"Bank Respublika" ASC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Mekan Solo Group" işçi axtarır - MAAŞ 2000 DOLLAR - VAKANSİYA
"OMİD" mağazalar şəbəkəsi işçilər axtarır - MAAŞ 450-500-2000 MANAT - VAKANSİYALAR
"AGRO-VEST RETAIL" işçi axtarır - MAAŞ 800 MANAT - VAKANSİYA
"Reel Agency" işçi axtarır - MAAŞ 1500 MANAT - VAKANSİYA
"A+Co" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
"AzerGold" CJSC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Optimal Finance BOKT" problemli kreditləri yığmaq üçün işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Login International" işçi axtarır - 1000-1200 MANAT - VAKANSİYA
"Azərlotereya" çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azerlotereya
Budgeting Reporting and Controlling Specialist
Son tarix 26 avq 2023 [email protected]
Summary: Responsible for co-ordination in preparation of yearly and quarterly business plan and budget period within the Company, co-ordinate the accurate, complete and timely reporting to line Manager, BOD, shareholders and executive management in compliance with the reporting standards of IFRS, including the controls over closing of accounting period, making studies and analyses for the efficiency of financial and operational internal control mechanisms.
Reporting to: Budgeting Reporting and Controlling Manager
Essential functions and duties:
- To ensure that monthly accounting closings are realized in a controlled manner and in accordance with reporting and auditing periods;
- To prepare monthly financial and operational performance reports for the company's Senior Management and the BOD;
- To support month end and year end accounting period closing;
- To execute Financial Statement Analysis;
- To analyze monthly, quarterly, and annual operating information;
- To report to management on variances from the established budget, and the reasons for those variances;
- To manage monthly, quarterly and annual management reporting;
- To coordinate the preparation of department budgets in the company;
- To ensure that budget awareness is adapted throughout the company over all departments and sub divisions;
- To provide inputs into preparation of the departmental budget and review for logical correctness;
- To prepare and report possible ad hoc reports and scenarios required by the Line Manager, Senior Management and/or the Board of Directors;
- To control budget versus actual, inform related departments about deviations, ensure they take necessary actions;
- To supervise and technically support other department employees in preparation of monthly department budgets and other financial requests;
- To set up tools and checkpoints to keep company costs under control and make periodic controls, inform related departments if necessary
Requirements:
- Basic financial statements; Balance sheet, Profit / Loss statement, Cash flow, etc. experience in preparing reports;
- Fast and efficient Excel knowledge;
- Effective communication and independent problem solving skills;
- Attention to detail and analytical skills;
- Knowledge of International Financial Reporting Standards (IFRS) is an advantage;
- ACCA exam certificates are preferred;
- Knowledge of the SAP program is an advantage;
If you are interested, please send your CV with the subject "Budgeting Reporting and Controlling Specialist".
İşin təsviri: Şirkət daxilində illik və rüblük iş planının və büdcənin hazırlanmasında koordinasiyanın təmin olunmasından məsul, birbaşa Rəhbərə, Direktorlar Şurasına, Səhmdarlara və Rəhbərliyə BMHS-nin hesabat standartlarına uyğun olaraq dəqiq, tam və vaxtında hesabatların verilməsini koordinasiya edilməsi, hesabat dövrünün bağlanmasına nəzarət, maliyyə və əməliyyat üzrə daxili nəzarət mexanizmlərinin səmərəliliyi üçün araşdırmalar və təhlillər aparılması.
Hesabat verir: Planlama, Hesabat və Nəzarət üzrə Menecere
Əsas funksiyalar və vəzifələr:
- Aylıq mühasibat uçotunun aparılmasına nəzarət etmək və hesabat dövrlərinə uyğun olaraq həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Şirkətin Rəhbərliyi və Direktorlar Şürası üçün aylıq maliyyə və əməliyyat performansı hesabatları hazırlamaq;
- Ay sonu və il sonu hesabat dövrünün bağlanmasına dəstək vermək və prosessdə bilavasitə iştirak etmək;
- Maliyyə Hesabatları analizini aparmaq;
- Aylıq, rüblük və illik əməliyyat məlumatlarını təhlil etmək;
- Təsdiq olunmuş büdcə ilə reallaşan rəqəmlər arasındakı fərqləri analiz etmək və bu fərqlərin səbəbləri barədə rəhbərliyə hesabat vermək;
- Aylıq, rüblük və illik idarəetmə hesabatlarını idarə etmək;
- Şirkətdə şöbələrin büdcələrinin hazırlanmasına nəzrət etmək və koordinasiya etmək;
- Büdcə prosessi haqqında məlumatlılığının şirkət daxilində bütün departament və alt bölmələr arasında artırılmasının təmin etmək və lazımi dəstəyin verilməsi;
- Şöbə büdcələrinin hazırlanması üçün lazımi məlumatların təmin edilməsi və hazırlanmış büdcələrin məntiqi düzgünlüyünə əmin olunması;
- Birbaşa Rəhbərə, Şirkət Rəhbərliyi və İdarə Heyəti tərəfindən tələb olunan xüsusi hesabat və ssenarilər hazırlamaq və hesabat vermək;
- Büdcənin faktiki ilə müqayisəsini tənzimləmək, əlaqəli şöbələrə sapmalar barədə məlumat vermək, lazımi tədbirləri görmələrini təmin etmək;
- Aylıq şöbə büdcələrinin və digər maliyyə tələblərinin hazırlanmasında digər şöbə işçilərinə nəzarət etmək və texniki dəstək vermək;
- Şirkət xərclərini nəzarət altında saxlamaq və dövri nəzarət etmək üçün alətlər və nəzarət nöqtələri qurmaq, lazım olduqda əlaqədar şöbələrə məlumat vermək
Əsas tələblər:
- Əsas maliyyə hesabatları; Balans hesabatı, Mənfəət/ Zərər hesabatı, Pul vəsaitlərinin hərəkəti və s. hesabatların hazırlanması üzrə təcrübə;
- Sürətli və effektiv Excel bilikləri;
- Effektiv kommunikasiya və müstəqil problem həll etmə bacarıqları;
- Detallara diqqət yetirilməsi və analitika bacarıqları;
Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları (IFRS) haqqında bilik üstünlükdür; - ACCA imtahanları sertifikatları üstünlükdür;
- SAP proqramı haqqında bilik üstünlükdür;
Sizə maraqlıdırsa CV-nizi “Büdcə Hesabatı və Nəzarəti üzrə Mütəxəssis” mövzusu ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
CRM Analyst/ Senior Analyst
Son tarix 26 avq 2023 [email protected]
Summary:
We are seeking a talented and analytical CRM Analyst to join our team. As a CRM Analyst, you will be responsible for conducting in-depth data analysis and implementing strategic improvements to our customer relationship management system. Your insights will be crucial in driving customer engagement and enhancing the overall customer experience. If you have a strong analytical mindset, a passion for leveraging data, and a proven track record in CRM analysis or Data Analysis we want to hear from you!
Key Responsibilities:
- Analyze big data and generate customer insights to advise solution and presenting this insight back to stakeholders
- Make recommendations based on data analysis to improve processes, increase sales & customer engagement and retention
- Follow up CRM KPIs and periodic reports; collaborate with internal units
- Generate reports and dashboards to track CRM performance and provide regular updates to stakeholders
- Monitor and measure the effectiveness of CRM initiatives and provide actionable recommendations for improvement
- Collaborate with cross-functional teams to ensure data accuracy, consistency, and integrity within the CRM system
- Segment customer databases and create targeted marketing lists for personalized communications
- Conduct A/B testing and data-driven experiments to optimize CRM campaigns and improve key performance metrics
Requirements:
- Degree in a quantitative field (e.g., Business Administration, MIS, Statistics, Computer Science, Data Science, or a related field)
- Proven work experience as a CRM Analyst, Marketing Analytics or in a similar analytical role
- Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets and draw actionable insights
- Strong knowledge of SQL and ability to write complex queries are required
- Experience with data visualization and reporting tools (e.g., Tableau, Power BI) is a plus.
- Excellent communication skills with the ability to present findings and recommendations to non-technical stakeholders
- Detail-oriented with a focus on data accuracy and quality
- Ability to work independently as well as collaboratively in a team environment
- Detail oriented
- Creative and data driven mindset
- Eagerness to learn new tools and skills
- Interest in sport and virtual games is preferred
If you are interested, please send your CV with the subject "CRM Analyst/Senior Analyst".
Head of CRM
Son tarix 26 avq 2023 [email protected]
Summary: This role will have responsibility for setting & executing and creating long-term profitable customer relationship strategies to increase customer engagement, the revenues and profitability of the company.
This position is part of the management to evaluate and develop business and to drive change using the big data related to Lottery gaming/Sports Betting/Virtual Games products performance.
As a part of the digital team, will report directly to CDO.
Key responsibilities:
- Leading online CRM operations, campaign management, customer acquisition and retention
- Work closely with CDO to develop and execute the digital channel business strategy and consumer initiatives to meet business objectives.
- Monitor relationships with existing customers through CRM systems.
- Ensure the CRM system provides an effective sales funnel.
- Manage and optimize customer segmentation to improve User Experience and CLV.
- Initiate segmented promotions to increase customer engagement and maximize digital/online channel sales and profit.
- Developing and implementing marketing techniques in cooperation with marketing teams that will drive new customers and retain existing customers.
- Identify customer journeys, behaviors, and changes through 360 degrees analysis.
- Implement KPIs and report on conversion & retention rates and sales & profitability using data analytical and technical approaches.
- Review and select CRM software that meets our company’s needs.
- Conduct market research to follow trends and competition.
- Provide analysis and reporting of business verticals.
- Work closely with the internal and external teams.
Requirements:
- A bachelor’s degree in either Business, Marketing, Engineering, or a related field (MBA is an asset)
- + 7 years of experience at online businesses for customer acquisition and retention with a practical understanding of the benefits of user segmentation (Experience in Azerbaijan or CIS countries is an asset) (Experience in a start-up is a plus)
- Demonstrated experience in managing teams in similar roles for +2 years,
- A track record of implementing successful cross-sell, upsell and retention activities both at the hands-on and strategic levels.
- Proficiency in CRM (campaign management platforms) and BI tools.
- Strong understanding of online businesses and markets (Experience in Digital Lottery gaming/Sports Betting market is preferred)
- Strong understanding of marketing, digital & performance marketing, and social media
- Knowledge of online & offline marketing methods and best practices
- Experience in the market, competitor, and consumer analysis
- Customer-oriented attitude
- Excellent communication and presentation skills,
- Good planning and organization skills
- Excellent problem-solving skills
- Qualified experience in management by objectives, KPIs
- Good interpersonal skills
- Well-spoken and written English (preferably also Azeri, Russian)
If you are interested, please send your CV with the subject "Head of CRM & BI".
Merchandiser
Son tarix 26 avq 2023 [email protected]
Summary: Oversee creation of sales points, their visual displays, in order to ensure comply with organisation standards. Analyse changing market trends, supervise sales, oversee production costs, and develop income projections for company.
Key responsibilities:
- Grow sales and achieve targets set
- Support and lead assortment planning for assigned categories
- Create purchase orders for new items in the assigned categories
- Partner in open-to-buy decision for the assigned categories
- Support and execute marketing strategies in the assigned categories
- Manage samples in the assigned categories
- Monitor business metrics
- In-charge of sampling program
- Develop buying budgets and the selection of merchandise
- Maintain up-to-date records for stock receipts, stock holding and stock for sale
- Responsible for merchandise replenishment for all shops
- Select and buy merchandise in assigned categories
Requirements:
- Good command in Azeri, English is an advantage.
- At least 2 - 3 years relevant experience in industry
- Good communication skills across all levels
- Excellent organization and presentation skills
- Comfortable with numbers and analyses
- Experienced Merchandiser are welcome to apply
- Remuneration package will be based on experience
- Must hold Azerbaijan valid driving license B
Interested nominees please send CV with subject “Merchendaiser” to mail address.
Qısa xülasə: Təşkilatçılıq normalarına uyğunluğu təmin etmək məqsədilə satış məntəqələrinin yaradılmasına və onların əyani nümayişinə nəzarət etmək. Dəyişən bazar tendensiyalarını təhlil etmək, satışa və istehsal xərclərinə nəzarət etmək, şirkət üçün gəlir proqnozlarını hazırlamaq.
Hesabat verir: Satış Komandasının Rəhbərinə
Ünvan: Cənub bölgələri üzrə
Əsas öhdəliklər:
- Satışı artırmaq və müəyyən edilmiş hədəflərə nail olmaq
- Təyin edilmiş kateqoriyalar üzrə çeşid planlaşdırmasına yardım və rəhbərlik etmək
- Təyin edilmiş kateqoriyalar üzrə yeni məhsullar üçün alış sifarişləri tərtib etmək
- Təyin edilmiş kateqoriyalar üzrə maksimal alış limitinin müəyyən edilməsinə yardım etmək
- Təyin edilmiş kateqoriyalar üzrə marketinq strategiyalarını dəstəkləmək və icra etmək
- Təyin edilmiş kateqoriyalar üzrə nümunələri idarə etmək
- Biznes göstəricilərinin monitorinqini həyata keçirmək
- Nümunələrin götürülməsi proqramından məsul olmaq
- Alış büdcələrini təyin etmək və məhsulların seçimini həyata keçirmək
- Ehtiyat malların qəbulu, saxlanması və satışa çıxarılması ilə bağlı qeydlər aparmaq
- Bütün mağazalar üzrə mal ehtiyatlarının təmin edilməsindən məsul olmaq
- Təyin edilmiş kateqoriyalar üzrə məhsulların seçimi və alışını həyata keçirmək
Tələblər:
- Ali təhsil üstünlükdür.
- Azərbaycan və ingilis dillərini yaxşı bilmək üstünlükdür.
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2-3 illik təcrübə vacibdir
- Bütün səviyyələr üzrə yaxşı ünsiyyət bacarıqları
- Mükəmməl təşkilatçılıq və təqdimat bacarıqları
- Rəqəm və təhlillərlə rahat işləmək qabiliyyəti
- Təcrübəli merçendayzerlər müraciət edə bilərlər
- Mükafatlandırma paketi təcrübəyə əsaslanacaqdır
Maraqlanan şəxslərin öz CV-lərini mövzu (subject) hissəsində "Merçendayzer" yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Digital Marketing Manager
Son tarix 26 avq 2023 [email protected]
Reports to: CDO
Key responsibilities:
- Responsible for traditional performance management and reporting of our online marketing activities.
- Serve as a campaign manager responsible for overseeing customer acquisition marketing activity.
- Work cross-functionally with various teams to drive customer growth through innovative functional enhancements and strategies.
- Partner with the Media & Demand Generation Team to ensure our paid media works hard and delivers efficient results.
- Continuously seek to improve our conversion metrics.
- Leverage our products, media assets, partnerships, and relationships to help deliver cross-sell plans that benefit all Azerlotereya businesses.
- Optimize acquisition campaigns by analyzing market trends and testing new targeting segments.
- Opportunity to own growth initiatives and drive material business outcomes.
- Advocate for and be a role model of the Digital Marketing Team to influence wider marketing priorities and product and technology roadmaps.
- Identify, grow, and develop top talent within the Digital Marketing Team.
- Well understand social media leverage for the business. Eligible to create predictions through modern social media.
Requirements:
- University degree in Business Administration or Marketing
- More than 5 years of experience in a similar role, preferably in the gaming sector or in a multinational environment
- Strategic vision end framework design
- Experience in a range of tools across the marketing stack (ex: Affiliate Marketing, Application Installation Measurements, Power BI, Landing Pages, Google Analytics)
- Knowledge of current local regulations and concession requirements (a plus)
- Technical experience in market, competitor, and consumer analysis
- Proven experience in managing resources and teams.
- Consolidated experience in media buying and performance management.
- Experience in managing contractual agreements and manage and monitor suppliers and
- SLA / KPI definition
- Excellent communication and presentation skills, orientation towards innovation and digitalization, creativity is a plus.
- Good planning and organization skills
- Well-spoken and written English
- Demonstrated experience in developing marketing strategies and plans.
- Experience in managing significant budgets.
- Excellent problem-solving skills
- Demonstrated experience in managing teams.
- Qualified experience in management by objectives
- Good interpersonal skills
- Customer orientation
- Available to travel abroad.
If you are interested, please send your CV with the subject “Digital Marketing Manager".
Hesabat verir: BİD-ə
Əsas öhdəliklər:
- Ənənəvi icranın idarə edilməsinə və onlayn marketinq fəaliyyətlərimiz barədə hesabat təqdim etməyə məsuliyyət daşımaq
- Müştərinin əldə edilməsi ilə bağlı marketinq fəaliyyətinə nəzarət edilməsinə məsul olan kampaniya meneceri qismində xidmət göstərmək.
- İnnovativ funksional təkmilləşdirmələr və strategiyalar vasitəsilə müştəri artımını təmin etmək üçün müxtəlif komandalarla funksional şəkildə çalışmaq.
- Ödənişli media işlərimizi təmin etmək və səmərəli nəticələr əldə etmək üçün Media və Tələbatın Yaradılması Komandası ilə əməkdaşlıq etmək.
- Metrik sistemə keçidimizi yaxşılaşdırmaq üçün davamlı olaraq təkmilləşdirmə işləri aparmaq.
- Bütün Azerlotereya bizneslərinə fayda verən çarpaz satış planlarının həyata keçirilməsinə kömək etmək üçün məhsul paketimizdən, media aktivlərimizdən, tərəfdaşlıqlarımızdan və əlaqələrimizdən istifadə etmək.
- Bazar tendensiyalarını təhlil edərək və yeni hədəfləmə seqmentlərini sınaqdan keçirərək satınalma kampaniyalarını optimallaşdırmaq.
- Artım təşəbbüslərinə sahib olmaq və biznesin maddi nəticələrini idarə etmək imkanı.
- Daha geniş marketinq prioritetlərinə, məhsul və texnologiya üzrə yol xəritələrinə daha geniş şəkildə təsir göstərmək üçün Rəqəmsal Marketinq Komandasını sövq etmək və nümunə qismində çıxış etmək.
- Rəqəmsal Marketinq Komandasında ən yaxşı istedadları müəyyənləşdirmək, inkişaf etdirmək və potensialını gücləndirmək.
- Biznes üçün sosial mediadan istifadə edilməsini yaxşı anlamaq. Müasir sosial medialar vasitəsilə proqnozlar vermək imkanı.
Tələblər:
- Biznesin İdarə edilməsi və ya Marketinq ixtisası üzrə Universitet təhsili
- Oxşar vəzifədə, ən yaxşısı oyun sektorunda və ya çoxmillətli mühitdə 5 ildən artıq təcrübə
- Strateji konsepsiya üzrə son çərçivə layihələndirilməsi
- Marketinq sahəsinə aid bir sıra alətlər üzrə təcrübə (məsələn: Affiliate Marketing, Application Installation Measurements, Power BI, Landing Pages, Google Analytics)
- Mövcud yerli qaydalar və güzəşt tələbləri barədə məlumatlı olmaq (üstünlük verilir)
- Bazar, rəqib və istehlakçı təhlili üzrə texniki təcrübə
- Resursları və komandaları idarə etmək sahəsində sübut olunmuş təcrübə
- Reklam vasitələrinin satın alınması və icranın idarə edilməsi sahəsi üzrə ümumiləşdirilmiş təcrübə
- Podrat müqavilələrini idarə etmək və təchizatçıları və XSM / ƏSG anlayışını idarə etmək və izləmək təcrübəsi
- Mükəmməl ünsiyyət və təqdimat bacarıqları, yenilikçilik və rəqəmsallaşma-yönümlülük, kreativliyə üstünlük verilir
- Yaxşı planlaşdırma və təşkilati bacarıqlar
- İngilis dilində yaxşı danışıq və yazı bacarığı
- Marketinq strategiyalarının və planlarının işlənib hazırlanmasında mükəmməl təcrübə
- Əhəmiyyətli büdcələri idarə etmək təcrübəsi
- Mükəmməl problemləri həlletmə bacarıqları
- Komandaları idarə etmək sahəsində mükəmməl təcrübə
- Məqsədlərə görə idarəetmə sahəsi üzrə yüksək təcrübə
- Yaxşı ünsiyyət bacarıqları
- Müştəriyönümlülük
- Xaricə ezamiyyəyə getmək imkanı
Maraqlanan şəxslərin CV-lərini mövzu (subject) hissəsində "Rəqəmsal Marketinq Meneceri" yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Contact Center Specialist
Son tarix 26 avq 2023 [email protected]
Summary: Answer and dial out calls, respond to incoming calls from the customers to answer questions and inquiries, troubleshoot problems, provide information, and handle complaints regarding the organization’s products or services.
Reports to: Contact Center Manager
Responsibilities:
- Respond to inquiries and requests received through communication channels such as; social media, email, phone, etc.
- Analyze the problems encountered and tell the solutions to customers and potential customers;
- Record all incoming inquiries or outgoing calls from customers in the appropriate program;
- Send complaints and suggestions from customers to the relevant departments;
- Communicate with customers related to sales activities and achieve targeted sales objectives;
- Inform the supervisor in case of any contingency;
- Perform other tasks given by the heads of structures.
Requirements:
- Bachelor’s degree
- Working experience in operations and call center department
- Analytical skills
- Excellent communication in Azeri and Russian
- Strong computer skills in office programs
- Flexibility to work various shifts
Interested nominees please send CV with subject “Contact Center Specialist” to mail address.
Sportsbook Product Owner
Son tarix 26 avq 2023 [email protected]
Job Overview: As the Sportsbook Product Owner, you will be responsible for driving the development and execution of our sportsbook product strategy. You will collaborate with cross-functional teams, including development, design, marketing, and operations, to deliver a best-in-class sports betting experience. Your expertise in the game of chance industry and deep understanding of user needs will be instrumental in shaping our product roadmap and ensuring its successful implementation.
Responsibilities:
- Develop and maintain a clear product vision and roadmap for the sportsbook product, aligned with business objectives and customer needs.
- Collaborate with stakeholders to define and prioritize product features, ensuring a seamless and engaging user experience.
- Conduct market research and analysis to identify industry trends, competitive landscape, and customer preferences.
- Gather and analyze user feedback, utilizing data-driven insights to drive product enhancements and optimizations.
- Work closely with development teams to define user stories, provide clear product requirements, and ensure timely delivery of features.
- Lead product planning and release activities, including sprint planning, backlog grooming, and coordinating product launches.
- Act as a subject matter expert on sportsbook industry trends, regulations, and best practices, staying up to date with the latest market developments.
- Collaborate with marketing teams to develop effective product positioning, messaging, and go-to-market strategies.
- Monitor product performance, track key metrics, and identify areas for improvement.
- Provide leadership, guidance, and mentorship to junior team members.
Qualifications:
- Bachelor's degree in a relevant field (Business, Marketing, Computer Science, or equivalent).
- Proven experience as a Product Owner or similar role, preferably in the sports betting or game of chance industry.
- Strong understanding of sportsbook operations, betting markets, and industry regulations.
- Exceptional analytical and problem-solving skills, with the ability to translate complex requirements into actionable product features.
- Excellent communication and collaboration skills, with the ability to effectively interact with cross-functional teams and stakeholders at all levels.
- Strong project management abilities, with experience in Agile methodologies (Scrum, Kanban) and working with development teams.
- Passion for delivering exceptional user experiences and driving product innovation.
- Knowledge of data analysis and visualization tools is a plus.
- Familiarity with UX/UI design principles and methodologies is a plus.
Join our dynamic team and play a key role in shaping the future of our sportsbook product. If you are a motivated and driven professional with a passion for the game of chance industry, we'd love to hear from you.
Interested nominees please send CV with subject “Sportsbook Product Owner” to mail address.
Digital Channels Technical Product Owner
Son tarix 26 avq 2023 [email protected]
Job Summary: As a Digital Channels Technical Product Owner you will play a vital role in driving the success of our products and services. You will collaborate closely with cross-functional teams, including product management, engineering, design, and stakeholders, to gather requirements, analyze data, and provide valuable insights to support informed decision-making. Your strong analytical skills, attention to detail, and ability to translate business needs into actionable solutions will contribute to the development of high-quality products.
Responsibilities:
- Collaborate with product managers, stakeholders, and development teams to define and document product requirements.
- Conduct in-depth market research and analysis to identify trends, user needs, and competitive landscape.
- Gather and analyze data to evaluate product performance, user behavior, and business metrics.
- Translate business requirements into detailed user stories, use cases, and functional specifications.
- Work closely with engineering and design teams to ensure the successful execution and delivery of product features.
- Conduct user acceptance testing (UAT) and provide feedback to ensure products meet quality standards.
- Monitor industry trends, emerging technologies, and best practices in product and business analysis.
- Prepare and present reports, findings, and recommendations to stakeholders and senior management.
Qualifications:
- Proven experience as a Digital Tech Product Analyst (in IT Development Team), Digital Tech Business Analyst (in IT Development Team) or similar role.
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, and analyze large datasets.
- Proficient in data analysis and visualization tools (e.g., MySQL, Excel, Google Analytics, Firebase, Adjust).
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to effectively collaborate with diverse teams and stakeholders.
- Solid understanding of agile methodologies and product development lifecycle. (eg. including sprint planning, backlog grooming, and release management.)
- Detail-oriented with a strong focus on delivering high-quality results.
- Ability to work independently and manage multiple priorities in a fast-paced environment.
- Strong problem-solving skills and a proactive mindset.
- Eager to invest on self-development.
Join our dynamic team and contribute to the development of innovative products that make a difference. We offer a competitive compensation package, opportunities for growth, and a supportive work environment. To apply, please submit your resume, cover letter, and any relevant work samples or portfolio.
Azerlotereya is an equal-opportunity employer. We value diversity and are committed to creating an inclusive workplace for all employees.
If you are interested, please send your CV with the subject "Digital Channels Technical Product Owner".