VMF
B2B Satış meneceri
Son tarix 15 apr 2024 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkət məhsullarının satışını təşkil etmək.
- Bazar araşdırmaları etmək, rəqib şirkətləri araşdırmaq.
- Yeni və potensial müştəriləri müəyyənləşdirmək və işgüzar əlaqələr yaratmaq.
- Şirkətin məhsullarını müştərilərə yüksək səviyyədə təqdim etmək.
- Cari sifarişləri nəzarətdə saxlamaq.
- Günlük, həftəlik və aylıq hesabatları hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək.
- Effektiv satış planlarını hazırlamaq.
- Əmək haqqı: (Razılaşma yolu ilə)
- İş qrafiki: 6 günlük.
- İş saataları: 09:00-18:00 qədər .
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil .
- Cins : Kişi .
- Yaş həddi 27-40.
- Minimum ``B`` kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi olan (Şəxsi nəqliyyatı olmalıdır ).
- Korporativ satış üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi.
- Aydın nitq, xoş görünüş və təqdimat qabiliyyəti.
- Təqdimat hazırlama və təqdimat keçmək bacarığı.
- Kompyuter bilikləri : Excel, Word, Power Point, Outlook .
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanına məktubun mövzusunu qeyd etməklə göndərə bilərsiniz və (050)257-80-36 mobil nömrəsinə müraciət edə bilərsiniz.
Satış Meneceri
Son tarix 15 apr 2024 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Satış strategiyasının hazırlanması.
- Müştərilər ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması.
- Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması.
- Bazarın tələbinə uyğun olaraq brendlərin planlanması və satış siyasətinin müəyyən edilməsi .
- Satış prosesinin təşkili və satış şöbəsinin idarə olunması .
- Satış mütəxəssislərinin təlimatlandırılması və hədəflərin təyin olunması .
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasının təmin edilməsi .
- Müştərilərdə məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək, analiz aparmaq və çatışmazlıqları müəyyən edərək rəhbərliyə təklifləri bildirmək .
- Potensial satış nöqtələri ola biləcək məkanları araşdırıb və aşkar edilməsi .
- Bazarın təhlili, müştəriləri , rəqibləri və onların yeni proyektləri və ideyaları haqqında daim araşdırma aparmaq və informasiya toplamaq.
- Görülən işlərə dair gündəlik və aylıq hesabatların birbaşa rəhbərliyə verilməsi.
- İş saatı 09:00-dan 18:00-dək , həftə içi 6 gün .
- Korporativ nömrə ( korporativ paket ).
- Əmək haqqı ( maaş namizədin bilik və bacarığına görə təyin olunacaq ) .
- İş yeri: Bakı.Yasamal r.Nəriman Nərimanov prospekti 5
Namizədə tələblər:
- Marketinq, iqtisadiyyat, menecment üzrə ali təhsil.
- Güclü və ifadəli ünsiyyətçilik.
- Yaş həddi: 30-45 yaş arası namizədlər .
- Dil bilikiləri : Rus dili və İngilis dili- əla
- İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi.
- MS Office (Word, Excel, Outlook ,1 C ) proqramlarından istifadə etmək bacarığı.
- İşində dəqiqlik və detallara fikir vermək qabilliyyəti.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanına və məktubun mövzusunu qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Brend Menecer
Son tarix 15 apr 2024 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Brendlər üçün marketinq planlarını hazırlamalı .
- Məhsullar üçün hazırlanan kampaniyaları təqibatda saxlamalı.
- Bazarın təhlilini aparmalı , məhsulun xüsusiyyətlərini tədqiq etməli , istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirməli , şirkətin imicinin müntəzəm tədqiqatını aparmalı.
- Salonlarda vizual işlərə cavabdehlik daşımalı.
- Satış həcmlərini proqnozlaşdırmalı və analiz etməli.
- Məhsulların qiymət siyasətinə nəzarət etməli .
- Məhsulun sifarişdən ( məhsulun gətirilməsi, mərkəzi anbarda məhsulun işlənilməsi) satış nöqtəsinə çatmasına qədər olan bütün prosesləri vaxtında təşkil etməli.
- İş qrafiki : Həftə içi VI gün , saat 09:00-18:00 qədər .
- Əmək haqqı : 1000 azn .
- Ünvan: Bakı ş. Yasamal r. N.Nərimanov prospekti 5.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil ( biznesin idarə olunması,marketinq sahələri üzrə ).
- 25-45 yaş arası Xanım və ya Bəylər .
- İş təcrübəsi müvafiq sahə üzrə minimum 2 il.
- Rus dili - əla , İngilis dili - əla .
- Excel, Outlook və 1C proqramları biliyi.
- Mükəmməl ünsiyyət və problem həll etmək bacarığı.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanına və məktubun mövzusunu qeyd etməklə göndərə bilərsiniz .
Baş mühasib
Son tarix 15 apr 2024 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Maddi, əmək, maliyyə vəsaitlərin qənaətli istifadəsinə və Cəmiyyətin əmlakının qorunmasına nəzarət ;
- Müəssisənin ümumi strateji planı çərçivəsində maliyyə siyasətinin icrasının təmin edilməsi və maliyyə fəaliyyətinin iqtisadi təhlilinin həyata keçirilməsinin təşkili;
- Lazımı hesablamalarla birgə cari və perspektiv maliyyə planların tərtibatı;
- Cəmiyyətin maliyyə vəziyyəti, daxil olan pul vəsaitləri, keçirilən maliyyə əməliyyatları və debitorlar barədə məlumatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması;
- Daxil olmuş pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlilərinin və əsas vəsaitlərin uçotunun, onların hərəkətinin dövriyyəsinin, xərclər smetasının hazırlanması, məhsulun satışı, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət;
- Müəssisənin illik büdcəsininin hazırlanmasının təşkili və icrasına nəzarət etmək;
- Xərclərin optimallaşdırılması və maliyyə intizamının gücləndirilməsi istiqamətində tədbirlər hazırlamaq və icrasına nəzarət etmək;
- Maliyyə nizamına ciddi əməl edilməsi, xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və digər hesabların mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsi, gündəlik bank qalığının yoxlanılmasına nəzarət edilməsi;
- Şirkətlərlə bağlanan müqavilələrin, invoysların və digər maliyyə sənədlərinin vaxtı vaxtında hazırlanması, yoxlanılması, göndərilməsi və prosesə nəzarət edilməsi;
- Şirkətin maraqlarını əsas tutaraq, şirkətin maliyyə vəziyyətinin səviyyəsinin aşağı düşməsinə səbəb olacaq amillər barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Maliyyə hesabatı, müəssisənin fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkili;
- Mühasibat uçotuna aid yeni sənədlərin işlənib hazırlanmasına, cari sənədlərin unifikasiyasınıa, uçot- hesablama işlərinin effektiv vasitələrinin yeridilməsi işlərinə rəhbərlik edir.
- Təşkilatın ödəmə qabiliyyətinin təmin olunması, gəlirliyin qaldırılması, xərclərin azaldılması, həmçinin istifadə olunmayan maddı sərvətlərin əmələ gəlməsinin qarşısının alınması üzrə rəhbərliyə təkliflərin verilməsi;
- İmzaladığı sənədlərə şəxsən və şərtsiz məsuliyyət daşıyır;
- İş qrafiki həftəlik 6 gün
- Əmək haqqı: 2.200 Gross
Tələblər:
- Mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə ali təhsil
- PMS Sertifikatı mütləqdir.
- Aidiyyatı sahə üzrə minimum 5 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Peşəkar səviyyədə Microsoft Office (Excell, Word, Outlook), 1C (8.3) proqramında işləmək qabiliyyəti;
- Komandada işləmə və düzgün idarəetmə bacarığı;
- Tələbetmə və yönləndirmə bacarığı;
- Yüksək analitik qabiliyyəti və problem həll etmə bacarığı;
- Beynəlxalq sertifikatların (ACCA F3, F7,) olması əlavə üstünlükdür.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz və (050)257-80-36 mobil nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiz.