Veysəloğlu MMC
Daxili nəzarət mütəxəssisi
Son tarix 22 mar 2023 [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 08:00-dan 17:00-dək.
İş təcrübəsi: Tələb yoxdur.
Təhsil: Ali iqtisadi təhsil
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin müxtəlif strukturlarında mütəmadi olaraq yoxlamalar aparmaq;
- Yoxlamaların nəticələri haqqında rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək;
- İş bölgüsü əsasında rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları icra etmək;
- Nəzarət fəaliyyətləri çərçivəsində aşkar edilmiş çatışmazlıqları, dələduzluq hallarını aktlaşdırmaq və onların aradan qaldırılması istiqamətində tədbirlər görmək.
Tələblər:
- Dəqiq və məsuliyyətli olmaq;
- Yüksək analitik təhlil qabiliyyəti;
- MS Office proqramları biliyi;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Şəxsi avtomobil;
- Ölkə ərazisi üzrə ezamiyyətlərə gedə bilmək.
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq ezamiyyət xərclərinin qarşılanması.
İş qrafiki: 5 günlük, 08:00-17:00
Uyğun namizədlər CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Daxili Nəzarət Mütəxəssisi ” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Veysəloğlu MMC
Problemli işlərin idarəolunması üzrə mütəxəssis
Son tarix 22 mar 2023 [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 08:00-dan 17:00-dək.
İş təcrübəsi: 2 il
Təhsil: Ali iqtisadi və ya hüquqi təhsil
Vəzifə öhdəlikləri:
- Borcu gecikdirilən müştərilərlə telefon əlaqəsi yaratmaq və borcun ödənilməsi istiqamətində danışıqlar aparmaq;
- Problemli borcların portfelə daxil olduğu gündən etibarən təqibinin həyata keçirilməsi;
- Əməkdaşa təhkim olunmuş portfel üzrə problemli borcalanlarla görüşlərin keçirilməsi;
- Ödənişləri gecikmədə olan müştərilərə bildirişlər göndərmək;
- Gecikmədə olan müştərilərin ödənişlərinin gecikmə səbəbini araşdırmaq, bununla bağlı birbaşa rəhbərə məlumat vermək;
- Ödənişi məhkəmə qaydası ilə təmin olunması müəyyən olunan sənədlərini təhvil-təslim aktı ilə Hüquq şöbəsinə təhvil vermək;
- Təhkim olunmuş portfelə gündəlik nəzarət etmək, aparılmış işlərə dair portfeldə qeydlər etmək;
Tələblər:
- Borclularla effektiv danışıqlar və stressli hallarda işləmək bacarığı;
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı
- Yüksək analitik təhlil qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Şəxsi avtomobil;
- Müştərilərlə davranış etikası;
- Ünsiyyət bacarığı;
- Ölkə ərazisi üzrə ezamiyyətlərə gedə bilmək.
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq ezamiyyət xərclərinin qarşılanması.
İş qrafiki: 5 günlük, 08:00-17:00
Uyğun namizədlər CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Problemli işlərin idarəolunması üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.