Unibank
Müştəri təcrübəsi üzrə mütəxəssis
Son tarix 21 yan 2024 - Müraciət et
Təsvir:
- Verilənlər bazası ilə işləyərək yeni təklifləri dəyərləndirmək, optimallaşdırma həlləri təklif etmək;
- Bankın rəqəmsal məhsulları, innovasiyalar və yeni trendləri izləmək və onların tətbiqi ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
- Daha yaxşı müştəri təcrübəsinin həyata keçirilməsi üçün araşdırma nəticələrini tətbiq etmək;
- Rəqəmsal məhsulların hazırlanmasında CJM-in (Customer journey map) qurulmasında birbaşa iştirak etmək, müştərilər üçün ən optimal variantların hazırlanmasını təmin etmək;
- Bankda müştərinin səsi olmaq, müştəri feedback-ları və sorğuları əsasında daha uyğun həll yollarını araşdırıb tapmaq;
Tələblər:
- SQL Oracle üzrə biliklər və verilənlər bazası ilə işləmək bacarıqları;
- Bank və ya Fintech təcrübəsi üstünlükdür;
- Güclü araşdırma qabiliyyətinə malik olub, detallara diqqət göstərməli;
- Agile metodologiyası və iş prinsipləri ilə tanış olmalı;
- Bankın rəqəmsal məhsulları ilə tanış olmalı, yerli və xarici bazarda baş verən dəyişikliklərdən məlumatlı olmalı;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli, materialları oxuyub anlamalı və fikrini ifadə edə bilməli;
- Güclü araşdırma qabiliyyətinə malik olub, detallara diqqət göstərməli;
- Stressə davamlılıq;
- Kollektivdə işləmək bacarığı.