VAKANSİYA 1
POS.az
Promouter (Satış meneceri)
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
Pos.az şirkəti satış meneceri (promouter) vakansiyası elan edir. İş yay mövsümündə dəniz kənarı məkanda olacaq. Müddət 3 aylıqdır. Lakin yay mövsümündən sonra ofis daxilində satış meneceri kimi də fəaliyyət göstərə bilərsiniz.
İş qrafiki: 10:00-dan 19:00-dək.
Əmək haqqı: 600 AZN + Bonuslar
- Azərbaycan və rus dilində səlis danışıq qabiliyyəti ( ingilis və s. Dil biliklərinə də üstünlük verilir);
- Satış strategiyalarını bilən, 1 ildən çox təcrübəyə malik;
- Aktiv və çalışqan, komanda ilə işləmək bacarığına malik;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq,analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Xoş görünüşlü və ünsiyyətcil;
İş barədə məlumat:
- Aylıq tərtib olunmuş plana uyğun satış hədəflərini icra etmək;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Məhsulu müştərilərə tanıtmaq;
- Şirkəti düzgün təmsil etməyə, bu sahədəki geyim, davranış, etik qaydalar və şirkət dəyər və prinsiplərinə uyğun davranmaq;
- Həm xanım, həm də bəy namizədlər müraciət edə bilər;
Şəxsi keyfiyyətləri:
- Satış bacarığı;
- Müştərini qazanmaq qabiliyyəti;
- Ünsiyyətcillik;
- Dəqiqlik və məsuliyyət;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Stresə davamlılıq.
Qeyd: Uyğun namizədlər, ŞƏKİLLİ CV-lərini göndərə bilərlər. Şəkilsiz və telefonla olan müraciətlərə baxılmır!
VAKANSİYA 2
Whitestone Towers
Satış təmsilçisi
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Əmək haqqı: 1000 AZN
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan və rus dilində səlis danışıq qabiliyyəti;
- Aktiv və çalışqan, komanda ilə işləmək bacarığına malik;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq,analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Yaş həddi: 25-35
- İş saatı: 09:00 - 18:00;
- İş qrafiki – 6 gün (bazar ertəsi-şənbə)
- İstirahət günləri: bazar
- Xoş görünüşlü və ünsiyyətcil;
- Ali təhsil
- Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
- Bəy və ya xanım namizədlər
- Təşəbbüskar, qərar qəbul etmə bacarığı;
- Müqavilələrin və müxtəlif hesabatların hazırlanması təcrübəsi;
- Ofis avandanlıqlarından sərbəst şəkildə istifadə etmə bacarığı;
- Ms Office proqramlarında işləmək bacarığı, (Word, Excel mütləqdir);
- Müvafiq sahədə 1 il təcrübə.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Soyuq satışın həyata keçirilməsi.
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
İş barədə məlumat:
- E-mail və telefonların cavablandırılması;
- Aidiyyatı şəxslərlə əlaqənin qurulması və qeydiyyatının aparılması;.
- Alqı-satqı müqavilələrinin, müxtəlif günlük, həftəlik, aylıq hesabatların hazırlanması;
- Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkətin fəaliyyətinin müəyyən məsələləri üzrə materialların baxılmasında, öyrənilməsində, yığımında və təhlilində iştirak etmək;
- Rəhbərliyn qərarlarının icrasına nəzarət etmək.
Qeyd: Satış bacarığı olan şəxslərə üstünlük veriləcək.
Uyğun namizədlər, ŞƏKİLLİ CV-lərini qeyd olunan email ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 3
Irshad Electronics
Müştərilərlə əlaqələr üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil - Ali təhsili
- Cinsi - Xanım
- Təcrübə - 1 il
- Yaş – 20 - 30
- Dil biliyi – Azərbaycan dili səlis, Rus dili səlis
- Kompüter – Ofis proqramları
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xidmətdən sonra zəng ilə müştəri təqibini həyata keçirir
- Müxtəlif kanallardan qəbul olunan şikayətləri idarə edir
- Təqibin nəticələrini və şikayətləri sisemə daxil edir
- Müştəri təkliflərininin qeydiyyatını aparır
- Müştəri məmnuniyyəti üzrə dəyərləndirmə edir
- Xidmətin optimallaşması üçün təkliflər verir
Şəxsi keyfiyyətlərə tələblər:
- Səlis diksiya
- Təşəbbüskar
- Ünsiyyətcil
- Məsuliyyətli
- Komandada işləmə bacarığı
- Stresə davamlı
Əmək haqqı: 500 AZN
VAKANSİYA 4
Onvolt
Satış müdiri (Avtomobil)
Son tarix 01 iyl 2022
Funksiyaları:
- Elektrik avtomobillərin satışını həyata keçirilməsi
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması (avtomobil sektorunda müştəri bazası olan namizədlərə üstünlük veriləcək)
- Planlama, idarəçilik, proqnoz və yüksək xidmətin təşkil edilməsi
- Şirkətlərlə korporativ satış üçün danışıqların aparılması
- Potensial müştəriləri araşdırılması və cəlb olunması
İş şərtlərimiz:
- İş qrafiki : Tam iş günü
- Əmək haqqı: 1100 AZN (əlavə bonuslar nəzərdə tutulub)
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- İş təcrübəsi minimum 3 il
- Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
- Komandada və individual işləmək bacarığı
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Sürücüluk vəsiqəsi
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq
- Azərbaycan və ingilist dillərində sərbəst danışıq bacarığı, rus dili orta səviyyədə bilməli
Telefon: (012) 441-65-43 (050) 482-23-00
VAKANSİYA 5
166 Yükdaşıma və Logistika
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Bazarın araşdırılması yolu ilə yeni müştərilərin aşkar edilməsi, müştəri bazasının formalaşdırılması və potensial müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulması;
- Şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar edilməsi, müştərilərə müəssisə, mal və xidmətlər haqqında ətraflı məlumatların verilməsi;
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması;
- Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş satış planının həyata keçirilməsi;
- Aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
- Satışın yüksəldilməsi və satış prosesinin effektivləşdirilməsi ilə bağlı məsələlərdə fəal iştirak edilməsi.
Tələblər:
- Peşə və ya ali təhsil arzu olunandır;
- Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində səlis yazı və danışıq bacarığı (rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür);
- Moped, skuter, motosiklet və moto aksesuarları sahəsində satış təcrübəsi;
- Dinləmə və effektiv ünsiyyət bacarığı;
- İntizamlılıq və tez öyrənmə bacarığı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki 6 günlük;
- Karyerada yüksəliş imkanı.
Müraciət:
Namizədlər mövzu hissəsinə “Satış üzrə mütəxəssis” qeyd edərək [email protected] elekton ünvanına CV formalarını göndərə və ya https://hr.166.az/ saytına daxil olaraq qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 6
Caspian Services Group
KSƏTƏM üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Tikinti avadanlığı - dirsəkli, teleskopik, qayçı tipli qaldırıcılar və s.
İş rejimi: Tam
İşə başlama tarixi: Mümkün qədər tez
İş yeri: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev prospekti 103 (Şəhərin mərkəzində ofis).
Xəritədə yeri: Ətraflı bu keçiddə.
İş şərtləri:
- Stabil iş
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Əmək haqqı: 800-1200 AZN (namizədin biliyindən aslı olaraq)
- İş saatı 1-5-ci günlər 09:00-dan 17:00-a kimi, 6-ci gün 09:00-dan 15:00-a kimi. İstirahət: Bazar günü
- İcbari sığorta
- Komfort iş şəraiti
- Perspektivli iş
- Mehriban kollektiv
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus, ingilis dili – yaxşı səviyyədə
- Bu sahə üzrə 3-5 il iş təcrübəsi olmalıdır;
- Bu sahə üzrə sertifikatı olmalıdır;
- Kompyuter bacarıqları: Microsoft Office, Internet Explorer;
- Sağlam, intizamlı, məsuliyyətli, çalışqan, diqqətli, ehtiyatlı, ünsiyyətcil olmalıdır;
- Geyim qaydalarına və geyim formasına riayət etmək;
- Tək və komandada işləmə bacarığı olmalı;
- Əmək intizamının yüksək olması;
- Təhlükəsizlik qaydalarına ciddi əməl edilməsi.
Bilməlidir:
- Fəaliyyəti ilə bağlı olan Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyini;
- Kargüzarlıq və sənəd dövriyyəsi işlərini;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırığın tam və vaxtında yerinə yetirilməsi;
- Əməyin mühafizəsi və yanğından mühafizə normaları, texniki təhlükəsizlik, əmək və nizam-intizam qaydalarına riayət etməlidir;
- İşi düzgün və operativ aparmaq üçün digər şöbələr ilə razılaşdırmaq və onlar ilə daima əlaqə saxlamaq;
- İş ilə bağlı yaranan çatışmazlıqlar/problemlər/nasazıqlar/pozuntular/təhlükələr haqqında rəhbərliyə məlumat verməli;
- İş ilə bağlı ezamiyyətlərə getməli;
- Bütün zəruri sənədlərin hazırlanması;
- Şirkətdə Təhlükəsizliyin İdarəetmə sistemini yaratmaq və onun tətbiqini təmin etmək;
- Şirkətin bütün işçi heyətini təhlükəsizlik qaydaları ilə tanış etmək və qanuna uyğun olaraq onlara riayət edilməsini təmin etmək;
- Təhlükəsiz iş şəraiti yaratmaq və şirkətdaxili siyasət yeritmək;
- İş şəraitində risklərin qiymətləndirilməsi və ona uyğun tədbirlərin görülməsi;
- Sahədə mütamadi yoxlamalar və müvafiq prosedurlar keçirmək;
- Əməyin təhlükəsizliyi istiqamətində şirkətdaxili tədrislər keçirmək;
- Keçirilmiş daxili yoxlamaları qeydə almaq və üzə çıxmış qayda pozuntuları ilə bağlı tədbirlər keçirmək;
- İşdə hadisələri qeydə almaq və göstəriciləri rəhbərliyə təqdim etmək;
- Avadanlıq və texnikanın təhlükəsiz işləməsinə və quraşdırılmasına nəzarət;
- Zərərli maddələrin toplanmasını və saxlanılmasını təmin etmək;
- Səs-küylük araşdırmalarını, atmosfer müşahidələrini, hava dövriyyəsi araşdırmalarını, gigiyena proqramlarını tərtib etmək;
- İstehsalat zədələrinin və peşə xəstəliklərinin səbələrinin müəyyən edilməsi, onların qarşısının alınması və aradan qaldırılması məqsədi ilə onları təftiş və təhlil etmək ;
- Şirkətdə keyfiyyətə nəzarət sistemini, ətraf mühitin qorunması və əməyin, sağlamlığın mühafizəsi sistemini yaratmaq və tətbiq etmək;
- Sahədə işlərin İş icazəsinə əsasən aparılmasını təmin etmək;
- SƏTƏM və KN standartlarını bütün işçi heyətinə tətbiq etmək;
- İşçilər ilə mütamadi təhlükəsizlik mövzularında tədrislərin təşkili, İş icazəsi, Risklərin Qiymətləndirilməsi kimi təlimləri keçirmək;
- Gündəlik fərdi mühafizə vasitələrinin yoxlanılması;
- Baş vermiş hadisələrin araşdırılmasında, məlumatların toplanmasında və bu cür hadisələrin təkrarlanmaması istiqamətində mühüm önləyici addımların atılması;
- İş şəraitinin, avadanlıqların və təcrübələrin təhlükəsizlik standartlarına və dövlətin tələblərinə uyğunluğunu təmin etmək məqsədi ilə onları təftiş etmək və qiymətləndirmək;
- Təhlükəsizlik üzrə təlimat və təhsil proqramlarını aparmaq və orada təhlükəsizlik əşyalarından istifadə qaydalarını göstərmək;
- Yeni işçiləri təhlükəsizlik qaydaları ilə tanış etmək və bununla əlaqədar dərslikləri tərtib etmək;
- KPİ sisteminin hazırlanması və şirkətdaxili tətbiqi;
- Şirkətin siyasətinə uyğun olaraq SƏTƏM `ə aid olan bütün məlumatların, hadisələrin statistik göstəricilərinin və s. məlumatların toplanması;
- Şirkətin Keyfiyyətin İdarə olunması proqramının tətbiq olunması və şirkətdaxili auditin keçirilməsi.
- Vəzifəsi ilə əlaqədar məsələlərə dair işçilərin sorğularını cavablandırmaq;
- Həftəlik, aylıq, rüblük və illik icra hesabatlarının hazırlanmasını və təqdim edilməsini təmin etmək;
- Əməyin mühafizəsi və yanğından mühafizə normaları, texniki təhlükəsizlik, əmək və nizam-intizam qaydalarına riayət etməlidir;
Qeyd:
- İşçi işin funksiyasından asılı olaraq müvafiq sınaq müddəti nəzərə alınmaqla işə qəbul olunur; CV-yə yanlış və qeyri-düzgün məlumatlar daxil etdiyi aşkar olunan şəxslər işə götürülmürlər.
- Göstərilən tələblərə cavab verən və şərtləri qəbul edən namizədlər öz CV-lərini (Namizədin fotosunun olması mütləqdir) elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun başlıq hissəsində KSƏTƏM üzrə mütəxəssis göstərməyiniz vacibdir. Əks təqdirdə belə müraciətlilərə baxılmayacaqdır.
- Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Şifahi müraciətlərə (zənglərə) baxılmayacaq.
VAKANSİYA 7
Performance Center Co
Operator
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Servis mərkəzinə gələn müştəriləri qarşılamaq və onları müvafiq xidmət şöbəsinə yönəltmək;
- Müştərinin nəqliyyat vasitəsinin texniki pasportunda olan məlumatları yoxlamaq və qeyd olunan məlumatlara əsasən 1C proqramında giriş sənədi yaratmaq;
- Təmiri yekunlaşmiş nəqliyyat vasitəsini yola salmazdan əvvəl giriş sənədində qeyd olunan məlumatların proqramda olan məlumatlarla (müştərinin imzası, servis kartlarının bağlanması, xidmətə görə ödənişin edilib-edilməməsi və s.) uyğunluğunun yoxlanılması.
Tələblər:
- Ali texniki təhsil (daxilolma balını qeyd etmək mütləqdir);
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Yaş: 21-25;
- Avtomobilin quruluşu və istismarı üzrə bilgiyə malik olmalı;
- Kompüter və ofis texnikasından istifadə etmə bacarığı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 400-600 ₼
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Operator” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 8
AGB Energy Limited
Office Manager
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Обязанности:
- Управление офисом
- Выполнение поручений руководителя
- Обеспечение документооборота компании (прием и рассылка входящей и исходящей документации)
- Обеспечение офиса необходимым для работы
- Обеспечение надлежащего состояния офисной оргтехники и офисных коммуникаций
- Встреча и сопровождение визитеров, партнеров и клиентов компании
- Наливать руководителю и гостям чай кофе
- График работы 5/2, 10:00-17:00
- Официальное оформление
- Первый месяц будет считаться испытательным сроком (оплачивается)
- Заработная плата 500 АЗН net.
Требования:
- Опыт работы на аналогичной позиции 1–3 года
- Навыки коммуникации / грамотная речь
- Просим только девушек высылать CV
- Свободное владение азербайджанским и русским языками, соискателям с английским будет отдаваться предпочтение
- Свободное владение офисными программами Word, Excel
Контактный номер +994 50 362 72 73.
VAKANSİYA 9
BESAN MMC
Hüquqşünas
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müqavilələrin hazırlanması;
- Hüquqi sənədlərin tərtib edilməsi;
- Hüquqi məsələlərlə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərin tərtib edilməsi və Şirkətə daxil olan məktub və ərizələrə müvafiq qaydada müəyyən olunmuş vaxt ərzində cavabların hazırlanması;
- Qarşı tərəfin təqdim etdiyi müqavilələrin qanunvericiliyə və Cəmiyyətin maraqlarına uyğunluğunun yoxlanması;
- Tenderlə bağlı iştirak məktubunun və tender təklifinin tərtibatı;
- Keyfiyyəti idarə etmə sistemi üzrə sənədlərin yoxlanılması.
- Əmək haqqı razılaşma əsasında
- İş qrafiki: həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır
- Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək
Tələblər:
- Ali hüquq təhsili;
- Yaş həddi 20-25;
- Təcrübə tələb olunmur
- Azərbaycan dilində səlis, mükəmməl şifahi və yazılı nitq;
- İngilis dilli biliyi (Intermediate level) zəruridir, Rus dili arzuolunandır;
- MS Office proqramlarından istifadə etmək bacarığı;
- Məsuliyyətli, ünsiyyətcil, komandada işləmə bacarığı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 10
Company
Aparıcı hüquqşünas
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
- Şirkətin fəaliyyətinin qanunverciliyin tələbləri əsasında həyata keçirilməsi istiqamətində zəruri tədbirlərin icrası;
- Daxil olmuş sorğular əsasında hüquqi ekspertizaların aparılması;
- Müqavilələrin icrasından irəli gələn əlaqəli sənədlərin hüquqi ekspertizasının aparılması;
- Müxtəlif mövzularda arayış, hüquqi rəy, memorandumların tərtibi;
- Korporativ hüquq üzrə əlaqəli işlərin icrası, şirkətin idarəetmə orqanları ilə münasibətlərin tənzimlənməsi;
- Məhkəmələrdə, dövlət orqanlarında və digər idarə, müəssisə və təşkilatlarda Şirkətin qanuni mənafeyinin müdafiəsini həyata keçirmək;
- Müvafiq lisenziya və icazələrin alınması;
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahəyə uyğun sertifikatların olması arzu olunandır;
- Minumum 2 il idarəetmə təcrübəsi;
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq "aparıcı hüquqşünas" qeyd etməklə (əks halda belə müraciətlərə baxılmayacaq) elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 11
STP Global Cable
Baş mühasib
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyatın idarə edilməsi sahəsində ali təhsil;
- Mühasibatlıq sahəsində ən azı 5 illik iş təcrübəsi;
- MS Office və mühasibatlıq proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;
- İdarəetmə, ünsiyyət, işgüzarlıq və əməkdaşlıq qabiliyyəti;
- Milli və beynəlxalq uçot standartları üzrə biliklər;
- Vergi Məcəlləsi üzrə mükəmməl biliklər;
- İnkişaf etmiş rəhbərlik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili, orta səviyyədə Rus və İngilis dili biliyi;
Hansı işləri görəcəksiniz:
- Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatlar aparacaq;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsini təmin edəcək;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərə tərtib və təqdim edilməsini təmin edəcək;
- İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin, əmək haqqı fondunun hesablanmasına nəzarəti icra edəcək;
- Pul vəsaitlərinin, əmtəə-mal qiymətlilərinin və əsas fondların inventarlaşmasının aparılmasını təmin edəcək;
- Ştat, maliyyə və kassa intizamına ciddi əməl edilməsi, inzibati təsərrüfat və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından silinməsi işlərini görəcək;
- Mühasibat sənədlərinin çoxaldılması, tərtib edilməsi və arxivə təhvil verilməsinin müəyyən edilmiş qaydada yerinə yetirilməsinə nəzarət edəcəkdir.
Nə əldə edəcəksiniz?
- Regionun ən böyük sənaye şirkətlər qrupunda işləmək imkanı;
- Təlim və inkişaf məsələlərində şirkətin tam dəstəyi;
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı şirkət daxili mövcud dərəcələndirmə sistemi çərçivəsində təyin edilir;
- Şirkət tərəfindən naharla və nəqliyyatla (servis) təmin edilmə;
- Tibbi sığorta mövcuddur;
- İş vaxtı: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00 – 18:00;
- İş yeri Sumqayıt şəhəri, H.Z.Tağıyev qəsəbəsində yerləşir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Baş mühasib” yazaraq 01.07.2022- ci il tarixinədək göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
Foriella
Kredit mütəxəssisi
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri Nəsimi rayonu Alatava 2
Elanın son tarixi: 01.07.2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
- Müştəri məmnuniyyətini qorumaq;
- Müştəriyə kredit məhsullarına dair məsləhətin verilməsi;
- Kredit sənədlərinin tərtibatı;
- Daxili qaydalarla müəyyən edilmiş limitlər çərçivəsində özünün verdiyi kreditlərin təsdiqlənməsi;
- Özünün verdiyi kredit portfelinə nəzarət və portfelin idarə olunması;
- Müştəri barədə əldə edilən məlumatın bazaya daxil edilməsi;
- Müştərilərə xidmət etmək, o cümlədən kredit, girov, zəmanət və s. müqavilələrin, sifariş və ərizə formalarının rəsmiləşdirilməsi;
- Sənədləri Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin və daxili qaydaların tələblərinə uyğun qaydada tərtib olunması;
- Risk və problemlərin qabaqcadan müəyyən olunması;
- Kommersiya sirrinin qorunub saxlanılması;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dilini bilmək (ingilis və rus dilini bilmək arzuolunandır);
- Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında kredit mütəxəssisi vəzifəsində ən azı 1 il iş təcrübəsinə malik olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, təşəbbüskar olmaq;
- Riyazi və hesablama bacarıqları, sənədlərlə işləmək bacarıqları;
- MS office proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək;
- Stressə davamlılıq;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- İş rejimi:10:00 – 19:00 (Bazar ertəsi – Şənbə)
- Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur
Zəhmət olmasa, CV-nizi mövzu yerində “Kredit mütəxəssisi” vəzifəsini qeyd etməklə elektron poçtuna göndərin.
VAKANSİYA 13
Sumgait Technologies Park
Human Resources Manager
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
The appropriate candidate for us should have:
- A bachelor's degree in Human Resource Management or another similar field;
- More than 3 years of experience in the field of Human Resources; and minimum of one year of management experience is required;
- Knowledge of human resource management functions and procedures;
- Knowledge of AR labor legislation;
- Excellent knowledge of Azerbaijani and English languages, Russian is preferable;
- Outstanding leadership and coaching qualities and strong communication skills;
- Ability to work in a team;
- Professional ability to resolve conflicts.
Key Accountabilities:
- Develop and communicate the strategic vision, scope, priorities, and tools of HR unit;
- Preparing and amending where necessary HR documents, i.e., employment contracts and recruitment guides;
- Work in liaison with key stakeholders e.g., budget, strategy, and establish and support the link between strategic business objectives and people’s day-to-day actions and task;
- Suggest new procedures and policies to continually improve efficiency of the HR department and organization;
- Ensure legal compliance of HR state and update policies and/or procedures as required;
- Works with managers to address learning issues, instruction problems, or new educational needs regarding specific employees or departments;
- Monitor and manage weekly, monthly, quarterly, or annual HR reports and analytics.
Additional information:
- Work experience in the largest industrial company in Azerbaijan;
- Personal growth and professional development opportunities;
- Salary will be agreed during the interview within the existing grading system;
- Lunch and transportation will be provided by the company;
- Medical insurance;
- Working hours: Monday - Friday, 09:00 - 18:00;
- The place of work is in Sumgayit city, HZ Tagiyev settlement.
Candidates who meet the above requirements are asked to send their CVs until 31.06.2022 with “Human Resources Manager” in the subject line.
VAKANSİYA 14
Company
Receptionist (Head Office)
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Responsibilities:
- A corporate receptionist serves as the greeter, information provider, and message taker for incoming calls.
- A welcoming, professional-looking corporate receptionist provides a favorable impression of the company.
- Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g., pens, forms and brochures)
- Provide basic and accurate information in-person and via phone/email
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries
- Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)
- Order front office supplies and keep inventory of stock
- Update calendars and schedule meetings
- Arrange travel and accommodations, and prepare vouchers
- Keep updated records of office expenses and costs
- Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing
- To show support to Logistics Department in order to purchase the necessary equipment as well as equipment maintenance and forward to repair for;
- To protect the confidentiality of files and registration documents;
Requirements:
- Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative or similar roles
- Fluency in English and Russian languages;
- Proficiency in Microsoft Office Suite
- Hands-on experience with office equipment (e.g., fax machines and printers)
- Excellent organizational skills
- Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks
Please, send your CV/Resume to [email protected] or [email protected] with "Receptionist" subject.
VAKANSİYA 15
Damla Mebel MMC
İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əmək müqavilələrinin tərtibi;
- Əmək kitabçalarının yazılması;
- Elektron hökümət portalına dəyişikliklərin işlənilməsi (işə qəbul, azad, yerdəyişmə);
- Əmrlərin yazılması;
- Razılaşmaların tərtibi;
- Tabellərin yoxlanılması və tərtibi;
- 1C proqramına məlumatların daxil edilməsi;
- Digər kargüzarlıq işlərinin təşkili.
Namizədə tələblər:
- Hüquq və Psixologiya fakültəsi üzrə ali təhsilli namizədlərə üstünlük verilir;
- Ünsiyyətqurma bacarığı, fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;
- Analiz etmə bacarığı;
- Dəqiqlik və diqqətlilik;
- Word, Exel, Power-Point proqramlarından istifadə bacarığı;
İş şərtləri:
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında;
Əlavə məlumat:
- Karyera yüksəlişi;
- 1C 8.3 proqramının öyrədilməsi.
- Korporativ nömrə, işçilərin daşınması üçün nəqliyyat xidməti (20 Yanvar metrosundan, Xırdalan və Sumqayıt şəhərləri istiqamətində.)
- Ünvan: Masazır qəs., Viktoriya yaşayış kompleksinin yanı.
Qeyd: Qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV- lərini elektron ünvanına mövzu yerində “İR kiçik mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə uyğun seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 16
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 iyl 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Nəqliyyat vasitələrinin hərəkəti, yeri, qət etdiyi məsafə, yanacaq sərfiyyatı, yanacağın boşaldılması və avtomobillərin yanacaq doldurulmasına dair daxil olan məlumatların davamlı monitorinqinin həyata keçirilməsi;
- Nəqliyyat vasitələri və personal haqqında məlumatların sistemin məlumat bazasına daxil edilməsi;
- Sistemin tam təminatını təmin etmək üçün texniki xidmət proqramının monitorinqini təmin edilməsi;
- Lazımi hesabatların və sənədlərin hazırlanması və saxlanması;
- Alınan bütün məlumatların bütövlüyünü, düzgünlüyünü və məxfiliyini təmin edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (informasiya texnologiyaları sahəsinə üstünlük verilir);
- Sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- MS ofis proqramlarında işləmək bacarığı;
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 17
Kristal Abşeron
C# Proqramçı
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsilli (Kompüter elmləri, Kompüter mühəndisliyi, İnformasiya texnologiyaları, sistemləri və şəbəkələri üzrə);
- Sahə üzrə 3 ildən çox iş təcrübəsi;
- Verilənlərin strukturu və alqoritm biliyi;
- Obyektyönlü proqramlaşdırmanın prinsipləri haqqında biliklərə malik olmaq;
- Verilənlər bazasının normallaşdırılmasının əsasları;
- C# proqramlaşdırma dili;
- Web services (SOAP REST);
- JSON,IIS, Windows forms;
- Entity Framework;
- MSSQL Server.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Proqram təminatının hazırlanması, mövcud proqram təminatının dəstəklənməsi, düzəlişlərin edilməsi və inkişaf etdirilməsi;
- Verilmiş tapşırıqların həlli;
- Tərtib edilmiş funksionallığın test edilməsində aktiv iştirak etmək;
- Proqram təminatında yaranan xətaların aradan qaldırılması;
- Mövcud kodların üzərində əlavələr və ya dəyişikliklər etmək;
- Mütəmadi olaraq işlərin idarəetmə sistemi vasitəsilə daxil olan işlərin nəzərdən keçirilməsi;
- Proqram təminatı ilə əlaqəli sorğuların cavablandırılması;
- Proqram təminatının inkişafının və prosseslərinin optimallaşdırılmasının təmin edilməsi;
- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatların hazırlanması və s.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş qrafiki;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Əlaqə:
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “C# Proqramçı” üzrə yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 18
Askona
Korporativ satış üzrə menecer
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Bakıda yeni açılan Mebel istehsalı və satışı üzrə beynəlxalq (İsveçrə və Rusiya birgə şirkəti) şirkətdə Korporativ satış üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya aktivdir
Namizəd üçün tələblər:
- Təhsil: Orta ixtisas təhsili və ya ali təhsil
- Təcrübə: Eyni vəzifədə ən azı 4 il iş təcrübəsi (mebel sahəsində müvafiq təcrübə mütləqdir)
- Yaş: 28-45
- Dil bilikləri: Rus dili mütləq tələb olunur, ingilis dili arzuolunandır (Müəssisə rəhbərliyinin Rus milliyəti olmasını və Müəssisənin Baş ofisinin xaricdə yerləşməsini nəzərə alaraq)
- Kompüter bilikləri: MS Excel, MS Outlook, 1C
Vəzifələr:
- Bakıda və Azərbaycanın regionlarında topdan satışın qurulması, müştəri bazasının formalaşdırılması;
- Malların satışının planlaşdırılması, sxemlərinin, formalarının, metodlarının və texnologiyalarının işlənib hazırlanması, malların bazara çıxarılması
- Potensial və potensial alıcıların müəyyən edilməsi və onlarla işgüzar əlaqələrin qurulması;
- Qiymətlərin müəyyən edilməsində iştirak, müqavilələr üzrə ödəniş formalarının müəyyən edilməsi;
- Müqaviləqabağı işlərin aparılması və alqı-satqı, təchizat və s. müqavilələrin bağlanması;
- Daimi müştərilərlə əlaqə saxlayır, onlarla müqavilələri yenidən müzakirə edir;
- Matras, çarpayı və yuxu məhsullarının topdan satışı üzrə danışıqların aparılması, müqavilələrin bağlanması;
- Bağlanmış müqavilələrin tələblərinin vaxtında və tam şəkildə yerinə yetirilməsinə nəzarət, müqavilənin icrasının bütün mərhələlərində Sifarişçi ilə qarşılıqlı əlaqə (bütün yaranan problemlərin həlli);
- İstehlak bazarının öyrənilməsində, istehlakçılarla kommersiya əlaqələrinin formalaşmasında və genişləndirilməsində, istehlakçıların tələb və tələblərinin ödənilmə dərəcəsinin, məhsulların istehsalı və satışı üzrə uzunmüddətli və illik planların layihələrinin hazırlanmasında, satış proqnozlarının hazırlanmasında iştirak;
- Görülən işlərin qeydinin aparılması
İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki
Əmək haqqı: müsahibə zamanı müəyyən olunacaq (fiks əmək haqqi + faizlər)
Korporativ nömrə və yanacaq müəssisə tərəfinfən təmin olunur.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Korporativ satış üzrə menecer” adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 19
Azerbaijan International Mining Company
Receptionist
Son tarix 21 iyn 2022 - [email protected]
Work location: Baku office
Work schedule: 5/2.
Duration: Temporary contract (maternity cover).
Candidate Requirements:
- Bachelor’s degree or other equivalent qualification
- Exceptional organization, communication and interpersonal skills;
- Positive attitude and confident telephone manner
- Previous experience in the Reception/Administrative or similar role.
- Proficiency in use of Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) tools
- Proficiency in communications in English, Azerbaijan and Russian languages, both written and verbal.
Job responsibilities include, not limited to:
- Answering incoming telephone calls and directing them to their destination and placing outgoing calls.
- Meet and welcome visitors in a courteous and professional manner; Direct visitors to the appropriate staff or meeting location
- To receive and register all incoming documents and letters and submit to the relevant departments of the Company
- Prepare official letters to state authorities/ partners/suppliers if required
- Organization of issues related to coordination of staff and guests travels including ticketing, flight reservations and hotel accommodation;
- Fulfillment of the works in compliance with the procedures and instructions.
- Additional tasks as requested will be done
Company will provide: monthly phone usage, medical insurance and other benefits
Please forward your CV indicating position title in the subject line of the email.
Only shortlisted candidates will be contacted. The deadline is June 20, 2022.
VAKANSİYA 20
Irshad Electronics
Satış təmsilçisi (Bakı, Lökbatan üzrə)
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Ali təhsilə üstünlük verilir;
- Müştəriyə məhsullar, zəmanət şərtləri haqqında dəqiq və ətraflı məlumatın verilməsi;
Tələblər:
- Yaş: 23-29 arası;
- Cinsi: kişi;
- Ali təhsil, Azərbaycan dili və rus dili səlis bilməyi;
- Mobil telefon və elektronika sahəsində iş təcrübəsi minimum 1 il olmalıdır.