Azərbaycanın tanınmış mebel istehsalçısı olan "Woodpecker" şirkəti kütləvi vakasiya elan edib
Woodpecker: Marketinq departamentinin rəhbəri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Uğurlu marketinq kampaniyaları yaradır və həyata keçirir;
- Kontentin yaradılmasına, tədbirlərin təşkilinə, reklam işlərinə, kampaniyaların yaradılmasına, kopiraytinq və fəaliyyətin təhlilinə nəzarət edir zəruri hallarda iştirak edir;
- Marketinq kampaniyaların effektivliyini təhlil edir;
- Rüblük, yarımillik və illik işini təhlil edir, fəaliyyəti barədə birbaşa rəhbərinə hesabat verir;
- Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirir.
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali Təhsilli;
- Marketinq sahəsində minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Marketinq və satış sahəsində təcrübəyə malik olmalıdır;
- Analitik düşüncəyə malik olmalıdır;
- Rəqəmlərlə işləmə bacarığına malik olmalıdır
- Bazarda olan tələbatın təhlil etmə bacarığına və hədəf auditoriyaları müəyyənləşdirmə bacarığına malik olmalıdır;
- Kreativ zövqlü olmalıdır;
- Yeni texnologiyalara, online marketinqə dair qabaqcıl trendlərindən daimi məlumatlı olmalıdır;
- Biznes və maliyyə üzrə anlayışı olmalıdır;
- Müxtəlif növ hesabatların fərqli formatlarda təqdim etmə bacarığına malik olmalıdır.
Bilməlidir
- Müasir telekommunikasiya trendlərini;
- Veb saytların analitik alətlərinin istifadəsini;
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını.
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Marketinq departamentinin rəhbəri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Insan resursları departamentinin rəhbəri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Əməkdaşların işə qəbulu, işdən azad edilməsi və bir işdən başqa işə keçirilməsi ilə bağlı işlərin vaxtında və düzgün həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq məzuniyyət cədvəllərinin tərtib olunması və əməkdaşlara məzuniyyət verilməsi, onların qeydiyyatının aparılması, ezamiyyətə göndərilməsinin rəsmiləşdirilməsi və uçotunun aparılması ilə bağlı işlərin vaxtında və düzgün həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
- Təşkilatın əməkdaşlarının təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsində, onların peşə hazırlığı səviyyəsinin, bilik və bacarıqlarının inkişafının, etik davranış və s. məsələlər üzrə tədbirlərin (görüş, seminar, təlim, treninq və s.) təşkil edilməsində iştirak etmək və nəzarət etmək;
- Əməkdaşların xidməti fəaliyyəti haqqında məlumatların toplanması, yenilənməsi və təhlil edilməsi, onların vəzifədə yüksəliş yolu ilə seçilməsi və yerləşdirilməsi üzrə tədbirlər görmək
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali Təhsilli;
- İnsan resursları sahəsində minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Analitik düşüncəyə malik olmalıdır;
- Kreativ zövqlü olmalıdır;
- Müasir idarəetmə sistemi təcrübəsinə malik olmalıdır;
- Komandada işin təşkili, hesabat tərtib etmə, şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarığı, danışıqaparma qabiliyyəti
Bilməlidir
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını.
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (İnsan resusrları departamentinin rəhbəri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Hüquq departamentinin rəhbəri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Departamentin fəaliyyətinin təşkil edilməsi və ona rəhbərlik edilməsi;
- Təşkilatın bütün işgüzar siyasət və fəaliyyətinin müvafiq qanunvericiliyə uyğunluğunun təmin edilməsi;
- Mülki, maliyyə, vergi, əmək və başqa sahələr üzrə qanunvericiliyin təhlili və tətbiqinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Müvafiq əsasnamə, qayda, təlimat, əmr, protokol və hüquqi rəy tələb olunan digər sənədlərin qanunvericiliyə uyğunluğunun yoxlanması;
- Hüquqi məsələlər üzrə dövlət orqanları ilə qarşılıqlı münasibətlərin təşkil olunması, müvafiq müraciətlərə hüquqi rəyin verilməsi;
- Yaranan mübahisələrin məhkəməyə qədər (pretenziya) qaydada nizama salınmasına dair tədbirlərin görülməsi üçün təkliflərin verilməsi;
- Məhkəmə və icraat işlərinin hüquqi təminatına nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Məhkəmədə irəli sürülən iddialarla bağlı qərarların icrasının təmin edilməsi məqsədilə müvafiq tədbirlərin görülməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Departamentin fəaliyyəti ilə bağlı daxili qaydalarının hazırlanması;
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali hüquq təhsil;
- Hüquq sahəsində minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Fərqli sahələr üzrə müxtəlif növ müqavilələr (daxili və xarici satınalma, logistika,nəqliyyat,satış,) hazırlanması, əmtəə nişanları, müqavilə layihələrinə hüquqi rəy və təkliflər verilməsi, müqavilə müddəaları üzrə müzakirələr, razılaşdırmalar aparılması bacarıqı
Bilməlidir
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını.
- Azərbaycan Respublikasının normativ hüquqi aktları haqqında məlumatlı olmaq, dövlət orqanları ilə işin qaydalarını bilməli
- AR mülki, mülki-prosessual, əmək, gömrük, inzibati, vergi hüququnun əsaslarını bilməsi arzuolunandır;
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Hüquq departamentinin rəhbəri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Maliyyə departamentinin rəhbəri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Şirкətin aylıq, rüblük və illik mənfəət və zərər, balans hesabatı, nəğd pul dövriyyəsi v.s mаliyyə hеsаbаtının hazırlanması və fəаliyyətinin mаliyyə göstəricilərinin hеsаblаnmаsı üçün lаzım оlаn məlumаtlаrın tоplаnılıb аnаliz edilməsi;
- Pul vəsaitlərinin hərəkətinin idarə edilməsi;
- Bütün növ hesab-fakturaları, xərc sənədlərini və ödənişə müraciətləri qəbul və icra edilməsinə nəzarət;
- Dövlət büdcəsinə ödənişlərin, sosial sığorta ayırmalarının, fəhlə və qulluqçuların əmək haqqına yönəldilən maliyyə vəsaitlərinin ayrılmasını, vergilərin, ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Maliyyə ilə əlaqədar qərarlar qəbul edilməsi və ya qərarların verilməsi prosesində iştirak edilməsi;
- Müəssisənin ümumi strateji planı çərçivəsində maliyyə siyasətinin icrasının təmin etmək;
- Xərclərin azaldılmasına (optimallaşdırılmasına) və maliyyə intizamının gücləndirilməsinə yönəldilmiş tədbirləri hazırlamaq və icrasına nəzarət etmək;
- Vergi və audit yoxlamaları zamanı məlumatların düzgün və dolğun formada təqdim edilməsini təşkil etmək;
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali təhsil
- Maliyyə sahəsi üzrə minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Elektron Maliyyə programları bilik və işlətmə bacarıqı;
Bilməlidir
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- 1C və MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını;
- İdarəçilik qabiliyyətlərinə malik olmalı, vaxtın düzgün idarə edilməsini, mövcud qanunvericiliyi bilməlidir;
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Maliyyə departamentinin rəhbəri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Daxili Nəzarət departamentinin rəhbəri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Bakı şəhəri və bölgələrdə olan filial və digər struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin müəyyən edilməsi və azaldılması məqsədi ilə sahəvi, kompleks, tematik yoxlamaların aparılması;
- Yoxlama prosesində şirkət fəaliyyətinin qanunvericilik və tənzimləyici orqanların normativ xarakterli aktları və göstərişlərinə uyğunluğu, adekvat daxili nəzarət sistemlərinin mövcudluğu, aktivlərin qorunması və uçot məlumatlarının düzgünlüyü və s. istiqamətdə qiymətləndirilməsi və nəticələrinə dair təkliflərin verilməsi;
- Yoxlamaların nəticələrini dəstəkləyə biləcək məlumatların toplanılması, analiz və şərh edilməsi, sənədləşdirilməsi. Yoxlama hesabatlarının hazırlanması və təqdimatının həyata keçirilməsi;
- Biznes proseslərin təhlili, qiymətləndirilməsi və optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə, biznes idarəçiliyi üzrə)
- Audit sahəsi üzrə minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Yüksək analitik düşüncə və problemləri həlletmə bacarığı;
- Audit, risk, nəzarət sahəsində təcrübə arzuolunandır;
Bilməlidir
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını;
- Liderlik, təşəbbüskarlıq, məsuliyyətlilik və dəqiqlik kimi keyfiyyətlərə sahiblik;
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Maliyyə departamentinin rəhbəri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Satınalma müdiri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Xarici şirkətlərlə və ya xarici şirkətlərin yerli nümayəndəlikləri ilə əlaqələrin, əməkdaşlıqların qurulması və partnyorların cəlb olunması istiqamətində danışıqların aparılması;
- Əlaqə yaradılmış şirkətlərin və onların nümayəndəliklərinin məlumat bazasının yaradılması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş mövzu ətrafında tədqiqatların aparılması və nəticələr barədə hesabatın hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
- Beynəlxalq şirkətlərin rəsmi diler və ya nümayəndəliyini əldə etmə proseslərini yüksək səviyyədə icra etmək;
- Tender və müqavilələrə dair sənədləşmənin hazırlanması üçün vaxt qrafikinin və satınalma proqramının idarə olunmasına və monitorinqinə kömək etmək. Podratın Şirkətin Təlimatlarına, siyasət və prosedurlarına uyğun olmasını təmin etmək. Satınalmalar üzrə hesabatvermə və uçota dair öhdəlikləri əlaqələndirmək;
- Risklərin idarəedilməsi, qiymətləndirilməsi və azaldılması;
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali təhsil
- Satınalma sahəsi üzrə minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı
- Komandada işləmə bacarığı;
- Danışıqların aparılması bacarığı, təchizatçıların arasında düzgün seçim etmək bacarığı
- Bazarı təhlil etmək bacarığı;
Bilməlidir
- Azərbaycan dili, rus və ingilis dilini mükəmməl bilməlidir;
- MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını;
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkilini bilməli
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Satınalma müdiri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Problemli kreditlər departamentinin rəhbəri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Təşkilatın fəlsəfəsini və məqsədlərini başa düşmək və dəstəkləmək;
- Öz bacarıqları daxilində Hüquq Departamentinin Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin təşkilatın qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq;
- Həll edilməsi üçün verilmiş problemli kredit işlərinin mümkün effektiv həlli üçün tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Problemli kreditləri təhlil etmək və problemin yaranma səbəblərini araşdırmaq;
- İşçilərin icra edilməsinə verilmiş işlərin mərhələlər üzrə və təşkilatdaxili qaydalara uyğun aparılmasına nəzarət etmək;
- Aylıq hesabatlarını hazırlamaq və Hüquq Departamentinin Rəhbərinə təhvil vermək;
- Rəhbərlik tərəfindən tapşırılmış digər aidiyyatı vəzifələri yerinə yetirmək.
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali təhsil (Ali hüquq təhsili olanlara üstünlük veriləcək);
- Problemli kreditlər sahəsi üzrə minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil və komanda daxilində işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri.
Bilməlidir
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını;
- Təşkilat və onun missiyasına yüksək sadiqlik;
- Müştəri ilə ünsiyyət bacarığı;
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Problemli kreditlər departamentinin rəhbəri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Satış Müdiri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Şirkətin satış siyasətinin təşkil olunması;
- Satış təmsilçilərinin fəaliyyətini təşkil və idarə etmək;
- Satış təmsilçilərinin dövriyyələrinə nəzarət etmək.
- Yüksək səviyyədə müstəri xidmətinin təmin olunması
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali təhsil
- Satış sahəsi üzrə minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Liderlik, işə planlı yanaşma və fikrini izah etmək qabliyyəti
Bilməlidir
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını;
- Təmsil etmə qabiliyyəti, satışın psixologiyası və əsasları, insan psixologiyası üzrə billiklər
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Satış müdiri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Anbar Müdiri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Anbardaxili əməliyyatlarının gündəlik uçotunun təşkili;
- Mal çıxışların uçotu;
- Anbar uçotunda sənədləşmənin təşkili;
- Bəlli zamanlarda inventarizasiyanın aparılması;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və yanğından mühafizə tələblərinə riayət etmək.İş yükünün planlaşdırılması:
- Mal və materialın uçotunun təşkili:
- Anbar idaretmə sahəsində inzibatçılıq:
- Anbar idaretmə sahəsində effektivliyin artırılması:
- Mal və materialların dövretmə göstəricilərinin hazırlanması
- Anbar idarəetmə sisteminin optimillaşdırma prinsiplərin uyğun yenidən təşkili
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali təhsil,
- Anbar idarəçiliyi sahəsi üzrə minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Anbar idarəetməsində üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Problem həll etmə bacarığıYaranmış problemi cəld aradan qaldırma bacarığı (kreativlik)
Bilməlidir
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- 1C və MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını;
- Seçimə görə Keyfiyyət zəmanəti və Anbar idarəçiliyinə aid Əməyin təhlükəsizliyi mühafizəsi ve texniki təhlükəsizlik sahəsində təcrübəsi olanqaydaları sahəsində biliklər
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Anbar müdiri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Woodpecker: Mühasibatlıq departamentinin rəhbəri
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsi;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
- Mühasibat uçotu məlumatlarına dair Şirkətin maliyyə fəaliyyətinin iqtisadi təhlilinin həyata keçirilməsində iştirak;
- Vergi və digər qanunvericilik yeniliklərini yaxından izləmək və Şirkətin vergi siyasətinin aktuallığını qoruması istiqamətində işlər aparmaq;
- Mühasibatlıq departamentinin işinin düzgün təşkilini təmin edən qaydaların aktuallığını mütəmadi yoxlamaq və yeniliklər təklif etmək;
Tələb Olunan İxtisaslaşma, Bilik, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali təhsil (Maliyyə, mühasibat uçotu və ya iqtisadiyyat sahəsi üzrə)
- Maliyyə sahəsi üzrə baş mühasib kimi minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- Şöbə rəhbəri üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Dəqiqlik, məntiqi və analitik düşünmə tərzi, təşəbbüskarlıq, çalışqanlıq, dürüstlük, komandanı idarə etmək və komandada işləmək bacarığı;
- Qərarlar qəbul etmək və üzərinə məsuliyyət götürmək, vəzifə öhdəlikləri üzrə mövqeyini izah və müdafiə etmək bacarığı;
Bilməlidir
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
- 1C və MS Office Word, (xüsusi ilə Exel), PowerPoint və Outlook programlarını;
- Sığorta Qanunvericiliyi, Vergi məcəlləsi, Əmək məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər qanunlar və qanunvericilik aktları üzrə biliklər;
İŞ ŞƏRAİTİ
- Əmək müqaviləsi;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Əmək məzuniyyəti: qanunvericiliyin tələblərinə əsasən;
- İş qrafiki: 6 gün (bazar istirahət), 09:00 – 18:00 (13:00 – 14:00 nahar fasiləsi);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 19
- Peşəkar həmfikirlər komandası;
- Peşəkar inkişaf və karyera imkanları.
- ƏMƏK HAQQI GÖZLƏNTİSİNİ (CV-də) və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Mühasibatlıq departamentinin rəhbəri) qeyd etməyinizi xahiş edirik.E-ünvan: [email protected] e-ünvanına göndərə və 0555317575 əlaqə saxlaya bilərsiniz.