Azərbaycan şirkəti yüksək maaşla işçi axtarır - MAAŞ 3000-3500 MANAT - VAKANSİYA
"TuranBank ASC" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azericard" işçi axtarır - VAKANSİYA
"MCB BOKT" işçi axtarır - MAAŞ 800 MANAT - VAKANSİYA
"Aztelekom" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Royal Development" işçi axtarır - MAAŞ 700 MANAT - VAKANSİYA
Şuşada işləmək üçün işçi axtarır - VAKANSİYA
"Prior Leasing" işçi axtarır - MAAŞ 970–1108 MANAT - VAKANSİYA
"Santral" işçi axtarır - MAAŞ 800 MANAT - VAKANSİYA
"Express Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
VAKANSİYA 1
AzəriMed QSC
Parfümeriya üzrə Satış Təmsilçisi
Son tarix 18 noy 2023 [email protected]
Tələblər:
- Yaş: 20-35;
- Təcrübə: Satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Rus dili biliyi mütləqdir;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarında baza bilikləri;
- Yüksək səviyyədə satış bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsullar barədə müştərilərə ətraflı məlumatın verilməsi;
- Müştərilərə məhsul seçimində köməklik göstərilməsi;
- Yeni malların qəbulu və yerləşdirilməsi;
- Sifarişin dəqiq və vaxtında yerinə yetirilməsi.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-18:00; 10:00-19:00; 11:00-20:00
- Əmək haqqı: 350 AZN + Bonus sistemi mövcuddur.
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Parfümeriya üzrə Satış Təmsilçisi” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 2
Saffron Group
Recruitment Specialist
Son tarix 19 noy 2023 [email protected]
What is expected from the candidate:
- Ensure recruitment cycle (sourcing, screening, interviewing, onboarding) of restaurant operational staff;
- Communicate regularly with Functional heads on the status and progress of recruitment;
- Deliver a positive experience to candidates and serve as the contact person for recruitment of restaurant operational staff;
- Provide weekly, monthly, and quarterly progress reports on recruitment;
- Arrange exit interviews and prepare turnover report;
- Conduct recruitment related surveys and analyze the demands.
What qualifications the candidate need to possess:
- Bachelor's degree. Education in Psychology or HR preferred;
- Minimum of 1 years of experience in Recruitment or in Human Resources;
- Good command of Microsoft Office and related software;
- Excellent communication and teamwork skills;
- Multitasking skills, ability to plan the time effectively and adhere to the tight deadlines;
- Language skills: Azerbaijani is must, English and Russian languages are preferable;
What successful candidate gets:
- Opportunity to work in an international and diverse team;
- Becomes a part of Pasha Group;
- Membership of DəyərliSən Pasha Loyalty Program
- Medical insurance;
- A corporate mobile number;
- Remarkable Saffron discounts in more than 20 best restaurants;
- Competitive salary.
Please note that position is open for candidates possessing Azerbaijani citizenship only.
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email. Otherwise the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Deadline for applications – November 19, 2023.
VAKANSİYA 3
Amazon Travel Club
Corporate Sales Coordinator
Son tarix 19 noy 2023 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Turizm sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə Azərbaycan, orta səviyyədə Rus dili və İngilis dili biliyi;
- Amadeus, Galileo GDS sistemlərindən ən azı birində sərbəst işləmə bacarağı;
- Müxtəlif B2B online sistemlərdə işləmə və rezervasiya etmə bacarığı;
- Beynəlxalq istiqamətlər üzrə partnyorları tanımaq və onlarla iş təcrübəsi;
- Müxtəlif istiqamətlərdə viza dəstəyi göstərmək (Şengen, İngiltərə, Amerika);
- Qrup və fərdi sorğularla işləmə bacarığı;
- Korporativ və fərdi müştərilərlə işləmə bacarığı;
- Kreativlik və bazar araşdırması edə bilmə bacarığı;
- Ünsiyyətcil, işgüzar, səlis və aydın danışıq qabiliyyəti;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tender sorğularının izlənməsi və proseslərin idarə olunması;
- Müştəri bazasının idarə olunması və saxlanılması;
- Rəsmi görüşlərin aparılması;
- Sorğuların operativ və dəqiq cavablandırılması;
- Yerli və xarici partnyorlarla əlaqələrin qurulması;
- Günlük və aylıq hesabatların hazırlanması;
- Partnyorlardan gələn hesabatlara nəzarət;
İş qrafiki:
- Həftənin 5 günü tam iş günü, (09:00 – 18:00)
- Şənbə günləri yarım iş günü (09:00-14:00)
Əmək haqqi 900 azn və əlavə olaraq satışlardan bonus şəklində olacaqdır.
Əgər siz də bizim komandaya qoşulmaq istəyirsinizsə, CV– nizi email ünvanına göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 4
Kontakt Home
İrad zənglərinin qəbulu üzrə inzibatçı
Son tarix 19 noy 2023 Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
- Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq;
- Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.
İş şəraiti:
- İş günləri: 5 iş günü, 2 gün istirahət;
- İş saatı: 09:00-18:00 / 12:00/21:00.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 5
Boranı restoranlar şəbəkəsi
Qrafik Dizayner
Son tarix 18 noy 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- SMM postlar üzrə qrafik və motion dizaynları hazırlmaq
- Sosial media şəbəkələri üzrə digital postları və digər məzmunları dizayn etmək
- Son dizayn trendləri ilə işləmək və adaptasiya olmaq
- Çəkilən şəkilləri kontentə uyğun olaraq hazırlamaq
- Şirkətin kreativ sahədə işinin effektliyini artırmaq məqsədi ilə təkliflər və təşəbbüslər irəli sürmək
- Şirkətin reklam materiallarının (paket,visit kart, banner,menu, və s) dizaynlarını hazırlamaq
Tələblər:
- Ali təhsil
- Dillər : azərbaycan dili, rus dili arzu olunandır
- İş təcrübəsi müvafiq sahə üzrə 3 il
- Adobe Photoshop
- Corel draw
- Adobe İllustrator və Adobe Indesign
- Adobe After Effects
- Adobe Premiere işləmək bacarığı
- Stressə davamlılıq və komandada işləmək bacarığı;
- Yüksək vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarıqları
Əmək haqqı 800 azn
Nahar şirkət tərəfindən verilir.
6 günlük iş həftəsi
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Dizayner” qeyd edərək elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
Puva Construction
Daxili satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
- Yeni təchizatçıların tapılması və qiymət, keyfiyyət uyğunluğunun təmin edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərlə danışıqların aparılması ;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
- Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;
- Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının inkişaf etdirilməsi;
- Bazar tendensiyalarını, rəqib strategiyalarını və bazar tədarükçülərini izlənilməsi;
- Yeni komponentlər və tədarükçülər üçün tədqiqat aparılması.
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Satınalma prosedurunu bilmək;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Daxili bazarı tanımaq.
İş yeri: Bakı şəh., Təbriz küçəsi 79
İş qrafiki: I -V günlər
İş saatı: 09:00-dan 18:00-a
Koorporativ nömrə ilə təmin olunur.
Əmək haqqı: namizəddən asılı olaraq razılaşma yolu ilə
Tələblərə cavab verən namizədlərdən mövzu başlığına “Daxili satınalma üzrə mütəxəssis” adını qeyd edərək e-mail ünvanına CV-ni göndərməkləri xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
Maple Trading
Satınalmalar üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
Əmək haqqı aralığı: 800-900 NET
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Sifarişlərin yerləşdirilməsi
- Yeni şirkətlərlə əlaqələrin qurulması və güvənilir əlaqələrin saxlanması
- Malların və xidmətlərin vaxtında çatdırılmasına nəzarət
- Anbar və anbardara nəzarət.
Vakansiya üzrə tələb olunan texniki və yumşaq bacarıqlar:
- Excel bilikləri
- 1C bilikləri
- Analitik bacarıqlar
- Məntiqi düşünmə bacarığı
- Flexibility
- Məsuliyyətlilik
- Dəqiqlik və diqqətlilik.
İş təcrübəsi: Minumum 6 ay
Təhsili: Ali təhsil.
Dil bilikləri:
- azərbaycan dili
- rus dili - arzuolunandır
- ingilis dili - arzuolunandır.
IT bilikləri: Microsoft bilikləri.
VAKANSİYA 8
Lavazza
Менеджер по продажам
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
Основные задачи:
- Презентация продукта с учетом потребностей и запросов клиента и их консультация.
- Поиск и привлечение новых потенциальных клиентов
- Ведение заказа на всех этапах
- Поддержание долгосрочных отношений с клиентами
Требования:
- Знание азербайджанского, русского и английского языка
- Опыт работы в сфере продаж приветствуется
- Умение грамотно выстроить диалог с клиентом
- Высшее образование
- Ответственный подход, коммуникабельность и точность
Информация о работе:
- График работы – 5/2
- Местоположение: Офис находится на 28 May, Piramida Plaza
Резюме рассматриваются с наличием фотографии.
VAKANSİYA 9
AGRO-VEST RETAIL
1C Admin köməkçisi
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
İşçiyə qoyulan tələblər:
- 1C:ERP 2.5 və 1C:Rozniça haqqında biliklər;
- 1C:8.3 platforması haqqında biliklər;
- Mağaza kassaları və ona qoşulan avadanlıqlar haqqında biliklər;
- Mağazalarda istifadə olunan tərəzilər haqqında məlumat;
- 1C –də yaradılan alış, satış, yerdəyişmə və s. sənədlərin işlənməsi haqqında anlayış;
- İş təcrübəsi-1 ilə qədər;
- MS Excel bilikləri yaxşı səviyyədə;
- Təhsil-ali (texniki təhsil üstünlükdür).
Vəzifə öhdəlikləri:
- 1C hesabatların hazırlanması.
- Kassalarda yaranan problemləri operativ həllini etmək.
- Mal qəbulu terminallarının sazlanması və problemlərin aradan qaldırılması
- 1C istifadəçilərin yaradılaması və onlara lazım olan yetkilərin verilməsi.
- 1C istifadəçilərinə xidməti dəstək.
- Müdriyyətin verdiyi tapşırıqları vaxtında icra etmək.
İş şərtləri:
- Stabil iş
- İcbari sığorta
- Əmək haqqı: 700 AZN;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
- İş vaxtı: 9.00 – 18.00
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.
Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində ”1C Admin köməkçisi” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 10
Real-İnşaat
Smeta üzrə mühəndis
Son tarix 19 noy 2023 [email protected]
İş qrafiki həftə içi 5 gün, hər gün 09:00-18:00.
Nahar 13:00-14:00.
İstirahət günləri: şənbə və bazar günləridir.
İşci, AR Əmək məcəlləsinə uyğun əmək müqaviləsi əsasında işə götürüləcəkdir.
Əmək haqqı danışıqlar əsasında təyin ediləcək.
Ofis Bakı şəh, Ə.Qayıbov küçəsi 1222 ünvanında yerləşir.
Əlaqə nömrəsi (051) 205 98 67
Öhdəliklər:
- Maliyyə-smeta sənədlərini hazırlayır;
- Əsaslı tikinti-quraşdırma, təmir işləri üçün tərtib olunmuş və təsdiq edilmiş sənədləri, cədvəlləri analiz edir;
- Analiz əsasında tikinti işlərinin smeta dəyərini hazırlayır;
- Dəyişikliklər baş verərkən smeta sənədlərinə düzəlişlər aparır;
- Digər təşkilatlar tərəfindən hazırlanan smeta sənədlərini yoxlayır və bu barədə arayış tərtib edir;
- Tikinti- quraşdırma, təmir və digər işlərinin qiymətləndirilməsində iştirak edir;
- Yenidən qurulan və ya təmir olunan obyektlərə titul vərəqələrinin hazırlanmasında iştirak edir;
- Podratçı təşkilatlarla smeta sənədlərini razılaşdırır və onların normativlərə riayət etmələrini nəzarətdə saxlayır, görülən işlər barədə aktlar hazırlayır;
- Görülən tikinti-quraşdırma və təmir işlərinin qiymətlərinin aşağı düşməsi üçün tədbirlər görür;
- Smeta sənədlərinin uçotunu aparır, smeta- maliyyə hesablamalarını sistemləşdirir;
- Smeta qiymətləri haqqında arayışlar tərtib edir;
- Smeta sənədlərinə və cədvəllərinə uyğun olaraq anbar, təchizat və tikinti sahəsinin məsul şəxsləri ilə məlumat mübadiləsi sahəsində qarşılıqlı əlaqəni qurur və idarə edir;
- Mal-material sifarişi və alışı, habelə istifadəsi və silinməsi proseslərinin smeta(lar)a uyğun həyata keçirilməsinə nəzarəti həyata keçirir.
- Forma 2 və Forma 3 –lər tərtib edir.
Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca tələblər (təhsil, sertifikat, iş təcrübəsi, və s.):
- Texniki sahədə ali təhsil;
- Sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi;
- MS Office (excell, ms project, Word mütləq), AutoCAD bilikləri;
VAKANSİYA 11
Modern Pharm
Stomatologiya üzrə Tibbi nümayəndə
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Gündəlik stomatoloji klinikaların ziyarət edilməsi
- Şirkətin məhsulları barədə ətraflı məlumat verilməsi, təlabat yaradılması və satışının təşkil edilməsi
- Şirkətdə verilmiş təlimatları, tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək
- Gündəlik,aylıq və illik hesabatların hazırlanması
- Həftə içi 5 gün - 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı - 600-900 AZN (iş təcrübəsindən və potensialdan asılı olaraq)
- Yol xərcləri şirkət tərəfindən ödənilir
Namizədə tələblər:
- Ali və ya orta təhsil
- Ünsiyyət qurmaq və təqdimat bacarıqlarına malik olmalı
- Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
- Hərəkətli iş rejimində və komandada işləmək bacarığı
- Etik davranış qaydalarına fikir verməli
- Səliqəli geyim.
Əlaqə nömrəsi:051-205-85-95
VAKANSİYA 12
AzMiCon MMC
Keyfiyyətə nəzarət meneceri
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
Əmək funksiyası:
- Layihə üçün alınan bütün materialların/avadanlığın təsdiq edilmiş müqaviləyə uyğun olduğunu, müvafiq qaydada işləndiyini, saxlanıldığını və layihədə istifadə üçün məqbul olduğunu yoxlamaq və sənədləşdirmək;
- Sahədə material, tikinti/quraşdırma işləri üzrə xüsusi yoxlamalar aparmaq;
- Armaturlanma, qəlib, betonlama işlərinin keyfiyyətinin yoxlamaq;
- Yol tikintisi işlərinin keyfiyyətini yoxlamaq;
- Bütün Keyfiyyət Sənədlərini hazırlamaq: Metod Bəyanatlar, Layihənin keyfiyyət planı, Yoxlama nəzarət planları və s.;
- Sahə təftişlərinin təşkili və təftiş üçün bildirişləri yazmaq;
- Bütün fəaliyyətlərin Metod Bəyanatlara və Yoxlama nəzarət planlarına uyğun olduğuna nəzarət etmək və əmin olmaq;
- Tabeliyində olan işçilərə nəzarət etmək, onların öyrədilməsini, bilik və bacarıqlarının artırılmasını təmin etmək;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizə qayda və normalarına riayət etmək;
- Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar rəhbəri tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Zəruri şərtlər:
- Təhsili: Ali
- İxtisası: Mühəndislik, İnşaat mühəndisi, Mülki və Sənaye Tikintisi mühəndisliyi.
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə 1 ildən az olmayaraq iş stajı
- Xarici dil: Rus, ingilis
- Kompüter biliyi: MS Office proqramları, AutoCad.
Əlaqə nömrəsi – 055 214 02 60
VAKANSİYA 13
ITech Group
Korporativ satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 noy 2023 [email protected]
Tələblər:
- İT sahəsində biliklər mütləqdir
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri - sərbəst, İngilis dili - orta
- MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı
- 1C proqramı üstünlükdür
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsi
- Komandada işləmək, tapşırıqları vermək, məsuliyyət sahələrini idarə etmək bacarığı
- Səriştəli şifahi və yazılı nitq, işgüzar yazışmalar aparmaq, kommersiya təklifləri vermək, telefon etiket qaydalarına riayət etmək
- Analitik düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni müştərilərin cəlb olunması, müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulması
- Potensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və əlaqələrin yaradılması, mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirməsi sahəsində işlərin aparılması
- Müştəri barədə məlumatları (Müştərinin rekvizitlərini, əlaqə qaydasını, hüquqi və faktiki ünvanı) toplayıb və müştəri bazasına qeyd edilməsi;
- Müştərilərin şirkətimiz və tərəfdaş şirkətlərin məhsulları və həlləri ilə tanış etdirilməsi
- Keçirilən aksiya və kampaniyalar haqqında müştərilərin məlumatlandırılması
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirilməsi və həllərin təqdim olunması
- Yeni və mövcud layihələr üzrə satış strategiyasının hazırlanması, planların və layihələrin işlənilməsi və həyata keçirilməsi;
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
- Müştərilər ilə və tərəfdaş şirkətlərin işçiləri ilə müntəzəm görüşlər aparmaq, təqdimatlar keçirmək, etirazlarla işləmək.
- Kommersiya təkliflərinin hazırlanması
- Korporativ sənəd dövriyyəsi və CRM sistemlərindən istifadəsi
- Fərdi və kollektiv satış planının yerinə yetirilməsi
- Satış səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi, təhlili, artırılması üçün tədbirlərin formalaşdırılması
- Maliyyə hesabatları, xidmətlər üçün ödənişlərə nəzarət, layihələr üçün sənəd dövriyyəsi
- Gündəlik, həftəlik, aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması
- Tərəfdaşlarımızın məhsulları və həlləri üzrə təlim və sertifikatlaşdırma
- Satış və xidmətin yüksək səviyyədə təmin edilməsi
İş şəraiti:
- Ölkənin qabaqçıl və aktiv inkişaf edən İT Şirkəti sayılan iTech Group şirkətinin gənc və dinamik komandasında iş təcrübəsi
- Qanunvericiliyə uyğun sənədləşdirmə
- Ə/h 800 - 1500 AZN + bonus
- Davamlı karyera inkişafı
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Korporativ satış üzrə mütəxəssis" mövzusu ilə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Kontakt Home
Marketinq üzrə menecer
Son tarix 19 noy 2023 Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Brend təqdimatlarından, yeniliklərdən və məhsul funksionalından xəbərdar olması;
- Bazar tələbatının, rəqiblərin aktivliklərinin öyrənilməsi;
- Məhsulun hədəf kütləsinə uyğun reklam kampaniyalarının hazırlanması;
- Reklam kampaniyalarının effektivliyinin ölçülməsi;
- Partnyorlarla iş, ortaq layihələrin idarəsi;
- Seqment üzrə analizlərin aparılması;
- Məhsulların tanıtım, təqdimat kampaniyalarının təşkili.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Elektronika sahəsi üzrə (əsas çeşidlər, məhsul markaları, istehsalçılar və təchizatçılar) biliklər;
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi – 1 ildən;
- Səlis Azərbaycan və Rus dili bilikləri, yaxşı səviyyədə İngilis dili biliyi;
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Nəticə yönümlülük.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 15
Bafco İnvest
İstehsalat Direktoru (Ayaqqabı sahəsi)
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Bütün istehsalı prosesinin səmərəli işləməsini təmin etmək
- Keyfiyyət standartlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək üçün müxtəlif istehsal şöbələrinin işini əlaqələndirilmək
- Desma avadanlıqlarının işinə nəzarət
- Məhsulların təkmilləşdirilməsi üçün yeni texnologiyaların və istehsal üsullarının tətbiq etmək
- İstehsalatın bütün detallarının öyrənilməsi, hazır məhsulun təhvil verilməsi prosesində birbaşa iştirak
- İstehsal büdcələrini idarə etmək, material və avadanlıqların maya dəyərinə nəzarət olunması
- Təhlükəsizlik və keyfiyyət standartlarının təmin etmək
- İşçilər tərəfindən istehsalat intizamına, daxili əmək qaydalarına riayət olunmasına nəzarət və onların peşəkar inkişafının stimullaşdırılması
- Bütün istehsal prosesi üçün məsuliyyət daşıması
- Həftəlik hesabatların təsisçiyə təqdim edilməsi
Tələblər:
- İstehsalat mühitində rəhbər vəzifədə ən azı 5 il iş təcrübəsi
- Desma istehsal prosesləri və avadanlıqları haqqında biliklər
- İstehsal proseslərini optimallaşdırmaq və məhsulun keyfiyyətini artırmaq bacarığı
- İstehsalat, mühəndislik və ya əlaqəli sahələrdə texniki təhsil
- Dil biliyi : Azərbaycan, İngilis, Rus/ Türk ( arzuolunan)
Şirkət tərəfindən:
- Nahar: şirkət tərəfindən verilir
- Rabitə xərcləri
- Təlimlər
- İş yeri: Ağdam Sənaye Parkı
CV-lərinizi “ İstehsalat Direktoru ” başlığı ilə yönləndirə bilərsiniz.
VAKANSİYA 16
Middleman Group
Əsas müştərilərlə iş üzrə menecerin köməkşisi
Son tarix 19 noy 2023 [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Təyin edilmiş Müştərilər üçün Əsas müştərilərlə iş üzrə meneceri ilə işləmək
- Həftəlik müştəri ziyarətləri, Qarşıdan gələn təqdimatların və yeni məhsulları təqdim edilməsi
- Alış və satış rəqəmlərinə əsaslanan satış təhlili, Fəaliyyətlərin ROI hesablanması.
- Rəqiblərin fəaliyyətinin, çeşidlərin, aksiyaların monitorinqi
- Satılan malların monitorinqi və Əsas müştərilərlə iş üzrə menecerə müvafiq tədbirlərin görülməsində köməklik.
- Səhmlərin izlənilməsi, vaxtında məlumatın verilməsi və satış sistemlərinin yoxlanılması ilə bağlı Distribyutorlarla sıx əməkdaşlıq.
Namizəd üçün tələblər:
- Yaş həddi: 22-27
- Cins: Qadın
- Təhsil: Ali / orta ixtisas təhsili Universitet dərəcəsi tələb olunur.
- Təcrübə: FMCG şirkətlərində işləməyi üstünlükdür.
- Satış və/və ya Ticarət Marketinq Departamenti təcrübəsi üstünlükdür.
- Xüsusi bacarıq və biliklər: Yaxşı Ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar tələb olunur.
- PC biliyi: MS Office istifadəsinin yüksək səviyyədə biliyi
- Kommersiya sahəsində iş təcrübəsi: 1-3 il Satış/Ticarət Marketinq Təcrübəsi
- Dil biliyi səviyyəsi: Rus (Advanced), Azərbaycan (Doğma), İngilis dili – Arzuolunandır
Şərtlər və Qaydalar:
- Yer: Bakı / Azərbaycan
- 5/7 iş günü - 09:00-18:00
- Sınaq müddəti: 3 ay
- Sosial paket: aylıq mobil telefon müavinəti, qidalanma, Tibbi sığorta
Əməkhaqqı müsahibə zamanı qeyd olunacaq və həyata keçirilən satış əsasında bonuslar veriləcək.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Əsas müştərilərlə iş üzrə menecerin köməkçisi” (Assistant to Key Account Manager) qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 17
A+Co ASC
İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 19 noy 2023 [email protected]
Tələblər:
- Ali Təhsil
- Əmək məcəlləsi bilikləri
- Insan resursları sahəsində təməl biliklər
- İnsan Resursları üzrə karyera hədəfli olmalı
- Yaxşı ünsiyyət qurma qabiliyyətli
- Məsuliyyətli və diqqətcil olmalı
- Öyrənmə və inkişafa yüksək həvəsli olmalı
Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: 09:00-18:00
- 5 günlük iş rejimi
- Gündəlik nahar və nəqliyyat xidməti
- Əmək haqqı 400 – 500 Azn
Namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə "İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis" yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 18
Bilgah Beach Hotel
Assistant HR Manager
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
Location: Pik Palace, Park Chalet (Shahdag) and Bilgah Beach
Number: +994 51 201 4994
Job summary:
Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development. Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of employees and enable business success; as well as ensuring compliance with all applicable laws, regulations and operating procedures.
Core Work Activities:
Assisting in Managing the Recruitment and Hiring Process:
- Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.
- Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources.
- Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.
- Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.
- Assists in monitoring candidate identification and selection process.
- Performs quality control on candidate identification/selection.
Assisting in Administering and Educating Employee Benefits:
- Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.
- Assists with unemployment claim activity reports.
- Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented, as needed.
Assisting in Managing Employee Development:
- Assists with departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
- Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.
- Assists with coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.
- Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programs
- Assists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
Assisting in Maintaining Employee Relations:
- Assists in maintaining effective employee communication channels in the property (e.g., develops daily communications and assists with regularly scheduled property-wide meetings).
- Reviews progressive discipline documentation for accuracy and consistency, and checks for supportive documentation and is accountable for determining appropriate action.
- Utilizes an “open door” policy to acknowledge employee problems or concerns in a timely manner
- Ensures employee issues are referred to the Department Manager for resolution or escalated to the Director of Human Resources/Multi-Property Director of Human Resources.
- Partners with Loss Prevention to conduct employee accident investigations, as necessary.
- Communicates performance expectations in accordance with job descriptions for each position.
Assisting in Managing Legal and Compliance Practices:
- Assists with ensuring employee files contain required employment paperwork, proper performance management and compensation documentation, are properly maintained and secured for the required length of time.
- Assists with ensuring compliance with procedure for accessing, reviewing, and auditing employee files and ensure compliance with the Privacy Act.
- Assists with ensuring medical records are maintained in a separate, secure and confidential medical file.
- Facilitates random, reasonable belief and post accident drug testing process (in properties where applicable).
- Communicates property rules and regulations via the employee handbook.
- Assists with ensuring all safety and security policies (e.g., property removal, lost and found items, blood borne pathogens, accident reporting, and hygiene) are communicated to employees on a regular basis through orientation, property meetings, bulletin boards, etc.
- Assists with periodic claims reviews with Regional Claims office to ensure claims are closed in a timely manner and reserve levels are appropriate for open claims.
- Assists with managing Workers Compensation claims to ensure appropriate employee care and manage costs.
Requirements:
- Bachelor’s degree
- Good knowledge of labor legislation
- Language skills; English and Russian
- Working experience in HR min 4-5 years
- Hospitality experience preferable
VAKANSİYA 19
PRİME Accessories Mağazalar Şəbəkəsi
HR Generalist
Son tarix 19 noy 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Təlim və İnkişaf prosesinin təşkili, idarə edilməsi və keçirilməsi, illik təlim planının hazırlanması;
- İşçilərin bilik səviyyəsini ölçmək üçün sorğular keçirilməsi və qiymətləndirmə prosesinin təşkil edilməsi;
- Şirkət əməkdaşlarına KPİ və bonus sistemi hazırlamaq;
- Kadr kargüzarlığının aparılması;
- Şirkətin proses və prosedurlarının yazılması;
- Yeni işçilərin rəsmiləşdirilməsi;
- Məzuniyyət cədvəlinin təmin edilməsi ;
- Açıq vakansiyaların təhlil edilməsi, şirkətdaxili və şirkətxarici elanları hazırlnması və yerləşdirilməsi;
- Müsahibələrin təşkil edilməsi, keçirilməsi və namizədin yerləşdirilməsi;
- Namizədlər üçün imtahanların və test yoxlanışlarının təşkili
- Müsahibə nəticələrinin database-nin aparılması
- Mütəmadi olaraq işçilərin davamiyyət cədvəlinin tutulması, tabelin hazırlanması
- İşəqəbul və xitam proseslərinin təşkili
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- İnsan Resursları sahəsində iş təcrübəsi - 3 ildən artıq
- Əmək Qanunvericiliyi biliyi
- MS Office (Word, Excel), 1C proqramları biliyi
- Azərbaycan,rus dilləri səlis , ingilis dili B2
- Səlis nitq bacarığı, ünsiyyətcil, gülərüz
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyəti
- Stres altında işləmək bacarığı
İş qrafiki: 09:00-18:00 , 5 iş günü, 2 gün istirahət
İş yeri: Azure BM
AR Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
Əmək haqqı: Min: 1500 azn + bonus.
VAKANSİYA 20
Shahbulag Mining
Təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 noy 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bazar araşdırması edərək yeni potensial təchizatçıların tapılması;
- Tələb olunan malların və xidmətlərin alışı istiqamətində şirkətin mənafeyinə uyğun tədarükçülərlə danışıqların aparılması, sorğuların göndərilməsi və əlverişli qiymət təkliflərinin əldə olunması;
- Mal-material və xidmət müqavilələrin hazırlanması;
- Müqavilə və digər təchizat sənədlərinin arxiv olunması;
- Tələb olunan mal-material və xidmətlərin vaxtında çatdırılmasının izlənilməsi;
- Ödəniş sənədlərinin maliyyə şöbəsinə ötürülməsi;
- Beynəlxalq təchizatçılardan alınmış malların çatdırılmasını və gömrük rəsmiləşdirilməsi üçün lazımi sənədlərin təqdim edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən tələb edilən hesabatların (bazar araşdırılması nəticələri, tələbnamələrin statusu və s.) hazırlanması.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi;
- Word və Excel proqramlarını yaxşı bilmək;
- Azərbaycan və rus dillərini səlis bilmək (İngilis dili biliyi üstünlükdür);
- Verilən tapşırıqları təyin olunmuş müddətdə icra etmək;
- Problemlərin operativ həlli istiqamətində təkliflər vermək;
- Yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Analitik düşünmə və təhlil etmə qabiliyyəti;
- Korporativ yazışma və işgüzar danışıqların aparılması bacarıqları.
İş barədə məlumat:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;
- İş rejimi – Beş günlük; (istirahət vaxtı – şənbə və bazar günü)
- Nahar – Şirkət tərəfindən təmin edilir;
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Təchizat üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 21
BSC Consulting & Outsourcing Company
Aparıcı mühasib
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;
- Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
- Elektron Qaimə Faktrura, Hesab Fakturalarının işlənməsi;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Ödəmə hesablarının hazırlanması və müştərilərə təqdim edilməsi;
- İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin icra edilməsinə nəzarət sisteminin qurulması.
Tələblər:
- İqtisadiyyat, maliyyə və ya müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
- Mühasibat müxabirləşmələrini mükəmməl bilən;
- Mühasibatlıq sahəsində 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
- MS Office, 1C proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- İşi planlamaq bacarığı;
- Gündəlik iş prosesində bilikləri müstəqil tətbiq etmək bacarığı.
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini Subject/Mövzu hissədə “Aparıcı mühasib” yazaraq göndərilməsi xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi: 070 493 32 03.
VAKANSİYA 22
Merkuri BOKT
Kredit mütəxəssisi
Son tarix 19 noy 2023 - [email protected]
“Merkuri” Bank Olmayan Kredit Təşkilatı lombard kreditləri və lizinq üzrə iş təcrübəsi olan kredit mütəxəssisi və menecerləri yüksək əmək haqqı ilə müsabiqəyə dəvət edir.
İş barədə məlumat:
- Kredit və lizinq məhsullarının satışlarını həyata keçirmək
- Kredit və lizinq məhsulları barədə müştərinin məlumatlandırılması.
- Müştəri müraciətlərini qəbul etmək, təhlil etmək, kredit komitəsinə çıxarmaq və rəsmiləşdirmək
- Geri ödənişlərin normal axınını təmin etmək
- Kredit və girovların monitorinqinin həyata keçirilməsi.
- İş yeri: Bakı filialı
- İş qrafiki (I-V 09:00-dan 18:00-dək, VI 10:00-dan 15:00-dək)
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş: 22 – 35
- Səlis nitq qabiliyyəti
- İnandırma qabiliyyəti və məqsədyönlülük
- İnsanlarla ünsiyyət qurma bacarığı.
- Azərbaycan dili biliyi – əla
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
Hazır CV formalarınızı [email protected] email ünvanına və yaxud 0502718432 Whatsapp nömrəsinə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 23
Hyper Servis
Təchizatçı
Son tarix 18 noy 2023 [email protected]
Öhdəliklər:
- Şirkətin daxili təchizat üzrə sifarişlərin qebul edib təmin etmək;
- Şirkətin inzibati bina, mebel, ofis texnikası, rabitə vasitələri, kargüzarlıq ləvazimatları, kompüter, təsərrüfat inventarı, idarəetmənin texniki vasitələri və digər zəruri avadanlıqlar ilə təmin edilməsi üçün tədbirlər görmək;
- Digər şirkətlərdən alınan yağ, təkər, akkumulyator və s. məhsulların müvafiq standartlara cavab verməsinə nəzarət etmək, onların qəbulunda iştirak etmək, ehtiyaclar üzrə vaxtında aidiyyəti müəssisə və qurumlara sifarişlər verilməsi istiqamətində tədbirlər görmək;
- Proqram üzrə sifarişlərin sistemə daxil olunması;
- Mütəmadi olaraq anbar sayımının həyata keçirilməsi;
- Alınmış mallar və görülmüş işlər barədə hesabatların hazırlanması.
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Müvafiq sahədə 1-2 il iş təcrübəsi,
- Satınalma prosesləri və ümumi prinsipləri anlamaq,
- Yüksək kommunikasiya bacarığı,
- Bazarı təhlil etmək bacarığı,
- Məsuliyyətli, diqqətli və dəqiq,
- MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı.
- Rus dili arzu olunandır.
Əmək haqqı: 600-800 AZN
İş rejimi: həftənin 6 günü, 09:00-18:00
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Təchizatçı” qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.