Tabaterra
Anbar uçotu üzrə mühasib
Son tarix 06 noy 2022 - [email protected]
İş öhdəlikləri:
- Anbar fəaliyyətini müəssisənin uçot siyasətinə müvafiq olaraq formalaşdırmaq və daimi nəzarətdə saxlamaq,
- Anbara mədaxil və məxaric əməliyyatlarının uçot proqramında aparılmasını təmin etmək və nəzarətdə saxlamaq,
- Anbardar tərəfindən müxtəlif material, qiymətlilərinin (yanacaq, xammal, yarımfabrikatlar, hazır məhsul, ehtiyat hissələri, alətlər, əşyalar və s.) anbara qəbulu, saxlanılması və anbardan verilməsinin sənəd və fakta uyğunluğunun yoxlanılması,
- Qəbul edilən qiymətlilərin sənədlərə uyğunluğunu yoxlamaq,
- Bütün qiymətlilərin növləri, kateqoriyaları, təyinatı üzrə qruplaşdırmaq və idarə olunmasında analitik, texniki təklifləri irəli sürmək və onların tətbiqinin səmərəliliyini ölçmək,
- Nasaz alətlər, cihazlar və s. uçun qüsur cədvəllərini, onların təmiri, silinməsi, eləcə də materialların çatışmazlığı və korlanması barədə icra sənədlərinin tərtibini təmin etmək,
- İnventarlaşdırmanın aparılmasında iştirak etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Müvafiq sahədə minimum 2-3 il iş təcrübəsi,
- MS Office proqramları (xüsusiylə excel), uçot proqramları SAP, 1C,
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili,
- Ünsiyyət və yazışma səviyyəsində İngilis dili,
- Riyazi hesablama bacarıqları,
- Analitik təhlil etmə qabiliyyəti.
Əmək haqqı 1800-2200 AZN aralığında olacaq. Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq məbləğ müəyyən oluna bilər.
Job responsibilities:
- Forming warehouse activities in accordance with the accounting policy of the enterprise and keeping under constant control
- To ensure and keep under control the transactions of income and expenses to the warehouse in the accounting program
- Verification of compliance with documents and facts of receipt, storage and delivery of various materials and valuables (fuel, raw materials, semi-finished products, finished products, spare parts, tools, items, etc.) by the storekeeper
- To check the compliance of the accepted values with the documents
- To put forward analytical and technical suggestions for grouping and managing all valuables according to their types, categories, and purpose, and to measure the efficiency of their application
- To provide defect tables for faulty tools,devices etc. , their repair, removal, as well as the compilation of executive documents on the shortage and damage of materials
- To participate in the inventory
Requirements:
- Higher education
- At least 2-3 years of work experience in the relevant field
- MS Office programs ( especially Ms Excel), SAP, 1C
- Excellent level of Azerbaijani language
- English in intermediate level
- Mathematical calculation skills
- Analytical ability.
Salary will be in the range of 1800-2200 AZN. The amount can be determined according to the knowledge and skills of the candidate.