Ram Holding
Təchizat sənədləşmələri üzrə assistent
Son tarix 01 noy 2024 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili səlis, rus dili yüksək, ingilis dili isə orta səviyyədə;
- Kompüter bilikləri: MS Office (Excel və Word biliyi);
- Operativ və gördüyü işə cavabdehlik.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxili sifarişə əsasən xarici satınalmalarla bağlı müqavilə və əlaqəli sənədlərin hazırlanması, təchizatçıya sifarişin verilməsi və izlənilməsi;
- Tədarükçülərlə tələb olunan sənədlər və s. şərtlərlə bağlı danışıqların aparılması;
- Tədarükçü ilə əldə edilmiş razılaşmaya və invoys sənədinə əsasən ödəniş şərtlərinə uyğun olaraq ödəniş edilməsi;
- İnvoysda olan məlumatların yoxlanılması, idxal edilməsi məqsədi ilə sifarişin müvafiq logistika əməkdaşına təqdim edilməsi;
- Satınalma sifarişlərinin 1C proqramına daxil edilməsi və 1C də müvafiq əməliyyatların icra edilməsi;
- Təchiz olunan malların keyfiyyətinə nəzarət və kompensasiya məsələlərinin həll edilməsi;
- Təchiz olunmuş mallarda uyğunsuzluq olarsa kompensasiya prosesinin başlanılması və müvafiq struktura ötürülməsi;
- Sənədlərin hazirlanması (müqavilə, invoys, etibarname);
- Rəhbərin əlavə tapşırıqları olarsa icra etmeli.
İş şərtlərimiz:
- İş qrafiki : Həftə içi 5 gün;
- İş saatları: 08:30-17:30;
- Əmək haqqı: 554-637 AZN net;
- İş yeri: Binəqədi ray, Mədən küç 4 (Baş Dövlət Yol polisinin yaxınlığı, Neptun Marketlə üzbəüz;
- Servis xidməti.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Təchizat sənədləşmələri üzrə assistent” yazaraq [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Daxili nəzarət və təftiş üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 01 noy 2024 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (İnzibati İdarəetmə, İqtisadiyyat, Maliyyə-kredit, Mühasibatlıq, Audit və s. ilə əlaqədar istiqamət üzrə);
- Daxili Nəzarət, təftiş, risklərin idarə edilməsi və ya digər əlaqəli istiqamət üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- MS Excel bilikləri – yüksək səviyyədə;
- 1C ERP ilə işləmək təcrübəsi arzuolunandır;
- Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dili arzuolanındır;
- Analitik düşünmə və yüksək riyazi analiz qabiliyyəti;
- Ezamiyyətlərə getməyə hazır olmalı;
- Sürücülük vəsiqəsi.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxili nəzarət və təftiş funksiyasının icrası üçün müxtəlif analitik və operativ təhlil, təftiş, yoxlama proseslərinin planlanmasında və icrasında iştirak etmək;
- Proseslərdə, nəzarət mexanizmlərində və onların icrasında mövcud və yol verilmiş boşluq və pozuntuların aşkar edilməsi zamanı, həmçinin həmin hallar üzrə optimallaşdırıcı və düzəldici təklifləri birbaşa rəhbərə təqdim etmək;
- Aşkar edilmiş boşluqlar, uyğunsuzluqlar, xəta və pozuntular haqqında hesabatlar və təqdimatların hazırlanmasını təmin etmək;
- Əməliyyat və maliyyə risklərinin idarə edilməsi üçün risklərin operativ müəyyən edilməsi və qiymətləndirilməsini təmin etmək, cavab mexanizmlərinin hazırlanması, planlanması üzrə təkliflər verilməsini təmin etmək;
- Aşkar edilmiş boşluqlar, uyğunsuzluqlar, xəta və pozuntuların aradan qaldırılması üçün tələbnamələr hazırlanması və icrasına nəzarət ilə bağlı birbaşa rəhbərə hesabat təqdim etmək;
- Şöbənin işinin təşkil olunmasında və işçilər arasında vəzifə və məsuliyyət bölügüsünün edilməsində birbaşa rəhbərin tapşırıqlarını icra etmək və s.
İş şərtlərimiz:
- İş qrafiki : Həftə içi 5 gün;
- İş saatları: 08:30-17:30;
- Əmək haqqı: 1939-2366 AZN net;
- İş yeri: Binəqədi ray, Mədən küç 4 (Baş Dövlət Yol polisinin yaxınlığı, Neptun Marketlə üzbəüz;
- Servis xidməti.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Daxili nəzarət və təftiş üzrə baş mütəxəssis” yazaraq [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Anbardar
Son tarix 01 noy 2024 - [email protected]
Namizəddən tələblər:
- Ali təhsil
- Anbar sahəsində ən azı 2 il təcrübə
- Əsasən iri texnikalarla iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir
- Hər hansı bir WMS ,ERP sistemində iş təcrübəsi ( 1C ,Tiger-Logo,SAP və s )
Vəzifə funksiyaları:
- Anbarlara daxil olan malların qəbulu, uçotu və çıxarılması işlərini yerinə yetirmək
- Anbara daxil olan malların daşınması və boşaldılması prosesinin təşkil etmək və icrasına nəzarət etmək
- Anbara daxil olan malları ilkin vizual baxışdan keçirmək və problem aşkarlandığı halda qeydiyyatını aparmaq müvafiq strukturlara məlumat vermək
- Malları təhvil aldıqda üzləşmə aktını hazırlamaq
- Malların qəbulunu checklist üzərində almaq və nəzarət etmək
- Anbarın təmiz saxlanmasına nəzarət etmək
- Satış qabağı malların işlək vəziyyətdə olmasını təsdiqləmək üçün PDİ üçün müraciətin edilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətli şəkildə yerinə yetirmək
- Gün ərzində görülən işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabat vermək
- Malların anbara daxil olması barədə məlumatların mühafizə bölməsinə bildirmək
Əmək haqqı: Fix Aylıq 1.440,00 AZN GROSS
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Anbardar” yazaraq [email protected] ünvanına və ya 050 273 04 92 whatsapp nömrəsinə göndərmələri xahiş olunur.