Siyəzən Broyler
Helpdesk (Şabran)
Son tarix 15 avq 2024 - [email protected]
Tələblər:
- HelpDesk və ya İT dəstəyi sahəsində 2+ illik təcrübə;
- Rus dili biliyi;
- Texniki problemlərin diaqnostikası və həlli bacarığı;
- Optimal həllər və innovasiyaları tətbiq etmək bacarığı;
- Əla şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Tapşırıqları effektiv şəkildə prioritetləşdirmək və idarə etmək bacarığı;
- Məsuliyyət və təşəbbüskarlıq;
- Əməliyyat və komandada işləmək bacarığı;
- Təhsil və ya sertifikatların olması üstünlükdür;
- Şəxsi Avtomobilin olması üstünlükdür (Əmək haqqına yenidən baxılacaq);
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis və filiallarda şirkət işçilərinə İT dəstəyinin göstərilməsi;
- İT avadanlıqlarının quraşdırılması, onun dəstəklənməsi və nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Windows əməliyyat sisteminin, proqramların quraşdırılması və administrator səviyyəsində onlara xidmət göstərilməsi;
- Kompyuterlərin və periferik qurğuların quraşdırılması, həmçinin onlara texniki xidmət göstərilməsi;
- Şəbəkə və simsiz avadanlıqların (Modem, Switch, Router, Access Control) quraşdırılması və onlara texniki xidmət göstərilməsi;
- Tapşırıqları vaxtında və səmərəli şəkildə yerinə yetirmək;
- Azərbaycanın regionlarına ezamiyyət ;
- Düzgün kabel çəkmə bacarığı.
İş şəraiti:
- İş saatları: Bazar ertəsi-Cümə: 09:00 - 18:00
- Əmək haqqı: 700 Gross
- İş yeri: Şabran ərazisi
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “HELPDESK” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur