Banner
Banner

Vakansiyalar

"Yelo Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

"Yelo Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR | FED.az
21:37 7 Okt 2020

İyirmi altı ildir həm ölkə paytaxtında, həm də regionlarda kadrların işə qəbulu və onların karyera inkişafına öz töhfəsini verən “Yelo Bank” hal-hazırda da gənc və təcrübəli mütəxəsisslərə iş imkanları təqdim edir.

Biz, Bankımızın dəyərlərinə daim sadiq qalmağa, beləcə müştərilərimizi (həmçinin əməkdaşlarımızı) daim ön planda tutmağa, onlara ürəklə, təbəssümlə xidmət göstərməyə, öz hərəkətlərimizdə sadə, ünsiyyətimizdə anlaşıqlı olmağa və onlara mütləq surətdə həll yolları ilə gəlməyə söz vermişik. Bu səbəbdən bu keyfiyyətlərə sahib namizədlərə daim üstünlük veririk.

Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “CRM təhlili şöbəsinin mütəxəssisi” vakansiyasını elan edirik.

Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “CRM_Mütəxəssis” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

Struktur: CRM təhlili şöbəsi
Vəzifə: Mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə müdiri / Departament direktoru

Vəzifə öhdəlikləri:

• Data analitika alətlərinin işdə tətbiqi;
• Böyük həcmli məlumatların təhlili və işlənməsi;
• İstehlakçı davranışının təhlili və proqnozlaşdırılması, müştəri bazasının seqmentləşdirilməsi (klasterizasiya, təsnifat, modelləşdirmə, proqnozlaşdırma);
• Müştəri bazasının modelləşdirilməsi və məhsul tətbiqlərinin fərdiləşdirilməsi;
• Baza daxili proseslərinin effektivliyinin təhlili;
• Dövri proqnoz hesabatlarının tərtibi və məlumatların təqdimatı;
• Hər CRM-kampaniyasl üçün huninin qurulması – səmərəlilik hesabatı;
• Maşın öyrənmə (Machine Learning) modelləri qurmaqla biznes ölçümlərini inkişaf etdirmək üçün fərziyyələrin hazırlanması və sınaması;
• Məlumat bazasının statistik məlumatları ilə müntəzəm iş, onların təhlili və seqmentasiya (bu və ya digər marketinq aksiyasının keçirilməsi üçün);
• Yeni məhsullar üzrə ölçmələrin həyata keçirilməsi;
• Məqsədli auditoriya ilə qarşılıqlı fəaliyyətin təhlili əsasında strategiyanın işlənib hazırlanması. Müştərilərlə qarşılıqlı fəaliyyətin təşkili və koordinasiyası, məsələn, sms – göndərişlər, elektron poçtla sorğular;
• Pərakəndə blokun hesabatlarının hazırlanması;
• Müştəriyönümlü analitikanın hazırlanması.

Tələblər:

• Bankın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
• Ali təhsil;
• 1 ildən çox iş təcrübəsi;
• Xarici dil bilikləri - rus dili, inglis dili arzu olunandır;
• Microsoft Ofiice (Excel, Power point, Word), SQL, Python programları üzrə bilik;
• İdarəetmə bacarıqları;
• Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyəti;
• Səmərəli ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Komanda ilə işləmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti;
• İşlərini planlaşdırma bacarığı;
• Məsuliyyətlilik.

Biz Sizə nə təklif edirik:

• Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
• Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
• Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;
• Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.

 

Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Əməliyat və Bazar risklərin idarəedilməsi departamentində Aparıcı və ya Baş mütəxəssis” vakansiyasını elan edirik.

Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Əməliyat və Bazar riskləri_Mütəxəssis” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

Struktur: Əməliyat və Bazar risklərin idarəedilməsi departamenti
Vəzifə: Aparıcı / Baş mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Departament rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

• Starteji hədəflərə gedən yolda yarana biləcək potensial əməliyyat risklərinin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi üzrə metodların və modellərin seçilməsi və tətbiqi üçün təkliflərin verir və qərarların qəbul edilməsində iştirak edir;
• Əməliyyat risklərinin idarə olunması, minimallaşdırılması və qarşısının alınması ilə bağlı təkliflər verir və bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlərdə iştirak edir;
• Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi prosesində lazımi hesabatlıqların tərtib edilməsi, əsas risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması və analizlərin həyata keçirilməsi; Yaradılan yeni məhsul və xidmətlər üzrə potensial əməliyyat risklərin müəyyən edilməsi və təkliflərin verilməsi;
• Bankın filial və baş ofis struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədilə monitorinqlərin həyata keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
• Müəyyən edilmiş riskləri azaltmaq üçün tədbirlər planını hazırlamaq, müvafiq kollegial orqanda təsdiqləməq və müvafiq strukturlarla ilə müzakirə edərək icrasını davam etdirmək
• Bankın riskləri üzrə risk xəritəsini yaradılması və davamlı nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi
• Daxili insident menecment sistemin yaradılması üçün təkliflər verilməsi və həyata keçirilməsi
• İnsident menecment sistemdə qeyd olunmuş məlumatların struktur bölmələrdən toplanılması və səbəblərin araşdırılması
• Bankda risk mədəniyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə filial və baş ofis struktur bölmələrində maarifləndirmə işlərinin həyata keçirilməsi
• Əməliyyat riskləri üzrə işçilərin biliklərini artırmaq üçün bankda təlim / seminar keçirmək
• Rəhbərlik üçün daxili hesabatların hazırlanması;

Tələblər:

• Bankın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
• Ali təhsil;
• Zəruri minimum iş təcrübəsi 5 il, bank sektorunda 3 il;
• Banklar və bank fəaliyyəti haqqında mövcud AR Qanunvericiliyi, əmək məcəlləsini, AR MB filiallarının və kredit təşkilatlarının fəaliyyəti məsələləri üzrə normativ sənədləri bilməli;
• Bank işinin əsaslarını və bank sisteminin strukturunu, bankda daxili prosesləri bilməli;
• Kompyuter biliyi: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
• İqtisad xarakterli məlumatı ilə analitik işin aparılma bacarığı;
• Strukturlarla danışıqların və işgüzar ünsiyyətin aparılma qabilliyyəti;
• Xarici dil bilməsinə üstünlük verilir (rus dili, inglis dili);
• Komandada işləmək və qərarları qəbul etmək bacarığı;
• Məsuliyyət;
• Nəticə əldə etməyə meyl;
• Stressə davamlılıq

Biz Sizə nə təklif edirik:

• Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
• Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
• Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;
• Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.

 

Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Pərakəndə biznes məhsullarının Satışı departamentində Direktor” vakansiyasını elan edirik.

Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “PBMSD_Direktor” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

Struktur: Pərakəndə biznes məhsullarının Satışı departamenti
Vəzifə: Direktor
Bilavasitə tabeçiliyi: İdarə Heyətinin sədrinin müavini / Pərakəndə bankçılıq idarəsi üzrə baş direktor

Vəzifə öhdəlikləri:

• Bankın strategiyası (Strateji Pərakəndə Satış Planı), habelə Bаnk rəhbərliyinin Departamentin fəаliyyətinə dаir qərаr və lаyihələri ilə işləyir;
• Öz səlаhiyyətinə аid məsələlərlə bağlı Bаnkın аdındаn yаzışmаlаr аpаrır və Bankı üçüncü şəxslər qarşısında təmsil edir;
• Departament qаrşısınа qоyulаn vəzifələrin icrаsı məqsədi ilə Bankın digər struktur bölmələri ilə qaşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edir;
• Bаnкın Pərakəndə biznes satışının inкişаfınа təsir göstərən qərаrlаrın qəbul оlunmаsı barədə təkliflər verir;
• Departament daxilində olan bütün şöbələrin işini təşkil və nəzarət edir;
• Bankın kredit, qeyri-kredit və bank kartları məhsulların satışını, partnerlarla işi təşkil edir;
• Pərakəndə biznes məhsullarının satışı üzrə filialların fəaliyyətinə funksional rəhbərlik edir;
• Pərakəndə biznes müştərilərə xidmət üzrə Bankın satış nöqtələri şəbəkəsinin inkişaf etdirilməsində iştirak edir;
• Normativ aktlar və Bankın inzibati sənədlərinə əsasən verilmiş səlahiyyətlər cərçivəsində fəaliyyət göstərir;
• Pərakəndə Biznes Məhsullarının Satışı Departamentinin inkişaf strategiyası, qısamüddətli və uzunmüddətli perspektivdə prioritetləri, departamentin fəaliyyətinin kəmiyyət göstəriciləri və büdcəsinin planlaşdırılması üzrə təklifləri hazırlayır;
• Struktur, ştat cədvəli, vəzifə adları və siyahısı,əmək haqqı dəyişikliyi, Pərakəndə biznes məhsullarının Satışı departamentinin və ümumilikdə Bankın fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə yönəlmiş tədbirlərin həyata keçirilməsi üzrə təklifləri hazırlayır;
• Departamentin tərkibinə daxil olan və satış nöqtələrində tabeçiliyində olan bütün əməkdaşların Struktur, ştat cədvəli, vəzifə adları və siyahısı,əmək haqqı dəyişikliyi yönəlmiş tədbirlərin həyata keçirilməsi üzrə təklifləri hazırlayır;
• Departamentin tərkibinə daxil olan və satış nöqtələrində tabeçiliyində olan bütün əməkdaşların, əmək intizamına, davamiyyətinə və əməkdaşların geyim qaydalarına riayət etmələrinə nəzarət edir;Departament daxili bütün şöbələrin müdirlərinin vəzifə öhdəliklərini Departament daxilində olan bütün şöbələrin nəticəsi barədə İdarə Heyyətinin Sədrinin müavininə - kuratora hesabat verir;.
• İdarə Heyəti qarşısında hesabatları təqdim edir;

Tələblər:

• Bankın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
• Ali təhsil;
• Bank sektorunda zəruri minimum iş təcrübəsi 5 il, pərakəndə satış istiqamətində ən azı 3 il rəhbərlik təcrübəsi ;
• AR-in banklar və bank fəaliyyəti haqqında qüvvədə olan qanunvericiliyi, AR MB-nin filialların və kredit təşkilatlarının bölmələrinin fəaliyyət məsələləri üzrə normativ sənədləri, əmək qanunvericiliyi haqqında bilik;
• AR-in Əmək qanunvericiliyinin əsasları haqqında bilik;
• Bank sisteminin quruluşu və bank işinin əsasları haqqında bilik;
• Microsoft office, bank və digər xüsusi proqramların istismarıStrukturlarla danışıqların və işgüzar ünsiyyətin aparılma qabilliyyəti;
• Xarici dil bilməsinə üstünlük verilir (rus dili - yaxşı, inglis dili-arzuolunandır)
• Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyət;
• Komandada işləmək və qərarları qəbul etmək bacarığı;
• Məsuliyyət;
• Nəticə əldə etməyə meyl;
• Stressə davamlılıq

Biz Sizə nə təklif edirik:

• Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
• Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
• Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;
• Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.

Digər xəbərlər

SORĞU

Azərbaycanda hansı həyat sığortası şirkətinə etibar edirsiniz?