Banklarla iş şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis
Son tarix 15 may 2022 - [email protected]
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / Bazar ertəsi – Cümə
Ünvan: Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr.,22 L.
Öhdəliklər:
-
Bank kanalı vasitəsilə sığorta məhsullarının satışını təmin etmək;
-
Banklarla görüşlər keçirmək və sığorta məhsullarının təqdimatını həyata keçirmək;
-
Müştərilər tərəfindən daxil olan təklif və şikayətləri sərbəst cavablandırmaq;
-
Cari portfel üzrə həftəlik və aylıq hesabatları hazırlamaq;
-
İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək .
Tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Ms Office proqramında orta istifadəçi səviyyəsində işləmək bacarığı;
-
Bank və ya sığorta sahəsində 2 il iş təcrübəsi (satış üzrə);
-
Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti ( ingilis dili arzu olunandır);
-
Sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.
Fərdi keyfiyyət tələbləri:
Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.
Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda Tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Banklarla iş şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis” qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq.
Fərdi satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis
Son tarix 15 may 2022 - [email protected]
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr.,22 L.
Öhdəliklər:
-
Yeni fərdi müştərilərin cəlb olunmasını təmin etmək;
-
Müqavilələrin hazırlanmasını təmin etmək və müştərilərə təqdim etmək;
-
Debitorlarla iş və onların ödənişinə nəzarət etmək;
-
Fərdi satışların həcminin artırılmasını təmin etmək;
-
Fərdi Sığorta bazarını izləmək və təhlilini aparmaq;
-
Ümumi müştəri bazası üzrə həftəlik və aylıq hesabatları hazırlamaq;
-
İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək
Tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Ms Office proqramında orta istifadəçi səviyyəsində işləmək bacarığı;
-
Bank və ya sığorta sahəsində 2 il iş təcrübəsi (satış üzrə);
-
Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti ( ingilis dili arzu olunandır);
-
Sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.
Fərdi keyfiyyət tələbləri:
Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.
Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Fərdi satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis” qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq.
Xalq Həyat Sığorta
Daxili audit xidmətinə mütəxəssis/böyük mütəxəssis
Son tarix 15 may 2022 - [email protected]
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (bazar ertəsi – cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr.,22 L.
Öhdəliklər:
-
Xidmətin fəaliyyət istiqaməti üzrə aydın və uzun müddətli audit planının (strategiyanın) hazırlanmasında iştirak etmək;
-
Mövcud struktur vahidləri üzrə audit yoxlamalarını aparmaq və təşkil etmək;
-
Nəzarət tədbirlərinin və yoxlamaların həyata keçirilməsi zamanı audit rəylərini sənədləşdirmək;
-
Şirkətin struktur bölmələri və əməkdaşları tərəfindən onların xidməti fəaliyyətini tənzimləyən normativ-hüquqi və digər idarəetmə aktlarının, təşkilati-sərəncamverici sənədlərin tələblərinə əməl olunmasına nəzarəti həyata keçirmək;
-
Rəhbərliyin digər tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Tələblər:
-
Ali təhsil (mühasibat uçotu, maliyyə-kredit, audit, hüquq);
-
MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
-
Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 (iki) il iş təcrübəsi;
-
Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı qabiliyyəti (rus və ingilis dilləri arzu olunandır);
-
CİA, ACCA və ya digər müvafiq sertifikasiyanın olması üstünlükdür ;
-
Hesabatın hazırlanması və yazılması bacarığı;
-
Sığorta əməliyyatlarının bütün aspektləri ilə bağlı ümumi biliklər.
Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda Tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Daxili audit xidmətinə mütəxəssis/böyük mütəxəssis” qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq.