FED.az xəbər verir ki, siyahının birinci pilləsində ABŞ-ın “Amazon.com” servisi qərarlaşıb ki, hazırda brend 315,5 mlrd. dollar məbləğində qiymətləndirilir. İnternet vasitəsilə məhsul və xidmətlər təklif edən “Amazon” 34 məhsul kateqoriyasını, o cümlədən elektron kitablar, məişət texnikası, uşaq oyuncaqları, qida məhsulları, idman malları və s. əhatə edir.
Eləcə də bax: Azərbaycanda yeni startap var – YÜKSƏK GƏLİR GƏTİRƏCƏK
Dünyanın 10 ən bahalı pərakəndə brendi:
# |
Ölkə |
Brendin dəyəri, mlrd. ABŞ dolları |
1 |
“Amazon” |
315,5 |
2 |
“Alibaba Group” |
131,25 |
3 |
“McDonald's” |
130,37 |
4 |
“The Home Depot” |
53,51 |
5 |
“Nike” |
47,36 |
6 |
“Louis Vuitton” |
47,21 |
7 |
“Starbucks” |
45,88 |
8 |
“Chanel” |
37 |
9 |
“Walmart” |
36,8 |
10 |
“Hermès” |
30,97 |