Prior Leasing
Korporativ Məhsulların Satışı üzrə Mütəxəssis
Son tarix 19 may 2023 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil (Satış, biznesin inkişafı sahəsində arzuolunandır);
- İş təcrübəsi: Korporativ satış sahəsində 2 illik iş təcrübəsinin olması (Kənd təsərüffatı texnikalarının satışı üzrə təcrübə üstünlükdür);
- Azərbaycan, rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli, İngilis dili arzuolunandır
- Ms. Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Korporativ müştərilərlə əlaqələr quraraq, şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etmək, yeni müştərilər tapmaq, onlarla birbaşa əlaqə quraraq xidmətlər haqqında məlumat vermək;
- Bazar araşdırması aparmaq, müştəri tələbatlarını öyrənmək;
- Yeni müştərilərin cəlb olunması, müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulması;
- Potensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və əlaqələrin yaradılması, mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirməsi sahəsində işlərin aparılması;
- Müştərilərin şirkətimiz və tərəfdaş şirkətlərin məhsulları ilə tanış etdirilməsi;
- Keçirilən aksiya və kampaniyalar haqqında müştərilərin məlumatlandırılması;
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirilməsi və həllərin təqdim olunması;
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
- Müştərilər ilə müntəzəm görüşlər aparmaq;
- Kommersiya təkliflərinin hazırlanması.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı:1000-1200 AZN;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Korporativ Məhsulların Satışı üzrə Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Satış üzrə koordinator
Son tarix 19 may 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Təhlil və ya müxtəlif satış nöqtələri ilə iş sahəsində minimum 1 (bir) il iş təcrübəsi;
- Fərdi və komanda şəklində işləmək bacarığı;
- Vəziyyəti düzgün qimətləndirmək bacarığı;
- Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə və təhlil etmək qabiliyyəti;
- Outlook, MS Word proqramlarında sərbəst, MS Excel proqramında isə orta səviyyədə iş bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Prosedur üzrə qoyulan vaxt ərzində emal edilməyən “LEAD” və “DEAL”- lər üzrə hesabatlar hazırlamaq;
- Vaxtında emal edilməyən “LEAD” və “DEAL”- lərin səbəblərin SN, LM və MXM ilə aydınlaşdırmaq və emal edilməsinə təmin etmək; ( Satış Nümayəndəsi, Lizinq Mütəxəssisi, Müştəri Xidmətləri üzrə Mütəxəssis)
- Vaxtında emal edilməyən “LEAD” və “DEAL”-lərin səbəblərinə görə qruplaşdırmaq və yenidən emal edilib növbəti mərhələlərə keçirilməsi üçün müvafiq işçilərlə koordinasiya etmək;
- Müvafiq MİS istifadə qaydalarında olunan dəyişiklikləri mənimsəmək və bu barədə SN, LM və MXM ləri məlumatlandırmaq;
- “LEAD” və “DEAL” lərin emalı ilə bağlı tətbiq edilən son tarixlərə riayət etməyən SN, LM və MXM-lərə korporativ poçt vasitəsi və müvafiq MİS platforması ilə xəbərdarlıqlar göndərmək;
- Ay ərzində “LEAD” və “DEAL” emalında ləngimələrə yol verən SN, LM və MXM-lər barədə ümumiləşdirilmiş hesabatlar hazırlayıb Şöbə müdirinə təqdim etmək;
- Uğursuz “LEAD”-lərin bağlanma səbəblərini aydınlaşdırmaq;
- Təxirə salınmış “LEAD”-ləri yenidən bərpa etmək (qərarsız və ya avtomatik bağlanan və s.);
- “LEAD” yaranma mənbələrinə nəzarət etmək.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 700 AZN;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Satış üzrə Koordinator” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Partnyorlarla iş üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 19 may 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Oxşar sahədə 2 (iki) il iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili,rus dili biliyi arzuolunandır ;
- MS Office proqramlarında işləmək;
- Şəxsi avtomobili (xərclər qarşılanır);
- Bölgələr üzrə ezamiyyətə açıq olmalıdır.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin partnyor, qeyri-partnyor olan təşkilatlara vizitlərin edilməsi və potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili;
- Potensial müştərilərə məhsulları barədə təqdimatın keçirilməsi və müştəri tələbinin formalaşdırılması;
- Şirkətin məhsullarını Partnyorlar üzərindən satışını təşkil və nəzarət etmək;
- Yeni partnyorlarla görüşlərin keçirilməsi və əməkdaşlığa cəlb edilməsi;
- Məhsullarını əldə etmək istəyən potensial müştərilərin müəyyən edilməsi, ilkin təhlili, qiymətləndirilməsi və lazım olduqu təqdirdə Şirkətin filiallarına yönləndirilməsi;
- Məhsullarını əldə etmiş müştərilərin məmnuniyyət dərəcəsinin ölçülməsi və həmin müştərilər vasitəsilə digər potensial müştərilərin cəlbi imkanlarının dəyərləndirilməsi;
- Satış prosesi və bazar araşdırması ilə bağlı müvafiq hesabat və təqdimatların hazırlanması;
- Partnyor satışları bölməsi üzrə müəyyən olunmuş satış planlarının yerinə yetirilməsi.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı:1000-1100 AZN;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Partnyorlarla iş üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Rəqəmsal layihələrin idarə olunması bölməsinin rəhbəri
Son tarix 19 may 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil (informasiya texnologiyaları və ya maliyyə ixtisasları üzrə alli təhsil) ;
- Müvafiq sahədə 4 (dörd) il iş təcrübəsi;
- Xarici dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), İngilis dili (yaxşı səviyyədə - platformalarda işləyə və araşdırma edə biləcək qədər), Rus dili (əla);
- MS Office proqramında işləmə bacarığı;
- Task Management sistemləri ilə işləmə bacarığı;
- Stressə davamlılıq, qoyulan vaxt çərçivəsində çalışmaq bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Vebsaytların dizaynlarında, funksionallığında lazımi dəyişiklikləri qeydə almaq;
- Veb proqramçıya lazımi dəyişikliklərlə bağlı tapşırıqlar vermək, icrasına nəzarət etmək;
- Marketinq şöbəsinin müraciətiylə saytda dəyişikliklərin edilməsini təmin etmək;
- Vebsayt və domenlərin işləməsində və ödənişlərində veb proqramistə dəstək göstərmək;
- Vebsaytların kontentinin və məhsullar haqda məlumatların tamlığına nəzarət etmək;
- Vebsayta onlayn ödənişlərin qoşulmasına nəzarət etmək;
- Vebsaytların konsepti hazırlamaq;
- Şirkətin CRM sisteminə nəzarət etmək;
- CRM sisteminin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər vermək;
- Şirkətin strukturunu CRM sistemində yenilənməsinə nəzarət etmək;
- Şirkətdaxili faylların sistemdə struktur üzrə yenilənməsini təmin etmək;
- Şirkətin müvafiq əməkdaşları üçün telefonlara lazımi proqramların yüklənilməsinə nəzarət etmək;
- Telefonların siyahısını nəzarətdə saxlamaq;
- Telefonlarla bağlı problemlərin aradan qaldırılması üçün dəstək göstərmək;
- Şirkətin proseslərinin avtomatlaşdırılmasına nəzarət etmək;
- Proseslərin asanlaşdırılması üçün təkliflər vermək;
- CRM sistemində və digər ERP sistemlərdə avtomatlaşdırılmış proseslərin və robotların düzgün işləməsinə nəzarət etmək;
- Şirkətin terminal və digər xüsusi qurğularında rəqəmsal həllərinin düzgün işləməsinə nəzarət etmək;
- Yaranan problemləri araşdırılmaq və yönləndirmək.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında təyin olunacaqdır
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Rəqəmsal Layihələrin İdarə Olunması Bölməsinin Rəhbəri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.