PASHA Holding
Business Analyst within Ecosystem
Son tarix 28 iyl 2024 - Müraciət et
PASHA Holding is seeking a highly motivated and detail-oriented individual to join Pasha Holding Ecosystem Performance Management Team as a Business Analyst. The ideal candidate will have up to 3 years of experience in financial analysis, modeling, strategic analysis, or consulting. This position offers an opportunity to be at the forefront of creating the largest B2C Ecosystem in Azerbaijan particularly focusing on E-Commerce and Fintech.
Job description:
- Conduct financial analysis and modeling to support strategic decision-making processes.
- Participate in the development and implementation of performance management activities (incl. strategic planning / modeling, budgeting, KPI setting, etc.) for strategic assets.
- Perform product analysis covering conversion retention rate and product-specific metrics.
- Collaborate with cross-functional teams, build relationships with Ecosystem companies, Data and Innovation streams, external partners, and consultants.
- Prepare reports and presentations to communicate findings, recommendations, and analytical support for senior leadership on both periodic and ad hoc basis.
- Support Ecosystem Associates in their day-to-day activities.
- Monitor results of global ecosystem, E-Com and Fintech players, identifying key trends and insights.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Up to 3 years of experience in financial analysis, modeling, strategic analysis or consulting.
- Bachelor's degree in Finance, Economics, Business Administration or related field.
- Strong analytical skills with proficiency in Excel and PPT (Miro, SQL, Dataiku – strong advantage).
- Excellent communication and presentation skills, with the ability to convey complex concepts clearly and concisely.
- Detail-oriented with a proactive mindset and ability to prioritize tasks effectively.
- Ability to work independently as well as collaboratively within a team environment.
- Good knowledge of English and Russian languages.
- Experience in E-com or Fintech sectors is a strong advantage.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit the application via the link below:
CVs should be sent by 31st of July, 2024.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Ekosistem daxilində Biznes Analitik vəzifəsini doldurmaq üçün yüksək motivasiyalı və detallara diqqət yetirən mütəxəssis axtarır. İdeal namizəd maliyyə təhlili, modelləşdirmə, Strateji təhlil və ya konsaltinq sahəsində 3 ilə qədər təcrübəyə malik olmalıdır. Bu vəzifə, elektron ticarət və fintech sahələrinə xüsusi diqqət yetirərək, Azərbaycanda ən böyük B2C ekosisteminin yaradılmasında ön sıralarda olmağa imkan verir.
İşin təsviri:
- Strateji qərar qəbul etmə prosesini dəstəkləmək üçün maliyyə təhlili və modelləşdirmənin həyata keçirilməsi;.
- Strateji aktivlər üçün fəaliyyətin idarəedilməsi prosesinin (strateji planlaşdırma / modelləşdirmə, büdcə, KPI və s.daxil olmaqla) hazırlanmasın və həyata keçirilməsində iştirak;
- Müştəri saxlama faizi və məhsulun spesifikliyini əhatə edən məhsul təhlili aparılması.
- Fərqli komandalar ilə əməkdaşlıq, ekosistem şirkətləri, Data və innovasiya istiqamətləri, xarici tərəfdaşlar və məsləhətçilərlə əlaqələrin qurulması.
- Həm dövri, həm də xüsusi sorğu əsasında rəhbərlik üçün nəticələri, tövsiyələri və analitik dəstəyi çatdırmaq üçün hesabatlar və təqdimatların hazırlanması.
- Gündəlik əsasda Ekosistem komandalsının mütəxıssislərinə dəstək.
- Qlobal ekosistem, E-kom və Fintech nəticələrinin diqqət mərkəzində saxlanılması, əsas inkişaf istiqamətlərini və tendensiyaları müəyyənləşdirməsi.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə təhlili, modelləşdirmə, strateji analiz və ya konsaltinqdə 3 ilə qədər iş təcrübəsi.
- Maliyyə, iqtisadiyyat, biznes idarəçiliyi və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi.
- Excel və PPT bilikləri ilə güclü analitik bacarıqlar (Miro, SQL, Dataiku üstünlükdür).
- Mükəmməl ünsiyyət və təqdimat bacarıqları, mürəkkəb anlayışları aydın və qısa şəkildə ifadə etmək bacarığı.
- Proaktiv düşüncə və tapşırıqları effektiv şəkildə prioritetləşdirmək bacarığı ilə detallara diqqət.
- Həm komanda həm də müstəqil işləmə bacarığı.
- İngilis və rus dillərinin yüksək səviyyədə biliyiı.
- E-com və ya Fintech texnologiyasında təcrübə arzu olunandır.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən link vasitəsiylə müraciyyət etməsi xahiş olunur:
- CV-lər 31 iyul, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Associate within Ecosystem
Son tarix 28 iyl 2024 Müraciət et
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Associate within Ecosystem.
Job description:
- Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices);
- Support/perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies;
- Support/conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities;
- Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against achieving their mission and strategic priorities;
- Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation;
- Support internal and cross functional projects (or use cases);
- Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties;
- Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master degree in Finance, Strategy or Business Management fields;
- 4 years of professional experience in financial services, digital businesses, e-commerce, fintech, consumer products/retail, private equity or venture capital areas demonstrating a strong financial acumen;
- Strong analytical and problem solving skills, particularly in the context of financial analysis and decision-making;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) and visualization (Tableau, Power BI) tools is an advantage;
- CFA, FMVA certification;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word).
How to apply:
Interested candidates are requested to apply via link below:
CVs should be sent by 31st of July, 2024
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Ekosistem daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Biznes strategiyası, maliyyə və bazar dinamikası (o cümlədən ən yaxşı təcrübələr daxil olmaqla) arasında əlaqə yaratmaqla mürəkkəb məlumatların anlayışı və təhlili;
- Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün maliyyə araşdırmasının keçirilməsi / dəstək verilməsi;
- Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya əməliyyat əsaslandırmaları təhlili tədqiqatlarının dəstəklənməsi/həyata keçirilməsi;
- Portfel şirkətlərinin fəaliyyətlərini missiya və strateji prioritetlərinə nail olmaq baxımından dəqiq ölçmək üçün ƏFQ-lərini (Əsas Fəaliyyət Göstəriciləri) müəyyən edilməsi və təsdiqi;
- Məqsəd/hədəfin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsi də daxil olmaqla portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyətlərinin idarə edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
- Daxili və şirkətlərarası layihələrə (use case də daxil olmaqla) dəstək göstərilməsi;
- Portfel şirkətləri, funksiyalar, istiqamətlər və xarici tərəflər üzrə əsas maraqlı tərəflər ilə ünsiyyət və əlaqələrin idarə edlməsi;
- Əsas əlaqədar adamlar ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksiyalar və istiqamətlər arasında biznes və təşkilati uyğunlaşmanın uzlaşdırılması.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə, Strategiya və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Maliyyə xidmətləri, rəqəmsal biznes, e-ticarət, fintech, istehlak məhsulları/pərakəndə satış, özəl kapital, vençur kapitalı sahələrində 4 illik peşəkar təcrübə və güclü maliyyə biliklərinə sahib.
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları, xüsusi ilə maliyyə təhlili və qərar qəbulu kontekstində;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Analitik (məs. Excel, Alteryx, DataIKU) və vizuallaşdırma alətləri (məs.Tableau, Power BI) ilə təcrübə üstünlükdür;
- CFA, FMVA üzrə sertifikasiya;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən link vasitəsi ilə müraciət etməsi xahiş olunur:
CV-lər 31 iyul, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Data Governance Senior Specialist
Son tarix 28 iyl 2024 Müraciət et
The PASHA Holding CDO Office is working towards building data and analytics capabilities in our Strategic Assets (SA) with the aim of fostering a data-driven decision-making culture. Our objective is to enable the business in achieving its goals by using reliable and accessible data. The program consists of four streams: Data Governance, Organization and Culture, Data Technology, and Analytics. We intend to hire a senior data governance specialist for the Data Governance stream. The senior data governance specialist plays an important role in driving the execution and enablement of analytical projects and establishing effective data governance processes.
Job description:
- Works with the data teams of Strategic Assets to implement Data Governance policies, procedures, and standards within their organization. Conducts regular reviews and updates;
- Implements high-quality data governance processes, procedures, and standards within assets. Applies continuous improvement and feedback mechanisms;
- Ensures that all data governance processes are aligned with industry best practices and regulatory requirements;
- Conducts business analysis, evaluates potential solutions, manages implementations, and prepares necessary training and communications for assigned tasks and projects. Collaborates with relevant stakeholders during the solution evaluation and implementation phases;
- Ensures the feasibility of executing analytical projects in alignment with business needs and strategic objectives. Ensures that clear success criteria and metrics are developed for each use case;
- Acts as the point of contact for stakeholders (business, IT, data science, etc.) involved in analytical projects, facilitating effective communication and coordination inside and outside the organization;
- Facilitates discussions and ensures follow-ups with stakeholders, translating these discussions into actionable workflows, processes, standards, presentations, and requirements;
- Prepares and coordinates daily stand-ups, weekly check-ins, bi-weekly sprint reviews, monthly status updates, and other required meeting agendas, reports, and presentations;
- Identifies, monitors, and routinely reports on KPIs to track the implementation and effectiveness of data governance processes and analytical use cases;
- Prepares high-quality reports and visualizations to demonstrate progress, escalating potential issues to the data governance lead or higher management;
- Implements and develops data quality reports and improvement plans. Monitors key data quality dimensions, including accuracy, completeness, consistency, and timeliness, to ensure high data quality standards are maintained;
- Identifies opportunities to standardize data governance processes, supports the evaluation and selection of tools to enhance data governance maturity, and participates in their implementation;
- Supports educational efforts that promote the adoption of data and analytics principles within assets;
- Supports the development of data personnel to increase the implementation of data governance best practices;
- Acts as a subject matter expert for data governance topics, providing analysis and expertise to address complex data governance challenges.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Strong analytical, problem solving, organizational and time management skills;
- Strong communication skills (verbal/written): English, Azerbaijani and Russian (as plus);
- Experience in project management (certification as plus);
- Individual who can facilitate project decisions and navigate issues across multiple teams;
- Experience with business process design, implementation, and improvement;
- Experience developing best practices, policies, and/or procedures;
- Strong interpersonal and negotiation skills; track record of ability to influence a diverse group of stakeholders;
- Working knowledge of MS Suite;
- Experience with BI tools like Tableau, Power BI, or QlikView for creating reports and visualizations to monitor data governance metrics and KPIs;
- Knowledge of Finance/Retail market is preferable;
- Knowledge of Data Governance Policies & Procedures is beneficial;
- Knowledge of Data governance tools as plus (Atacama, Informatica etc).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit the application via the link below:
CVs should be sent by 31st of July, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Baş Data İnzibatçısının Ofisi, data əsaslı qərar qəbul etmə mədəniyyətini inkişaf etdirmək məqsədi ilə Strateji Aktivlərimizdə (SA) data və analitika bacarıqlarının qurulması istəqamətində işləyir. Məqsədimiz, etibarlı və əlçatan məlumatlardan istifadə edərək biznəsə hədəflərinə çatmaqda dəstək göstərməkdir. Proqram dörd istiqamətdən ibarətdir: Datanın idarəetməsi, Təşkilat və Mədəniyyət, Data Texnologiyası və Analitika. Datanın İdarəetməsi istiqaməti üçün Datanın idarə edilməsi üzrə baş mütəxəssisi işə götürmək niyyətindəyik. Datanın idarə edilməsi üzrə baş mütəxəssis, analitik layihələrin icrasını, işə salınmasını və effektiv datanın idarə edilməsi proseslərinin qurulmasını təmin etməkdə mühüm rol oynayır.
İşin təsviri:
- Strateji Aktivlərin data komandaları ilə işləyərək, onların təşkilatlarında Data İdarəetmə siyasətlərini, prosedurlarını və standartlarını tətbiq edir. Mütəmadi olaraq icmallar və yeniləmələr aparır;
- Strareji Aktivlərdə yüksək keyfiyyətli data idarəetmə proseslərini, prosedurlarını və standartlarını eləcə də davamlı təkmilləşdirmə və geri dönüş/rəy mexanizmlərini tətbiq edir;
- Bütün data idarəetmə proseslərinin sənayenin ən yaxşı təcrübələrinə və tənzimləyici tələblərə uyğunluğunu təmin edir;
- Biznes analizi aparır, potensial həlləri dəyərləndirir, tətbiqlərini idarə edir və təyin olunmuş vəzifələr və layihələr üçün zəruri təlim və kommunikasiyaları hazırlayır. Həllərin dəyərləndirilməsi və tətbiqi mərhələlərində müvafiq maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq edir;
- Biznes ehtiyacları və strateji məqsədlərlə uyğunluğu təmin edərək analitik layihələrin mümkünlüyünü təmin edir. Hər bir istifadə halı (“use case”) üçün aydın uyğunluğu qoruyaraq meyarları və icraatın mümkünlüyünün hazırlanmasını təmin edir;
- Analitik layihələrə cəlb olunmuş maraqlı tərəflər (biznes, İT, data elmi və s.) üçün əlaqələndirici şəxs kimi fəaliyyət göstərərək, təşkilatın daxilində və xaricində effektiv kommunikasiya və koordinasiyanı asanlaşdırır;
- Müzakirələri təşkil edir və maraqlı tərəflərlə nəticələrin təqibini təmin edir, bu müzakirələri əməliyyat edilə bilən iş axınlarına, proseslərə, standartlara, təqdimatlara və tələblərə çevirir;
- Gündəlik stand-up, həftəlik check-in, həftəaşırı sprint icmalları, aylıq status yeniləmələri və digər zəruri görüş gündəlikləri, hesabatları və təqdimatları hazırlayır və koordinasiya edir;
- Datanın idarəetmə proseslərinin və analitik istifadə hallarının həyata keçirilməsini və səmərəliliyini izləmək üçün ƏFG-ları (əsas performans göstəricilərini) müəyyən edir, izləyir və mütəmadi olaraq hesabat verir;
- İrəliləyişi nümayiş etdirmək üçün yüksək keyfiyyətli hesabatlar və vizualların hazırlanması, potensial problemləri Datanın idarəedilməsi üzrə rəhbərin və ya daha yüksək rəhbərliyin nəzərinə çatdırır;
- Data keyfiyyəti hesabatları və təkmilləşdirmə planlarını tədbiq edir və inkişaf etdirir. Yüksək data keyfiyyəti standartlarının qorunmasını təmin etmək üçün dəqiqlik, tamlıq, uyğunluq və vaxtında datanın keyfiyyət ölçülərini izləyir;
- Data idarəetmə proseslərini standartlaşdırmaq üçün imkanları müəyyən edir, data idarəetmə yetkinliyini artırmaq üçün alətlərin qiymətləndirməsində dəstək olur, seçimində iştirak və tətbiq edir;
- Strateji Aktivlərdə data və analitika prinsiplərinin qəbulunu təşviq edən təhsil səylərini dəstəkləyir;
- Data üzrə idarəetmə istiqamətində ən yaxşı təcrübələrinin tədbiqini artırmaq üçün data əməkdaşlarının inkişafını dəstəkləyir;
- Data idarəetmə mövzuları üzrə ekspert kimi fəaliyyət göstərir, mürəkkəb data idarəetmə problemlərinin həll edilməsi üçün təhlil və ekspertiza ilə təmin edir.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Güclü analitik, problem həll etmə, təşkilatçılıq və vaxtın düzgün idarəedilməsi bacarıqları;
- Mükəmməl ünsiyyət bacarıqları (şifahi/yazılı): ingilis, azərbaycan dillərinin biliyi (rus dilininin biliyi üstünlükdür);
- Layihələrin İdarəedilməsi sahəsində peşəkar təcrübə (müvafiq sertifikat üstünlükdür);
- Layihə qərarlarını tənzimləyən, eyni zamanda bir neçə komanda daxilində yarana biləcək problemləri həll edə bilən mütəxəssis;
- İş proseslərinin dizayn edilməsi, tətbiqi və təkmilləşdirilməsi təcrübəsi;
- Siyasətlərin və/və ya prosedurların yaradılması təcrübəsi;
- Güclü şəxsiyyətlərarası və danışıqların aparılması bacarıqları; müxtəlif maraqlı tərəf qruplarına təsir göstərmək təcrübəsi;
- Ms Suite bilikləri;
- Datanın idarə edilməsi meyarlarının və əsas performans göstəricilərini (ƏFG) izləmək,hesabatlar və vizuallar yaratmaq üçün Tableau, Power BI və ya QlikView bilikləri;
- Maliyyə / pərakəndə bazar bilikləri arzu olunandır;
- Data İdarəetmə siyasətləri və prosedurları haqqında faydalı biliklərin olması arzu olunandır;
- Data idarəetmə vasitələrini bilmək (Atacama, Informatica və s.) üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən link vasitəsiylə müraciyyət etməsi xahiş olunur:
CV-lər 31 Iyul 2024-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.