TuranBank ASC
Ofis Meneceri
Son tarix 29 iyn 2025 - Müraciət et
İşin təsviri:
- Görüşlərin təyini və təşkili;
- Qonaqların qarşılanması və qeydiyyatı;
- Gündəlik və həftəlik iclasların təşkili;
- Kargüzarlıq işlərinin icrası;
- Elektron poçta daxil olan e-maillərin aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi və ya cavablandırılması;
- Daxil olan və göndərilməli olan məktubların imzalanmadan öncə yoxlanılması və qeydiyyatının aparılması;
- Bankın digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək.
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dilində səlis nitq və ünsiyyət bacarığı (Rus və İngilis dili biliyi əlavə üstünlükdür) ;
- Microsoft Office proqramlarında (Word və MS Exell) sərbəst işləmək bacarığı;
- Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
- Komandada işləmək bacarığı;
- Dürüstlük və operativlik;
- Məsuliyyətlilik və diqqətlilik;
- Şəffaflıq və korporativ davranış qaydalarına riayət etmək;
- Sənədlərlə düzgün işləmə bacarığı.
Biz sizə nə təklif edirik?
- Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;
- Peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
- Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq.
Vakansiyaya Müraciət Et düyməsində qeyd olunan TuranBank ASC-nin “İşə Qəbul Portalı”nda link-ə keçərək müraciət edə bilərsiniz.