Azərbaycanın ən böyük bankı - ABB çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Yelo Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Ziraat Bank Azərbaycan" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Binə Agro" işçi axtarır - MAAŞ 1200-1300 MANAT - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 800-1200 MANAT- VAKANSİYA
"PASHA Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Autolux Azerbaijan" işçi axtarır - VAKANSİYA
"OMİD" mağazalar şəbəkəsi işçi axtarır - MAAŞ 400-500 MANAT - VAKANSİYA
Binə Agro
Satınalma üzrə menecer
Son tarix 24 iyn 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri nədən ibarətdir?
- Effektiv tədarük prosesindən istifadə etmək, habelə mallar və xidmətlər üçün ən rəqabətə davamlı qiymətləri əldə etməklə.
- Malların vaxtında çatdırılması və Şirkət çərçivəsində hərəkətinin müvafiq qaydada həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə daxili nəzarət siyasətləri və prosedurlarını yerinə yetirmək, habelə onların icrasını təmin etmək.
- Şirkətin gəlir mərkəzlərinin inventar dəyərlərində hər hansı müsbət və ya neqativ dəyişikliklərin bölüşdürülməsini Mühasibatlıq şöbəsi ilə koordinasiya etmək.
- İnventar ehtiyatlarının izafi alışı və ya istehlakı haqqında şöbələrə birbaşa xəbər vermək və belə xərcləri minimuma endirmək üçün məhsulların təchizatı üçün alternativ mənbələr daxil olmaqla, müvafiq tədbirlərin görülməsini tövsiyə etmək.
- Statistik məlumatlar və xərclər planını təqdim etməklə, bütün proqnoz və biznes planı üzrə fəaliyyətlərə yardım etmək.
- Müxtəlif departament rəhbərlərindən bütün məhsulların və tədarüklərin spesifikasiyalarını əldə etmək və koordinasiya etmək, habelə bazar siyahıları ilə onların sənədlərini aparmaq.
- Şirkətdə fəaliyyət göstərən hər bir şöbənin tələblərə, habelə müəyyən edilmiş standartlara müvafiq olaraq ən sərfəli qiymətlərlə mal və xidmətləri əldə etməsini təmin etmək.
- Mərkəzi Ofisin və şirkətin bütün siyasətləri, prosedurları və minimal standartlarına riayət edilməsini təmin etmək.
- Bütün yazışmaları, danışıqları və təchizat prosesini prosedurlara uyğun aparmaq.
- Kataloqlar, qiymətlərə dair istinad məlumatlarının kitabxanasını aparmaq və satınalmalar üzrə arxiv sənədlərini qoruyub saxlamaq. Tədarük sorğuları və müvafiq sənədlər ilə birgə təchizatçıların ümumi sənədlərini qoruyub saxlamaq.
- Şirkətin rəhbərliyi səviyyəsində keçirilən və digər şöbədaxili iclaslarda iştirak edərək rəhbər və işçiləri bazar tendensiyaları və müxtəlif təchizat proseslərinin statusu ilə tanış etmək.
Tələblər:
- Müvafiq və ya bənzər sahə üzrə Ali təhsil
- Kənd təsərrüfatı, istixana və ya bənzər sahə üzrə 2 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi
- MS Office(MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus arzuolunandır
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki.
- İş vaxtı 9.00-dan 18.00-dək
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Əmək haqqı 1200-1300 AZN
Uyğun namizədlər CV-lərinizi mail ünvanına göndərin.