
Vəzifənin məqsədi:
Müştəri bazasının keyfiyyətinə əmin olaraq Bankın potensial itki risklərini minimuma endirmək məqsədi ilə Kommersiya/Kiçik və Orta Müəssisələrlə Bankçılıq üzrə potensial borc alanlarla bağlı kredit riski təhlilini etməyə cavabdehdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Kreditlərin Strukturlaşdırılması və müvafiq satış departamentləri tərəfindən təqdim edilmiş kredit ərizələrinin və limitlərin anderraytinqini təmin etmək
-
Kredit Komitəsində və yaxud birbaşa Kredit Risklərinin Anderraytinqi departamentinin səlahiyyətində olan kreditlər üzrə son qərarın verilməsi məqsədilə kredit ərizələrinin şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi
-
Bankın təsdiq etdiyi kredit siyasəti və müvafiq prosedurlara əsasən kreditlərlə bağlı risk dərəcəsinin qiymətləndirilməsini aparmaq
-
Müştərinin maliyyə vəziyyətinin və gələcəkdə krediti qaytarmaq qabiliyyətinin yoxlanması, müştərilərin kredit reytinqlərinin hesablanması və müvafiq qərarların qəbul edilməsi işini həyata keçirmək
-
Xidmət Səviyyəsi Müqavilələrinə əsasən hər kredit müraciəti üçün kredit riskləri üzrə anderraytinqin tamamlanması və vaxtında icra edilməsi
-
Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar
Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə, Bank işi, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili.
-
İş təcrübəsi: Kredit, Risk, Maliyyə təhlili və ya müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
-
Təhlil, qərarvermə və ünsiyyət bacarıqları
-
Lisenziya/ Sertifikat: ACCA (üstünlük verilir)
-
Xarici dil: İngilis dili (səlis), Rus dili (orta) üstünlük verilir
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “KOS Kredit Risk Anderrayteri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.
Baş Müştəri Meneceri
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Yerli və beynəlxalq maliyyə institutları ilə əlaqələrin idarəedilməsi və beynəlxalq reytinq agentlikləri ilə koordinasiyası;
-
Sindikatlar, ticarətin maliyyələşdirilməsi, ödənişlər və kredit xətti üzrə işin təşkili;
-
Bütün bankdaxili və xarici müştəri sorğularının icrası, sorğuların bankdaxili koordinasiyası və ehtiyaca uyğunlaşdırılmış həll yollarının təmin edilməsi;
-
Nostro hesabların açılması və effektiv idarəedilməsi;
-
Pul bazarı və sabit gəlir sövdələşmələrinin koordinasiyası;
-
Bank üçün əlverişli tranzaksiyaların aparılması məqsədilə yerli və beynəlxalq FX və pul bazarı tərəfdaşlarının axtarılması;
-
Fövqəladə hal zamanı əlaqələrin yaradılması üçün regionlarda bütün bankların və maliyyə institutlarının və ya yerli nümayəndəliklərin, regional nümayəndəliklərin əlaqə məlumatlarının saxlanılması və yenilənməsi;
-
Maliyyə risklərinin bankın risk iştahasına, riskin idarəedilməsi siyasət və prosedurlarına uyğun idarəsinin təmin edilməsi;
-
Bankın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə xarici və yerli maliyyə təşkilatları ilə xarici valyuta mübadiləsini həyata keçirməklə bankın valyuta mövqeyinin Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının qaydalarına uyğun idarəsi;
-
Gündəlik və ya aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
-
Texniki koordinasiya və kiçik mütəxəssislərin inkişafı və işinə nəzarətin və dəstəyin təmin edilməsi;
-
İcra strategiyaları və qərarlarının təhlili və təkmilləşdirilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: Xəzinədarlıq və ya oxşar sahə üzrə minimum 4 il
-
Xarici dil: İngilis və Rus
-
Lisenziya/ Sertifikat: CFA və DipIFR üzrə sertifikatlar
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Digər:
-
Xarici və yerli kapital bazarı anlayışı
-
Xarici və yerli pul bazarı anlayışı
-
Xarici və yerli FX bazarı anlayışı
-
Xarici və yerli QK bazarı anlayışı
-
Xəzinədarlıq məhsullarının anlayışı
-
Xarici və yerli törəmə məhsullarının anlayışı
-
Ümumi maliyyə bilikləri
-
Bütün bank məhsulları haqqında biliklər
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Baş Müştəri Meneceri” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
İdarəetmə Hesabatları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 22 iyn 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
- Maliyyə məlumatlarının təhlili (bankın fəaliyyətini qiymətləndirmək üçün);
- Gündəlik və idarəetmə üzvlərinə təqdim olunacaq hesabatların təfərrüatlarla hazırlanmasında birbaşa iştirak;
- Daxili hesabat sisteminin inkişafına töhfə vermək və prosesin davamlı olaraq təkmilləşdirilməsinə dəstək olmaq;
- Bankda “Fəaliyyət Əsaslı Qiymətləndirmə” modelinə cavabdeh olan komandanın bir üzvü olmaq;
Tələb olunan təcrübə, bacarıq və bacarıqlar:
- Təhsil: İqtisadiyyat/Maliyyə və ya Biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil, üstünlük olaraq Maliyyə/Mühasibatlıq sahəsinə üstünlük verilir;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: Maliyyə hesabatları sahəsində minimum 2/3 il peşəkar təcrübə;
- Xarici dillər: ingilis dili biliyi;
- Kompüter bilikləri MS Office proqramlarını yaxşı bilmək (Excel-də yüksək səviyyədə);
- Lisenziya / Sertifikat: ACCA/CFA namizədi arzuolunandır;
- Digər: SQL biliyi üstünlükdür Güclü ünsiyyət bacarıqları;
- Çoxsaylı sorğu və/yaxud problemlərin prioritetləşdirilməsi bacarığı;
- Təfərrüatlara və dəqiqliyə diqqət yetirmək, hesabatların vaxtında təqdim olunma bacarığı;
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 21.06.2022-ci il tarixinədək başlıqda “İdarəetmə hesabatları üzrə mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.