Dövlət qurumu çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycan şirkəti işçilər axtarır - MAAŞ 1500-2000 MANAT- VAKANSİYALAR
"Holcim Azerbaijan" işçi axtarır - VAKANSİYA
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-600-800-1000-1200-1500 manat - 22 VAKANSİYA
"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Yelo Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Ziraat Bank Azərbaycan" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bravo" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Veysəloğlu" Şirkətlər Qrupu işçi axtarır - VAKANSİYA
Azerbaijan SuperMarket
İnsan resursları və əmək haqqı üzrə analitik
Son tarix 08 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni açılacaq marketlərin analiz əsasında ştatlarının təyin olunması
- Ştat saylarının yenidən formalaşdırılması
- İşə qəbul komandası və müvafiq şəxslərin məlumatlandırılması
- Ştat cədvəlləri ilə bağlı müvafiq hesabatların və yoxlamaların aparılması.
- Rüblük olaraq marketlərdə iş yükünün analizi
- Aylıq olaraq İşçi ilə əlaqədar xərclərin analizi (əmək haqqı, danışıq limitindən istifadə, amortizasiya, ezamiyyə və s.)
- Xərclərin optimallaşdırılması və təklif planlarının hazırlanması
- Əmək haqqı ilə bağlı analizlərin maliyyə şöbəsinə təqdim olunması
- Əmək haqqı üzrə Büdcə və proqnozlarının hazırlanması
- 1C proqramı üzrə yeni tənzimləmələrin icrasında dəstək
- Şirkət üzrə təşkilati stukturun hazırlanması və periodik yenilənməsi
Namizədə dair tələblər:
- Riyaziyyat, Biznes Tədqiqatları, Biznesin İdarə Edilməsi, İnsan Resursları və ya ekvivalentində ali təhsil
- Göstərilən vəzifədə ən azı 1-3 il iş təcrübəsi.
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı.
- Tənqidi düşünmə və təhlil etmə bacarığı.
- Birdən çox prioriteti eyni vaxtda idarə etmək bacarığı.
- Problemlərin həllinə yaradıcı yanaşma.
- Planlaşdırma, analiz bacarığı, dəqiqlik, səbrlilik və punktuallıq;
- Səlis Microsoft Office istifadəçisi.
- Azərbaycan və İngilis dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına "İnsan resursları və əmək haqqı üzrə analitik" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İşçi qüvvəsi üzrə analitik
Son tarix 08 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni açılacaq marketlərin analiz əsasında ştatlarının təyin olunması
- Ştat saylarının yenidən formalaşdırılması
- İşə qəbul komandası və müvafiq şəxslərin məlumatlandırılması
- Ştat cədvəlləri ilə bağlı müvafiq hesabatların və yoxlamaların aparılması.
- Rüblük olaraq marketlərdə iş yükünün analizi
- Aylıq olaraq İşçi ilə əlaqədar xərclərin analizi (əmək haqqı, danışıq limitindən istifadə, amortizasiya, ezamiyyə və s.)
- Xərclərin optimallaşdırılması və təklif planlarının hazırlanması
- Əmək haqqı ilə bağlı analizlərin maliyyə şöbəsinə təqdim olunması
- Əmək haqqı üzrə Büdcə və proqnozlarının hazırlanması
- 1C proqramı üzrə yeni tənzimləmələrin icrasında dəstək
- Şirkət üzrə təşkilati stukturun hazırlanması və periodik yenilənməsi
Namizədə dair tələblər:
- Riyaziyyat, Biznes Tədqiqatları, Biznesin İdarə Edilməsi, İnsan Resursları və ya ekvivalentində ali təhsil
- Göstərilən vəzifədə ən azı 1-3 il iş təcrübəsi.
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı.
- Tənqidi düşünmə və təhlil etmə bacarığı.
- Birdən çox prioriteti eyni vaxtda idarə etmək bacarığı.
- Problemlərin həllinə yaradıcı yanaşma.
- Planlaşdırma, analiz bacarığı, dəqiqlik, səbrlilik və punktuallıq;
- Səlis Microsoft Office istifadəçisi.
- Azərbaycan və İngilis dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına "işçi qüvvəsi üzrə analitik" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır
Call Center Agent
Son tarix 08 sen 2022 - [email protected]
Job responsibilities:
- Answer calls, respond to emails and “Whatsapp” messages
- Handle customer inquiries over the phone, by email and via “Whatsapp”
- Research required information using available resources
- Manage and resolve customer complaints
- Provide customers with product and service information
- Enter new customer information into the system
- Update existing customer information
- Process orders, forms, and applications
- Identify and escalate priority issues
- Route calls to appropriate resource
- Document all call information according to standard operating procedures
Working conditions:
- 5 working day, 2 days off, flexible shift work
- 8:00-17:00
- 10:00-19:00
- 13:00-22:00
- 15:00-00:00
Note: could be required to work on different shift
Required qualifications:
- Bachelor's degree in business administration, marketing or economics
- Azerbaijani and Russian languages are mandatory, English is preferred
- Microsoft Office programs, Outlook user
- Oral and written communication skills in the mentioned languages
- Listening skills
- Problem analysis and solving skills
- Customer service/satisfaction oriented
- Organizational skills
- Attention to details
- Ability to work in a team
- Resistance to stress
- Perfect and clear speech
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning " Call Center Agent " in theme tab.