Shahbulag Mining
Satış nümayəndəsi
Son tarix 04 may 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisə tərəfindən qoyulmuş planı və lazımi satış səviyyəsini təmin etmək;
- Müştərilərlə düzgün ünsiyyətin qurulması, məhsul haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması
- İş qrafikinə, şirkətin nizam-intizam qaydalarına riayət etmək;
- Müştəri xidmətinin və məmnuniyyətinin yüksək səviyyədə təşkil etmək;
- Görülən işlərə dair gündəlik və aylıq hesabatların birbaşa müdirə verilməsi
- Müştəri məmnuniyyətinin təmin etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Təhsili: Ali və ya orta;
- Analoji sahə üzrə minimum 1 ildən yuxarı iş təcrübəsinin olması;
- MS Office proqramlarını (Word, Excel, Power Point) bilməli;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Verilən tapşırıqları təyin olunmuş müddətdə icra etmək;
- Satış prinsipləri, müştəri xidməti standartları barədə biliklər;
- Korporativ yazışma və işgüzar danışıqların aparılması bacarıqları.
İş barədə məlumat:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;
- İş rejimi – Altı günlük; (istirahət vaxtı –bazar günü)
- Nahar – Şirkət tərəfindən təmin edilir;
- İş yeri: Ağdam şəhəri, Şahbulag kəndi
- Əmək haqqı: 800 AZN
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Satış nümayəndəsi” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.