Puva Construction
Aparıcı mühasib
Son tarix 27 iyn 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət daxili mühasibat uçotunu aparmaq. Ayın bağlanması.
- Hesab- fakturaların uçotunu aparmaq;
- İdxal və ixrac ilə bağlı əməliyyatların icrası.
- Şirkətin müxtəlif mədaxil, məxaric orderlərı, ciddi hesabat blankları və s. rəsmi sənədlərin doldurulması və hərəkəti
- ERP sistemində operativ uçotun aparılması
- Mühasibat uçotunu Uçot siyasəti və Vergi Qanunvericiliyinə əsasən aparmaq;
- Vergi ödənişlərinə nəzarət etmək; vergi bəyannamələrini yığmaq;
- Daxili nəzarətin həyata keçirilməsi
- Vergi risklərini hesablamaq və rəhbərliyə bu barədə hesabatları təqdim etmək;
- Müvafiq dövlət orqanları ilə danışıqlar aparmaq;
- Aylıq, rüblük və illik hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
- Əmək haqqı, məzuniyyət və son haqq-hesabın hesablanması;
- Qaimə və Vergi hesab fakturaların yazılması və üzləşmə aktların tərtib edilməsi;
Namizəddən tələblər:
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi olmalı;
- BTP –də və e-taxes.gov.az-da işləmə bacarığı olmalı;
- Vergi qanunvericiliyi haqqında biliklərə sahib olmalı;
- Microsoft Office proqramları ilə işləmə bacarığı ( xüsusilə Excel yaxşı səviyyədə);
- PMS olması arzuolunandır;
- ERP sistemini bilməyi üstünlükdür;
- Tikinti sektorunda təcrübə üstünlükdür;
- Üzərinə düşən vəzifələri tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirməli.
İş yeri: Bakı şəh., Təbriz küçəsi 79
İş qrafiki: I -V günlər
İş saatı: 09:00-dan 18:00-a
Koorporativ nömrə ilə təmin olunur.
Əmək haqqı: 1300-1500 (NET)
Tələblərə cavab verən namizədlərdən mövzu başlığına “Aparıcı mühasib” adını qeyd edərək e-mail ünvanına CV-ni göndərməkləri xahiş olunur.
Daxili satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 27 iyn 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
- Yeni təchizatçıların tapılması və qiymət, keyfiyyət uyğunluğunun təmin edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərlə danışıqların aparılması ;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
- Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;
- Bazar tendensiyalarını, rəqib strategiyalarını və bazar tədarükçülərini izlənilməsi;
- Yeni komponentlər və tədarükçülər üçün tədqiqat aparılması.
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
- Xidmət üzrə müqavilələrin bağlanmasına lazım olan materialları rəsmiləşdirmək, vacib təsərrüfat materiallarının, avadanlığın, inventarın, ehtiyat hissələrin alınmasını və saxlanmasını təşkil etmək.
- Filial daxilində və sahələrdə işçilərin lazımi avadanlıqlarla təchiz etmək;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 5 il iş təcrübəsi;
- Satınalma prosedurunu bilmək;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Daxili bazarı tanımaq;
- Neft-qaz və ya tikinti sektorunda təcrübə.
İş yeri: Bakı şəh., Təbriz küçəsi 79
İş qrafiki: I -V günlər
İş saatı: 09:00-dan 18:00-a
Koorporativ nömrə ilə təmin olunur.
Əmək haqqı: 1000-1200 azn
Tələblərə cavab verən namizədlərdən mövzu başlığına “Daxili satınalma üzrə mütəxəssis” adını qeyd edərək e-mail ünvanına CV-ni göndərməkləri xahiş olunur.
Xarici satınalma üzrə Menecer
Son tarix 27 iyn 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici ölkələrdən malların vaxtında alınması,ölkəyə çatdırılması (yazışma və danışıqların aparılması);
- Tədarükçülər ilə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması;
- Satın alınan malın hərəkətinin və sənədləşdirilməsinin izlənilməsi və təşkil edilməsi;
- Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
- Yeni təchizatçıların tapılması və qiymət, keyfiyyət uyğunluğunun təmin edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərlə danışıqların aparılması ;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
- Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;
- Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının inkişaf etdirilməsi;
- Bazar tendensiyalarını, rəqib strategiyalarını və bazar tədarükçülərini izlənilməsi;
- Gündəlik işlərin gedişatına və şöbənin işçilərinə nəzarət etmək;
- Yeni komponentlər və tədarükçülər üçün tədqiqat aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- İngilis və Rus dillərini bilmək;
- Satınalma prosedurunu bilmək;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Xarici bazarı tanımaq.
İş yeri: Bakı şəh., Təbriz küçəsi 79
İş qrafiki: I -V günlər
İş saatı: 09:00-dan 18:00-a
Koorporativ nömrə ilə təmin olunur.
Əmək haqqı: 1600-2000 NET
Tələblərə cavab verən namizədlərdən mövzu başlığına “Xarici satınalma üzrə menecer” adını qeyd edərək e-mail ünvanına CV-ni göndərməkləri xahiş olunur.