Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Risklərin idarə edilməsi departamentinin Kredit risklərinin idarə edilməsi şöbəsində Baş mütəxəssis” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Risk_Kredit” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: Risklərin idarə edilməsi departamenti / Kredit risklərinin idarə edilməsi şöbəsi
Vəzifə: Baş mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Departament direktoru / Şöbə müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
- AR MB və MBNP tələblərinə uyğun və IFRS metodologiyası əsasında ehtiyatların hesablanmasında iştirak etmək;
- Kredit portfelinin müxtəlif yönümlü analizini aparmaq, daha riskli kredit məhsullarını müəyyən etmək və bu tip məhsullarda risk yaradıcı faktorları aşkarlamaq;
- Qanunvericiliyə və daxili qaydalara əsasən portfelin konsentrasiyası ilə bağlı limitlərə nəzarət etmək;
- Risk iştahasının hazırlanmasında iştirak;
- Risk limitlərinin hesablanmasına dair təkliflər verilməsi və risk limitlərinə riayət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Bankın daxili hesabat formalarına və rəhbərliyin tapşırığına uyğun müxtəlif hesabatların tərtib edilməsi və hazırlanması;
- Stress-test modellərinin hazırlanmasında, tətbiq edilməsində və nəticələri ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
- Şöbədaxili normativ-hüquqi sənədlərin (qayda, prosedur və s.) hazırlanması və yenilənməsi prosesində iştirak.
Vəzifəyə tələblər:
- Ali təhsil (Riyaziyyat / Statistika / Maliyyə və ya İqtisadiyyat sahəsi üzrə);
- Xarici dil bilməsinə üstünlük verilir (Rus dili, İnglis dili);
- MS office: Excel, PowerPoint proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı (SQL bilikləri arzuolunandır);
- Verilənlərin statistik analizi bilikləri;
- Təqdimatların formalaşmasında, iri həcmli məlumatın yığımında, təhlilində və işlənməsində təcrübə;
- Analitik qabiliyyət və işgüzar fəallıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Detallara diqqətli və məsuliyyətli yanaşma;
- Risklərin idarə edilməsi sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.