Prestige Logistics
Customer Support Representative
"Gemza Group" işçi axtarır - MAAŞ 2000-2500 MANAT - VAKANSİYA
"OMT Group" işçi axtarır - 1200-1500 MANAT - VAKANSİYA
"RNKinsurance Services" işçi axtarır - MAAŞ 1000 MANAT - VAKANSİYA
"Bank of Baku" çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Son tarix 07 fev 2025 - [email protected]
Customer Support Representetive Work With Corporative Clients Who have daily questions . Customer Support will Work Under Crm System where All details of negotiation must be recorded!
Customer Support representatives should possess the following qualities:
- Experience (1-3 years in sales)
- IQ (8 out of 10)
- EQ (9 out of 10)
- Strong communication skills
- Proficient soft skills
- Effective body language
- Charismatic appeal
- A strong enthusiasm for learning
- Stress Durable
- Deeply Motivated and dedicated
Salary 1000-1900 Azn ( Fix + Bonus)
Working Hour 11:00 – 20:00
Please ensure that your CV is tailored for our company when you forward it. We do not have the time to review standard CVs!
Customer Support Nümayəndəsi Gündəlik sualları olan Korporativ Müştərilərlə İş münasibətini quracaqdır. Müştəri Dəstəyi danışıqların bütün təfərrüatlarının qeyd edilməli olduğu Crm Sistemi altında işləyəcək!
Customer Support nümayəndəsi aşağıdakı keyfiyyətlərə malik olmalıdırlar:
- Təcrübə (satış sahəsində 1-3 il)
- IQ (10-dan 8)
- EQ (10-dan 9-u)
- Güclü ünsiyyət bacarıqları
- Təcrübəli yumşaq bacarıqlar( soft skills)
- Effektiv bədən dili
- Xarizmatik cazibə
- Öyrənmək üçün güclü həvəs
- Stressə davamlı
- Dərin motivasiyalı və Iddiali
Əməkhaqqı 1000-1900 Azn (Fix + Bonus)
İş saatı 11:00-20:00
CV-nizi göndərərkən şirkətimiz üçün uyğun olduğundan əmin olun.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlər qeyd olunan forma vasitəsi ilə müraciət edə bilərlər.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir.Onlayn ilkin mərhələ üzrə sınaq təskil olunacaqdır( 10 sualliq) İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.Musahibə 3 Mərhələden ibarətdir . 1-ci mərhələ onlayn Sınaq, 2 ci mərhələ Departament Rəhbəri ilə və Rəhbərliklə Görüş, 3 cü mərhələ 5 günlük Praktiki Sınaq.