İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi açıq tender elan edir.
Agentlik çinli və hindistanlı jurnalistlər üçün 349 min manatlıq səfər təşkil edir
FED.az xəbər verir ki, elanda influenserlərlə əməkdaşlıq xidmətinin satın alınması nəzərdə tutulub.
Müsabiqədə iştirak haqqı 350 manat təşkil edir.
Satınalan təşkilatın VÖEN-i: 1308009551
Satınalan təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Atatürk prospekti 89, AZ1069
Ehtimal olunan qiymət: 302.027,49 AZN
Təkliflərin son təqdim olunma tarixi və vaxtı: 05.06.2025 14:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı: 05.06.2025 14:00
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri) – Gülnar Səlimli, Böyük mütəxəssis
Email : [email protected]
Əlaqə telefonnu: +994 12 310 14 00 (3198)
№ |
Başlıq |
Açıqlama |
Miqdar |
Ölçü vahidi |
1 |
İnfluenser seçimi - 1 |
200K - 500K + izləyicisi olan və 2.9%-dən yüksək iştirak nisbətinə malik (eng. rate) influenser - hekayə şəkildə |
15 |
nəfər |
2 |
İnfluenser seçimi - 2 |
50K - 100K + izləyicisi olan və 2.9%-dən yüksək iştirak nisbətinə malik malik (eng. rate) influenser – hekayə şəkildə |
15 |
nəfər |
3 |
İnfluenser seçimi - 1 |
200K - 500K + izləyicisi olan və 2.9%-dən yüksək iştirak nisbətinə malik (eng. rate) influenser - post (reels) şəkildə |
15 |
nəfər |
4 |
İnfluenser seçimi - 2 |
50K - 100K + izləyicisi olan və 2.9%-dən yüksək iştirak nisbətinə malik malik (eng. rate) influenser – post (reels) şəkildə |
15 |
nəfər |
5 |
İnfluenser seçimi - 4 |
7K-40K izləyicisi olan və 3%-dən yüksək iştirak nisbətinə malik texnologiya blogerləri- post (reels) şəkildə |
15 |
nəfər |
6 |
İnfluenser seçimi - 4 |
7K-40K izləyicisi olan və 3%-dən yüksək iştirak nisbətinə malik texnologiya blogerləri- hekayə şəkildə |
15 |
nəfər |
7 |
Kontentin yaradılması |
Kampaniyalar üçün mesajlar kommunikasiya plandan əvvəl ayrıca paylaşılacaq. Layihə/məhsul üçün kreativ ideya tərəfimizdən təmin olunacaq, influenserlərin yaradacağı məzmun üçün kreativ ideya agentlik tərəfindən paylaşılmalı, razılığımızı almalı və sonra icraya davam etdirilməlidir. Məzmuna daxildir: statik postlar,kopiraytinq, visualın ölçülərini uyğunlaşdırmaq (post-ları) və statik post-dan animasiyalı video-ları etmək (fərqli ölçülərə uyğun – İnstagram, Tiktok, Youtube-a uyğun), çarxlar (instagram reels), hekayələr ( stories), status və ya şərh paylaşımları |
30 |
ədəd |
8 |
Hesabat hazırlanması və analizlərin edilməsi - hər kampaniyadan sonra hesabat hazırlanması |
Performans hesabatında hər bir inluenser tərəfindən paylaşılan məzmunun sayı, onların yüksək iştirak nisbəti (eng rate), şəxsi statistikası, bəyənmələri, paylaşımları və postu görən auditoriyanın demoqrafik göstəriciləri göstərilməlidir. Rəylərin hansı istiqamətli olmasının hesabatı verilməlidir. |
40 |
ədəd |
9 |
İnfluenser seçimi - 3 |
12K-50K + izləyicisi olan və 2.9%-dən yüksək iştirak nisbətinə malik (eng. rate) influenser – post (reels) şəkildə |
15 |
nəfər |
10 |
İnfluenser seçimi - 3 |
12K-50K + izləyicisi olan və 2.9%-dən yüksək iştirak nisbətinə malik (eng. rate) influenser – hekayə şəkildə |
15 |
nəfər |