Vakansiya 1
İyirmi yeddi ildir həm ölkə paytaxtında, həm də regionlarda kadrların işə qəbulu və onların karyera inkişafına öz töhfəsini verən “Yelo Bank” hal-hazırda da gənc və təcrübəli mütəxəsisslərə iş imkanları təqdim edir.
Biz, Bankımızın dəyərlərinə daim sadiq qalmağa, beləcə müştərilərimizi (həmçinin əməkdaşlarımızı) daim ön planda tutmağa, onlara ürəklə, təbəssümlə xidmət göstərməyə, öz işlərimizdə sadə, ünsiyyətimizdə anlaşıqlı olmağa və onlara mütləq surətdə həll yolları ilə gəlməyə söz vermişik. Bu səbəbdən bu keyfiyyətlərə sahib namizədlərə daim üstünlük veririk.
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da qurmaq istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Kreditlərin bərpası departamentinin İnformasiya sistemləri və dəstək şöbəsində təcrübəçi, kiçik mütəxəssis” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “MİS_təcrübəçi, kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: Kreditlərin bərpası departamenti, İnformasiya sistemləri və dəstək şöbəsi
Vəzifə: Təcrübəçi, Kiçik mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə meneceri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kreditlərin Bərpası Departamentinin gündəlik işi ilə əlaqədar olan hesabatların hazırlanması;
- Kreditlərin Bərpası Departamentinin kredit portfeli haqqında aylıq hesabatın hazırlanması;
- Kreditlərin Bərpası Departamentinin statistik materiallar bazasının saxlanması və yenilənməsi;
- Kreditlərin Bərpası Departamentinin sənədlərinin arxivləşdirilməsi;
- Komitənin qərarlarının qeydiyyatı, uçotu və saxlanması, eləcə də sənəd dövriyyəsinin vaxtlı-vaxtında icrasının təmin olunması;
- Kreditlərin Bərpası Departamentinin əlaqələrinin, o cümlədən memorandumların göndərilməsinin dəstəklənməsi; rabitə kanalları (faks, e-mail və s.) vasitəsi ilə məlumatların qəbulu və ötürülməsi. Bankın digər departamentləri ilə düzgün və effektiv əməkdaşlığın yaradılması;
- Məhkəmə prosesləri üçün zəruri olan sənədlərin filiallardan qəbul edilməsi və hər bir filial üzrə cədvəl şəklində lazımi qaydada qeydiyyata alınması;
- Məhkəmə prosesləri üçün zəruri olan sənədlərin arxivdən qəbul edilməsi və hər bir filial üzrə cədvəl şəklində lazımi qaydada qeydiyyata alınması;
- Girovda olan əmlakın saxlanması haqqında bildirişin hazırlanması və göndərilməsi və əmlakın saxlanması haqqında bildirişin qeydiyyata alınması üçün ərizələrin hazırlanması və göndərilməsi, qeydiyyata alınması;
- Yaşayış yerindən arayış almaq üçün sorğular siyahısının hazırlanması və DİN-nin Pasportların Qeydiyyatı və Miqrasiya üzrə Baş İdarəsinə göndərilməsi;
- Maliyyə arayışlarının hazırlanması.
Tələblər:
- Riyazi və ya iqtisadi sahədə ali təhsil;
- Analitik düşüncə, riyazi biliklər;
- Yaxşı səviyyədə MS Office proqramları üzrə bacarıqlar (Word, Excel);
- Dil tələbləri: Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dili bilməsi arzuolunandır;
- Komandada işləmək bacarığı və stressə davamlılıq;
- Məsuliyyət, dəqiqlik, operativlik və problemi həll etmə bacarığı.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Yığım sığortasına qoşulma imkanı;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
Vakansiya 2
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “İT əməliyyatları şöbəsində Proqram təminatı üzrə kiçik mütəxəssis” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Proqram təminatı_kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: İT əməliyyatları şöbəsi
Vəzifə: Kiçik mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə meneceri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Proqram təminatının qurulması, sazlanması və yeniləmələrin yüklənməsi;
- Proqram təminatları arasında qarşılıqlı əlaqənin sazlanması;
- Proqram təminatlarının işləməsini nəzarətdə saxlamaq, lazımı monitorinq sazlamaları aparmaq;
- Tətbiqlər üzrə sənədləşmə aparmaq;
- Tətbiqlərdə yaranmış problemləri araşdırmaq və aradan qaldırmaq.
Tələblər:
- Tətbiqdə əksini tapmış biznes prosesini anlama bacarığı;
- Kompleks tətbiqlərin sazlanması və idarəedilməsi, xətaları araşdırma bacarığı;
- Banklarda istifadə olunan proqram təminatlarını mənimsəmə və lazımı sənədləşmə işlərini aparma bacarığı;
- Analitik və problemi həll etmə bacarığı, araştırma zamanı məsələyə müxtəlif yönlərdən yaxınlaşma bacarığı;
- Monitorinq tətbiqləri ilə işləmə, log fayllarını analiz etmə bacarığı;
- Linux və Windows əməliyyat sistemləri, Weblogic, Apache Tomcat serverləri ilə işləmə bacarığı;
- SOAP və Rest servislərini test etmə bacarığı;
- Müstəqil işləmə, yeni sahələri və yeni bacarıqları tez öyrənmə qabiliyyəti.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Yığım sığortasına qoşulma imkanı;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
Vakansiya 3
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “İT əməliyyatları şöbəsində Sistem inzibatçısı” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Sistem inzibatçısı” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: İT əməliyyatları şöbəsi
Vəzifə: Sistem inzibatçısı
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə meneceri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Windows və Linux sistemlərinin qurulması və sazlanması;
- Sistemin saxlanılması, sistemin ehtiyat nüsxələrinin yaradılması, sistemin məhsuldarlığının monitorinqi
- Sistemlərə texniki dəstək və istifadə təlimatların hazırlanması, sistemlərin modernləşdirilməsi, yenilənməsi və miqrasiyası;
- Sistemin təhlükəsizliyinin qorunması;
- Bütün sənədlərin sistem tələblərinə uyğun hazırlanması və vaxtaşırı qiymətləndirilməsi, testlərin keçirilməsi.
Tələblər:
- Windows sistemlərini MCP və Linux sistemlərini RHCE səviyyəsində bilmək;
- Bash və PowerShell scripting ilə təcrübə;
- Active Directory, MS Exchange quraşdırma, konfiqurasiya və xidmət göstərilməsi üzrə təcrübə;
- Saxlanc və yedək cihazları ilə təcrübə;
- VMware və Hyper-V virtualizasiya mühitlərinin layihələndirilməsi, həyata keçirilməsi və dəstəklənməsi təcrübəsi;
- Kompüter şəbəkələri haqqında ümumi biliklər (TCP/IP, HTTP/HTTPS, Load Balancers, Proxies);
- İstehsalat serverlərində xidmətlərin yaradılması və monitorinqin aparılması;
- Əla təşkilatçılıq, analitik və müstəqil problem həll etmə bacarıqları.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Yığım sığortasına qoşulma imkanı;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
Vakansiya 4
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Helpdesk_kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: İT əməliyyatları şöbəsi
Vəzifə: Texniki dəstək üzrə kiçik mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə meneceri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Texniki dəstək verilməsi;
- Texniki dəstəyin idarəetmə metodologiyasına, standartlarına uyğun olaraq işin təşkili;
- Texniki dəstək verilməsinə maneə olan problemlərin həll edilməsi, səlahiyyəti aşan bu tip problemlərin həll edilməsi üçün birbaşa rəhbər şəxsə məlumatın verilməsi;
- Texniki dəstəyin səmərəlilik göstəricilərinin əldə edilməsi və bu göstəricilərə nəzarət;
- Verilən texniki dəstəyin müddət standartlarına riayət edilməsi;
- Texniki dəstəyin effektiv realizasiyasının təmin edilməsi;
- Texniki dəstək çərçivəsində Bankın bölmələri arasında qarşılıqlı əlaqənin dəstəklənməsi.
- Bankın mövcud biznes prosesləri, işin təşkili, prinsipi və texniki işlərin icra olunması;
- Jira sistemində sorğuların icra olunması;
- Texniki avadanlıqların sazlanması, montajı və demontajı.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Dil tələbləri: Azərbaycan dili, Rus və İngilis dili bilməsi arzuolunandır;
- Komandada işləmək bacarığı və stressə davamlılıq;
- Məsuliyyət, dəqiqlik, opertativlik və problemi həll etmə bacarığı.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Yığım sığortasına qoşulma imkanı;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.