Banner

Vakansiyalar

"Sinteks Group" işçi axtarır - VAKANSİYA

"Sinteks Group" işçi axtarır - VAKANSİYA | FED.az
20:11 28 Fev 2021

Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Biznesin İnkişafı üzrə Mütəxəssis tələb olunur.

İşin rolu

Bu rol şirkətin maraqlarına və şərtlərinə uyğun olan işgüzar danışıqları aparır və müqavilələri bağlayır; biznes analizi aparır və layihələri idarə edir.

Vəzifə öhdəlikləri

• Danışıqların aparılması və şirkətin şərtlərinə uyğun olaraq müqavilələrin imzalanması
• Bazarda bizneslərin gəlirliliyinin təhlil edilməsi
• Biznes ideyalarının həyata keçirilməsi və layihələrin idarə edilməsi
• Lazımi hesabatların hazırlanması

Əsas tələblər

Təhsil:
• Beynəlxalq Münasibətlər, Biznesin İdarə Edilməsi və ya oxşar sahə üzrə Bakalavr dərəcəsi

Təcrübə:
• Biznes danışıqlarının aparılması üzrə təcrübə
• Biznes araşdırması və analizi üzrə təcrübə
• Müqavilələrin tərtib edilməsi üzrə təcrübə
• Layihələrin idarə edilməsi üzrə təcrübə arzuolunandır

Professional biliklər:
• Azərbaycan və Rus dilləri biliyi mükəmməl, İnglis dili yaxşı səviyyədə
• MS Office proqramları biliyi mükəmməl səviyyədə

Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
• Biznes ünsiyyəti və danışıqların aparılması bacarıqları
• Vaxtın idarə edilməsi
• Təqdimat bacarıqları
• Araşdırma bacarıqları
• Analitik bacarıqlar
• Layihələrin idarə edilməsi
• Proaktiv düşüncə

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Biznesin İnkişafı üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Founded in 1996, Sinteks Group of Companies is one of the largest and most successful fashion retail companies in the Caucasus and Central Asia. Sinteks manages more than 100 of fashion, jewelry, beauty and household utilities stores, and around 10 branches of coffee shops. Represents leading international brand names in luxury, premium and mass-market segments

We are currently looking for Business Development Specialist to join Sinteks Group of Companies.

The role

This role runs business negotiations and conducts contracts based on company’s interests and terms; makes business analysis and manages projects.

Job responsibilities

• Negotiations, followed by contract singing based on company's terms and conditions
• Analysis of profitability of businesses in the market
• Business idea implementation and project management
• Preparation of necessary reports

Main requirements

Education:
• Bachelor's degree from in International Relations, Business Administration or in a similar area

Experience:
• Experience in business negotiations
• Experience in business research and analyses
• Experience in work with contracts
• Experience in project management is an advantage

Professional knowledge:
• Excellent knowledge of Azerbaijani and Russian languages, advanced level in English
• Excellent knowledge of MS Office programs

Professional skills and competencies:
• Business communication and negotiation skills
• Time management
• Presentation skills
• Research skills
• Analytical skills
• Proactive Thinking
• Project management

Interested candidates can send their CV’s to [email protected] by mentioning “Business Development Specialist” in the subject line.

Banner

Digər xəbərlər