Sea Breeze Resort & Residences
Audit üzrə Menecer
Son tarix 24 avq 2025 - [email protected]
Audit üzrə Menecer, Qrup Audit Strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsində mühüm rol oynayacaq, daxili audit proseslərimizin düzgünlüyünü və effektivliyini təmin edəcəkdir.
Namizədin vəzifə öhdəlikləri:
- Üç illik Qrup Audit Strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsində iştirak etmək, maliyyə sektoru şirkətləri arasında uyğunluğun təmin olunması.
- Strateji Aktivlərdəki Daxili Audit Departamentləri (IAD-lər) üçün vahid audit siyasətləri və prosedurlarının hazırlanması və həyata keçirilməsinin izlənməsi.
- Daxili auditlər üçün Keyfiyyətin Təminatı və İnkişaf Proqramı (QAIP) idarə etmək və həyata keçirmək, daxili və xarici qiymətləndirmələri daxil etmək.
- Audit Komitələrinə uyğunluq fəaliyyətlərində kömək etmək, ştatların və gündəliklərin hazırlanması və müntəzəm hesabatların təqdim edilməsi (daxili və xarici);
- Strateji Aktivlərin IAD-ləri tərəfindən audit üzrə əlaqə hesabatlarının düzgünlüyü və vaxtında təqdim olunmasını nəzərdən keçirmək və təsdiq etmək, illik audit planlarını və tapıntıları izləmək;
- Daxili və xarici audit funksiyaları arasında əməkdaşlığı asanlaşdırmaq, təkrarı minimuma endirmək və əhatəni artırmaq;
- Strateji Aktivlərdə audit işlərini həyata keçirmək;
- Daxili auditorlara öz bilik və bacarıqlarını artırmaq üçün təlim və dəstək vermək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Ümumi iş təcrübəsi minimum 5 il, bunun 3 ili audit funksiyasında, preferensial olaraq maliyyə sektorunda;
- Müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi tələb olunur;
- CIA və ya ACCA kimi peşəkar sertifikatlar yüksək qiymətləndirilir;
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı tələb olunur;
- MS Office proqramında peşəkar səviyyədə işləmə bacarığı; məlumat analitikası və avtomatlaşdırılmış audit alətləri ilə tanışlıq əlavə üstünlükdür;
- Güclü analitik, ünsiyyət və münaqişə idarəetmə bacarıqları.
Təminatlar:
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına əsasən təyin olunacaq;
- İş qrafiki: 5/2, 09:00-18:00;
- İş yerinə Koroğlu metrostansiyasından nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Könüllü tibbi sığorta.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.
Satış əməliyyatları üzrə Mühasib
Son tarix 24 avq 2025 [email protected]
Sea Breeze Resort MMC Satış əməliyyatları üzrə Mühasib vakansiyasını elan edir
Vəzifənin məqsədi:
- Şirkətin satış əməliyyatları, ƏDV geri al qaimələrinin düzgün hazırlanması və ERP sistemində satış/müştəri ödənişləri üzrə uçotun tam və dəqiq aparılması.
Vəzifə öhdəlikləri:
- ƏDV Geri Al Qaimələrinin vergi portalında düzgün şəkildə hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Satış sənədlərinin ERP sisteminə işlənməsi;
- Müştərilərdən daxil olan ödənişlərin ERP sisteminə vaxtında və düzgün işlənməsi;
- Günlük elektron qaimələrin (e-qaimə) yaradılması;
- Bank əməliyyatlarının uçotu və sistemə düzgün daxil edilməsi;
- Debitor borcların monitorinqi və gündəlik izlənməsi;
- Müştərilərlə hesabların üzləşdirilməsi;
- Aylıq satış və ödəniş hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- ERP sistemində (və ya 1C) əməliyyatların düzgün və vaxtında qeydiyyatı;
- Auditor və vergi yoxlamaları üçün tələb olunan məlumat və sənədlərin hazırlanması.
Tələblər:
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi (satış və ödənişlərin uçotu sahəsində);
- ERP sistemi və ya 1C proqramında sərbəst işləmək bacarığı;
- Vergi Məcəlləsi, ƏDV, e-qaimə və vergi portalı üzrə praktiki bilik;
- Azərbaycan və Rus dilini sərbəst bilməlidir;
- MS Office proqramlarında, xüsusilə Excel-də sərbəst işləmək bacarığı;
- Dəqiqlik, analitik düşüncə və məsuliyyətlilik;
- Operativ və komandada işləmək bacarığı;
- Komandada işləmək və operativ reaksiya vermək bacarığı.
Əlavə məlumat:
- İş vaxtı: Bazar ertəsi – Cümə;
- Nahar və nəqliyyat xidməti təmin olunur;
- Könüllü tibbi siğorta;
- Uğurlu namizədin əmək haqqı tələbi nəzərə alınacaq.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.
Baş Mühasib (daşınmaz əmlak sahəsi üzrə)
Son tarix 24 avq 2025 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə hesabatlarını (Balans hesabatı, Mənfəət və Zərər hesabatı, Pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatı) hazırlamaq;
- Əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi, ona nəzarət, operativ məlumatların təqdim edilməsi, mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim etmək;
- Mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiyası, kassa qalığı və ƏDV depozit hesabının qalıqlarının nəzarətdə saxlanılması və mühasibat proqramında operativ uçotunun təmin olunması üçün müvafiq müxabirləşmələrin həyata keçirilməsi;
- Müəssisənin aktiv və passivlərinin, o cümlədən debitor və kreditor borcların, nağd vəsaitlərinin, mal qalığının, vergi öhdəliklərinin, gəlir və xərclərinin və s. uçotunun həyata keçirilməsi;
- Əmək haqqı, ezam və son haqq hesabların hesablanması və ödənilməsinə nəzarət və düzgün hesablarda əks olunması;
- ƏDV, Əmlak, ÖMV, Mənfəət, Vahid bəyannamələrinin və Statistika hesabatların hazırlanması, aidiyyatı orqanlara göndərilməsi;
- Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə mühasibat sənədlərinin və vergilərin hesablanması və ödənilməsi üçün zəruri olan digər sənədlərin, habelə alış, satış və vergi ödənişlərini (tutulmalar) təsdiq edən sənədlərin saxlanılmasını təmin etmək;
- Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək;
- Müəssisənin mühasibat şöbəsinin əməkdaşlarına rəhbərlik etmək, tabeliyində olan işçilərin işini təşkil etmək və ona nəzarət etmək;
- Müəssisənin vergi risklərini hesablamaq və rəhbərliyə bu barədə hesabatları zamanında təqdim etmək.
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə);
- Tikinti və Satış sahəsində Baş Mühasib kimi minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
- Vergi qanunvericiliyi və Mühasibat uçotu sahəsində yüksək biliklərə sahib olmalıdır;
- 1C 8.3 mühasibat proqramında sərbəst işləməyi bacarmalıdır;
- PMS sertifikatı vacibdir;
- Azərbaycan və Rus dilini sərbəst bilməlidir;
- İdarəçilik, təşkilatçılıq, təqdim etmə və analtik düşüncə bacarıqlarına malik olmalı;
- Azərbaycan Respublikası NK-nın Mühasibat Uçotu sahəsinə aid olan qərar və fərmanları bilməli və mütəmadi izləməli.
Əlavə məlumat:
- İş vaxtı: Bazar ertəsi – Cümə;
- Nahar və nəqliyyat xidməti təmin olunur;
- Könüllü tibbi siğorta;
- Uğurlu namizədin əmək haqqı tələbi nəzərə alınacaq.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.