"Veysəloğlu" Şirkətlər Qrupu işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycanın ən böyük bankı - ABB çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Metak" şirkəti işçi axtarır - VAKANSİYA
"Norm Sement" işçi axtarır - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçilər axtarır - Təcrübə lazım deyil - MAAŞ 400-600-800-1000 MANAT- VAKANSİYALAR
"A+A Security" işçi axtarır - MAAŞ 1500-2000 MANAT - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 2500-3000 MANAT- VAKANSİYA
"Bravo" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Şam-Fi" MMC şirkəti işçi axtarır - VAKANSİYA
"Kontakt Home" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Asthetiklab" şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1000 DOLLAR - VAKANSİYA
"İrshad Electronics" çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azerbaijan SuperMarket
Senior Compliance Specialist
Son tarix 25 sen 2022 - [email protected]
Job Responsibilities:
- Perform independent testing of internal controls over business processes.
- Provide input into the development of the annual risk-based Internal Control test plan.
- Conduct business process control reviews related to implementation of business process changes.
- Establish and maintain relationships with the Business Process Owners to remediate identified control weaknesses.
- Analyze information and conduct testing to detect deficient, non-existent controls, inefficiencies etc.
- Conduct fraud risk assessments and fraud investigations based on information provided.
- Contribute to the monitoring and maintenance of an effective internal control environment.
- Present and report the result of control reviews and fraud investigations to line manager.
Required Qualifications:
- Bachelor’s degree;
- At least 4 years of relevant experience preferably at Retail sector
- Strong written and verbal communication skills for communication with managers and business process owners
- Critical thinking skills with the ability to independently solve problems;
- Presentation skills;
- Good personal organisation skills;
- Language skills - Azerbaijani, English
- Computer skills - Proficient in MS Office (Word, Excel (high level), and PowerPoint).
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Senior Compliance Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Müştəri Trafiki üzrə Hesablayıcı
Son tarix 24 sen 2022 - [email protected]
Şöbə: Pərakəndə satışın genişləndirilməsi
Yerləşmə: Baş Ofis.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni potensial yerləri axtarmaq.
- Yeni potensial yerlərə aid sayımların aparılması.
- Ərazini araşdırmaq.
- Potensial yerlər haqqında məlumat vermək.
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər işləri yerinə yetirmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil.
- Göstərilən sahədə təcrübənin olması arzuolunandır.
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin və aktiv sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.
- İngilis dili üzrə biliklər arzu olunandır.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Müştəri Trafiki üzrə Hesablayıcı” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Call Center Agent
Son tarix 24 sen 2022 - [email protected]
Job responsibilities:
- Answer calls, respond to emails and “Whatsapp” messages
- Handle customer inquiries over the phone, by email and via “Whatsapp”
- Research required information using available resources
- Manage and resolve customer complaints
- Provide customers with product and service information
- Enter new customer information into the system
- Update existing customer information
- Process orders, forms, and applications
- Identify and escalate priority issues
- Route calls to appropriate resource
- Document all call information according to standard operating procedures
Working conditions:
- 5 working day, 2 days off, flexible shift work
- 8:00-17:00
- 10:00-19:00
- 13:00-22:00
- 15:00-00:00
Note: could be required to work on different shift
Required qualifications:
- Bachelor's degree in business administration, marketing or economics
- Azerbaijani and Russian languages are mandatory, English is preferred
- Microsoft Office programs, Outlook user
- Oral and written communication skills in the mentioned languages
- Listening skills
- Problem analysis and solving skills
- Customer service/satisfaction oriented
- Organizational skills
- Attention to details
- Ability to work in a team
- Resistance to stress
- Perfect and clear speech
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Call Center Agent" in theme tab.