Sabah Investment Group
Biznes assistent
Son tarix 19 apr 2025 - [email protected]
İş yeri: Bakı, Azərbaycan
Vəzifə öhdəlikləri:
- İdarə Heyətinin Sədrinin gündəlik iş qrafikinin idarə olunması və planlaşdırılması
- Görüşlərin, iclasların və səfərlərin təşkili
- Rəsmi sənədlərin hazırlanması, e-maillərin və yazışmaların idarə edilməsi
- Sədrin tapşırıqlarının icrasına nəzarət və hesabatların hazırlanması
- Xarici və yerli tərəfdaşlarla ünsiyyətin qurulması və koordinasiyası
- Konfidensial məlumatların məxfiliyinin qorunması
Tələblər:
- Ali təhsil (biznes, idarəetmə və ya əlaqəli sahə üstünlükdür)
- Minimum 3 il müvafiq iş təcrübəsi (biznes assistent və ya icraçı assistent kimi)
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
- MS Office proqramları ilə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı
- Yüksək təşkilatçılıq və vaxtın idarə edilməsi bacarığı
- Operativ və detallara diqqətli olmaq
- Konfidensiallıq və etibarlılıq
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00 - 18:00)
- Rəsmi əmək müqaviləsi
- Rahat və peşəkar iş mühiti
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et butonunda yerləşən elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.