Premium Bank
Müraciətlərə baxılma bölməsinin Mütəxəssisi
Son tarix 27 sen 2024 - [email protected]
İşin təsviri:
- Bankın qısa nömrəsinə zəng qəbulu və Sosial Media hesablarına müştərilərdən daxil olan müraciətlərin (zəng, mesaj, şərh) cavablandırılması və lazım olduqda müvafiq struktur bölməyə yönləndirilməsi;
- Müştərilərdən daxil olan şikayət və təkliflərə baxarkən daha ətraflı məlumat alınması və məlumatın doğruluğunu təsdiq edən sənədlərin tələb edilməsi;
- Bütün Bank məhsulları və xidmətləri barədə müştərilərin həm səsli, həm yazılı müraciətlərinin cavablandırılması, ətraflı məlumatların verilməsi;
- Müştərilərin məlumatlandırılması məqsədilə onların hüquq və öhdəlikləri, o cümlədən onların müraciətlərinə baxılması barədə sənədlərin hazırlanması və həmin sənədlərin müştərilərə təqdim edilməsi;
- Bank daxil olan müraciətlərin xarakterindən asılı olaraq müştərilərlə yazılı, şifahi danışıqlar aparmaq, görüşlər təşkil etmək, məsləhət və izahatlar verilməklə müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi;
- Müraciətləri cavablandırarkən etik-davranış qaydalarına riayət edilməsi;
- Əlavə araşdırma tələb edən müraciətlərin araşdırılması işinin təşkil edilməsi;
- Satış yönümlü yazışmaların, danışıqların aparılması;
- Daxil olan yazılı müraciətlərin qrammatik yazı qaydalarına uyğun cavablandırılması;
- Sosial Mediada bank haqda rəylərin mütəmadi monitorinq edilməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Marketinq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil;
- Eyni və ya oxşar vəzifə üzrə minimum ən azı 1 illik iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə Azərbaycan və rus dili biliyi;
- Ofis proqramlarından istifadə etmək bacarığı olmalıdır;
- Analitik düşünmə bacarığı, təşəbbüskarlıq, dəqiqlik, operativlik, məsuliyyətlilik.
İş şəraiti:
- İş saatı 09:00-dan 18:00-dək
- İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri
Qeyd olunan vakansiya üzrə tələblərə uyğun gələn namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına mövzu hissəsində “Müraciətlərə baxılma bölməsinin mütəxəssisi” qeydini etməklə göndərə bilərlər.