Tam Store
Büdcə və xərclərə nəzarət üzrə aparıcı/baş mütəxəssis
Son tarix 04 dek 2025 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Aylıq göstəricilər əsasında illik büdcə hesabatlarını hazırlamaq;
- Büdcə layihələrinin hazırlanmasında struktur bölmələrin məsləhətçisi qismində çalışmaq;
- Struktur bölmələrdən əldə olunan büdcə məlumatlarının dəqiqlik və dolğunluq baxımından təhlil etmək, icmallaşdırmaq və illik icmal büdcənin hazırlanmasında iştirak etmək;
- Şirkət üzrə ümumi xərclərə nəzarət etmək və bununla əlaqədar rəhbərlik üçün lazımi hesabatlar hazırlamaq;
- Boşluqları və xərclərin azaldıla biləcəyi və ya optimallaşdırıla biləcəyi sahələri müəyyən edərək, təşkilat daxilində xərcləri davamlı olaraq izləmək;
- Struktur bölmələr tərəfindən vəsaitlərin istifadəsinə nəzarət etmək;
- Aylıq, rüblük, illik büdcə və faktiki göstəricilərin qarşılıqlı təhlili;
- Mühasibat məlumatlarının monitorinqi və təhlili, ümumi mühasibat strategiyasını həyata keçirmək və nəzarət etmək;
- Əməliyyat və analitik hesabatların aparılmasına kömək etmək və proqnozlaşdırılan büdcə xərclərini faktiki xərclərlə müqayisə etmək və proqnozlaşdırılan əməliyyat fəaliyyətini faktiki nəticələrlə müqayisə etmək üçün dövri hesabatlar hazırlamaq;
- Hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə nəticələrinin müqayisələrini əks etdirən hesabat hazırlamaq.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi, yüksək təqdimat bacarığı;
- Yüksək səviyyədə Microsoft Office biliklərinin olması (Excel), (Logo üzrə biliklər üstünlükdür);
- Maliyyə məlumatlarının təhlilinin aparılması bacarığının olması;
- Komandada işləmə, sürətli düşünmə, deadline-larla işləmə bacarığı.
Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:
- Ali təhsil (maliyyə-mühasibatlıq, audit, iqtisadiyyat, biznesin təşkil edilməsi üzrə);
- Maliyyə, hesabatlılıq, büdcələmə, audit sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsinin olması.
İş şərtlərimiz:
- İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 09:00-18:00;
- İş yeri: Bakı, Aşıq Molla Cümə küç. 46 D
Biz nə təklif edirik:
- Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
- Peşəkar komanda mühiti;
- Şirkət hesabına nahar;
- Şirkət hesabına korporativ nömrə;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Büdcə və xərclərə nəzarət üzrə aparıcı/baş mütəxəssis” yazaraq Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Kreditorlar üzrə mühasib/aparıcı mühasib
Son tarix 04 dek 2025 [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Debitor və kreditor borclar üzrə aylıq,rüblük üzləşmə aktlarının hazırlanması, göndərilməsi və təsdiqlənməsinin izlənməsi;
- Debitor və kreditor borcların analizi, qalıqların dəqiqliyinin yoxlanılması;
- Uyğunsuzluqların müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması üçün əlaqədar şöbələrlə işləmək;
- Rəhbərliyə dövri hesabatlar və analitik məlumatların təqdim olunması;
- Audit yoxlamaları üçün tələb olunan üzləşmə sənədlərinin hazırlanması.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Yüksək səviyyədə Microsoft Office biliklərinin olması (əsasən MS Excel);
- Vergi və mühasibat uçotu sahəsində biliklər;
- Analitik düşüncə və detallara diqqət;
- Komanda ilə işləmə bacarığı və məsuliyyətlilik.
Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:
- Ali təhsil (mühasibatlıq, maliyyə və ya iqtisadiyyat ixtisası üzrə);
- Minimum 2 il iş təcrübəsi.
İş şərtlərimiz:
- İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 09:00-18:00;
- İş yeri: Bakı, Aşıq Molla Cümə küç. 46 D
Biz nə təklif edirik:
- Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
- Peşəkar komanda mühiti;
- Şirkət hesabına nahar;
- Şirkət hesabına korporativ nömrə;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Kreditorlar üzrə mühasib/aparıcı mühasib” yazaraq Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.













