Unibank
Filialların idarə edilməsi üzrə mütəxəssis Aparıcı / Baş mütəxəssis
Son tarix 19 apr 2025 - Müraciət et
Təsvir
- Filialların idarə edilməsi və fəaliyyətinin izlənməsi;
- Departament üzrə baş idarə və filial əməkdaşlarının motivasiyası, əmək haqqı, dərəcə və vəzifə artımı ilə bağlı işlərin görülməsi;
- Maliyyə və strategiya strukturları ilə əlaqəli hesabatların hazırlanması və analiz edilməsi;
- Müvafiq hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş departamentə aid maliyyə tədbirlərinin icrası.
- Departament üzrə mənfəət, gəlir və xərc proseslərinin izlənməsi və təhlili;
- Filialların performans göstəricilərinin təhlili və təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflərin verilməsi.
Tələblər
- Təhsil: Bakalavr dərəcəsi
- Minimum 1 il (mütəmadi hesablama və hesabat hazırlama sahəsində)
- Excel proqramını yüksək səviyyədə bilmək (maliyyə və strategiya strukturları ilə işləmək üçün);
- Rus və İngilis dili biliyi arzuolunandır;
- Analitik düşüncə və detallara diqqət yetirmə bacarığı.
Vakansiya haqqında
Vakansiya növü - Tam ştat
Məhsul Sahibi (Product Owner)
Son tarix 19 apr 2025 Müraciət et
Təsvir
- Məhsul üzrə tapşırıqların yaradılması və prioritetləşdirilməsi;
- Strategiya və ideyaların təqdim edilməsi;
- Müştəri ehtiyaclarını nəzərə alaraq məhsulun xüsusiyyətlərinin müəyyən edilməsi;
- Məhsulun hazırlanması və bazara çıxarılması;
- Müştərilərlə görüşlər və sorğuların keçirilməsi;
- Müştəriləri və maraqlı tərəfləri məhsulun hazırkı vəziyyəti barədə məlumatlandırmaq;
- Məhsul üzrə hesabatlara nəzarət etmək;
- Bazarın mütəmadi təhlili.
Tələblər
- Məhsul Sahibi və ya Məhsul Meneceri vəzifələrində ən azı 2 il iş təcrübəsinə malik olmaq;
- Biznes istiqaməti (məhsul) üzrə ən az 5 illik bank təcrübəsi;
- Agile metodologiyaları (Scrum, Kanban və s.) üzrə praktik iş təcrübəsi;
- "Discovery" prosesinin aparılması üzrə bacarıqlar (bazar araşdırması, müştəri ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsi, müsahibələr və sorğuların keçirilməsi);
- "Delivery" prosesinin əminliklə aparılması (məhsul backlog-unun formalaşdırılması, tapşırıqların prioritetləşdirilməsi, məhsulun hazırlanmasına nəzarət və MVP-nin bazara təqdim olunması);
- "Post Analysis" aparılması təcrübəsi (məhsulun istifadəyə verilməsindən sonra nəticələrin təhlili, istifadəçi rəyləri ilə işləmək, məhsulun gələcək inkişaf istiqamətinin korrektə edilməsi);
- Bankın rəqəmsal məhsulları ilə tanışlıq və onların inkişaf spesifikasını başa düşmək;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, problemlərin həlli və əsaslandırılmış qərarların təklif edilməsi bacarığı;
- Yüksək səviyyədə məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və detallara diqqətlilik;
- Güclü şifahi və yazılı kommunikasiya bacarıqları;
- İngilis dilini bilmək mütləqdir, rus dili biliyi arzu olunandır.
Vakansiya haqqında
Vakansiya növü - Tam ştat