Telefon mərkəzinin işçisi (call center)
Tələblər:
• Ali təhsil;
• Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində səlis danışıq bacarığı;
• Düzgün diksiya;
• Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı;
• Komanda tərkibində işləmə bacarığı;
• Növbəli iş saatı ilə (axşam, gecə saatları daxil) işləmə;
• Dəqiqlik və operativlik;
• Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
Əsas iş funksiyaları:
• Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
• Müştəri şikayətlərini həll etmək;
• Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanıtımını həyata keçirmək;
• Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.
CV-lərinizi [email protected] email ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.