Unicapital
Marketinq və kommunikasiyalar şöbəsinin müdiri
Son tarix 08 avq 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Cəmiyyətin Marketinq strategiyasının hazırlanması və strategiyanın tətbiqi üçün lazımi tədbirlərin planlaşdırılması və icrasını təmin etmək.
- Bazar araşdırmaları, rəqiblərin məhsul və satış təhlili.
- Əməkdaşlıq üçün reklam şirkətlərinin və qiymətlərinin araşdırılması.
- Reklam və marketinq məhsullarının hazırlanması.
- Media, reklam və marketinq agentlikləri ilə sıx əməkdaşlıq.
- Cəmiyyəti müxtəlif tədbirlərdə təmsil edilməsi..
- Rəhbərlik etdiyi şöbədə iş bölgüsünü təmin etmək.
- Marketinq strategiyasının planlaşdırılması və icrasına nəzarət edilməsi;
- Rəqəmsal, Reklam, Kommunikasiya və kreativ istiqamət daxil olmaqla, bütün Marketinq komandası üçün marketinq strategiyaları və planlarının hazırlanması;
- Marketinq şöbəsi üçün aylıq, rüblük və illik büdcələrin hazırlanması və idarə edilməsi;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq şirkətin marketinq siyasətinin inkişaf etdirilməsi ilə əlaqədar potensial strateji tərəfdaşlıq əlaqələrinin yaradılmasında iştirak etmək;
- Marketinq şöbəsi üzrə işləri təşkil və idarə etmək;
- Komandanın məqsədlərini təyin etmək, monitorinq etmək və hesabat vermək;
- Marketinq səylərini planlaşdırmaq, istiqamətləndirmək və koordinasiya etmək;
- Məhsul və xidmətlərə aid tələbatın araşdırılması;
- Bazar araşdırmasına və tələblərə əsasən mövcud məhsulların inkişaf etdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi;
- Yeni məhsulların bazara çıxarılmasını təmin etmək;
- Brend mesajımızın bütün kanallarda və marketinq səylərində (tədbirlər, e-poçt kampaniyaları, veb səhifələr və tanıtım materialları kimi) güclü və ardıcıl olmasını təmin etmək;
- Məhsulun hədəf kütləsinə uyğun reklam kampaniyalarının hazırlanması;
- Marketinq kommunikasiya tədbirlərini idarə etmək;
- Marketinq xərclərinin analizi və təkmilləşdirilməsi;
- İstehlakçı davranışının təhlili və müştəri şəxsiyyətlərinin müəyyən edilməsi;
- Marketinq layihələrini əvvəldən sona qədər əlaqələndirmək;
- Cəmiyyətin məqsədlərinin rüblük və illik planlaşdırılmasında iştirak etmək;
- Marketinq strategiyasını işləyib hazırlanmasında yaxından iştirak edir və müvafiq təsdiqdən sonra onun yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
- Məhsul və xidmətlərə aid tələbatın araşdırılması;
Tələblər:
- Ali təhsil (Biznes, marketinq, kommunikasiya və ya əlaqəli sahə üzrə);
- Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi;
- Marketinq kommunikasiya kanalları ilə işləmə bacarığı;
- Azərbaycan dili – səlis, ingilis dili – əla, rus dili – arzu olunan;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Yaradıcı, innovativ və strateji düşünmə bacarığı;
- Liderlik bacarıqları;