Unibank – Azərbaycanın 1992-ci ildə təsis edilmiş ən iri özəl banklarından biridir. Müştəri yönümlü bank olaraq biz, müxtəlif regionlarda müştərilərin tələbatını nəzərə alırıq və qlobal xarakter daşıyan, eyni zamanda lokal bazarlar üçün adaptasiya olunmuş məhsullar və xidmətlər təqdim edirik. Eyni zamanda biz yüksək etik standartlara və sosial məsuliyyət prinsipinə ciddi riayət edirik. Təsadüfi deyil ki, bugün Unibank maliyyə bazarında layiqli nüfuz əldə etmişidir.
İşəgötürən kimi bizim üçün sosial dəyərlər işə götürmə zamanı olduqca mühüm amildir. Buna görə də biz cari və gələcək biznes məqsədlərin həyata keçirilməsi üçün əməkdaşlarımızın inkişafını mütəmadi olaraq təmin etməyə çalışırıq.
Maliyyə effektivliyinin idarəedilməsi şöbəsinin mütəxəssisi
Öhdəliklər:
• Biznes blokları və məhsular üzrə xərclərin bölüşdürülməsi üzrə ən yaxşı təcrübələrin tətbiqi. Activity-based costing kimi xərclərin bölüşdürülməsi alətlərinin istifadəsi.
• Biznes bloklarının və məhsullarının effektivlik təhlilinin aparılması. Rəhbərliyə hesabat və tövsiyələrin təqdim edilməsi.
• Əsas fəaliyyət göstəricilərinin (KPI) və variasiya hesabatlarının təhlili.
• Qərarqəbuletmə məqsədi ilə maliyyə təhlili və maliyyə modellərinin yaradılması/mükəmməlləşdirilməsi.
• Qiymətləndirmə, planlaşdırılma və proqnozlaşdırmaya dəstək məqsədli maliyyə modellərinin yaradılması (çoxsaylı layihə və məhsullar üzrə).
• Layihə büdcələşməsi və xərclərinin planlaşdırılmasında dəstək.
• Maliyyə modelləşməsi üzrə güncəl texniki biliklər və bazar trendlərindən məlumatlı olmaq.
Namizədə tələblər:
• Maliyyə modelləşdirilməsi üzrə biliklər
• Güclü analitik və məlumat toplama bacarığı
• Yüksək səviyyədə excel bilikləri
• Data query/data management alətləri ilə təcrübəyə üstünlük verilir (Access, SQL)
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər email-ın mövzu hissəsində Maliyyə effektivliyinin idarə edilməsi şöbəsinin mütəxəssisi göstərməklə öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər və ya https://unibank.az/az/hrsnew/vacanciesHrm/232 linkinə keçid edib vakansiyaya müraciət edə bilər.
Financial efficiency management specialist
Requirements:
• Basic proficiency in financial modeling techniques.
• Strong analytical and data gathering skills.
• Advanced knowledge of Excel.
• Familiarity with data query/data management tools such as Access, SQL is preferred.
Key responsibilities:
• Allocation of costs on products and business units. Use of cost allocation techniques such as Activity-based costing.
• Efficiency analysis of Business units and products. Create recommendations to be presented to management and executives.
• Analyze Key Performance Indicators (KPIs) and report variances.
• Analyze financial data and develop/calibrate financial models for decision support.
• Develop and calibrate financial models to support valuation, planning, and forecasting (numerous projects and new products).
• Aid in the capital budgeting and expenditure planning processes of projects.
• Maintain up-to-date technical knowledge of financial modelling and market trends.