FED.az xəbər verir ki, Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi Publik Hüquqi Şəxs nəqliyyat vasitələrinin satın alınması üzrə açıq tender elan edir.
Eləcə də bax:Azərbaycanda dövlət qurumu - YÜZLƏRLƏ MİNİK AVTOMOBİLİ ALIR
Təşkilat VOEN: 1603326271
Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Mustafa Kamal Atatürk prospekti 134
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Sedan | Şərtlər toplusuna uyğun olaraq | 2 | ədəd |
Miniven | Şərtlər toplusuna uyğun olaraq | 1 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) -
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
23.10.2019 19:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
14.11.2019 16:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
22.11.2019 16:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
25.11.2019 16:00
İştirak haqqı: 750 AZN
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
Hesab: AZ33AIIB38060019440419716102
VÖEN: 9900003611
Bank: Kapital Bank ASC-nın Mərkəz filialı
Kodu: 200026
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X
Büdcə təsnifat kodu:
Çatdırılma yeri Bakı şəhəri, Atatürk prospekti 134
Çatdırılma müddəti 31.12.2019
Çatdırılma şərtləri DDP
Ödəniş şərtləri Köçürülmə üsulu ilə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Tələb olunan sənədlər:
•Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış; (Arayış 23.10.2019-cu il tarixdən sonra olmalıdır və notarial qaydada təsdiq edilməlidir)
•Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (Son dövrə olan məlumatlar təqdim olunsun)
•Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (Arayış 23.10.2019-cu il tarixdən sonra olmalıdır və notarial qaydada təsdiq edilməlidir)
•Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması (Vəzifələrin yerinə yetirilməməsi halı movcud olmamalıdır)
•Nizamnamə (Zəruridir və notarial qaydada təsdiq olunmalıdır)
•Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (Registerdən çıxarış zəruridir və notarial qaydada təsdiq olunmalıdır)
•Rekvizitlər (Mütləq olmalıdır)
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 40 bal
Nəqliyyat vasitələrinə texniki xidmətlərin göstərilməsi imkanları 15
Nəqliyyat vasitələrinin istismarına verilən zəmanət müddəti 15
Təcrübə 10
Qiymət təklifi: 60 bal
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
Tender təklifinin təminatı
Tender təklifi dəyərinin 1 %-i həcmində bank təminatı
Təklifin qüvvədə olan müddəti
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
Müqavilənin təminatı
Dövlət satınalmaları haqqında Qanunun 40.9-3-cü maddəsinə uyğun olaraq bağlanılacaq müqavilə 100.000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yuxarı olduğu halda müqavilənin ümumi məbləğinin 2% həcmində müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı tələb olunur.
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Nihad Axundov
Təchizat şöbəsinin müdiri
(+99412) 404-04-01
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır;
məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür;
satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır;
Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri
Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
Müəyyən edilməmişdi