Tələb planlama üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 28 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək
Vəzifə funksiyaları:
-
SO99+ proqramında əsas məlumatların saxlanılması
-
Marketinq, Kommersiya və təchizatın planlaşdırılması şöbələri ilə yaxından əməkdaşlıq etmək
-
Satış tarixçəsinin anormal sıçrayışlardan tələb olunan səviyyədə təmizlənməsi
-
Məhsul ehtiyatı / Satış sahəsi səviyyəsində tendensiya, mövsümilik nümunələrinin təhlilini aparmaq
-
Marketinq tədbirləri, reklam aksiyaları və ticarət fəaliyyətlərindən əsas proqnoz və artım təsirləri yaratmaq
-
Məhdudiyyətsiz tələb proqnozu yaratmaq
-
Ünvanlı tələb proqnozunun dəqiqliyini təkmilləşdirmək və təmin etmək
-
Proqnoz, xidmət və inventar hədəflərində prioritetləri müəyyən etmək üçün ABC XYZ təhlilini aparmaq
-
Nəticələri strukturlaşdırılmış şəkildə (cədvəl və diaqramlar, İYA) çoxfunksiyalı komandaya təqdim etmək
-
Aylıq əsaslarla tələb proqnozunu MFT ilə uyğunlaşdırmaq
-
Təchizatın planlaşdırılması, 3pl tərəfdaşları, maliyyə və maddi texniki təchizat departamentlərinə etibarlı həftəlik proqnoz təqdim etmək
-
Ssenarinin planlaşdırılmasına dəstək vermək
-
Əldə olunan nəticələri yerli əlaqələndirici şəxslər ilə paylaşmaq və proqnozun dəqiqliyini optimallaşdırmaq üçün lazım olan proqnoz tənzimləmələrini həyata keçirmək
-
Yerli proseslərini, mədəniyyətini və tələblərini başa düşmək üçün təyin edilmiş bazarlarda əsas əlaqələndirici şəxslərlə ilə komandaya əsaslanan münasibətləri saxlamaq və təkmilləşdirmək.
-
Əlavə dəyər yaradan marketinq məlumatları ilə statistik proqnozu davamlı şəkildə genişləndirmək üçün proaktiv məlumat axınına dəstək vermək
-
Təyin edilmiş bazarlar ilə əlaqəli kommunikasiya, proseslər, nəticələr və işləmə üsullarının davamlı təkmilləşdirilməsinə səy göstərmək
-
Aylıq intizamlı satış və əməliyyatların planlaşdırılması prosesi üçün tələbin planlaşdırılması ilə əlaqəli bütün tapşırıqları əlaqələndirmək və idarə etmək
-
Yerli və ya qlobal Təchizat Zənciri və ya İT ilə əlaqəli layihələrə dəstək vermək
Vəzifə tələbləri:
-
Təchizat Zəncirinin idarə olunması ilə əlaqəli Biznes idarəçiliyi üzrə Universitet dərəcəsi və ya ticari təhsil üzrə dərəcə
-
Müvafiq vəzifədə minimum 3 il təcrübə
-
Güclü analitik və problem həll etmə bacarıqları
-
Qabaqcıl planlaşdırma sistemindən istifadə sahəsində təcrübə müsbət hal hesab edilir
-
MS Office üzrə güclü biliklər, MS Excel üzrə geniş bacarıqlar( Pivot tables/Charts/Sum/Count/IF/Vlookup)
-
Çox yaxşı ünsiyyət bacarıqları və beynəlxalq, dinamik mühitdə müxtəlif iş yükünə çevik reaksiya vermək qabiliyyəti
-
Müsbət təfəkkür, yenilikçi düşüncə və qətiyyətlilik
-
Çox məsuliyyətli müstəqil iş davranışı və davamlı inkişaf təfəkkürü
-
Azərbaycan / ingilis / rus dillərində səlis danışıq qabiliyyəti
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
-
İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma;
-
Nahar ilə təmin edilmə
Müraciət qaydaları: Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ləri mövzu bölməsində “Tələb planlama üzrə aparıcı mütəxəssis” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Tələb planlama üzrə mütəxəssis
Son tarix 28 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Vəzifə funksiyaları:
-
SO99+ proqramında əsas məlumatların saxlanılması
-
Marketinq, Kommersiya və təchizatın planlaşdırılması şöbələri ilə yaxından əməkdaşlıq etmək
-
Satış tarixçəsinin anormal sıçrayışlardan tələb olunan səviyyədə təmizlənməsi
-
Məhsul ehtiyatı / Satış sahəsi səviyyəsində tendensiya, mövsümilik nümunələrinin təhlilini aparmaq
-
Marketinq tədbirləri, reklam aksiyaları və ticarət fəaliyyətlərindən əsas proqnoz və artım təsirləri yaratmaq
-
Məhdudiyyətsiz tələb proqnozu yaratmaq
-
Ünvanlı tələb proqnozunun dəqiqliyini təkmilləşdirmək və təmin etmək
-
Proqnoz, xidmət və inventar hədəflərində prioritetləri müəyyən etmək üçün ABC XYZ təhlilini aparmaq
-
Nəticələri strukturlaşdırılmış şəkildə (cədvəl və diaqramlar, İYA) çoxfunksiyalı komandaya təqdim etmək
-
Aylıq əsaslarla tələb proqnozunu MFT ilə uyğunlaşdırmaq
-
Təchizatın planlaşdırılması, 3pl tərəfdaşları, maliyyə və maddi texniki təchizat departamentlərinə etibarlı həftəlik proqnoz təqdim etmək
-
Ssenarinin planlaşdırılmasına dəstək vermək
-
Əldə olunan nəticələri yerli əlaqələndirici şəxslər ilə paylaşmaq və proqnozun dəqiqliyini optimallaşdırmaq üçün lazım olan proqnoz tənzimləmələrini həyata keçirmək
-
Yerli proseslərini, mədəniyyətini və tələblərini başa düşmək üçün təyin edilmiş bazarlarda əsas əlaqələndirici şəxslərlə ilə komandaya əsaslanan münasibətləri saxlamaq və təkmilləşdirmək.
Vəzifə tələbləri:
-
Təchizat Zəncirinin idarə olunması ilə əlaqəli Biznes idarəçiliyi üzrə Universitet dərəcəsi və ya ticari təhsil üzrə dərəcə
-
Müvafiq vəzifədə minimum 1 il təcrübə
-
Güclü analitik və problem həll etmə bacarıqları
-
Qabaqcıl planlaşdırma sistemindən istifadə sahəsində təcrübə müsbət hal hesab edilir
-
MS Office üzrə güclü biliklər, MS Excel üzrə geniş bacarıqlar( Pivot tables/Charts/Sum/Count/IF/Vlookup)
-
Çox yaxşı ünsiyyət bacarıqları və beynəlxalq, dinamik mühitdə müxtəlif iş yükünə çevik reaksiya vermək qabiliyyəti
-
Müsbət təfəkkür, yenilikçi düşüncə və qətiyyətlilik
-
Çox məsuliyyətli müstəqil iş davranışı və davamlı inkişaf təfəkkürü
-
Azərbaycan / ingilis / rus dillərində səlis danışıq qabiliyyəti
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
-
İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma;
-
Nahar ilə təmin edilmə.
Müraciət qaydaları: Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ləri mövzu bölməsində “Tələb planlama üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Tələb planlama şöbə müdiri
Son tarix 28 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək
Vəzifə funksiyaları:
-
Aylıq satış və əməliyyatların planlaşdırılması prosesinə rəhbərlik etmək və idarə etmək
-
6 bölməli diaqramda strukturlaşdırılmış şəkildə Tələb proqnozunu təqdim etmək
-
Şirkətin məqsədlərinə nail olmaq və həyata keçirmək üçün boşluqların aradan qaldırılması mədəniyyətini stimullaşdırmaq
-
Marketinq, Kommersiya və təchizatın planlaşdırılması şöbələri ilə yaxından əməkdaşlıq etmək
-
Ünvanlı tələb proqnozunun dəqiqliyini təkmilləşdirmək və təmin etmək
-
ABC XYZ təhlillərinə əsasən məhsul ehtiyatı portfelini kateqoriyalara görə optimal şəkildə saxlamaq
-
Prioritetləri müəyyənləşdirmək və proqnoz dəyərini artırmaq
-
Etibarlı tələb proqnozu yaratma prosesini təmin etmək: uzun müddətli 18 ay, orta müddətli 4-6 ay və qısa müddətli 20 həftə
-
Ssenarinin planlaşdırılmasına dəstək vermək
-
Əldə olunan nəticələri yerli əlaqələndirici şəxslər ilə paylaşmaq və proqnozun dəqiqliyini optimallaşdırmaq üçün lazım olan proqnoz tənzimləmələrini həyata keçirmək
-
Yerli proseslərini, mədəniyyətini və tələblərini başa düşmək üçün təyin edilmiş bazarlarda əsas əlaqələndirici şəxslərlə ilə komandaya əsaslanan münasibətləri saxlamaq və təkmilləşdirmək.
-
Əlavə dəyər yaradan marketinq məlumatları ilə statistik proqnozu davamlı şəkildə genişləndirmək üçün proaktiv məlumat axınına dəstək vermək
-
Təyin edilmiş bazarlar ilə əlaqəli kommunikasiya, proseslər, nəticələr və işləmə üsullarının davamlı təkmilləşdirilməsinə səy göstərmək
-
Tələbin planlaşdırılması imkanları barədə təlimlərin keçirilməsi və onların təkmilləşdirilməsini təmin etmək.
-
Təchizat Zənciri və Tələbin planlaşdırılmasının rəqəmsallaşdırılması layihələrinə rəhbərlik etmək
Vəzifə tələbləri:
-
Təchizat Zəncirinin idarə olunması ilə əlaqəli Biznes idarəçiliyi üzrə Universitet dərəcəsi və ya ticari təhsil üzrə dərəcə
-
Müvafiq vəzifədə minimum 5 il təcrübə
-
Güclü liderlik, analitik və problem həll etmə bacarıqları
-
Çox yaxşı ünsiyyət bacarıqları və beynəlxalq, dinamik mühitdə müxtəlif iş yükünə çevik reaksiya vermək qabiliyyətinin olması
-
Qabaqcıl planlaşdırma sistemindən istifadə sahəsində təcrübə üstünlükdür
-
MS Office üzrə güclü biliklər, MS Excel üzrə geniş bacarıqlar(Pivot tables/Charts/Sum/Count/IF/Vlookup)
-
Müsbət təfəkkür, yenilikçi düşüncə və qətiyyətlilik olması
-
Çox məsuliyyətli müstəqil iş davranışı və davamlı inkişaf təfəkkürü
-
Azərbaycan / ingilis / rus dillərində səlis danışıq qabiliyyəti
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
-
İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma;
-
Nahar ilə təmin edilmə.
Müraciət qaydaları: Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ləri mövzu bölməsində “Tələb planlama şöbə müdiri” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 26 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Vəzifə funksiyaları:
-
Mal alışının hazırlanması, sifarişlərin sistemə daxil edilməsi
-
Tədarükçülərlə danışıqların aparılması və müqavilələrin bağlanması
-
Alınacaq məhsulların etiketlərinin tərcüməsini elətdirmək, məhsulların məlumatını əldə etmək
-
Sifarişlə əlaqədar dövlət əhəmiyyətli icazələrin alınması üçün müraciətin edilməsi, nəzarətdə saxlanılması
-
Sifarişə dair gömrük yoxlanışı zamanı çıxan problemlerin həll olunması üçün bilavasitə iştirak etmək
-
Sifariş olunan mallar üzrə stok səviyyəsinə nəzarət etmək
-
Görülən işlər barədə gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların birbaşa menecerə təqdim edilməsi
Vəzifə tələbləri:
-
Ali təhsil
-
Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
-
MS Office , xüsusilə Excel proqramını əla bilmək
-
Azərbaycan, Rus, və İngilis dillərini səlis bilmək
-
Verilən tapşırıqları təyin olunmuş müddətdə icra etmək
-
Problemləri operativ həll etmək
-
Yüksək ünsiyyət bacarığı
-
Punktuallıq və detallara diqqət etmə bacarığı
-
Analitik düşünmə və təhlil etmə qabiliyyəti
-
Korporativ yazışma və işgüzar danışıqların aparılması bacarıqları
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
-
İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma;
-
Nahar ilə təmin edilmə.
Müraciət qaydaları: Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ləri mövzu bölməsində “Təchizat üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Satınalma bölməsinin müdiri
Son tarix 26 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək
Vəzifə funksiyaları:
-
Şirkətlə əlaqədar təchizat və satınalma fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsi
-
Layihə tələbləri əsasında potensial təchizatçıları müəyyən edilməsi
-
Satıcılar və təchizatçılarla şərtlər əsasında müqavilələrin bağlanmasını təmin edilməsi
-
Satınalma strategiyalarını hazırlamaq, rəhbərlik etmək və həyata keçirilməsi
-
Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi
-
Biznes üçün səmərəli satınalma prosesini təmin etmək üçün siyasət və təlimatların təyin edilməsi
-
Məhsulların qiymət dəyişiklikləri və satış qiymətləri ilə bağlı müvafiq şöbələrin yoxlanması,yenilənməsi
-
İlkin seçmə, tenderin idarə edilməsi, danışıqlar və müqavilələrin hazırlanması daxil olmaqla, bütün satınalma və podrat işlərini yerinə yetirilməsi
-
Xərcləri azaltmaq və effektivliyi artırmaq üçün əsas funksional göstəricilərin izlənilməsi və hesabat verilməsi
-
Bazarın təhlili,tələb olunan malların daxili və xarici bazarda araşdırılması
Vəzifə tələbləri:
-
Ali təhsil (Satınalmaların idarə edilməsi üzrə magistr dərəcəsinə üstünlük verilir)
-
Müvafiq sahədə 5 il iş təcrübəsi
-
Sənaye və bazar şərtləri haqqında iş məlumatlarının olması
-
MS Office , xüsusilə Excel,Power Point proqramını əla bilmək
-
Azərbaycan, Rus, və İngilis dillərini səlis bilmək
-
Problemləri operativ həll etmək
-
Yüksək ünsiyyət bacarığı
-
Punktuallıq və detallara diqqət etmə bacarığı
-
Analitik düşünmə və təhlil etmə qabiliyyəti
-
Korporativ yazışma və işgüzar danışıqların aparılması bacarıqları
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
-
İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma;
-
Nahar ilə təmin edilmə.
Müraciət qaydaları: Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ləri mövzu bölməsində “Satınalma bölmə müdiri” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Ticari marketinq üzrə analitik
Son tarix 26 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Vəzifə funksiyaları:
-
Kampaniyaların hazırlanması,təsdiqlənməsi və satış komandası ilə koordinasiyanın qurulması;
-
Kampaniya büdcələrinin izlənilməsi,hər hansı uyğunsuzluqlar aşkar edildikdə araşdırılması və düzəliş edilməsi
-
Satış analizlərinin edilməsi,təqdimatların hazırlanması
-
Aylıq marketinq xərclərinin,ABC,Bazar həcmlərinin təhlil olunması hesabatını hazırlamaq və müvafiq strukturlara təqdim edilməsi
-
Kampaniya gedişatına nəzarət etmək, təsdiqlənmə prosesini kontrolda saxlanılması
-
Kampaniyaların inkişafı istiqamətində müvafiq təkliflər irəli sürmək
-
Sistemdə olan kampaniyalara dəyişikliklərin edilməsi prosesini həyata keçirmək
-
Hazır olan kampaniyaları aidiyyatı üzrə satış kanallarına elan etmək
Vəzifə tələbləri:
-
Ali təhsil
-
MS Office,xüsusilə Excel,Power Point proqramını əla bilmək
-
Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilmək
-
Problemləri operativ həll etmək
-
Yüksək ünsiyyət bacarığı
-
Punktuallıq və detallara diqqət etmə bacarığı
-
Analitik düşünmə və təhlil etmə qabiliyyəti
Təminatlar:
-
İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma;
-
Nahar ilə təmin edilmə.
Müraciət qaydaları: Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ləri mövzu bölməsində “Ticari marketinq üzrə analitik” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.