Bazar risklərinin idarə edilməsi şöbəsində Rəhbər/mütəxəssis
Son tarix 30 dek 2021
Öhdəliklər:
-
Bazar risklərinin idarə edilməsi prossesinin( müəyyənləşdirilməsi, qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi üzrə metodların və modellərin seçilməsi və tətbiqi üzrə işlərin təşkili və bu prosesə nəzarətin) həyata keçirilməsi;
-
Bankın biznes siyasətinə təsir edə biləcək şok hadisələri nəzərə almaqla stress-test modellərin hazırlanması, tətbiq edilməsi və nəticələri ilə bağlı təkliflər verilməsinə nəzarət edilməsi;
-
Risk limitlərinin hesablanmasına dair təkliflər verilməsində və risk limitlərinə riayət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi;
-
Yerli və xarici qiymətli kağızlar və pul bazarları üzrə risk təhlillərinin aparılması, risklərin qiymətləndirilməsi;
-
Bazar risklərinin idarə edilməsi üzrə müraciət əsasında rəylərin verilməsi;
-
Bazar riskləri sahəsində araşdırılma aparılması.
-
Bank və müvafiq sahədə qanunvericilik üzrə biliklər;
-
Makro iqtisadiyyatda və bank sektorunda baş verə biləcək potensial dəyişikliklərin öncədən müəyyənləşdirilməsi istiqamətində araşdırılmaların aparılması;
-
Birbaşa rəhbərinin tapşırığına əsasən, risk istiqaməti üzrə digər hesabatların hazırlanması;
-
Risk strategiyasının optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi üçün şirkət data bazalarından datanı götürmək və təhlil etmək;
-
Birbaşa rəhbərinin tapşırığına əsasən, kredit riskləri şöbəsinin vəzifə öhdəliklərinə aid digər tapşırıqların icrası;
Tələblər:
-
İqtisadi, maliyyə və ya riyazi sahə üzrə ali təhsil;
-
Analitik düşünmə, yüksək təhliletmə və operativ qərarvermə qabiliyyəti;
-
Fikrin strukturlaşdırılması və düzgün mətnləşdirilməsi qabiliyyəti;
-
İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
-
Stress altında işləmə qabiliyyəti;
-
Yüksək ünsiyyət, aktiv,təşəbbüskar və təqdim etmə bacarığı;
-
Qiymətli kağızlar haqqında yüksək bilik;
-
Ümumi bazar risklərinin idarə edilməsi, risk metod və modelləri, maliyyə məhsulları, nəzəriyyə və anlayışları haqqında əla biliklər.
-
Bank əməliyyatları və biznes prosesləri barədə biliklər;
-
Komandada işləmək bacarığı;
-
İri həcmli məlumat bazası ilə işləmək bacarığı.
Üstünlük verilən bilik və bacarıqlar:
-
Beynəlxalq sertifikatlara (CERM,CFA, FRM) malik olması arzuolunandır;
-
Microsoft Offise proqramları (Excell, Word, Power Point) ilə yüksək səviyyədə işləmə baxarığ;
-
SQL, Python, R üzrə biliklər arzuolunandır;
-
İngilis və Rus dili bilikləri arzuolunandır;
Müvafiq olaraq mütəxəssis, aparıcı, baş mütəxəssis və bölmə rəhbəri vakansiyaları üçün bazar risklərinin idarə edilməsi sahəsində minimum 1, 2 , 3 və 3 ildən artıq iş təcrübəsi.
Anketlərinizi e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. CV-lərinizi göndərərkən Mövzu hissəsinə “Bazar riskləri” yazmağı unutmayın ([email protected]).
Kredit risklərinin idarə edilməsi şöbəsində Rəhbər/mütəxəssis
Son tarix 30 dek 2021
Öhdəliklər:
-
Yaradılan yeni kredit məhsulları üzrə potensial risklərinin müəyyən edilməsi və təkliflərin verilməsi;
-
Kredit risklərinin ölçüməsi ilə bağlı metod və modellərin təkmilləşdirilməsi və hesabatlılığın təmin etmək;
-
Risk limitlərinin hesablanmasına dair təkliflər verilməsi və risk limitlərinə riayət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi;
-
Fəaliyyəti ilə bağlı nəticələrin hesabatlılığının rəhbərliyə təqdim edilməsi;
-
Statistik modellərin hazırlanması;
-
Stress-test modellərinin hazırlanmasında, tətbiq edilməsində və nəticələri ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
-
Birbaşa rəhbərinin tapşırığına əsasən, risk istiqaməti üzrə digər hesabatların hazırlanması;
-
Risk strategiyasının optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi üçün şirkət data bazalarından datanı götürmək və təhlil etmək;
-
Birbaşa rəhbərinin tapşırığına əsasən, kredit riskləri şöbəsinin vəzifə öhdəliklərinə aid digər tapşırıqların icrası;
Tələblər:
-
İqtisadi, maliyyə və ya riyazi sahə üzrə ali təhsil;
-
Analitik düşünmə, yüksək təhliletmə və operativ qərarvermə qabiliyyəti;
-
Fikrin strukturlaşdırılması və düzgün mətnləşdirilməsi qabiliyyəti;
-
İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
-
Stress altında işləmə qabiliyyəti;
-
Yüksək ünsiyyət, aktiv,təşəbbüskar və təqdim etmə bacarığı;
-
Qiymətli kağızlar haqqında yüksək bilik;
-
Ümumi bazar risklərinin idarə edilməsi, risk metod və modelləri, maliyyə məhsulları, nəzəriyyə və anlayışları haqqında əla biliklər.
-
Bank əməliyyatları və biznes prosesləri barədə biliklər;
-
Komandada işləmək bacarığı;
-
İri həcmli məlumat bazası ilə işləmək bacarığı.
Üstünlük verilən bilik və bacarıqlar:
-
Beynəlxalq sertifikatlara (CERM,CFA, FRM) malik olması arzuolunandır;
-
Microsoft Offise proqramları (Excell, Word, Power Point) ilə yüksək səviyyədə işləmə baxarığ;
-
SQL, Python, R üzrə biliklər arzuolunandır;
-
İngilis və Rus dili bilikləri arzuolunandır;
-
Müvafiq olaraq mütəxəssis, aparıcı, baş mütəxəssis və bölmə rəhbəri vakansiyaları üçün bazar risklərinin idarə edilməsi sahəsində minimum 1, 2 , 3 və 3 ildən artıq iş təcrübəsi.
Anketlərinizi e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. CV-lərinizi göndərərkən Mövzu hissəsinə “Kredit riskləri” yazmağı unutmayın ([email protected]).
Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi şöbəsində Rəhbər/mütəxəssis
Son tarix 30 dek 2021
Öhdəliklər:
-
Əməliyyat risklərinin idarə olunması, minimallaşdırılması və qarşısının alınması ilə bağlı təkliflər vermək;
-
Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi prosesində risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması, təhlillərin həyata keçirilməsi və lazımi hesabatların tərtib olunması üzrə təkliflər verməklə hesabtlığın aparılması;
-
Yaradılan yeni məhsul və xidmətlər üzrə potensial əməliyyat risklərinin müəyyən edilməsi və təkliflərin verilməsi;
-
Bankın filial və baş ofis struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədi ilə monitorinqlərin aparılması və nəticələr əsasında təkliflərin verilməsi;
-
Risk özünü qiymətləndirmə alətinin tətbiqi;
-
Bankda risk mədəniyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində aktiv iştirak;
-
Bankın struktur bölmələrindən insidentlər barədə məlumatların toplanması (məlumat bazasın yaradılması) və səbəblərinin araşdırılması;
-
Stress testlərin keçirilməsi və ssenari analizlərinin aparılması;
-
Audit yoxlaması nəticəsində qeyd edilən məqamların aradan qaldırılması üzrə tədbirlər planının və problemlərin eskalasiyası.
-
Birbaşa rəhbərinin tapşırığına əsasən, risk istiqaməti üzrə digər hesabatların hazırlanması;
-
Risk strategiyasının optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi üçün şirkət data bazalarından datanı götürmək və təhlil etmək;
-
Birbaşa rəhbərinin tapşırığına əsasən, kredit riskləri şöbəsinin vəzifə öhdəliklərinə aid digər tapşırıqların icrası;
Tələblər:
-
İqtisadi, maliyyə və ya riyazi sahə üzrə ali təhsil;
-
Analitik düşünmə, yüksək təhliletmə və operativ qərarvermə qabiliyyəti;
-
Fikrin strukturlaşdırılması və düzgün mətnləşdirilməsi qabiliyyəti;
-
İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
-
Stress altında işləmə qabiliyyəti;
-
Yüksək ünsiyyət, aktiv,təşəbbüskar və təqdim etmə bacarığı;
-
Qiymətli kağızlar haqqında yüksək bilik;
-
Ümumi bazar risklərinin idarə edilməsi, risk metod və modelləri, maliyyə məhsulları, nəzəriyyə və anlayışları haqqında əla biliklər.
-
Bank əməliyyatları və biznes prosesləri barədə biliklər;
-
Komandada işləmək bacarığı;
-
İri həcmli məlumat bazası ilə işləmək bacarığı.
Üstünlük verilən bilik və bacarıqlar:
-
Analitik düşünmə və operativ qərarvermə qabiliyyəti;
-
Beynəlxalq sertifikatlara (CERM,CFA, FRM) malik olması arzuolunandır;
-
Microsoft Offise proqramları (Excell, Word, Power Point) ilə yüksək səviyyədə işləmə baxarığ;
-
SQL, Python, R üzrə biliklər arzuolunandır;
-
İngilis və Rus dili bilikləri arzuolunandır;
-
Müvafiq olaraq mütəxəssis, aparıcı, baş mütəxəssis və bölmə rəhbəri vakansiyaları üçün əməliyyat risklərinin idarə edilməsi sahəsində minimum 1, 2 , 3 və 3 ildən artıq iş təcrübəsi.
Anketlərinizi e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. CV-lərinizi göndərərkən Mövzu hissəsinə “Əməliyyat riskləri” yazmağı unutmayın ([email protected]).