Prior Leasing
CRM Marketinq mütəxəssisi
Son tarix 05 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- CRM proqramda müştəri profillərinin idarə olunması;
- Müştəri axınlarının düzgün emal olunmasına nəzarət;
- CRM hesabatlarının çıxarılması;
- Müştəri istəkləri və tendensiyalarını təyin etmək və təkliflər vermək;
- Müştəri profillərinə uyğun datanın analizi;
- CRM üzərindən reklam kampaniyalarının həyata keçirilməsi;
- Lead-Deal analizi (voronka prodaj)
- Müştəri kateqoriyalarının yaradılması, onlara uyğun olaraq bonus, kampaniya və xüsusi şərtlərin təklif edilməsi
Səlahiyyətləri:
- Daxili prosedurlara və qaydalara uyğun olaraq CRM və digər proqram təminatlarından istifadə etmək, fəaliyyət nəticələrini tələb olunan proqramlarda qeyd etmək;
- Bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan vəzifə və funksiyaların, eləcə də rəhbərliyin birbaşa verdiyi birdəfəlik göstəriş və tapşırıqların hər hansı bir səbəbdən vaxtında və tam icra oluna bilməməsi barədə qabaqcadan birbaşa rəhbərinə məlumat vermək;
- Təşkilatın daxili nizam–intizam qaydalarına, korporativ və etik davranış normalarına daima riayət etmək;
- Şirkət məhsulu haqda məlumatlara sahib olmaq və ehtiyac olduğu təqdirdə müraciət edən şəxslərə (potensial müştərilərə) məlumat təqdim etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili əla, rus və ingilis dillərini orta səviyyədə bilmək;
- MS Office proqramlarında çalışmaq bacarığı;
- Mükəmməl ünsiyyət, əməkdaşlıq və problem həll etmə bacarıqları;
- Səlis yazılı və şifahi nitq qabiliyyəti;
- Kreativ, yaradıcı düşüncə qabiliyyəti.
Şərtlər:
- 5 günlük iş qrafiki, 08:30-17:30
- Əmək haqqı : 800-1000 AZN
Yuxarıda qeyd olunan şərtlərə uyğun olan namizədlərdən CV-ni e-mail ünvanına "CRM mütəxəssisi" başlığı ilə göndərməkləri xahiş edilir.
Rəqəmsal Marketinq üzrə Mütəxəssis
Son tarix 05 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Google Analytics,Facebook Pixels analitik aletləri üzrə bilik və təcrübə əsasında işlər aparmaq;
- Hədəf kütləsinə uyğun reklamların rəqəmsal platformalarda yerləşdirilməsi;
- SEO, SEM üzrə çalışmaları daima inkişaf etdirmək;
- Sosial media marketinq işlərini (Facebook, Linkedin,İnstagram, YouTube və s.) aparmaq;
- Facebook ADS manager , Google Display və Google ADS biliklərini tətbiq etmək;
- Google Analytics, Google Search Console və. s analiz alətlərindən peşəkar istifadə etmək;
Namizədə dair tələblər:
- Marketinq və ya biznes idarəedilməsi üzrə bakalavr təhsili;
- Rəqəmsal Marketinq sahəsində minimum 2- 3 illik iş təcrübəsi;
- Rəqəmsal marketinq sahəsində sertifikatların olması əlavə üstünlükdür;
- Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Problem həll etmə bacarığı;
- İngilis və Rus dili- əla səviyyədə.
İş qrafiki:
- 5 günlük iş həftəsi
- Əmək haqqı: 1000-1300 AZN (net)
- Ünvan: Chinar Park BM, Ə.Rəcəbli küç., Nərimanov ray.
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Rəqəmsal Marketinq üzrə mütəxəssis" yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
Marketinq mütəxəssisi
Son tarix 05 sen 2022 - [email protected]
İşin təsviri:
- Marketinq layihə plan və büdcənin hazırlanması
- Marketinq layihələri üzrə print və promo materialların təmin edilməsi
- Outdoor və indoor reklamların yerləşdirilməsi;
- Brend tanıtımının ölçülməsi və yüksəldilməsi ilə bağlı yeni təkliflərin hazırlanması
- Layihələr üzrə tədbirlərin təşkili
- Layihələr üzrə kampaniyaların təşkili və nəticələrin ölçülməsi
Səlahiyyətlər:
- Daxili prosedurlara və qaydalara uyğun olaraq CRM və digər proqram təminatlarından istifadə etmək, fəaliyyət nəticələrini tələb olunan proqramlarda qeyd etmək;
- Bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan vəzifə və funksiyaların, eləcə də rəhbərliyin birbaşa verdiyi birdəfəlik göstəriş və tapşırıqların hər hansı bir səbəbdən vaxtında və tam icra oluna bilməməsi barədə qabaqcadan birbaşa rəhbərinə məlumat vermək;
- Təşkilatın daxili nizam–intizam qaydalarına, korporativ və etik davranış normalarına daima riayət etmək;
- Şirkət məhsulu haqda məlumatlara sahib olmaq və ehtiyac olduğu təqdirdə müraciət edən şəxslərə (potensial müştərilərə) məlumat təqdim etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (Marketinq, biznes idarəçiliyi sahəsində bakalavr dərəcəsi arzuolunandır)
- İş təcrübəsi- ən azı 2 il eyni vəzifədə;
- Azərbaycan dili-əla, İngilis və rus dili-orta
- Mükəmməl ünsiyyət və problem həll etmək bacarığı;
- Analitik düşüncə tərzi
İş qrafiki:
- 5 günlük iş rejimi: 08:30-17:30
- Əmək haqqı: 1000-1200 AZN(net)
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Marketinq” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
Direktor Assistenti
Son tarix 20 avq 2022- [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin Baş Direktorun fəaliyyətinin təminatı üzrə işlərin həyata keçirməsi üçün rəylər təqdim etmək,
- Şirkətin Baş Direktorun göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq, Şirkətin fəaliyyətinin müəyyən məsələləri üzrə materialların baxılmasında, öyrənilməsində, yığımında və təhlilində iştirak etmək,
- Şirkətin Baş Direktoruna lazım olan məlumatları Şirkətin quruluş bölmələrindən, onun əmr və göstərişlərinin icraçılarından əldə etmək, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək,
- Şirkətin Baş Direktorunun keçirdiyi qəbulların, danışıqların, müşavirələrin və yığıncaqların zəruri hazırlığını (o cümlədən, lazım olan materialların yığımı, referat və arayışların hazırlanması, iştirakçıların müşavirənin və yığıncağın tarixi, yeri və gündəliyi haqqında məılumatlandırılması və s.) görmək,
- Şirkətin Baş Direktorunun tapşırığı ilə Şirkətin quruluş bölmələrinin iclas və müşavirələrində iştirak etmək, habelə göstərilən iclas və müşavirələrin yekunları barədə Şirkətin Baş Direktoruna yazılı və ya şifahi şəkildə məruzə etmək,
- Baş Direktorun göstərişi ilə Direktor köməkçisi səlahiyyətlərinə bilavasitə aid olan digər vəzifələri yerinə yetirmək.
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (bakalavr),
- İnzibati sahədə minimum 3-4 il iş təcrübəsi,
- Əla səviyyədə rus və azərbaycan dilləri, ingilis dilini yaxşı bilmək,
- Ofis idarəetmə sistemləri və prosedurları üzrə biliklər,
- Mükəmməl vaxt idarəetmə bacarıqları və çoxlu tapşırıq və işi prioritetləşdirmək bacarığı,
- Detallara diqqət və problem həll etmə bacarığı,
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı.
Səlahiyyətlər:
- Öz səlahiyyətləri çərçivəsində bütün meydana çıxan çatışmazlıqlar barədə bilavasitə Direktora məlumat vermək,
- Direktor köməkçisi səlahiyyətlərinə daxil olan işin icrası üçün zəruri sayılan hər hansı sənəd və materialları, habelə şifahi məlumatları Şirkətin işçilərindən tələb etmək,
- Baş Direktor tərəfindən zəruri tövsiyələr almaq,
- Bu Vəzifə Təlimatı ilə nəzərdə tutulmuş işin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər irəli sürmək.
İş şərtləri:
- Ünvan: Bakı, Çinar Park Biznes mərkəzi
- İş vaxtı: 5/7, 09:30-17:30
- Ə/h: 700-1000 AZN
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Direktor assistenti” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
Mühasib (mütəxəssis)
Son tarix 19 avq 2022- [email protected]
İşin təsviri:
- Yerli və xarici bank ödənişlərini müvafiq sistemlərə işləmək;
- Daxil olan və göndərilən elektron qaimələrə nəzarət və tərtib etmək;
- Müqavilə və ödənişlərin müvafiq sistemlərdə işləmək;
- Aparılan əməliyyatlar üzrə balans hesablarının qalıqlarına nəzarət etmək;
- Müqavilə dosyelərini arxivləşdirmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil;
- İş təcrübəsi minimum 1 il eyni vəzifədə;
- MS Office proqramları, İnternet Banking;
- Vergi Məcəlləsinə dair biliklər;
- E-taxes və E-gov portalından istifadə.
- Məsuliyyətlilik, operativlik, dəqiqlik.
- İşgüzar, məsuliyyətli, ünsiyyətcil və təzyiq altında işləməyi bacaran;
İş qrafiki:
- 5 günlük iş həftəsi
- Əmək haqqı-800 AZN (net)
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Mühasib (mütəxəssis)” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
QEYD: İşə qəbul proseduruna uyğun olaraq vakansiya üzrə namizəd seçimi testləşdirmə və bir neçə mərhələdən ibarət olmaqla müsahibə əsasında həyata keçirilir
Satış şöbəsinin müdiri
Son tarix 19 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış şöbəsinin işinin təşkili üçün qayda və prosedurları hazırlamaq və tətbiq etmək;
- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə strateji və əməliyyat planlarını hazırlamaqda iştirak etmək, təsdiq olunmuş planların icrasının təmin etmək;
- Təşkilatın məhsul və xidmətlərin təbliği və təşviqini əhatə etdiyi ərazilərdə təşkil etmək;
- Potensial müştərilərlə əlaqələrin lazımı səviyyədə təşkil edilməsi üçün davamlı olaraq Satış blokunun işçilərinin işinə nəzarət etmək;
- Fəaliyyət göstərilən Regionları tam əhatə etmək üçün Satış nümayəndələri arasında yaşayış məntəqələrinin coğrafi olaraq düzgün şəkildə bölgüsünü təşkil etmək;
- Satışın artırılması və satış planının icrası üçün təkliflər hazırlamaq;
- Təkrar müştərilərə çarpaz satış məhsulları ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
- Kənar təchizatçılarla işgüzar münasibətlərin qurulması və gələcək əmakdaşlıq üçün struktur bölmələrlə kordinasiyasını təşkil etmək;
- Kənar təchizatçı şirkət işçilərinə korporativ lizinq məhsulları hazırlayıb təkliflər vermək;
- Rəqib təşkilatlar, onların bazara təqdim etdiyi oxşar məhsullar barədə mütəmaddi olaraq araşdırmalar aparmaq və Marketinq şöbəsi ilə davamlı məlumat mübadiləsi aparmaq;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək saxlamaq üçün filial və şourumlardan daxil olan şikayət və təklifləri toplayıb Marketinq şöbəsi ilə əlaqələndirmək;
- Regionlar arası Satış blokunun işçiləri arasında təcrübə mübadiləsi işini təşkil etmək;
- Yeni məhsul və xidmətlərin yaranması və mövcud məhsulların təkmilləşdirilməsi üçün Marketinq şöbəsi ilə sıx işləmək;
- Şöbənin fəaliyyəti barədə müvafiq hesabatlar hazırlamaq;
- Filialların açılışını təsdiq olunmuş ümumi marketinq tədbirlərinə və brend qaydalarına əsasən təşkil etmək.
Tələblər:
- İqtisadiyyat, İdarəetmə və Maliyyə-Kredit sahəsində ali təhsilə malik olmaq;
- Minimum 5 il iş təcrübəsi satış sahəsində (rəhbər);
- Mükəmməl liderlik və idarətmə bacarıqları;
- Yüksək analitik düşüncə və problemləri müəyyən etmə, araşdırma və həll etmə bacarıqları;
- Fərdi və komanda şəklində işləmək, komanda ruhunu yaratmaq.
- Azərbaycan, rus və İngilis dillərində sərbəst bilmək;
- MS Office proqramlarında və məlumat bazasında sərbəst işləyə bilmək bacarığı;
- Mütəmadi olaraq ezamiyyəyə getmək imkan
İş Şərtləri:
- 5 günlük iş qrafiki;
- Regionlara daimi ezamiyyə;
- Namizəddən asıllı olaraq əmək haqqı
Yuxarıda qeyd olunan şərtlərə uyğun olan namizədlərdən CV e-mail ünvanına "Satış şöbəsinin müdiri" başlığı ilə göndərmələri xahiş edilir