Xalq Bank
Korporativ bankçılıq şöbəsinin Müştəri təmsilçisi
Son tarix 13 apr 2023 Müraciət et
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə
Şəhər: Bakı
Namizədə dair tələblər:
- Maliyyə, menecment və ya iqtisadiyyat istiqaməti üzrə magistr təhsilin olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl səviyyədə (rus və ingilis dili arzuolunandır);
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Yüksək səviyyədə satış bacarığı;
- Maliyyə hesabatlarının təhlil etmə bacarığı;
- Tələb olunan sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi.
İşin təsviri:
- Yeni korporativ müştərilər cəlb etmək;
- Potensial müştərilərdən bank xidmətləri üzrə sifarişləri qəbul etmək və satışı həyata keçirmək;
- Mövcud müştəri portfelini idarə etmək, müştərilərə bu seqmentə aid bütün növ bank məhsullarını satmaq;
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək, onları müvafiq bank xidmət və məhsullarına dair məlumatlandırmaq;
- Müştəri müraciətlərinin aidiyyatı struktur bölmələr tərəfindən icrasını təmin etmək;
- Cari və planlaşdırılmış əməkdaşlıqların effektivliyini təhlil etmək;
- Görülmüş işlər üzrə hesabat vermək.
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq. CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq” Bankın CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.
Əlaqə vasitələri:
E - mail: [email protected]
Telefon: (012) 404 43 39
Faks: (012) 404 43 34
Rəqəmsal bankçılıq şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 13 apr 2023 Müraciət et
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə
Şəhər: Bakı
Namizədə dair tələblər:
- Maliyyə, menecment, iqtisadiyyat və ya texniki istiqaməti üzrə magistr təhsilin olması;
- Ən azı 1 il rəqəmsal bank xidmətlərin inkişafı sahəsində təcrübə və ya bank məhsullarının inkişafı layihələrində praktiki iştiraki;
- Təhlil etmə və hesabatların hazırlanması bacarıqları;
- Rəqəmsal texnologiyalar barədə bilikli olmaq;
- Güclü analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Bank qanunvericiliyi barədə dərin biliklərə sahib olmaq;
- Komanda işi və bankın digər funskional strukturları ilə işləmək bacarığı;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar, nəticə yonümlü;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikirvermə qabiliyyəti;
- Rus və ingilis dilini bilmək arzuolunandır;
- Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
- Layihələrin idarəedilməsi metodologiyaları ilə tanış olması və praktiki tətbiqi üstünlükdür ;
- Müxtəlif proqram təminatlarına yüksək adaptasiya qabiliyyəti.
İşin təsviri:
- Daxili və xarici bazarlarda rəqəmsal xidmətlərin inkişaf trendlərinin izlənilməsi və bazar araşdırmaların aparılması;
- Rəqəmsal məhsul və xidmətlərin yaradılması proseslərində iştirak;
- Rəqəmsal bankçılıq platformalarının funksional inkişafı istiqamətində texnoloji imkanları təhlili;
- Rəqəmsal tətbiqlərin inkişafı ilə əlaqədar biznes tələblərinin formalaşdırılması və icrası prosesini təşkili, zərurət yarandığı halda Bankın müvafiq struktur bölmələri və kənar təşkilatlar ilə birgə texniki tapşırıqların hazırlanması və onların icrasınının koordinasiyası;
- İnternet və mobil bankçılıq sistemlərində yeni məhsul və xidmətlərin yaradılması və ya mövcud xidmətlərin optimallaşdırılması üçün texniki tapşırığın formalaşdırılması;
- Rəqəmsal bankçılıq platformalarında və əməliyyat sistemlərində sınaqların həyata keçirilməsi;
- Rəqəmsal bankçılıq sisteminə dair biznes proseslər üzrə xəritələrin qurulması və blok-sxemlərin hazırlanması;
- Rəqəmsal bankçılıq məhsul və xidmətlərinin müştərilər tərəfindən istifadə aktivliyinin, məhsul və xidmətlərin satışı istiqamətində işin təşkili;
- Müştərilərə xidmət göstərən struktur bölmələrinə, yeni rəqəmsal məhsul və xidmətlərin istifadəyə verilməsi zamanı təlimlərin keçirilməsi;
- Bankın rəqəmsal texnologiyalı infrastrukturunun, məhsul və xidmətlərinin inkişaf etdirilməsi istiqamətində təkliflərin hazırlanması;
- Bankın müştərilərinə xidmət göstərən əməkdaşlara dəstəyin göstərilməsi;
- Rəqəmsal platformalar vasitəsilə məhsul və xidmətlərin satış potensialını artırılması üçün istifadəçi təcrübələrinin yaxşılaşdırılması istiqamətində mütəmadi iş prosesini təmin etmək;
- Yaranmış texniki çətinliklərin aradan qaldırılması üçün Bankın aidiyyatı struktur bölmələri, yerli və xarici partyorları ilə işin koordinasiyası.
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq. CV - lər azərbaycan dilində, “Xalq” Bankın CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.
Əlaqə vasitələri:
E - mail: [email protected]
Telefon: (012) 404 43 39
Faks: (012) 404 43 34
Maliyyə nəzarəti və bankxarici hesabatlılıq şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Son tarix 10 apr 2023 Müraciət et
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə
Şəhər: Bakı
Namizədə dair tələblər:
- Ali magistr təhsili və maliyyə üzrə sertifikasiyası (Maliyyə və İqtisad arzuolunandır);
- Müvafiq sahədə bank təcrübəsi arzuolunandır;
- Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyət və riyazi düşüncə;
- Məsuliyyət və dəqiqlik;
- MS Ofis proqramları və kompüter avadanlıqları ilə işləmə bacarığına malik olmalı;
- Təhliletmə və hesabat tərtib etmə bacarığı olmalı;
- Analoji sahə üzrə minimum 1 (bir) il iş təcrübəsi;
- Hərbi xidməti bitirən və ya hərbi xidmətdən möhlət hüququ olan (oğlanlar üçün);
İşin təsviri:
- Mərkəzi Banka gündəlik hesabatların hazırlanması;
- Tədiyyə balansı, qabaqcadan ödənişlər hesabatı hazırlamaq və aidiyyəti dövlət orqanına təqdim etmək;
- Bank üzrə ümumi statistika hesabatı hazırlamaq ;
- Şöbə, idarə rəisinin müavini və idarə rəisinin şöbənin, habelə idarənin fəaliyyəti ilə əlaqədar ona tapşırdığı işləri yerinə yetirmək;
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq. CV - lər azərbaycan dilində, “Xalq” Bankın CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.
Əlaqə vasitələri:
E - mail: [email protected]
Telefon: (012) 404 43 39
Faks: (012) 404 43 34
Tibbi-iqtisadi ekspertiza şöbəsinin dispetçeri
Son tarix 03 may 2023 Müraciət et
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Kompyuter bilikləri: Microsoft Word-yaxşı, Microsoft Excel-orta;
- Dil bilikləri- azərbaycan dili-əla; rus dili-əla; ingilis dili-arzuolunandır.
Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:
- Tibb üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi (Tibbi sığorta sahəsi üzrə arzuolunandır);
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Fikrini dəqiq və lokanik ifadə etmə bacarığı;
- Stressə davamlı
- Κomandada işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətli.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qaynar xəttə gələn zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
- Sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi;
- Sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi;
- Müalicə prosesini təqib edərək, sığorta müqavilələrinə və qaydalara uyğun qərar vermək;
- Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması;
- Apteklərdə müştəriyə yazılan dərman preparatlarının analiz edib, verilib verilməməsi haqqında qərar vermək.
Əlavə məlumat:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (08:30-17:30);
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Dispetçer) qeyd edərək elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Senior System Administrator
Son tarix 10 apr 2023 Müraciət et
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Şəbəkə bilikləri – OSI layer, IP Subnetting;
- System bilikləri – Active Directory, HCI, VMware, vCenter, Mail Exchange, Development Servers, Backup, Update, Storage, End Point Security, DR Site, Functional Servers, Proxy, Logging-Audit, Ticketing System, Linux Servers;
- Əsas və Ehtiyat mərkəzlərin (Test mühitin) qurulması və idarə olunması;
- System Administrator sahəsində Microsoft sertifikatların olması mütləqdir (Linux Sertifikatları arzu olunandır);
- Dil bilikləri- azərbaycan dili-əla, ingilis dili -yaxşı, rus dili -arzuolunandır;
Namizədə dair gözləntilər:
- Konfidensiallığın qorunması;
- Κomandada işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətli;
- Şəxsi inkişafa meyilli.
Xüsusi tələblər:
- Ali texniki təhsil (Riyaziyyat, Kompüter Elmləri, Komputer mühəndisliyi üzrə bakalavr dərəcəsi);
- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (Bank və sığorta sahəsi üzrə arzuolunandır);
Vəzifə öhdəlikləri:
- IT İnfrasturkturun – server, iş stansiyaları, avadanlıq və proqram təminatınn fasiləsiz fəaliyyətini təşkil və təmin etmək;
- Server və iş stansiyalarına proqram təminatının yüklənməsi və serverdə sistemin konfiqurasiya olunması;
- Server və iş stansiyalaının proqram təminatının inteqrasiyasını təmin etmək;
- Server avadanlıqarı və server proqram təminatına texniki xidmətin göstərilməsində, baş verən nasazlıqların aradan qaldırılmasında iştirak etmək;
- Monitorinq və loqlamaların düzgün şəkildə aparılmasını təmin etmək, monitorinq nəticələrinə əsasən infrastrukturun inkişafı ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
- Server proqram təminatının işlək vəziyyətdə olmasını və təhlükəsizliyini təmin etmək;
- Sistemlərə girişlərin, sistem faylları və verilənlərə baxış və dəyişikliklərin təhlükəsizliyini təmin etmək və auditini aparmaq;
- Sistemlərdə təhlükəsiz işi təmin etmək: məlumatlara icazəsiz girişlərin əldə edilməsi, sistem faylları və verilənlərin baxılması və dəyişdirilməsi hallarının qarşısını almaq üçün təhlükəsizlik tədbirlərini həyata keçirmək;
- Müasir tələblərə uyğun backup texnologiyalarını tətbiq etməklə verilənlərin etibarlı rezerv olunmasını təmin etmək;
- İstifadəçilərin qeydiyyatının aparılması (domain controller-də), user identifikasiya və parolların təyin edilməsi;
- Korporativ elektron poçt sisteminin təşkili və fasiləsiz fəaliyyətinin təmin olunması;
- Server və server avadanlıqlarnın quraşdırılmasını, diaqnostikanı həyata keçirmək, baş verən nasazlıqları aradan qaldıraraq server və server proqram təminatının fəaliyyətini bərpa etmək;
- Server və server avadanlıqlarının aktual modernizasiya məsələlərini həyata keçirmək;
- Nasaz server və server avadanlıqlarının təmiri və yenisinin bərpası üçün aktların hazırlanması;
- İnfrasturktur üçün texniki səndələşmənin təşkili və sistemdə edilən dəyişikliklərin qeydiyatının aparılması.
Əlavə məlumat:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (08:30-17:30);
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Senior System Administrator) qeyd edərək elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 04 may 2023 Müraciət et
Təsvir:
- Müştəriyə bankın kredit məhsullarına dair məlumatın verilməsi;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
- Filiallarda monitorinqlər aparmaqla kreditlərin verilməsi şərtlərinə (kreditin təyinatı, girov təminatı, borcalanın ödəmə qabiliyyəti və s.) əməl olunmasına nəzarət edilməsi;
- Bankın kredit əməliyyatlarının müvafiq qanunvericilik və normativ aktlara uyğun olaraq aparılmasına nəzarət edilməsi;
- Müraciətlərin Bankın kredit komitəsində müdafiəsi;
- Kredit sənədlərinin tərtibi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
- Müştəri hesablarının aparılmasına nəzarət;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması.
Tələblər:
- Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment və Hüquq sahəsində ali magistr təhsili (və ya ona bərabər tutulan təhsil səviyyəsi);
- Hərbi xidməti bitirən və ya hərbi xidmətdən möhlət hüququ olan (oğlanlar üçün);
- Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında təcrübə arzuolunandır;
- Yenilikləri intensiv və dərindən mənimsəmə bacarığı;
- Problemli kreditlərin həlli istiqamətində bilik və bacarığının olması;
- Analitik zəkaya malik olmaq və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
- Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Kompüter bilikləri.
Risklərin idarə edilməsi idarəsinin İnformasiya təhlükəsizliyi şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 04 may 2023 Müraciət et
Təsvir:
- Kompüter sistemlərinin, şəbəkələrin və məlumatlarının mühafizəsi üçün təhlükəsizlik tədbirlərinin hazərlanması, həyata keçirilməsi və izlənməsi;
- Sistemlər üzrə təhlükəsizlik tələblərinin müəyyənləşdirilməsi;
- Kompüter təhlükəsizlik arxitekturası və ətraflı kibertəhlükəsizlik dizaynlarının hazırlanması;
- Standart əməliyyat prosedurlarının və protokollarının hazırlanması və sənədləşdirilməsi;
- Təhlükəsizlik zəifliklərini azaltmağa və təkrarlanan tapşırıqları avtomatlaşdırmağa kömək etmək üçün texniki həllər və yeni təhlükəsizlik alətlərinin hazırlanması;
- Təhlükəsizliyin inkişafı və təkmilləşdirilməsi üçün araşdırmalara əsaslanan və özündə əldə edilmiş məlumatları, nəticələri və təklifləri ehtiva edən hesabatların hazırlanması.
Tələblər:
- Müvafiq sahədə Ali təhsilin olması;
- UNIX/Linux əsaslı sistemlərin quraşdırılması, sazlaması və problemlərin aradan qaldırılması sahəsində təcrübə;
- Windows əsaslı sistemlərin quraşdırılması, sazlaması və problemlərin aradan qaldırılması sahəsində təcrübə;
- Virtuallaşma və konteyner sahəsində təcrübəsi (VMware, Docker və s.);
- Şəbəkə bilikləri (OSI, TCP/IP, SDN və s.);
- Veb texnologiyaları sahəsində iş təcrübə (veb həllər, veb xidmətlər və s. );
- Skript bacarıqları (bash shell, Python və s.);
- Antivirus, EDR, XDR sahəsində iş təcrübəsi;
- WAF və digər təhlükəsizlik divarı həlləri ilə iş təcrübəsi;
- Kiber təhlükəsizlik sistemlərinin qurulması sahəsində təcrübə;
- Autentifikasiya sistemləri, logların idarə edilməsi, məzmunun filtrasiyası sahəsində iş təcrübəsi;
- Verilənlər bazası və əməliyyat sistemlərinin təhlükəsizliyi haqqında ətraflı texniki biliklər;
- Ən son təhlükəsizlik prinsiplərini, texnikalarını və protokollarını hərtərəfli başa düşmək;
- Problem həll etmə və təzyiq altında işləmək bacarığı.
Maliyyə təhlili və idarəedici hesabatlılıq şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 04 may 2023 Müraciət et
Təsvir:
- Bank rəhbərliyinin və Komitələrinin mütəmadi olaraq təhlil və məlumatlarla təmin edilməsi;
- Bankın maliyyə göstəricilərinin təhlili;
- Analitik hesabatların tərtib olunması;
- Vizual dashboard-ların qurulması;
- Müxtəlif məlumat bazaları üzrə optimal SQL sorğuların yazılması;
- Daimi olaraq proseslərin və hesabatların avtomatlaşdırılması işlərinin aparılması.
- Xərclərin optimallaşdırılması üzrə təkliflər;
- Məhsul və xidmətlərin maya dəyərinin ölçülməsi
Tələblər:
- Maliyyə və ya İqtisadiyyat sahəsi üzrə magistr təhsili;
- Maliyyə sektorunda minimum bir il təcrübə (mütəxəssis tələbi üzrə);
- Yaxşı səviyyədə SQL bilikləri;
- Office proqramları üzrə sərbəst işləmək bacarığı (xüsusilə MS Excel);
- Maliyyə üzrə təməl biliklərin olması: balans, mənfəət / zərər;
- İngilis dili – orta səviyyədə;
- Python üzrə işləmək bacarığının olması üstünlükdür (əsas syntax bilikləri vacibdir);
- VBA biliklərinin olması arzuolunandır;
- Alqoritmik düşünmə qabiliyyəti;
- Komunikasiya qabiliyyətinin yüksək olması;
- Komanda ilə işləmək bacarığı.