"A-Group" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bravo" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"OBA" market şəbəkəsi işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Amal Group" işçi axtarır - MAAŞ 1200-1500 MANAT - VAKANSİYA
"Xalq Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Bakcell" işçi axtarır - VAKANSİYA
"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 2500-3000 MANAT- VAKANSİYA
"Azersun Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"AccessBank" işçi axtarır - VAKANSİYA
Dövlət qurumu işçi axtarır - VAKANSİYA
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-700-800-1000-1500 manat - 14 VAKANSİYA
VAKANSİYA 1
AzəriMed QSC
Sosial Media Meneceri (SMM)
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və Rus dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti (Rus dili biliyi mütləqdir);
- Google adwords ilə işləmə və düzgün copywriting bacarığı üstünlükdür;
- Sosial media hesabları üzrə metodları və digər platformaları bilməli;
- Yenilikləri və trendləri izləməli;
- Komandada işləmək qabiliyyəti;
- Kreativ və innovativ düşüncəli olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətə aid müvafiq brendləin təhvil alınması və Sosial Media hesablarının idarə olunması (Facebook, Facebook Business manager, Instagram, Google adwords. YouTube);
- Reklamların idarə olunması, büdcənin hesablanması və aylıq təyinatı;
- Həftəlik/aylıq kontent planının hazırlanması;
- Dizayner, Videoqraf, Fotoqraf və Motion dizayner üçün müvafiq kontentlərin yazılması;
- Dizaynerə və Motion dizaynerə əsas ideanın çatdırılması;
- Fotoqraf və videoqrafa çəkiliş barədə olan ideaların çatdırılması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında icra olunması.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 500-800 AZN
- İş qrafiki: Tam iş günü
- Ünvan: Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/11 küçəsi.
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz portfolio və CV-lərini mövzu hissəsində “Sosial Media Meneceri (SMM)” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
VAKANSİYA 2
Grand Motors Company
Korporativ satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması və ehtiyat hissələrin satışını həyata keçirilməsi
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək
- Potensial satış nöqtələri ola biləcək məntəqələrə ziyarət, ehtiyacların analizi
- Müştəri şirkətlərdən rəqiblər və qiymətləri haqqında informasiyaların alınması
- Müştəri ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi
- Müştəri araşdırmalarından əldə olunan məlumatlar üzrə müştəri ziyarətlərinin planlanması
- Müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi
- Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi
- Sifarişlərin icra olunması
- Müştəridən sifarişlərin qəbul olunması və sifarişlər üzrə mütəxəssisə ötürülməsi
- Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması
- Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması
- Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi
- Müştəri ödəmələrinin izlənilməsi
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (Satış, biznesin inkişafı və vakansiyaya uyğun olan hər hansı bir bakalavr dərəcəsi arzuolunandır)
- İş təcrübəsi: Korporativ satış sahəsində 2 illik iş təcrübəsinin olması (Ehtiyat hissələrin və ya avtomobillərin satışı üzrə təcrübə üstünlükdür)
- Yaş həddi - 27-40
- Şəxsi avtomobil (B,BC kateqoriya sürücülük vəsiqəsi)
- Azərbaycan, rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli, Ingilis dili arzuolunandır
- Ms. Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli
- İdarəetmə qabiliyyətli, məsuliyyətli və güclü analitiklik bacarığı
- Korporativ satış sahəsinin nəzəri və praktiki biliklərin texnikalarını bilməli
- Müştəriyönümlü satış etmək bacarığının olması
- Liderlik keyfiyyətlərinə malik olmalı
İş şərtləri:
- 5 günlük tam iş qrafiki (Şənbə günləri bir neçə həftədən bir olmaqla növbəli iş rejimi tətbiq olunur)
- Iş saatları 08:30-17:30 (Şənbə günləri natamam)
- Əmək haqqı: Sabit + bonus olaraq müsahibədə namizədə görə təyin olunacaqdır
- Korporativ nömrə, yanacaq şirkət tərəfindən təmin edilir
- İş ünvanı: Binəqədi şossesi, Mədən küçəsi 4 (Xırdalan)
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Korporativ Satış üzrə mütəxəssis” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 3
Sakuraz
SMM / Content Creator
Son tarix 29 dek 2022 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sosial Media hesabları və platformaları (Instagram, Facebook, Tiktok,) ilə işləmək;
- Günlük və həftəlik kontentin hazırlanması (foto,video,mətn və.s) və Sosial mediada paylaşmasını təmin etmək;
- Rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinin icrasını təmin etmək;
- Şəbəkəyə gündəlik gələn şərhlərə, rəylərə, mesajlara və sorğulara cavab vermək;
- Reklam nəticələrinin analiz olunması və aylıq hesabatların verilməsi;
- Ümumi reklam materiallarının hazırlanması;
- Tələb olunduğu halda çəkilişlərə gedilməsi və kontentin hazırlanması
Tələblər:
- Portfolionun olması;
- Kreativlik. Fərqli və marağlı kontentin təmin edilməsi
- SMM üzrə 1 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
- Sosial media planlama və idarəetmə təcrübəsi, sosial aktivliyin olması,
- Qrafik dizayn başlıca biliklərə malik olması
- Gündəlik izləmək, analiz etmək və araşdırma aparmaq qabiliyyəti;
- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət;
İş şərtləri:
- Həftə içi 5 gün : 09:00 - 18:00-dək (nahar vaxtı saat 13:00-14:00)
- İstirahət şənbə-bazar günləri
- Əmək haqqı başlanğıc olaraq 700 AZN
- İş yeri: Koroğlu metrosu, Heydər Əliyev pr 115
Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını “SMM Menecer” qeyd edəsiniz.
VAKANSİYA 4
Merkuri BOKT
Daxili Nəzarət Mütəxəssisi
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin struktur bölmələrində daxili nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Şirkətin mövcud siyasət və qaydalarından, habelə fəaliyyət istiqamətindən yayınmaların səbəb olacağı riskləri və onların təsirinin dəyərləndirilməsi;
- Daxili tədqiqatların aparılması: Daxili qayda və siyasətlərin pozuntusu aşkar olunduqda səbəblərin araşdırılması;
- Baş verən daxili qayda və siyasətlərin pozuntularının aradan qaldırılması üçün təkliflərin irəli sürülməsi;
- Nöqsanların aradan qaldırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi;
- Daxili nəzarət tədbirlərinin nəticələri əsasında şirkətin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi və səmərəliliyinin artırılması, mütərəqqi və müasir iş proseslərinin tətbiqi üzrə rəhbərliyə təkliflərin verilməsi.
Namizədə tələblər:
- Maliyyə, mühasibat uçotu və ya iqtisadiyyat sahəsi üzrə ali təhsil;
- Maliyyə ya audit sahəsində 2 il iş təcrübəsi;
- Qərarlar qəbul etmək və üzərinə məsuliyyət götürmək, vəzifə öhdəlikləri üzrə mövqeyini izah və müdafiə etmək bacarığı;
- Dəqiqlik, məntiqi və analitik düşünmə tərzi, təşəbbüskarlıq, çalışqanlıq, dürüstlük, və komandada işləmək bacarığı;
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək;
- Excel və 1C mühasibatlıq proqramında işləmək bacarağı;
- Ölkədaxili ezamiyyət etmək imkanı;
- Təşəbbüskarlıq;
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə hazır CV formalarınızı “Daxili Nəzarət Mütəxəssisi” yazaraq email ünvanına və yaxud 0502718432 Whatsapp nömrəsinə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 5
Dashyunu.az MMC
Sürücü (avtomobili olan)
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Əmək haqqı: 1000 AZN.
İş barədə məlumat:
- Şirkətin təqdim etdiyi sifarişlərə əsasən malların ticarət nöqtələrinə çatdırılması;
- Avtonəqliyyat vasitəsinin fasiləsiz, qəzasız, yüksək səmərəli işini, düzgün texniki istismarını həyata keçirmək;
- Avtomobilin düzgün idarə olunmasını, daşınılan malın təhlükəsizliyini təmin etmək
- Əmək Haqqı 800 AZN ( 200 AZN əlavə amortizasıya üçün veriləcək )
- Yanacaq şirkət tərəfindən təmin olunacaq
- İş saatı: 09:00-18:00
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Bazar gunu istirahət gunudür
- Ünvan: Ziya Bunyadov 2075, Çingizxan Restoranın yaxınlığı
- Əlaqə: 0552519868
Tələblər:
- Yalnız şəxsi avtomobili olan, 1 ton yuk qaldirma qabiliyyətinə malik ( Ford Transit, Gazel, Yük Maşını ) avtonəqliyyat vəsitəsinə sahib olan şəxsəlr müraciət etsinlər
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 23 - 45
- Cins : Kişi
- Sahə üzrə 1-3 il il iş təcrübəsi;
- “BC” kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;
- Avtomobil üzrə texniki biliklər;
- Yol hərəkəti qaydalarını yaxşı bilmək ;
- İşində diqqətcil və məsuliyyətli olmalı .
CV lərinizi email unvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
Carlsberg Azerbaijan
Бренд менеджер
Son tarix 29 dek 2022 Müraciət et
Условия работы:
Предложение компании: Карьерные возможности, конкурентоспособный компенсационный пакет (годовой базовый оклад + бонусы согласно политике компании) & социальный пакет (мед. страховка, лимитированная мобильная связь, сервис, питание & т.д.).
Месторасположение: г. Хырдалан, Шемахинское шоссе.
График работы: Понедельник-Пятница 08:00-17:00
Основные должностные обязанности:
- Ведение локальных брендов компании, а также лицензионного бренда энергетических напитков;
- Создание маркетинговых планов для брендов
- Разработка проектов по продвижению / поддержке брендов, создание расписания активностей для каждого бренда с дальнейшей реализацией
- Работа с креативными и диджитал-агентствами
- Разработка инновационных проектов, запуск новых продуктов
- Прогнозирование и отслеживание динамики вторичных продаж
- Ведение бюджетов брендов
- Мониторинг бюджетных расходов брендов
- Анализ эффективности и прибыльности брендов
- Разработка и реализация рекламных и PR мероприятий
- Разработка рекламных материалов (POSM)
Требования к кандидатам:
- высшее образование (желательно в области маркетинга)
- опыт работы не менее 3-х лет в области маркетинга в сфере: международные FMCG
Необходимые знания и навыки, компетенции:
- основы экономики, в т.ч. методов расчета прибыли, рентабельности, и эффективности инвестиций;
- теория и практика менеджмента
- методология исследования рынка, конкурентного окружения и макроэкономической ситуации;
- разработка долгосрочных и краткосрочных планов по маркетингу торговых каналов;
- принципы построения каналов дистрибуции;
- планирование и реализация различных механик промо-акций: для потребителей, клиентов, команды продаж;
- бюджетирование, методы контроля и управления эффективностью бюджета;
- навыки бизнес-анализа показателей продаж и дистрибуции
- стратегическое планирование развития каналов продаж и маркетинговых активаций для достижения согласованных целей
- продвинутый уровень управления инвестиционными и кроссфункциональными проектами;
- навыки коммуникации (этика делового общения, ведение переговоров и презентаций, принятие решений, преодоление возражений, лидерство, работа в команде, нацеленность на результат, способность обучать и обучаться).
Контакты:
Если Вы соответствуете вышеуказанным требованиям и хотели бы претендовать на данную, интересную и сложную одновременно вакансию, пожалуйста, пришлите Ваше резюме пройдя по линку :
https://www.carlsbergazerbaijan.az/en/work-with-us/join-our-team/career-form/
https://www.carlsbergazerbaijan.az/az/bizimla-calis/komandamiza-qosul/career-form/
Обращаем ваше внимание, что только с ограниченное число кандидатов будет приглашено на собеседование.
VAKANSİYA 7
Resant Group
Reservations Agent
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
We are happy to announce open position of Reservations Agent in our brand hotel. As a Reservations Agent, you will provide prompt, courteous and efficient handling of all requests for guest room reservations, changes, and cancellations in accordance with established standards and/or scripts. You will also respond to and provide information on hotel services, local attractions, travel directions, etc.
Your day to day:
- Up-sell rooms where possible according to established procedures to maximize hotel average room rate; utilize yield management strategies to ensure a full house whenever possible. Suggest alternate dates for sold-out periods.
- Promote team work and quality service through daily communications and coordination with other departments. Notify sales of any group bookings.
- Provide accurate information about the city and the surrounding attractions when asked by guests; mail hotel-specific information sheets and brochures to guests as requested.
- Respond appropriately to guest complaints. Communicate any outstanding guest requests or issues to management that may require additional monitoring or follow-up.
- Process cancellations, revisions and information updates on changes; process guest reservation requests for other hotels within the reservations system.
- Book guest reservations for individuals and/or groups that are requested either by phone or from within the hotel in accordance with established standards and scripts using the hotel’s reservations system; process reservations from the sales, reservations centers or travel agencies/wholesalers. Designate and apply appropriate travel agency commissions.
- Stay abreast of current rates, rate changes and all promotions; assist in rooms forecasting. Complete daily logs according to established procedures.
- May assist with other duties as assigned such running daily reports, e.g. the cancellation, booking, or arrival reports.
What we need from you:
- Basic reading, writing, and math skills and six months experience as a reservationist or front desk agent. High school or equivalent preferred. Must speak good English. Other languages preferred.
This job requires ability to perform the following:
- Speak and listening usually while sitting
- Use a keyboard to type in reservation information
Other:
- Salary : 700 AZN
- 5-day work schedule
Please send your resume with the subject “Reservations Agent”.
VAKANSİYA 8
Əməliyyat risklərinin idarəedilməsi şöbəsinə Mütəxəssis/Aparıcı mütəxəssis/Baş mütəxəssis/Şöbə müdiri
Son tarix 29 dek 2022- [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Ali təhsil ( Risklərin idarəedilməsi və ya əməliyyat risklərinin idarəedilməsi üzrə sertifikatının olması arzu olunandır);
- Əməliyyat risklərinin idarəedilməsi üzrə minimum 1 il iş təcrübəsinin (əməliyyat sahəsində min 2-3 il təcrübəsi olan və yaxşı təhlil bacarığı olan bank daxili əməkdaşlar da nəzərdən keçirilə bilər) olması;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili və İngilis dili (yaxşı);
- Məlumatların əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
VAKANSİYA 9
Midas Service MMC
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Azərbaycan, İngilis dili bilikləri, şifahi və yazılı əla səviyyədə, Rus dili bilənlərə üstünlük verilir;
- Sərbəst şəkildə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Komanda və müstəqil formada işləmə bacarığı;
- Analitik təhlil etmə bacarığları;
- Satış üzrə dair metodiki normativ materiallar üzrə baza bilikləri;
- MS Office, ofis proqramları bilikləri.
İş barədə məlumat:
- İşini vaxtında və keyfiyyət standartları və spesifikasiyalarına uyğun icra edir;
- Müştəri sorğularının qəbulu və işlənməsini həyata keçirir, lazımı sənədləri rəsmiləşdirir;
- Satış sorğularının tam formada doldurulması və uğurla tamamlanması;
- Müştəri bazasını idarə edir;
- Məhsulların tanıtımını təmin edir (prezentasiya , sayta nəzarət və s.);
- Layihələrdə təchizat prosesində iştirak edir.
- Əmək haqqı: 400+AZN
- İş qrafiki: həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adənə qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
VAKANSİYA 10
Ateshgah Sigorta
Korporativ satış şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Yaş: 23-35
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Müştəri xidmətləri, satış sahəsində (həmçinin sığorta və ya bank sahəsində) olanlara üstünlük verilir
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), əlavə olaraq Rus (əla) mütləqdir ,İngilis dili (arzuolunandır)
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Fikrini dəqiq, lokanik və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
- Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı
- Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi
- Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Potensial korporativ müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
- Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsulunu təklif etmək;
- Sığorta qaydaları haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında ona köməklik göstərmək;
- Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
- Yeni və mövcud müştərilər üzrə məlumat bazasını aparmaq;
- İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
- Şirkət tərəfindən görüşlər üçün sürücü və avtomobil təqdim olunur
- Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən təyin olunacaq
- Bonus və rüblük motivasiya
Məlumatlandırıcı qeydlər:
- Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
- CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
- CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
- Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
- İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
- Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
- CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
- İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Korporativ satış şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 11
AN Production
İstehsalat rəisi
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş həddi: 35-55 yaşdan yuxarı
- Mühəndislik üzrə Ali Təhsil
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 3-5 il təcrübə
- Dil biliyi: Azərbaycan, Rus dili
- MS Office (Outlook, Word, Excel.) proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
- İstehsal olunan məhsulların keyfiyyətinə olan ümumi tələbləri
- İstehsalatın təşkilini və texnologiyasını
- Əməyin qorunması, texniki təhlükəsizlik, istehsalat sanitariyası və gigiyenası, yanğından mühafizə qaydalarını bilməlidir.
İş barədə məlumat:
- İstehsal müəssisəsinin ümumi istehsal fəaliyyətini idarə və təşkil etməlidir
- Keyfiyyət standartlarını və təhlükəsizlik qaydalarını planlaşdırmalı və vaxtında təmin etməlidir
- İstehsal fəaliyyəti üzrə hesabatlar vaxtında tərtib və təqdim olunmalıdır
- Məhsulların buraxılışı üzrə istehsalat texnologiyası sahəsində respublika və xarici ölkələrin qabaqcıl təcrübəsi öyrənilməli və tətbiq edilməlidir
- Avadanlığın və başqa əsas vasitələrin vaxtında tənzimlənməsini və texniki cəhətdən düzgün istismarını, onların qrafik üzrə təmirini, təhlükəsiz və sağlam əmək şəraitinin yaradılmasını təmin etməlidir
- İstehsalata daxil olan xammalın keyfiyyətinə, məhsulun hazırlanması texnologiyasına və xammalın istifadə normalarına daimi olaraq nəzarət etməlidir
- Əsas istehsal cədvəli və əməliyyat büdcələrinin idarə olunmasına diqqət etməlidir
- Yüksək təzyiqli vəziyyətlərdə həlledici qərarlar qəbul etməkdə, tənqidi düşüncə və bütöv təhlil yolu ilə növbəti fəaliyyət istiqamətini seçməkdə rahat olmalıdır
- Təfərrüatlara diqqətli olmalıdı
- İşçilərlə düzgün şəkildə ünsiyyət və davranış qaydalarını bilməlidir
- İşçilərin və avadanlıqların boşdayanmalarının qarşısını almalıdır
- İş qrafiki: Həftənin 6 günü, bazar günü istirahət
- İş saati: Saat 9:00-18:00 kimi.
Əmək haqqı: 700-1500 azn
Əlaqə nömrəsi: 050-241-21-90 Gülşən Xanım
CV-lər şəkilli olmalıdır.
VAKANSİYA 12
Sirab ASC
Qeydiyyatçı
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Əsas tələblər:
- Minimum təhsil dərəcəsi: Orta-ixtisas;
- Komputer bilikləri: MS Office - əla;
- Dil bilikləri: Azərbaycan-səlis, (Rus dili -yüksək, İngilis dili -arzuolunandır);
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
- Dəqiqlik və detallara diqqətlilik;
- Yazılı və şifahi ünsiyyətlilik;
- Məsuliyyətlilik;
- Operativlik;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Telefon zənglərinin cavabladırılması;
- Şirkətə gələn qonaqların qarşılanması, yönləndirilməsi;
- E-poçt yazışmalarının həyata keçirilməsi;
- Məktubların göndərilməsi və qəbul edilməsi;
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
- Administrativ tapşırıqların icrası.
İş vaxtının norması:
- 5 günlük iş rejimi;
- İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Əmək haqqı: 400 AZN;
- Yemək şirkət tərəfindən;
- Şirkət nömrəsi və danışıq paketi.
İş yeri:
- Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı https://goo.gl/maps/iFLKeNz2rJoCoWDt5).
Müraciət forması:
Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “Qeydiyyatçı” yazmaqla mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 13
AzəriMed QSC
Sosial Media Meneceri (SMM)
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və Rus dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti (Rus dili biliyi mütləqdir);
- Google adwords ilə işləmə və düzgün copywriting bacarığı üstünlükdür;
- Sosial media hesabları üzrə metodları və digər platformaları bilməli;
- Yenilikləri və trendləri izləməli;
- Komandada işləmək qabiliyyəti;
- Kreativ və innovativ düşüncəli olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətə aid müvafiq brendləin təhvil alınması və Sosial Media hesablarının idarə olunması (Facebook, Facebook Business manager, Instagram, Google adwords. YouTube);
- Reklamların idarə olunması, büdcənin hesablanması və aylıq təyinatı;
- Həftəlik/aylıq kontent planının hazırlanması;
- Dizayner, Videoqraf, Fotoqraf və Motion dizayner üçün müvafiq kontentlərin yazılması;
- Dizaynerə və Motion dizaynerə əsas ideanın çatdırılması;
- Fotoqraf və videoqrafa çəkiliş barədə olan ideaların çatdırılması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında icra olunması.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 500-800 AZN
- İş qrafiki: Tam iş günü
- Ünvan: Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/11 küçəsi.
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz portfolio və CV-lərini mövzu hissəsində “Sosial Media Meneceri (SMM)” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
VAKANSİYA 14
BakuMart
Anbardar
Son tarix 29 dek 2022 - [email protected]
İş rejimi: 6 günlük
Əmək haqqı: 700 net (artan əmək haqqı)
İş haqqında:
- Anbarda giriş və çıxışa nəzarət , proqrama işlənilməsi
- Anbar qalğına nəzarəti həyata keçirmək;
- Malların anbarda səliqəli və müvafiq qaydalara uyğun olaraq yığılmasını təmin etmək
- Anbarda sayımlar aparmaq;
- Qaimə və hesab fakturalar əsasında anbardaki prosesləri həyata keçirmək
- Xərclərin düzgün planlaşdırılması və nəzarətdə saxlanılması
Tələblər:
- Minimum 1 il sahə üzrə iş təcrübəsi
“Anbardar” başlığı altında CV-i mail ünvanına göndərə bilərsiniz
Əlaqədar şəxs, HR İlahə x: +994 99 374 74 97