Müştəri təmsilçisi
Tələblər:
• Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
• Ən azı 3 (üç) il bank təcrübəsinin olması (korporativ müştəri xidmətləri, korporativ satış və kredit bölmələrində);
• Maliyyə təhlili və Kredit təhlili ilə bağlı biliklərin olması;
• Dil bilikləri – Azərbaycan, İngilis, Türk və Rus dilləri
• Analitik düşüncə bacarığının olması;
• Kommunikasiya bacarığının olması.
Əsas iş funksiyaları:
• Bankımızın məhsul və xidmətlərinin Korporativ müştərilərə satışı, bazara tanıdılması / yayğınlaşdırılması və yeni müştərilərin bankımıza qazandırılması;
• Satış Rəhbərliyi tərəfindən müəyyənləşdirilən büdcə və hədəflərin həyata keçirilməsi;
• Müştəri portfelinin mənfəətlilik, effektivlik və müştəri haqqında məlumatların gizliliyi əsasında uyğun idarəetmənin həyata keçirilməsi.
CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.