Sumgait Technologies Park
Procurement Specialist
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
The appropriate candidate for us should have:
- Education in Procurement, Business Administration, Economics, etc. (Master’s Degree is preferred);
- At least 2 years of relevant working experience in procurement;
- CIPS certification or equivalent;
- Proven knowledge of Azerbaijani; knowledge of English and Russian are advantages;
- Proficiency in MS Office, excellent skills in MS Excel and spreadsheets;
- Alignment with Group Values (Integrity, Quality, Collaboration, Entrepreneurship and Profitability);
- Detail oriented, able to accurately interpret information;
- Good analytical and strategic thinking skills and attention to detail;
- Ability to multitask, prioritize, and manage time efficiently.
Key Accountabilities:
- Playing a role of single point of contact for all communications between respective Suppliers and Originators;
- Prepare proposals, request quotes and negotiate procurement terms and conditions;
- Prepare and issue purchase/service orders and agreements;
- Track purchase/service deliveries to ensure timely delivery and resolve shortcomings and other related matters;
- Monitor supplier performance and resolve issues and concerns;
- Retaining records of all transactions, correspondence, meeting notes, approvals and other related documents to be monitored to ensure compliance;
- Overseeing day-to-day procurement activities;
- Performance and other procurement related reporting;
- Maintaining positive supplier relations;
- Maintaining a good relationship with internal stakeholders (End Users / Originators).
What will you get?
- Work experience in the largest industrial company in Azerbaijan;
- Personal growth and professional development opportunities;
- Medical insurance, corporate number, transportation and lunch.
Additional information:
- Salary will be agreed during the interview within the existing grading system;
- Working hours: Monday - Friday, 09:00 - 18:00;
- The place of work is in Sumgayit city, HZ Tagiyev settlement.
Candidates who meet the above requirements are asked to send their CVs until 02.03.2023 with “Procurement Specialist” in the subject line.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Satınalma, Biznesin idarə edilməsi, İqtisadiyyat sahələri üzrə ali təhsil (Magistr dərəcəsinə üstünlük verilir);
- Satınalma sahəsində ən azı 2 il müvafiq iş təcrübəsi;
- CIPS sertifikatı və ya ekvivalenti;
- Azərbaycan dilini sərbəst bilmək; ingilis və rus dillərini bilmək üstünlükdür;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı (MS Excel-də sərbəst işləmək bacarığı);
- Şirkətin dəyərlərinə uyğunluq (Dürüstlük, Keyfiyyət, Əməkdaşlıq, Sahibkarlıq və Gəlirlilik);
- Detallara önəm verən, məlumatı dəqiq şərh etmək bacarığı;
- Analitik və strateji düşünmə bacarığı;
Əsas tələblər:
- Müvafiq təchizatçılar və yaradıcılar arasında bütün kommunikasiyalar üçün vahid əlaqə nöqtəsi rolunu oynamaq;
- Təkliflər hazırlamaq, təkliflər tələb etmək və satınalma şərtlərini müzakirə etmək;
- Satınalma/xidmət sifarişləri və müqavilələri hazırlamaq və təqdim etmək;
- Satınalma/xidmət çatdırılmalarının vaxtında olmasını təmin etmək, çatışmazlıqları və digər əlaqəli məsələləri həll etmək üçün satınalma/xidmət çatdırılmalarını izləmək;
- Təchizatçıların fəaliyyətini izləmək və problem və narahatlıqları həll etmək;
- Uyğunluğu təmin etmək üçün monitorinq edilməli olan bütün əməliyyatların, yazışmaların, iclas qeydlərinin, təsdiqlərin və digər əlaqəli sənədlərin qeydlərinin saxlanılmasını təmin etmək;
- Gündəlik satınalma işlərinə nəzarət etmək;
- Pozitiv təchizatçı münasibətlərinin saxlanılması
Nə əldə edəcəksiniz?
- Azərbaycanın ən böyük sənaye şirkətində iş təcrübəsi;
- Şəxsi inkişaf və peşəkar inkişaf imkanları;
- Tibbi sığorta, korporativ nömrə, nəqliyyat və nahar.
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı mövcud qiymətləndirmə sistemi çərçivəsində müsahibə zamanı razılaşdırılacaq;
- İş saatları: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00 - 18:00;
- İş yeri Sumqayıt şəhəri, H.Z.Tağıyev qəsəbəsidir.
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində “Satınalma üzrə mütəxəssis” yazaraq 02.03.2023 tarixinədək elektron poçtuna göndərmələri xahiş olunur.
Procurement Manager
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
The appropriate candidate for us should have:
- Education in Procurement, Business Administration, Economics, etc. (Master’s Degree is preferred);
- At least 5 years of relevant working experience in procurement (at least 2 years in management role);
- CIPS certification or equivalent;
- Proven knowledge of Azerbaijani; knowledge of English and Russian are advantages;
- Proficiency in MS Office, excellent skills in MS Excel and spreadsheets;
- Alignment with Group Values (Integrity, Quality, Collaboration, Entrepreneurship and Profitability);
- Proven leadership and influence skills at a level that affects significant business outcomes;
- Strong Organization, attention to detail and negotiation skills are a must.
- Problem solving & analytical ability.
Key Accountabilities:
- Leading a team of Procurement specialists/officers;
- Developing Procurement sourcing and sector strategies that are inventive and cost-effective;
- Sourcing and engaging reliable Suppliers;
- Managing Procurement process in terms of obtaining required goods and services;
- Negotiating with Suppliers to secure advantageous contractual terms;
- Reviewing existing contracts with Suppliers to ensure on-going feasibility;
- Post contract Supplier performance management;
- Maintaining a good relationship with internal stakeholders (End Users / Originators);
- Promoting a culture of long-term saving on procurement costs;
- Preparing procurement and other related reports;
- Maintaining positive supplier relations.
What will you get?
- Work experience in the largest industrial company in Azerbaijan;
- Personal growth and professional development opportunities;
- Medical insurance, corporate number, transportation and lunch.
Additional information:
- Salary will be agreed during the interview within the existing grading system;
- Working hours: Monday - Friday, 09:00 - 18:00;
- The place of work is in Sumgayit city, HZ Tagiyev settlement.
Candidates who meet the above requirements are asked to send their CVs until 02.03.2023 with “Procurement Manager” in the subject line.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Satınalma, Biznesin idarə edilməsi, İqtisadiyyat sahələri üzrə ali təhsil (Magistr dərəcəsinə üstünlük verilir);
- Satınalma sahəsində ən azı 5 il müvafiq iş təcrübəsi (ən azı 2 il rəhbər vəzifədə);
- CIPS sertifikatı və ya ekvivalenti;
- Azərbaycan dilini sərbəst bilmək; ingilis və rus dillərini bilmək üstünlükdür;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Şirkətin dəyərlərinə uyğunluq (Dürüstlük, Keyfiyyət, Əməkdaşlıq, Sahibkarlıq və Gəlirlilik);
- Əhəmiyyətli biznes nəticələrinə təsir edən səviyyədə sübut edilmiş liderlik və təsir bacarıqları;
- Güclü təşkilatçılıq, detallara diqqət və danışıqlar aparmaq bacarığı mütləqdir.
- Problem həll etmə və analitik düşünmə bacarığı.
Əsas tələblər:
- Satınalmalar üzrə mütəxəssis/işçilərdən ibarət komandaya rəhbərlik etmək;
- İxtiraçılıq və qənaətcil satınalma və sektor strategiyalarının işlənib hazırlanması;
- Etibarlı təchizatçıların axtarışı və cəlb edilməsi;
- Tələb olunan mal və xidmətlərin əldə edilməsi baxımından satınalma prosesini idarə etmək;
- Sərfəli müqavilə şərtlərini təmin etmək üçün təchizatçılarla danışıqların aparılması;
- Təchizatçılarla mövcud müqavilələrin davamlı olaraq mümkünlüyünü təmin etmək üçün onların təhlili;
- Müqavilədən sonra təchizatçı performansının idarə edilməsi;
- Pozitiv təchizatçı əlaqələrinin saxlanması.
- Daxili maraqlı tərəflərlə (Son İstifadəçilər / Yaradıcılar) yaxşı münasibət saxlamaq;
- Satınalma xərclərinə uzunmüddətli qənaət mədəniyyətinin təşviq edilməsi;
- Satınalma və digər əlaqədar hesabatların hazırlanması;
Nə əldə edəcəksiniz?
- Azərbaycanın ən böyük sənaye şirkətində iş təcrübəsi;
- Şəxsi inkişaf və peşəkar inkişaf imkanları;
- Tibbi sığorta, korporativ nömrə, nəqliyyat və nahar
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı mövcud qiymətləndirmə sistemi çərçivəsində müsahibə zamanı razılaşdırılacaq;
- İş saatları: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00 - 18:00;
- İş yeri Sumqayıt şəhəri, H.Z.Tağıyev qəsəbəsidir.
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində “Satınalma üzrə menecer” yazaraq 02.03.2023 tarixinədək elektron poçtuna göndərmələri xahiş olunur.