Resant Group
İKT Mütəxəssisi / Help Desk
Son tarix 23 mar 2024 - [email protected]
Üstünlüklərimiz:
- Mehriban Komanda;
- Rəqabətədavamlı Əmək Haqqı;
- AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun Rəsmiləşmə;
- Şəhərin Mərkəzində Ofis;
Vəzifə öhdəlikləri:
- İstifadəçilərin texniki dəstəyi, yaranmış hardware və software problemlərinin diaqnostikası və aradan qaldırılması.
- Ofis avadanlığının quraşdırılması və konfiqurasiyası və bununla əlaqəli problemlərin aradan qaldırılması.
- Əməliyyat sistemlərinin yazılması.
- Şirkətə məxsus kompüter və printer avadanlıqlarının fəaliyyətini təmin etmək və avadanlıqlarda baş vermiş nasazlıqları yerində həll etmək.
- Müxtəlif əməliyyat sisteminin yüklənməsi və sazlanması (Windows XP/Vista/7/8/8.1/10/11).
- “Hardware” və “Software” sistemlərini quraşdırmaq;
- Görülən işlərin həftəlik hesabatının aparılması.
- E-poçtun quraşdırılması və konfiqurasiyası
- Switch, AP və Router şəbəkə avadanlıqlarının quraşdırılması və göstərişə uyğun olaraq təyin olunmuş məntəqəyə yerləşdirilməsi.
- LAN, WAN, WiFi şəbəkələrinin işini dəstək səviyyəsində təmin etmək.
- Kabelləri sonlandırmaq (rj45, patch-panel və data yuvasına).
- Program təminatında texniki probemləri aradan qaldırmaq;
- Biometrik sistemlərin qoşulmasını yerinə yetirmək.
- Şəbəkə printerlərinin quraşdırılması və idarə edilməsi.
Tələblər:
- Yaş: 22-30;
- Ali təhsil İxtisas üzrə;
- Sahə üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili (sərbəst), rus və ingilis dilləri (texniki səviyyədə);
- High availability sistemləri ilə iş təcrübəsi;
- Fundamental Windows Server ƏS bilikləri (Active Directory, File Server, GPO);
- Fundamental şəbəkə bilikləri (DHCP, DNS, NAT, VPN);
- Fundamental İp telefoniya sistemi haqqında biliklər, fiziki quraşdırmalar;
- İP telefonların və İP kameraların iş prinsipinin, çıxan nasazlıqları aradan qaldırılması kimi bacarıqlar;
- DVR və NVR sistemləri haqqında biliklər (HİKVİSİON);
- Komanda şəklində işləmə bacarığı, məsuliyyətlilik, operativlik, təşəbbüskarlıq, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
- Məxfilik qaydalarına riayət etmək.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 700-800AZN
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “IT mütəxəssisi / Help desk” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.