" StudyLab" işçi axtarır - MAAŞ 1200+ MANAT - VAKANSİYA
"Dably" şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 600 MANAT - VAKANSİYA
"Nar" işçi axtarır - VAKANSİYA
"OMİD" mağazalar şəbəkəsi işçilər axtarır - MAAŞ 450 MANAT - VAKANSİYALAR
"Aslanoğulları Endüstriyel Mutfak" işçi axtarır - MAAŞ 600 MANAT - VAKANSİYA
"Bioloji Təbabət Klinikası" işçi axtarır - MAAŞ - 600-800 MANAT- VAKANSİYA
"JSM Financial Group" işçi axtarır - MAAŞ 700 MANAT - VAKANSİYA
Company
İT Departamentinin Müdiri
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
Məsuliyyətlər:
-
Şirkətlə bağlı bütün İT əməliyyatlarına nəzarət etmək
-
İT tələblərini və şirkətin ehtiyaclarını təhlil etmək və müəyyən etmək
-
Korporativ strategiyalara uyğun olaraq effektiv İT həlləri və siyasətləri hazırlamaq və həyata keçirmək.
-
İT şöbəsinin keyfiyyətli işləməsi üçün onları yeni texnoloji avadanlıq və proqram təminatı ilə təmin etmək
-
Şirkətin büdcəsi hesabına İT sistemlərinin və işçilərin səmərəli fəaliyyətini təmin etmək
-
Biznes məqsədlərini praktik və texniki həllərə çevirin
Tələblər:
-
Təhsil - Ali Təhsil (İnformatika, Kompüter Mühəndisliyi, İnformasiya Texnologiyaları, Sistemlər və Şəbəkələr),
İş təcrübəsi:
-
İT sahəsində ən azı 10 il iş təcrübəsi
-
İT meneceri kimi minimum 5 il iş təcrübəsi
-
İnformasiya təhlükəsizliyi sahəsində beynəlxalq standartların (ISO PCI DSS, ITIL) tələblərini bilmək;
-
Windows-un təhlükəsizliyi sahəsində bilik və təcrübə
-
Server əməliyyat sistemi;
-
Xidmətlər üzrə bilik və təcrübə: Active Directory, DNS, DHCP, qrup siyasətləri, fayl serveri, Exchange server, korporativ antivirus sistemləri;
-
Virtual mühitlərdə bilik və təcrübə
-
İT və informasiya təhlükəsizliyi sahəsində beynəlxalq sertifikatları olanlara üstünlük verilir.
-
Microsoft Windows Server 2012R2-2019 (AD DS, GPO, DHCP, DNS, WSUS, IIS, IIS ARR, Hyper-V, VMWare Failover Cluster, Print Server, File Server, DFS, RDS, ADFS, WSUS), Microsoft Exchange 2013 , Linux, KES, Veeam; sistem biliyi
-
TCP/IP, 802.1Q, OSPF, EIGRP NAT, PAT, OSI modeli, VPN. biləklər
Dil bilikləri:
-
Azərbaycan dilində səlis danışıq
-
Texniki İngilis dili (daha yaxşı bilənlərə üstünlük verilir)
-
Rus dili (Texniki bilənlərə üstünlük verilir)
Bacarıq:
-
Yüksək səviyyəli məntiqi-analitik təfəkkür və riyazi biliklər
-
Tapşırıqlara uyğunlaşma və müstəqil araşdırma bacarığı
-
Alqoritm qurmaq bacarığı
-
Rəhbərlik, məsuliyyətli olmaq, komandada işləmək bacarığı
İş vaxtı:
-
Həftə içi 5 günlük iş qrafiki;
-
İş saatları: 09:00-18:00;
-
Nahar şirkət tərəfindən verilir;
Əmək haqqı: 3500-5000.
Director of Supply Chain Management Department
Son tarix 14 yan 2023 [email protected]
Job Responsibilities:
-
Research, construction and improvement of all systems in the supply chain (Warehouse Management System, Transport Management System, Purchase Management System);
-
Preparing the annual purchase plan;
-
Analyzing Warehouse Processes, proposing appropriate solutions to faulty processes;
-
Planning, organizing and controlling the implementation of new processes;
-
Construction and improvement of warehouse system;
-
Analyzing transport processes and designing ways to solve problems.
-
Developing and managing effective relationships and partnerships with key suppliers; preparing Master Lists of suppliers and service providers and regularly updating the supplier database based on supplier inquiries
-
Customs clearance, preparation of export documents, purchase of certificates, export clearance;
-
Implementation of logistics operations and control of logistics works;
-
Establishing foreign economic relations, conducting official negotiations in the direction of attracting partners;
-
Representation of the company at local and foreign events and meetings;
-
Conducting negotiations with foreign companies regarding supply;
-
Carrying out technical and financial analysis (comparative analysis) of suppliers and service providers; creating a document showing the comparison.
Job requirements:
-
Bachelor's degree in finance, supply chain or related field;
-
More than 5 years of work experience in supply chain fields;
-
Having knowledge of supply chain management;
-
Have strong experience in developing and maintaining relationships with suppliers and customers;
-
Must be able to communicate verbally and in writing at a perfect level in Azerbaijani, Russian and English languages;
-
Excellent knowledge of MS Office.
-
Being ready for business trips to foreign countries;
-
Having knowledge in the field of construction materials supply chain management (purchase, supply, customs) and logistics;
Working conditions:
-
Working hours: from 09:00 to 18:00;
-
Rest: Saturday and Sunday.
-
Lunch is provided by the company
-
A corporate number is given
-
Transportation costs (gasoline, depreciation) are paid by the company
Labor Fee:
-
Competitive salary according to the labor market.
-
The salary range is 3500-5000
-
The offer varies depending on the knowledge and skills of the candidate.
Ram Holding
Hüquq Şöbəsinin Rəhbəri
Son tarix 08 yan 2023 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
-
Ali hüquqi təhsil;
-
Hüquq sahəsində 5 ildən çox iş təcrübəsi, o cümlədən 2 ildən çox idarəetmə təcrübəsi;
-
AR Vəkillər Kollegiyasının üzvü;
-
Azərbaycan dilində səlis yazmaq və danışmaq;
-
Rus və/və ya ingilis dili arzuolunandır;
-
Azərbaycan Respublikasının Mülki və Mülki Prosessual Məcəlləsi, Cinayət və Cinayət Prosessual Məcəlləsi, Vergi Məcəlləsi, Əmək Məcəlləsi, İnzibati Xətalar Məcəlləsi və digər qanunları, o cümlədən qanunvericilik aktları barədə mükəmməl bilgilər;
-
Satınalma, təchizat, müqavilə proseslərindən, gömrük prosedurlarından xəbərdar olmaq;
-
Hüquqi aspektlərlə bağlı problemləri müəyyən etmək və mümkün həll yollarını tapmaq bacarığı;
-
Microsoft Ofis proqramlarında işləmək bacarığı;
-
İdarəetmə, analitik, yüksək ünsiyyət, təşkilatçılıq, komandada işləmə bacarıqları.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Holdinqin hüquq şöbəsinin fəaliyyətinin təşkili;
-
Holdinqin digər hüquqşünaslarının fəaliyyətinə nəzarət edilması;
-
Holdinqin rəhbərliyi qarşısında hüquq şöbəsinin fəaliyyəti barədə hesabatların verilməsi;
-
Holdinq və ona daxil olan şirkətlərdə fəaliyyətin qanunvericiliyin tələblərinə uyğun şəkildə həyata keçirilməsinin təşkili;
-
Holdinqə daxil olan şirkətlərin maraqları barədə hüquqi məsələlərin müzakirəsində iştirak, rəylərin verilməsi;
-
Hüquqi məsələlərlə bağlı müvafiq təşkilatlar, qurumlar, şirkətlər və dövlət orqanları ilə əlaqələrin yaradılması və işin təkmilləşdirilməsi sahəsində fəaliyyətin icrası;
-
Holdinqə daxil olan şirkətlərin dövlət orqanları qarşısında hüquqi məsələlərlə əlaqədar təmsil olunması;
-
Holdinqə daxil olan şirkətlərin digər şirkət və dövlət orqanları ilə əməkdaşlığının hüquqi əsaslarının müəyyən edilməsi, bu məqsədlə müqavilələrin tərtib edilməsinə və icrasına nəzarət, holdinqin digər struktur bölmələrindən daxil olan müqavilə layihələri və digər sənədlərə rəy verilməsinin təşkili;
-
Holdinqin və onun tərkibindəki şirkətlərin hüquqi məsələlər üzrə dövlət orqanları ilə qarşılıqlı münasibətlərin təşkil olunması, müvafiq müraciətlərə hüquqi rəyin verilməsi;
-
Holdinqə daxil olan şirkətlərin məhkəmədə təmsil edilməsi, məhkəmədə irəli sürülən iddialarla bağlı qərarların icrasının təmin edilməsi məqsədilə müvafiq tədbirlərin görülməsi.
İş şərtlərimiz:
-
Əmək haqqı: 3500 – 4000 AZN
-
İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
-
İş saatları: 08:30-17:30;
-
İş yeri: Yasamal ray., Mirəli Seyidov küç. (21 saylı məktəbin yaxınlığında).
-
Şirkət hesabına korporativ nömrə.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Hüquq Şöbəsinin Rəhbəri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Performance Center Co
Avtomobil Servis Rəhbəri
Son tarix 19 yan 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Avtomobil Servis mərkəzinin gündəlik işinin ( çilingər,elektrik və dəmirçi-rəngsaz şöbələrinin ) planlanması və tənzimlənməsi
-
Avtomobil Servis mərkəzinə daxil olan müştərilərin qarşılanması və avtomobildə təmir işinin təşkil olunması
-
Avtomobil Servis personalının idarə olunması və effektiv işinin təşkili
-
Avtomobil Servis mərkəzi daxilində nizam-intizam qaydalarına və korporativ üsluba riayət olunmasına nəzarət etmək
-
Avtomobil Servis daxili avadanlıqlarının təmiri və dövri qulluqlarının təşkil olunması
-
Müştərilərin razılığına və loyallığına nail olmaq
-
Avtomobillərə göstərilən texniki xidmət satışları üzrə qoyulmuş hədəflərə nail olmaq
-
Avtomobil Servis əməkdaşlarının əsas performans göstəricilərinin təhlili və müvafiq qiymətləndirmənin aparılması
-
İdarə etdiyi personalın güclü və zəif tərəflərinin müəyyən edilməsi və müvafiq təlim tədrislərə yönləndirilməsi
-
Avtomobil Servis əməkdaşları ilə mütəmadi toplantıların təşkil olunması və mövcud problemlərin həlli istiqamətində çalışmaq
-
Müştəri müraciətlərinin qısa zamanda həlli və cavablandırılması
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil
-
Yaş: 30-45
-
Azərbaycan dili səlis danışıq (ingilis və rus dilləri arzu olunandır)
-
Avtomobil servisi idarəçiliyi sahəsində minimum 3 illik təcrübə
-
Avtomobilin quruluşu və istismarı üzrə kifayət qədər biliyə malik olmaq
-
Təqdimat bacarığının olması
-
Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq, ünsiyyətcil, yüksək nitq qabiliyyətli
-
Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq.
İş şərtləri:
-
İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
-
Əmək haqqı: 2500-3000₼ (Dövriyyədən asılı olaraq artacaq).
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Avtomobil Servis rəhbəri” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Azprotein Foods Group
İstehsal müdiri
Son tarix 10 yan 2023 [email protected]
Namizədə Tələblər:
-
Təhsil: Ali ;
-
Yaş həddi: 30-45;
-
Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel);1C, SAP və ya diger ERP proqramları bilənlərə üstünlük verilir;
-
İş təcrübəsi: İstehsalat sahəsində (qida) və zavodun idarəedilməsində 5-10 il təcrübə;
-
Müəssisə Buzovna qəsəbəsində yerləşir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Müəssisənin sifarişçi, tədarükçü və digər formada məsuliyyət daşıdığı orqanlar qarşısında məsuliyyətinin vaxtlı-vaxtında və səmərəli icrası üçün fəaliyyət bölgüsü və istehsal planının yerinə-yetirilməsinə nəzarət etmək;
-
İstehsal edilən məhsulların keyfiyyətinə cari və son nəzrətin edilməsi;
-
Müvafiq müddət aralığına aid (həftəlik, aylıq və s.) planlaşdırılmış və reallaşdırılmış istehsal hesabatlarını hazırlamaq;
-
Xammal stok ehtiyatını nəzarətdə saxlamaq (aidiyyatı şöbələrlə birlikdə);
-
İllik büdcələrin hazırlanmasında iştirak etmək;
-
İstehsal prosesi və istehsal planlaşdırılmasında ortaya çıxan plandan yayınmalar və gecikmələri izləmək, aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək, həll yolları təklif etmək;
-
Tabeçiliyində olan istehsal, texniki qulluq, mexaniki və elektrik bölmələrinin fəaliyyətini tənzimləmək və aidiyyatı üzrə tapşırıqlar vermək;
-
İstehsalatda istifadə olunan bütün avadanlıqların düzgün istismar qaydalarına riayət edilməsi, onların təmiri və profilaktik texniki qulluq planlamasının həyata keçirilməsini təmin etmək;
-
Müəssisədə çalışan işcilər tərəfindən vəzifə öhdəliklərinin icrasına və onların hazırlıq səviyyəsinə daim nəzarət edilməsi;
-
İşçilər tərəfindən texnoloji, istehsal və əmək intizamına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin qayda və normalarına riayyət olunmasına daim nəzarət edilməsi;
Əmək haqqı: 3000 manat
İş qrafiki: 6 günlük
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur. Koroğlu metrosundan servislə işə çatdırılma var.
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Azprotein Foods Group
Keyfiyyətə nəzarət şöbə müdiri
Son tarix 10 yan 2023 [email protected]
Namizədə Tələblər:
-
Rəhbər vəzifədə 3-5 il təcrübə.
-
Qida təhlükəsizliyi üzrə ali təhsil.
-
İSO standartının şərtlərini bilməli, bu sahədə təlim almış olmalıdır.
-
Qida istehsalı sahəsində təcrübənin olması mütləqdir.
-
Müəssisə Buzovna qəsəbəsində yerləşir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
İstehsal olunan məhsulların keyfiyyətinə nəzarət sahəsində görülən işlərin koordinasiyası və təşkili
-
Keyfiyyətə nəzarət prosedurlarının hazırlanması, sahələrdə risk analizinin aparılması
-
İstehsalat, anbar, laboratoriyaya aid prosedur və təlimatlara, sanitar-gigiyenik norma və qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət etmək
-
Məhsulların keyfiyyətinin artırılması, onların elm və texnikanın müasir inkişaf səviyyəsi, daxili bazarın tələbatları, ixrac tələblərinə və s. uyğunluğunun təmin edilməsi üçün tədbirlərin işlənib hazırlanması
-
Müəssisəyə daxil olan materialların (xammal, material, yarımfabrikat, komplektləyici məmulatlar) yoxlanması, onların keyfiyyətinin standart və texniki şərtlərə uyğunluğu barədə rəylərin hazırlanması
-
İstehsal prosesinin bütün mərhələlərində əməliyyat nəzarəti, hazır məhsulların keyfiyyəti və komplektliliyi, müəssisədə istehsala aid əl alətləri və texnoloji ləvazimatların keyfiyyəti, həmçinin müəssisənin bölmələri və anbarlarda xammal, material, yarımfabrikat, komplektləyici məmulatlar, hazır məhsulların düzgün saxlanmasına nəzarət edilməsi
-
Məhsulların keyfiyyətinin artırılması üçün tədbirlərin keçirilməsi, keyfiyyətinin idarə olunması sistemləri, standart və normativlərin məhsulların keyfiyyətini tənzimləyən göstəricilərin, nəzarət əməliyyatlarının avtomatlaşdırılması və mexanizasiyasını nəzərdə tutan daha təkmil nəzarət üsulları, məhsulların nəzarəti pozmayan nöqsansız təhvil verilməsi sistemləri və s. işlənib hazırlanması və tətbiq olunması
-
Hazır məhsullar, xammal, materiallar, yarımfabrikatlar, komplektləyici məmulatların keyfiyyəti, texnoloji avadanlıq və alətlərin keyfiyyəti və vəziyyəti, məhsulların istehsalı, saxlanması və daşınması şərtlərinin texnoloji proseslə nəzərdə tutulmayan seçmə üsulla yoxlamalarının aparılması
-
Hazır məmulatların sınaqdan keçirilməsi və məhsulların keyfiyyətini təsdiq edən sənədlərin tərtib olunmasına nəzarət, təchizatçıların çatdırılmaların keyfiyyətinə dair tələbləri pozduqda reklamasiyaların hazırlanması, həmçinin məhsulların istehsal prosesinə cari nəzarət üzrə metodika və texnoloji təlimatların vaxtında məsul işçilərə təqdimatı, müəssisədə nəzarət-ölçü vasitələrinin vəziyyəti və onların dövlət yoxlaması üçün vaxtında təqdim olunması, keyfiyyətə nəzarət xidmətlərinin lazımi texniki sənədlərlə təmin edilməsinə nəzarəti edilməsi
-
Reklamasiyaların təhlili, istehsal texnologiyalarında nöqsan və pozuntuların yaranması, işlərin keyfiyyətinin pisləşməsi, zay məhsul və aşağı növdə məhsulların buraxılmasının səbəblərinin araşdırılması, onların aradan qaldırılması üçün təkliflərin hazırlanması, həmçinin bütün istehsal halqalarının müəyyən olunan tələblərə uyğun məhsulların istehsalına görə məsuliyyətinin artırılması üçün lazımi tədbirlərin görülməsi, keyfiyyətsiz məhsulların qəbulu və yüklənib göndərilməsinin dayandırılması üzrə işlərə rəhbərlik edilməsi.
-
Nəzarət əməliyyatlarının nəticələrinin tərtib olunması, məhsullarının keyfiyyət göstəriciləri, zay məhsul və onun səbəblərinin uçotunun aparılması, buraxılan məhsulların, icra olunan işlərin keyfiyyəti barədə dövri hesabatlılığın tərtib olunması
-
Beynəlxalq standartların tələblərinə uyğun sənədləşmə proseslərinin həyata keçirilməsi
-
Fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq birbaşa rəhbərinə hesabatlar hazırlanması.
Əmək haqqı: 2000 – 3000 manat (təcrübədən asılı olaraq)
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
ARNİ
Исполнительный директор
Son tarix 07 yan 2023 - [email protected]
3000 манат + бонусы
Требуемый опыт работы: 3–6 лет
Полная занятость, полный день.
Обязанности:
-
Запуск и ведение финансово-хозяйственной деятельности в компании.
-
Руководство всей операционной деятельностью новой компании, филиалом (в том числе оперативное управление персоналом)
-
Запуск и организация работы объекта в роли руководителя проекта
-
Формирование эффективной команды:
-
Производственный отдел: менеджмент на объектах
-
Финансовый отдел: финансовый контроль + бухгалтерия
-
Отдел персонала: рекрутинг технического персонала + ведение КДП
-
Отдел контроля качества и обучения персонала
-
Определение планов работы компании, бюджетов, их исполнение с задачей увеличить чистую прибыль компании (путем оптимизации процессов)
-
Оперативно анализировать и предлагать управленческие решения
-
Представление интересов компании у Заказчика в качестве руководителя
-
Контроль за исполнением контрактов, оперативное решение вопросов, развитие и укрепление отношений с Заказчиками
-
Активное участие в развитии бизнес-процессов и бизнеса компании в целом
-
Ответственность за показатели эффективности компании
Требования:
-
Высшее образование (техническое/экономическое)
-
Опыт руководящей работы от 7 лет
-
Способность принимать решения и нести за них ответственность
-
Встроиться в существующий коллектив головной организации и умение создать эффективную команду проекта в Баку
-
Желание развиваться и обучаться
-
Сформированные навыки управления процессами и задействованными людьми
-
Структурированность, системность мышления
-
Нацеленность на процесс и на результат
-
Коммуникабельность
-
Ответственность, самодисциплина
-
Активная жизненная позиция
Условия:
-
Работа в крупной компании-лидере рынка.
-
Возможность реализовать себя в интересных проектах.
-
Официальное оформление.
-
Оклад + бонусы
-
График работы 5\2 с 9.00 до 18.00
Контакт для связи: +994506355601
Резюме также можно отправлять.
Bioloji Təbabət Klinikası
Əczaçılıq sahəsində Marketinq direktoru
Son tarix 16 yan 2023 [email protected]
“PLANETA” topdansatış əczaçılıq şirkətinin nəznində olan Heel, Pascoe, Helixor, Guna, Symbio Pharm, Sanum əczaçılıq şirkətlərinə Marketinq direktoru axtarılır.
İş yeri: Bakı şəhəri
Tələblər:
-
Ali təhsil (tibb sahəsi);
-
Analoji sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (əczaçılıq sahəsi);
-
İngilis və ya Alman dilləri yüksək səviyyədə biliyi;
-
Microsoft Office proqramları biliyi (Excel proqramında yüksək biliklər);
-
Güclü komanda vasitəsilə idrəetmə bacarığı;
-
Gərgin iş şəraitində işləmə bacarığı ;
-
Müştəri yönümlülük, fərdi yanaşma bacarığı;
-
Ünsiyyət və satış bacarığı;
-
Analitik düşünmə, analiz etmə, diqqətlilik;
Məsuliyyətlər:
-
Satış və Marketinq tətqiqatı ilə əlaqədar işlərin planlaşdırılması, həmin istiqamətdə araşdırmaların təşkil və icra edilməsi;
-
Almaniyanın Heel əczaçılıq şirkətinin dərman preparatlarının reklamı və marketinq işlərinin aparılması;
-
Bölgə satış nümayəndələrinin işini tənzimləməsi və koordinasiya edilməsi;
-
Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
-
Şirkətin reklam və tanıtım ehtiyaclarının təyin edilməsi;
-
Satış prosesinin həyata keçirilməsi və müştəri əlaqələrinin idarə olunması;
-
Müştəri bazasının genişləndirilməsi;
-
Marketinq şöbəsinin işlərinə nəzarət;
-
Nümayəndələrin aylıq satışı ilə bağlı hesabatların hazırlanması, yaranmış nöqsanlarla bağlı rəhbərliyin məlumatlandırılması və lazımi tədbirlərin görülməsi;
Dəyərlərimiz:
-
İnkişaf və davamlı öyrənmək istəyi
-
Qayğı göstərmək və kömək etmək istəyi
Şərtlər:
-
İş qrafiki 5 günlük, saat 09:00 -dan 18:00-dək
-
İstirahət: Şənbə və bazar günü;
-
Əmək haqqı: 1500 - 2500 AZN
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən mövzü hissəsində “Marketinq direktoru” qeyd edərək CV formasını göndərməyiniz xahiş olunur.
Diamed Co.
Elektronika Mühəndisi
Son tarix 14 yan 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
-
Avadanlıqların təmzimlənməsi, sazlanması işlərini görmək
-
Avadanlıqlara texniki baxışın keçirilməsi, diaqnostika- profilaktika işlərini görmək
-
Avadanlıqların montaj və quraşdırma işlərini həyata keçirmək
-
Mövcud avadanlıqların işlək fəaliyyətini təmin etmək
-
Avadanlıqlarda yarana biləcək problemləri vaxtında və operativ surətdə aradan qaldırmaq
-
Avadanlıqların düzgün texniki istismarının təmin edilməsi, yoxlanılması və təmiri
-
Avadanlıqların texniki vəziyyətinin istismara uyğunluğuna nəzarət etmək
-
Sıradan çıxmış avadanlığın ehtiyat hissələrinin sifariş edilməsi və yeni hissələrlə əvəz olunmasını təmin etmək
-
Avadanlıqların ehtiyat hissələri ilə təmin edilməsi, istismarda olan cihazların mühafizəsinə nəzarət edilməsi
Namizədə tələblər:
-
Ünsiyyət qurabilmə, azərbaycan və rus dillərində səlist danışıq bacarığı olmalıdır(Ingilis dili bilənlərə üstünlük veriləcək)
-
Kompüter bilikləri: İnternet, Mirosoft Office, Excell-Word, Outlook
-
Avadanlıqların işləmə rejimləri və texniki istismarı qaydalarını bilməli
-
Elektron qurğu və avadanlıqlar üzrə təmir cihazları ilə işləmə bacarığına malik olmalı
-
Təmir xidmətinin təşkili və həyata keçirilməsi qaydaları üzrə biliklərə malik olmalı
-
Elektron qurğuların təhlükəsiz xidmətinin icra edilməsinə nəzarət etməli
-
Elektronika-Avtomatika sahəsində ali təhsil
-
Elektrik çertyojları oxuma bacarığı
-
Azərbaycan və rus dilləri üzrə ünsiyyət qurmaq bacarığı
-
Ünsiyyət qura bilmə, analiz və təhlilləri apara bilmək bacarığı.
Əmək haqqi: 2000 – 2500 manat
Uyğun CV-ləri mövzu yerinə "Elektronika mühəndisi" yazaraq elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Zirinc MMC
Junior Backend Developer
Son tarix 13 yan 2023 [email protected]
Ищем на открытую вакансию разработчика Backend (C#/ASP.NET Core)
Примерные задачи:
-
Разработка и поддержка сервисов
-
Доработка существующего функционала
-
Интеграция с внешними API
-
Написание Unit-тестов
Требования:
-
Высшее образование
-
Отличный русский язык, знание азербайджанского языка приветствуется, знание английского на уровне понимания технической документации
-
Опыт программирования на C#, ASP.NET Core
-
Знание последних фреймворков .NET
-
Знание ООП, паттернов
-
Уверенное владение SQL
-
Опыт работы с Postgresql, Redis
-
Высокая самоорганизация, желание развиваться и изучать новые технологии и инструменты, умение работать в команде
-
Умение работать с системой контроля версий (Git)
-
Логическое и аналитическое мышление, умение выстраивать алгоритмы
-
Умение адекватно оценивать задачи по времени, и придерживаться намеченной оценки
Преимуществом будет:
-
Знание и опыт многопоточного программирования
-
Опыт разработки архитектуры решений
-
Опыт работы с Docker
-
Опыт развертывания .Net Core приложений на Linux
Условия:
-
Есть комфортный офис на Нариманово
-
Возможен гибкий график работы
-
Полный рабочий день
-
Официальное трудоустройство
-
Возможность профессионального роста
-
Работа в команде
-
Доступ к залам по программе PUSH30
Зарплата: 700 - 2500 AZN в зависимости от квалификации и с учетом того, что на первое время возможно понадобится обучение. Уровень заработной платы обсуждается индивидуально по результатам собеседования.
(051) 206-02-85 Катрин
Zirinc MMC
Junior Frontend Developer
Son tarix 13 yan 2023 [email protected]
Примерные задачи:
-
Создание веб-приложений в соответствии с техническим заданием (готовыми макетами)
-
Поддержка существующих проектов
-
Кроссбраузерная разработка
Требования:
-
Высшее образование
-
Отличный русский язык, знание азербайджанского языка приветствуется, знание английского на уровне понимания технической документации
-
Уверенное владение JavaScript (ES5, ES6)
-
Знание и опыт работы с Typescript
-
Отличное знание HTML + CSS (SCSS)
-
Опыт работы с React/Angular
-
Высокая самоорганизация, желание развиваться и изучать новые технологии и инструменты, умение работать в команде
-
Опыт работы с системами контроля версий (git)
-
Логическое и аналитическое мышление, умение выстраивать алгоритмы
-
Умение адекватно оценивать задачи по времени, и придерживаться намеченной оценки
Преимуществом будет:
-
Знание Rxjs
-
Знание ООП, шаблонов проектирования, принципов разработки
-
Умение проектировать архитектуру приложений или желание участвовать в её построении
Условия:
-
Есть комфортный офис на Нариманово
-
Возможен гибкий график
-
Полный рабочий день
-
Официальное трудоустройство
-
Возможность профессионального роста
-
Работа в команде
-
Доступ к залам по программе PUSH30
Зарплата: 700 - 2500 AZN в зависимости от квалификации и с учетом того, что на первое время возможно понадобится обучение. Уровень заработной платы обсуждается индивидуально по результатам собеседования.
(051) 206-02-85 Катрин