Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis
Son tarix 30 dek 2021 ([email protected])
Tələblər:
- Orta texniki, natamam ali və ya ali təhsil
- Azərbaycan, rus, dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti, ingilis dili arzu olunandır
- MS Office: təcrübəli istifadəçi
- Stressə davamlılıq
- Qüsursuz nitq
- Pretenziya/şikayətlərlə işləmə bacarığı
- Telefonda ünsiyyət qurmağı bacarmaq
- İşgüzar məktublar yazmaq bacarığı
Vəzifələri:
- Bankın mövcud və potensial müştərilərinə Bankın məhsul və xidmətləri üzrə məlumat, məsləhət və xidmət dəstəyinin göstərilməsi
- Daxil olan/çıxan zənglərin, elektron müraciətlərin/ərizələrin qəbulu, emalı və qeydiyyatının həyata keçirilməsi
- Bank işçilərinin daxili nömrələrinə daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsinin həyata keçirilməsi
- Müştərilərlə bağlı mübahisəli/münaqişəli vəziyyətlərin / məsələlərinin savadlı həlli
- Gündəlik yoxlama və nəzarət yolu ilə bütün məlumat mənbələrində düzgün Çağrı Mərkəzi nömrələrinin mövcudluğunun təmin edilməsi
Требования:
- Среднетехническое, незаконченное высшее или высшее образование
- Свободным владением азербайджанским и русским языками. Английский язык приветствуется.
- Ms office: опытный пользователь
- Стрессоустойчивости
- Oтсутствием дефектов речи
- Навыки работы с претензиями/жалобами
- Навыки телефонного общения
- Навыки написания делового письма
Обязанности:
- Осуществление информационной, консультационной и сервисной поддержки существующих и потенциальных клиентов Банка по продуктам и услугам Банка
- Осуществление приемов, обработки и регистрации входящих/исходящих вызовов, электронных обращений/заявок
- Осуществление приемов и переадресации входящих вызовов по внутренним номерам сотрудников Банка
- Грамотное разрешение спорных/конфликтных ситуаций / вопросов клиентов
- Обеспечение путем ежедневной проверки и контроля наличие верных номеров Контактного Центра на всех информационных источниках