Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-700-800-1000-1200-1500-2000 manat - 20 VAKANSİYA
"Horizon Group" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Mətanət A" işçi axtarır - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 3000-3500 MANAT- VAKANSİYA
Bakıdakı ABŞ səfirliyi işçi axtarır - VAKANSİYA
"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Unibank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Ziraat Bank Azərbaycan" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Nar" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AccessBank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Sharaf Media" işçi axtarır - MAAŞ 1200-1500 MANAT - VAKANSİYA
VAKANSİYA 1
Toca Residence
Baş mühasib
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
- Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatlar;
- Online kargüzarlıq və e-qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
- DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Bank və kassa əməliyyatları;
- Məlumatları 1C programına işləmək;
- E-mail və telefonların cavablandırılması;
- Aidiyyatı şəxslərlə əlaqənin qurulması və qeydiyyatının aparılması;
Tələb olunan göstəricilər:
- Mühasibatlıq sahəsində ən azı 5 illik iş təcrübəsi;
- Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;
- Milli mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək;
- Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
- Mühasibatlıq proqramında işləmək bacarıqları 1c;
- Aktiv və çalışqan, komanda ilə işləmək bacarığına malik;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq,analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Problemləri həll etmə bacarıqlarına malik olmaq;
- Rəhbərliyin qərarlarının icrasına nəzarət etmək.
İş qrafiki: həftə içi 2 gün (saat 09:00-dan 18:00-dək)
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə.
İş yeri : Azure Business Mərkəzi
Əmək haqqı: 600-800 AZN
Qeyd: Uyğun namizədlər, ŞƏKİLLİ cv-lərini qeyd olunan ünvana göndərə bilərlər. Şəkilsiz müraciətlərə baxılmır!
VAKANSİYA 2
AZ Logistika
Dövlət qurumları ilə əlaqəli mütəxəssis
Son tarix 16 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Dövlət orqanları və ictimai təşkilatlarla qarşılıqlı əlaqə qurma;
- Şirkətin dövlət orqanlarında maraqlarının təşviqi və qorunması.
- Analitik düşünmə, ünsiyyət bacarıqları, təşkilati bacarıqları;
- Dövlət hakimiyyəti strukturlarının, ictimai təşkilatlarının və onlarla işləyən metodların bilikləri;
- İşgüzar yazışmaların və sənəd dövriyyəsinin aparılması təcrübəsi;
- Tender prosesinə dair bütün növ sənədləşmə prosesini həyata keçirmək;
- Əmək qanunvericiliyinə dair bilik və bacarıqlar
- Mühasibat uçotu üzrə ümumi biliklər.
İşəgötürmə tələbləri:
- Təhsil: Ali təhsil
- Yaş: 25-35
- Təcrübə: Aidiyyati sahədə 1 ildən çox iş təcrübəsi
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office proqramlarını bilməli
- İşində məsuliyyətli və dəqiq olmalı
- İş qrafiki: 5 günlük
- Nahar yeməyi və servis avtobusu şirkət tərəfindən təmin olunur
- Əmək haqqı : 600.00
İş yeri: Sahil qəsəbənin yaxınlığı, Salyan şossesi, 32 km
VAKANSİYA 3
Mr/Max Peşəkar Əmlak Agentliyi
Telesatış operatoru
Son tarix 16 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- MrMax Dubai satışları üçün Telesatış operatoru vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir
- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;
- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;
- Portfellərin satılması və icarəyə verilməsi üçün təqdimatlar hazırlanması;
- Satış strategiyasının tətbiqi;
- Müştəri məmnuniyyətinin qorunub saxlanması.
Tələblər:
- Əla ünsiyyət və kommunikasiya bacarığı;
- Çevik, öyrənməyə həvəsli, inkişafa meyilli;
- Komandada işləmək bacarığı.
- Ali təhsil və ya orta təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili, İngilis dili
- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı
- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması
- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması
İş şəraiti:
- 09:00-18:00
- Əmək müqaviləsi
- 400 azn sabit maaş + Satışdan gəlir
Maraqlananlar CV-lərini “Mövzu” hissəsində “Telesatış operatoru” qeyd etməklə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Color Cassia
Satış təmsilçisi
Son tarix 16 mar 2023 - [email protected]
İş şəraiti:
- Əmək haqqı fix 600 AZN + satışa görə bonuslar
- Karyera yüksəlişi vəd edilir
- Həftədə 6 iş günü və 1 gün istirahət
- Bakı şəhəri, N.Nərimanov rayonu, Ceyhunbəyli Hacıbəyli 38.
Tələblər:
- Azərbaycan dili əla, rus dili blənlərə üstünlük verilir
- Satış sahəsində (mebel sahəsində) təcrübə arzuolunandır
- Xanım namizəd
- 38 yaşa kimi
Bacarıqlar və vəzifə öhdəlikləri:
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar
- Satış etmək qabiliyyətinə malik olmalı
- Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf etdirən
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, məhsullar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək
CV-lərinizi “Satış təmsilçisi” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Boranı restoranlar şəbəkəsi
Mühasib
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Vergilər üzrə əməliyyatların aparılması və uçotu
- Vergi,statistika, DSMF və digər əlaqədar hesabatların hazırlanması və verilməsi
- Şirkətdə aparılan əməliyyatların maliyyə hesabatlarında düzgün əks olunması
- Gündəlik balansın və dövriyyə məlumatlarının yoxlanılması,aparılması,gəlir və xərclərin uçotu
- Əmək haqlarının və digər işçi xərclərinin hesablanması
- Mühasibat uçotu üzrə rəhbərliyə lazımi hesabatların verilməsi
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların dəqiq və vaxtında yerinə yetirilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
- Microsoft Office proqramları, ERP sistemində işləmək bacarığı;
- Azərbaycan Repsublikasının müvafiq qanunvericiliyini, Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarını, Milli Mühasibat Uçotu standartlarını bilməlidir.
- Komandada işləmə, təşkilatçılıq, ünsiyyət və peşəkar münasibətlərin qurulması bacarıqları, analitik düşüncə qabiliyyəti, aktivlik, çeviklik, və məsuliyyətlilik, təşkilatın missiyasına sadiqlik.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi.
Sizə nə təklif edirik?
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
- Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
- Əmək haqqı 700 – 1000 Azn;
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Mühasib" mövzusu ilə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur
VAKANSİYA 6
Merkuri BOKT
Lombard kreditləri üzrə mütəxəssis/menecer
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
“Merkuri” Bank Olmayan Kredit Təşkilatı lombard kreditləri və lizinq üzrə iş təcrübəsi olan kredit mütəxəssisi və menecerləri yüksək əmək haqqı ilə müsabiqəyə dəvət edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kredit və lizinq məhsullarının satışlarını həyata keçirmək
- Kredit və lizinq məhsulları barədə müştərinin məlumatlandırılması.
- Müştəri müraciətlərini qəbul etmək, təhlil etmək, kredit komitəsinə çıxarmaq və rəsmiləşdirmək
- Geri ödənişlərin normal axınını təmin etmək
- Kredit və girovların monitorinqinin həyata keçirilməsi.
- İş yeri: Bakı filialı
- İş qrafiki (I-V 09:00-dan 18:00-dək, VI 10:00-dan 15:00-dək)
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş: 22 – 35
- Səlis nitq qabiliyyəti
- İnandırma qabiliyyəti və məqsədyönlülük
- İnsanlarla ünsiyyət qurma bacarığı.
- Azərbaycan dili biliyi – əla
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
Hazır CV formalarınızı email ünvanına və yaxud 0502718432 Whatsapp nömrəsinə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 7
Qartal Tikinti Firması
İnşaatçı mühəndis
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
İş yeri: Əsas iş yeri Xəzər dənizindəki SOCAR-ın neft platformaları olacaq, platformada iş olmadığı müddətdə Qartal Tikinti Firmasının Sumqayıt şəhərində yerləşən baş ofisində işləyəcək. Lazım gəldikdə başqa tikinti sahələrinə göndəriləcək.
Əmək haqqı: 700-1500 AZN
Tələblər:
- Minimum 3 il uyğun vəzifələrdə iş təcrübəsi olmalı;
- İnşaatçı mühəndis ixtisası üzrə ali təhsil müəssisəsini bitirmiş olmalı;
- Tenderlərin qiymətləndirilməsi və layihəyə nəzarət bacarığına malik olmalı;
- İngilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- Kompüter biliklərinə (word, excel, outlook və s.) malik olmalıdır;
- Layihələndirmə işləri üçün proqramları bilməsi arzuolunandır; (Autocad, Archicad, Tekla Structural )
- Yaşayış yerinin Sumqayıt şəhərində olmasına üstünlük verilir;
- B kateqoriya sürücülük vəsiqəsinin olması arzuolunandır.
İş haqqında məlumat:
- SOCAR-ın dənizdəki neft platformalarında yerinə yetirilən işlərə layihəyə nəzarət və rəhbərlik edilməsi;
- Sahədə işin keyfiyyətlə yerinə yetirilməsinə, tələb olunan çertyoj və sxemlərin düzgün işlənilməsinə nəzarət edilməsi;
- Tenderlərin qiymətləndirilməsi, yerinə yetirilmiş işlər üçün təhvil-təslim aktının sənədləşdirilməsinin layihə koordinatoru ilə birlikdə tərtib edilməsi, sifarişçinin imzalaması üçün hazırlanması;
- İşlərin yüksək keyfiyyətlə, sağlamlıq, əməyin təhlükəsizliyi və ətraf mühit tələbləri ilə yerinə yetirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Sahədə gündəlik yerinə yetirilən işlər haqqında məlumatın fotoşəkilləri ilə Qartal T.F. layihə koordinatoruna göndərilməsi.
İşçi üçün şərait:
- SOCAR-ın neft platformasında işlədikdə maksimum 15 gün müddətinə dənizə ezam ediləcək. 15 gün bitdikdən sonra ofisə dönəcək, işlərini ofisdə və Qartal TF-nın metal-konstruksiya sexində davam etdirəcək. Lazım olarsa növbəlilik prinsipi ilə yenidən dəniz platformasına göndəriləcək;
- Dənizdə neft platformasında işlədiyi günlər üçün razılaşdırılmış əmək haqqına 20% əlavə ödəniş ediləcək;
- Bazar günü işlədiyi günlərin əmək haqqısı ödəniləcək.
- Namizəd iddia etdiyi minimum əmək haqqını CV-də bildirməlidir;
- Nahar yeməyi və telefon rabitəsi firmanın vəsaiti hesabına təmin edilir; Dənizdə işlədikdə yemək SOCAR tərəfindən təchiz ediləcək;
- Ehtiyac yaranarsa ona özünün idarə etməsi şərti ilə xidməti avtomobil təhkim edilir;
- İş günləri 6 günlük iş həftəsi, saat 09:00-18:00 təyin edilir. Bazar günü və bayram günlərində işlədikdə bu günlərin dəyəri əlavə olaraq ödənilir.
Əlaqə vasitələri:
Namizədlərin CV-lərini e-mail adresinə, mövzu hissəsində “İnşaatçı mühəndis” yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.
Qartal Tikinti Firmasının ünvanı: Koroğlu prospekti 278, 48-ci məhəllə, Sumqayıt, AZ-5011
VAKANSİYA 8
Marketing Digital Specialist
Son tarix 16 mar 2023 - [email protected]
Job description:
- Writing a strategy and conducting digital advertising campaigns,
- Preparation and implementation of monthly and quarterly advertising content,
- Creating advertising campaigns on digital channels,
- Monitor and analyze campagne performance, social media accounts, and adjust strategies accordingly ( Instagram, facebook, pinterest, snapchat)
- Stay up-to-date with the latest digital marketing trends and technologies,
- Conduct market research to identify consumer trends and prefereces,
- Research competitors’ pricing and products,
- Build and maintain the ongoing website strategy to ensure a leading-edge web presence, focused on lead generation,
- Champion new ideas and be proactive and reactive to changes in the digital marketplace
- Collaborate with international teams to execute global campaigns and initiatives
Qualification and skills:
- Minimum of a Bachelor’s Degree in Marketing or similar field,
- Minimum of 3 years of experience as a Digital Marketing Specialist,
- Excellent knowledge of Azerbaijan, Russian and English language,
- Experience with digital marketing channels, including social media, email, search engines, and display advertising,
- Experience with Google Analytics and other marketing analytics platforms,
- Effective leadership and time management skills,
- Strong written and verbal communication skills,
- Highly developed attention to detail,
- Proficient use of Microsoft Excel, Word, Outlook, PowerPoint,
- Passion for fashion and a strong understanding of the luxury market.
Work schedule: 5 days on weekdays (09:00 - 18:00),
Salary: 1500 AZN net.
VAKANSİYA 9
Monyo.az
Satış Təmsilçisi
Son tarix 16 mar 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Bakı şəhərində yerləşən Otel, restoran, və s. obyektlərə birdəfəlik məhsulların tanıtımını və aktiv satışı həyata keçirmək
- Təyin edilmiş satış hədəflərinə çatmaq üçün şirkət strategiyasına uyğun bir şəkildə çalışmaq, satış və təyin edilmiş hədəflərə çatmaq
- Müştərilərlə düzgün ünsiyyətin qurulması, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması, məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat vermək
- Mövcud müştəri bazasının inkişaf etdirilməsi və möhkəmləndirilməsi
- Məhsul və xidmətləri müştərilərə tanıtmaq
- Satışın stimullaşdırılması üçün təkliflər vermək
- Potensial müştəriləri müəyyənləşdirmək və onlarla əlaqə yaratmaq
- Müştəri bazasının artırmaq, yeni müştərilərin cəlb edilməsi üçün təklifləri hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmək
- Əmək haqqı 500-700 AZN(artan fix maaş+ satışa bağlı faiz)
İş qrafiki: Həftə içi 6 gün, bazar günü istirahət
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan dilini səlis bilməli (rus dili arzuolunandır)
- Komandada və stres altında işləmək bacarığı
- Microsoft Office (xüsusən Word, Excel və Outlook) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
- Ali təhsil
- Yaş həddi 21-35 arası
- Yalniz xanım namizədlər
- Ünsiyyətcil və inandırma bacarığı
- Öz üzərində işləyən, inkişafa meyilli
- Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
- Satışın analizini aparmaq bacarığı
- Vaxtın səmərəli idarəolunması bacarığı
Əlaqə nömrəsi : 0512308791
Əlaqədar şəxs : HR - Aytən xanım
Tələblərə uğun namizədlər mövzu yerində “satış nümayəndəsi" öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 10
Qafqaz NET LLC
Product Owner
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
Tələblər:
- Kompüter elmləri, biznesin inkişafı, riyaziyyat və s. bu kimi məntiq tələb edən ixtisaslar üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilində salis danışıq qabiliyyəti;
- Yeni məhsulların yaradılamsı üçün təşəbbüskarlıq
- Layihənin idarə edilməsi təcrübəsi və əlaqəli funksiyası olan rollarda ən az 3 və ya daha çox il təcrübə;
- Təşkilatın inkişaf platforması və dilləri haqqında anlayışlı olmaq. Texniki məsələləri anlamaq bacarığı;
- Çevik proqram təminatının inkişaf etdirilməsi metodologiyalarını, dəyərlərini və prosedurlarını hərtərəfli başa düşmək;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyətqurma qabiliyyəti
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kiçik ve orta sahibkarlıqla məşğul olan korporativ müştərilərin ve fərdi sahibkarların nə istədikərini anlamaq
- Mütəmadı olaraq yeni məhsul yaratmaq
- Bazar araşdırması aparmaq
- Layihələrin həlli və icrasının idarə olunması
- Müştəri tələblərinə uyğun təkliflərin hazirlanması
İş rejimi:
- İş yeri – Bakı şəh., Ziya Bünyadov 43 küç.
- İş günləri – həftənin 5 günü
- İş qrafiki – 09:00 – 18:00
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Product Owner” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 11
Office Manager
Son tarix 16 mar 2023 - [email protected]
Job description:
- Overseeing general office operation,
- Greeting visitors, answering a high-volume of incoming phone calls (zoom call) and delivering world-class service to our customers,
- Coordinating appointments and meetings and managing staff calendars and schedules,
- Supervising, mentoring, training, and coaching our office staff and delegating assignments to ensure maximum productivity,
- Coordinating domestic and international travel, including flight, hotel, and car rental reservations,
- Purchasing office supplies and equipment and maintaining proper stock levels,
- Producing reports, composing correspondence, and drafting new contracts,
- Creating presentations and other management-level reports,
- Work schedule: 5 days on weekdays (09:00 - 18:00),
- The salary will be determined according to the knowledge and skills of the candidate.
Qualification and skills:
- A bachelor degree or equivalent,
- Minimum 2 years of experience in office administration,
- Office management experience, time management skills
- Excellent computer skills, including a high degree of proficiency in Microsoft Word, Excel, Outlook, and PowerPoint
- Excellent written and verbal communication skills in azerbaijani, english and russian,
- Strong organizational and planning skills in a fast-paced environment,
- Attention to detail and problem solving skills.
- Salary: 1000 AZN
VAKANSİYA 12
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Satış üzrə mütəxəssis (Sumqayıt)
Son tarix 16 mar 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- İxrac olunan məhsullar sənədləşməsi, lazımı sənədlərin tərtib edilməsi, müraciət olunması və alınması (mənşə sertifikatı, invoys, CMR, fitosanitar sertifikatı, fumiqasiya aktı, baytarlıq sertfikatı.radiasiya sertfikatı);
- İstehsal olunan mallar haqqında məlumatın toplanılması, yoxlanması və düzgün qaydada tərtibi;
- İstehsal olunan malların keyfiyyət göstəricilərinin toplanması;
- İstehsal malların qiymətə və malla görə Excel-in tərtibi;
- Rəhbərliyə emalda və satışda olan yeniliklər haqqında ümumi məlumatın verilməsi;
- İxrac olunan malların sənədlərinin tamamlıqdan sonra mühasibatlığa verilməsi;
- İxrac sənədlərinin gömrükləmə yerlerinə göndərilməsi;
- İdxal olunan dərmanlara AQTA-dan icazələrin alınması;
- Gömrük sənədlərinin və məktublarının tərtibi.
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Ali təhsil ( satış və marketinq ixtisası arzu olunandır);
- Satış sahəsində minimum 3 ildən çox iş təcrübəsi;
- Azərbaycan, ingilis, rus dil biliyi;
- MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Satış texniklərini bilmək;
- Yüksək təqdimat bacarığı;
- Satış sahəsində olan problemləri həll etmə bacarığı.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri, Gilan Tekstil Parkı;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Servis xidməti mövcuddur;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 13
Layihə Meneceri
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
Tələblər:
- İqtisadiyyat, İdarəçilik, İnzibatçılıq və ya Maliyyə üzrə Bakalavr və ya Magistr dərəcəsi, layihənin idarə edilməsi üzrə sertifikatlar;
- Microsof Office proqramları biliyi; Yüksək səviyyədə Excell biliyinə üstünlük verilir;
- Yüksək səviyyədə Azərbaycan, İngilis və Rus dili biliyi;
- 3 ildən artıq Layihə idarəedilməsində və ya uyğun sahədə iş təcrübəsi.
- Tibb sahəsində təcrübə arzuolunandı
- 25-35 yaş
Tələb olunan yetkinliklər:
- Yüksək analitika və detallara diqqətlə yanaşma bacarığı;
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Çoxsaylı tapşırıqlar və məhdud zaman gərginliyi altında işləmə bacarığı;
- Liderlik və komanda idarəçiliyi bacarığı;
- Vaxtın idarə edilməsi;
- Problemlərin həlli bacarığı;
- Qərar vermə bacarığı;
- Müştəri yönümlülük;
- Nəticə yönümlülük;
- Tənqidi düşüncəli olma bacarığı
- Biznes uzaqgörənliyi.
- Mütəmmadi olaraq Azərbaycanın bölgələrinə ezam olunmaq tələb olunur.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Layihənin həcmini rəhbərliklə birlikdə müəyyən etmək;
- Layihəni uğurla başa vurmaq üçün bütün fəaliyyətləri detallı şəkildə müəyyən edən və ardıcıllığı təyin edən iş planı hazırlamaq;
- Layihənin qüsursuz icrası üçün daxili resursları və üçüncü tərəfləri/ kontraktorları düzgün koordinasiya etmək;
- Müvafiq dövlət qurumları ilə layihənin icrasını koordinasiya etmək;
- Layihənin tələb olunan keyfiyyətdə vaxtında, büdcə və layihənin iş həcmi çərçivəsində yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- İşin həcmini və məqsədlərini bütün layihə tərəfdaşlarını cəlb edərək irəli aparmaq və texniki mümkünlüyü müəyyən etmək;
- Resursların yetərliliyini və paylaşdırılmasını təmin etmək;
- Layihənin cədvəlini, proqramını rəhbərliklə birlikdə və eləcə də layihənin fəaliyyətinin təsir edəcəyi digər heyət üzvləri ilə nəzərdən keçirmək; layihə üzrə cədvəli, proqramını tələb olunan formada nəzərdən keçirmək;
- Layihə performansını, həcmini, qrafikini və xərclərini müvafiq sistemlər, vasitələr və texnikalarla ölçmək;
- Ehtiyac olduqda rəhbərliyə hesabat hazırlamaq və məruzə etmək;
- Layihə tərəfdaşları və müştərilər arasında münasibətləri tənzimləmək;
- Layihə risklərini azaltmaq məqsədilə risklərin idarə edilməsi;
- Üçüncü tərəflərlə/kontraktorlarla münasibətləri yaratmaq və tənzimləmək;
- Bütün layihə məlumatlarının lazımi qaydada sənədləşməsinə və təhlükəsizliyinə əmin olmaq üçün fayl sisteminin qurulması;
- Layihə haqqında rəhbərlik üçün hesabat yazmaq;
- Layihənin nəticələrini planlama dövrü ilə üzləşdirmək və uyğunluğunu qiymətləndirmək.
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN net
VAKANSİYA 14
AGRO-VEST RETAIL
Kreditor və debitor üzrə Mühasib
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
İşçiyə qoyulan tələblər:
- Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı;
- Mühasibatlıq və vergi bilikləri;
- Təhsil-Ali (maliyyə və muhasibatlıq sahəsi üzrə);
- İş təcrübəsi- 2 ildən çox;
- Yaş-25-35;
Vəzifə öhdəlikləri:
- İlkin mühasibat sənədlərinin, ciddi hesabat blanklarının düzgün hazırlanmasını yoxlamaq;
- Ehtiyyat hissələri, mal material, yanacaq və sair xərclərinin sahələr və məhsullar üzrə düzgün bölgüsünün aparılmasını və mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini yoxlayır;
- Kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini yoxlayır;
- Vaxtı keçmiş kreditor borcları müəyyən edərək hesabatın hazırlanması və onların ödənilməsi üçün ödəniş planının hazırlanması;
- İş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu yoxlayır;
- Malsatan və podratçılardan daxil olan mal-alış sənədlərinin İMB-na düzgün daxil olunmasını yoxlayır;
- Alınmış qısamüddətli borcların mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirir;
- Malsatan və podratçılara geri qaytarılan malların düzgünlüyünü yoxlayaraq qaytarmalar üzrə sənədləşmələri həyata keçirir;
- Malsatan və podratçılardan alınmış avansları müəyyən etmək və onlara mal və ya xidmətlərin təqdim olunması üçün tədbirlərin vaxtında görülməsi üçün rəhbərliyə məlumat vermək;
- İcarə üzrə kreditor borcları sənədlərinin İMB-na düzgün daxil olunması və mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsi;
- Xərclərin təsnifatını və allokasiyasını düzgün müəyyən edərək mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsi;
- Dövriyyə qalıq cədvəlinin kreditor qalıqlarının yoxlanılması və tələb olunan halda düzəlişlərin verilməsi;
- Dövriyyə qalıq cədvəlinin kreditor qalıqları üzrə aylıq balans izahlarının hazırlanması;
- Tələb olunan xərclərə dair mal material silgi aktlarının və xidmətlərin təhvil təslim aktlarının olub olmamasını yoxlamaq və olmadığı halda müvafiq tədbirlər görmək;
- Sənədlərin düzgün və vaxtında rəsmilləşdirilməsini təmin edir;
- Dövlət büdcəsinə məcburi ödəməli, Dövlət Sosial Sığorta Fonduna ayırmaları, digər rüsum və ayırmaların hesablanmasını və ödənilməsini yoxlayır.
İş şərtləri:
- Stabil iş
- Icbari sığorta
- Əmək haqqı: 1200 AZN;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
- İş vaxtı: 9.00 – 18.00
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü
Maraqlanan namizədlər öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Kreditor və debitor üzrə Mühasib” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 15
Sales Representative
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
Major Duties and Responsibilities:
- Achieves monthly sales targets
- Helping determine pricing schedules for quotes, promotions, and negotiations,
- Managing client orders,
- Organizing online meetings,
- Showing samples, handling client inquiries, investigating any issues with products,
- Using brands expertise to help customers determine size and desired style,
- Building rapport with customers to make them feel valued and appreciated,
- Work schedule: 5 days on weekdays (09:00 - 18:00)
- Salary: 1200-1500 AZN+bonuses
Basic Qualifications:
- Minimum 2+ years of sales experience,
- Strong written and verbal communication skills in azerbaijani, english, and russian,
- Proven sales performance and ability to increase revenues,
- Strong interpersonal skills and the ability to develop relationships,
- Excellent presentation skills,
- Strong ability to problem solve and anticipate challenges in advance while proposing solutions,
- Being able to go on business trips and working abroad should be available ( Middle East countries)
VAKANSİYA 16
PRO CON izo MMC
Kargüzar
Son tarix 16 mar 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müqavilələrin hazırlanması
- Müqavilələrin arxivləşdirilməsi və nəzarəti
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qeydiyyata alınması
- Sənədlərin hazırlanması ( arayış, məktub, akt və s.)
- İş yeri: “Pro Con izo” MMC
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə: 09:00-dan - 18:00 -dək; Şənbə: 09:00-dan - 13:00 -dək; İstirahət günləri- Bazar. Nahar vaxtı 13:00-14:00.
- Əmək haqqı: 600
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Natamam ali
- İş təcrübəsi : 2 il
- Yaş: 22 - 35
- Cins: Qadın
- Microsoft Word və Excel proqramında işləmə bacarığı.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili arzuolunandır.
- Riyazi hesablama aparma;
- Ofis texnikasından istifadə bacarığı
- Stressə davamlı
- Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmaq;
- Kollektivlə işləmə bacarığı;
- Sənədlərlə işləmə bacarığı;
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz müraciət anketlərini (CV) şəkil ilə birlikdə elektron ünvanına mövzu hissəsində “Kargüzar” qeyd etməklə göndərə bilərlər.
Əlaqə məlumatları: 0512297973
Əlaqədar şəxs: Məmmədli Könül
VAKANSİYA 17
Zəhmət - Ruzi MMC
Xəzinədar
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mədaxil və məxaric sənədlərin əsasında kassa kitabında və məlumat bazasında, pul məbləğlərini və qiymətli kağızları faktiki miqdarını qalıq ilə müqaisə edilməsi
- Ödənilən pul vəsaitlərini və ödənişləri qəbul etmək
- Qaimə – təhvil-təslim aktlarının arxivləşdirilməsi
- Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirmək
- Rəhbərlik təfərindən təyin olunmuş digər vəzifələrin yerinə yetirilməsi
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Gündəlik və aylıq kassa hesabatlarının tərtib edilməsi.
- Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi
Tələblər:
- Kassa əməliyyatlarını bilməli
- MS Office ( Word,Excel)
- Gündəlik və aylıq kassa hesabatlarının tərtib edilməsi
- Müdriyyətin tapşırdığı işləri və hesabatları vaxtında yerinə yetirməli
- Rəhbərliyə lazımı məlumatları hazırlayıb təhvil verməli
- 1C proqramında yaxşı səviyyədə işləmə qabiliyyəti.
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
İş şəraiti:
- Ofis Xırdalanda yerləşir
- Yaş həddi: 25 - 40 yaş
- 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 08:00 - 17:00
- Əmək haqqı: 700-1000 AZN
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz müraciət anketlərini (CV) elektron ünvanına mövzu hissəsində “Xəzinədar” qeyd etməklə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 18
Ferrum Capital
Problemli kreditlər üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 16 mar 2023 - [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- İqtisadi, riyazi və digər analitik ixtisaslar üzrə ali təhsil;
- 21- 35 yaş aralığı;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Tələbkar, obyektiv, məsuliyyətli, çevik olmalı;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Stress altında işləmək və çətin vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti.
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis nə iş görür?
- Problemli kredit portfellərinə nəzarət etmək;
- Hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə ödənişlərini təmin etmək üçün mütəmadi əlaqə saxlamaq;
- Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
- Kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Hesabatların hazırlanması və vəzifə öhdəliklərini dəqiqliklə, məsuliyyət ilə yerinə yetirmək.
- Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən tapşırılan digər vəzifə və öhdəliklərini həyata keçirmək;
Əlavə məlumat:
- Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
- Əmək haqqı – 400 AZN + Bonus
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “ Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
VAKANSİYA 19
Bioloji Təbabət Klinikası
Tibbi nümayəndə (Bakı və regionlar)
Son tarix 16 mar 2023 [email protected]
“PLANETA” topdansatış əczaçılıq şirkəti “Tibbi nümayəndə” vakansiyası üzrə Bakı şəhəri və regionlarda (Şəki, Ağsu, Kürdəmir, Göyçay, Ağdaş, Ucar, Balakən, Zaqatala ) işçi qəbulunu elan edir.
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (Bakı Dövlət Universiteti-Biologiya, Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti-Əczaçılıq, M.Seçenov adına Birinci Moskva Dövlət Tibb Universiteti )
- Yaş həddi: 26 – 45;
- Müvafiq sahə üzrə 2 ildən yuxarı iş təcrübəsi;
- Xarici görünüş və geyim səliqəli olmalı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Dürüst, səbirli, məqsədyönlü və məsuliyyətli
- Səlis və aydın nitq, ünsiyyət qabliyyəti yüksək, sistemli təqdimat və inandırma qabiliyyətləri bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin məhsullarını təyin olunmuş ərazi üzrə həkimlərə, tibbi müəssisələrə və apteklərə tanıtmaq;
- Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatını, tanıtımını və satışını həyata keçirmək;
- Satış nöqtələrini müvafiq ardıcıllığa uyğun olaraq mütəmadi ziyarət edərək nəzarətdə saxlamaq;
- Seminar və prezentasiyaları təşkil etmək və keçirmək;
- Məhsul haqqında müştəriyə düzgün informasiyanı ötürmək;
- Gördüyü işlər barəsində gündəlik hesabat hazırlamaq və rəhbərinə təqdim etmək;
- Müəssisə rəhbərliyinin əmr, sərəncam və tapşırıqlarını peşəkar səviyyədə və vaxtında icra etmək;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 gün, saat 09:30 -17:30;
- İstirahət: Şənbə və bazar günləri;
Əmək haqqı: 600-800 AZN
Maraqlanan və karyerasını bu sahə üzrə inkişaf etdirmək istəyən namizədlərdən mövzü yerində “Tibbi nümayəndə” qeyd edərək CV formalarını göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 20
Socar Polymer
Logistics Specialist
Son tarix 16 mar 2023 - Müraciət et
Department: PSCM
Location: Sumgait.
Position summary:
This position is responsible for analysing and optimizing logistical procedures. Create, coordinate, and complete shipments of goods between the company and vendors or customers. Position reports to logistics team leader, ensuring the safe and timely pick-up and delivery of shipments.
Principal responsibilities:
- Help in planning and maintaining of logistics policies and procedures.
- Keep proper records of all forms of transactions relating to the company’s logistics operations.
- Resolve problems that are related to transportation and logistics systems.
- Analyze areas of corporate logistics to find out the most cost-effective means or method of transporting supplies.
- Monitor the entire process of product movement.
- Track shipments across different channels.
- Communicate transport or logistics cost to customers or suppliers.
- Evaluate and process claims made by customers.
- Check and confirm draft invoices
- Timely submission of payment documents
- They offer support with the maintenance of logistics policies, administer, and maintain inventory control program systems and coordinate with in-house sales team to promote accurate and timely processing of orders for customers.
- Develop reports showing transportation costs on precise projects and moves.
Requirements:
Languages skills:
- Advanced knowledge of Azeri, English, Russian
Technical skills:
- Commercial awareness
- Knowledge of shipbuilding practices and procedures desired.
- Familiar with laws, regulations, and ISO requirements
- Accuracy and attention to details
- Organizational skills
- Good decision-making skills
Experience:
- Minimum 5 years’ experience in a related area
Training & Education Needed:
- Bachelor’s degree (in a relevant field if applicable)
- Appropriate trainings and certification in Logistics
Application procedures:
Interested candidates should follow the link below:
https://socarpolymer.az/en/career/experienced-professionals/
The above vacancy is addressed to nationals of Azerbaijan or with permanent residency in Azerbaijan. All eligible applications for the advertised post will be assessed and given equal opportunities.
Application closing date: 16 March 2023