PASHA Holding
Project coordinator within Ecosystem
Son tarix 20 yan 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Project coordinator. Project Coordinator will be responsible for support in execution of Ecosystem Loyalty Program projects.
Job description:
- Deliver a high-quality and efficient project coordination service to internal and external parties;
- Coordinate and support execution (including planning and monitoring) and coordinate all aspects of the project on a daily basis;
- Coordinate the execution of plans - time, scope, budget, quality, resource - for streams of the Loyalty Program with each business asset involved (PH);
- Facilitate and manage all necessary project ceremonies to ensure transparent internal and external communication on status of activities/streams;
- Track KPIs and critical milestones, raise red flags if requires and align with related stakeholders and team members on mitigation plans;
- Report regularly to the Leader on progress and prepare reports/presentations to higher management;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in a related field;
- Minimum of 3 years of work experience in relevant field;
- Availability of PMI certification (PMP), Prince 2 or the other PM certification;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian;
- Strong communication skills (verbal and written);
- Vendor management skills;
- Vivid savviness and curiosity in business technology
- Knowledge of software development processes, and service delivery a plus;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Project coordinator within Ecosystem” in the subject line;
- CVs should be sent by January 31, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding təcrübəli namizədləri Layihə koordinatoru vəzifəsinə dəvət edir. Layihə koordinatoru Ekosistem Loyallıq Proqramı layihələrinin icrasına dəstək üçün cavabdeh olacaq.
İşin təsviri:
- Daxili və kənar tərəflərə yüksək keyfiyyətli və səmərəli layihə koordinasiya xidmətinin təqdim edilməsi;
- Layihənin icrasının (o cümlədən planlaşdırma və monitorinqi) əlaqələndirilməsi, dəstəklənməsi və gündəlik olaraq layihənin bütün aspektlərinin koordinasiyası;
- Loyallıq Proqramının istiqamətləri üçün planların - vaxt, işlərin həcmi, büdcə, keyfiyyət, resurs - icrasını cəlb olunan hər bir biznes aktivi (PH) ilə koordinasiyası;
- Daxili və kənar tərəflərlə şəffaf məlumat mübadiləsinin təminatı üçün bütün lazımi layihə tədbirlərinin təşkil və idarə edilməsi;
- Əsas fəaliyyət göstəricilərinin və mərhələlərin izlənməsi, ehtiyac olarsa dəstək göstərilməsi və təsirin azaldılması planları üzrə əlaqədar maraqlı tərəflər və komanda üzvləri ilə uyğunlaşdırılması;
- Birbaşa rəhbərə mütəmadi olaraq hesabat verilməsi və üst rəhbərlik üçün hesabatlar və təqdimatların hazırlanması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Müvafiq sahə üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Əlaqədar sahədə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- PMI (PMP) sertifikasiyası, Prince 2 və ya layihələrin idarəedilməsi sahəsində digər sertifikasiyalar;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin səlis biliyi;
- Güclü ünsiyyət bacarıqları (şifahi/yazılı);
- Təchizatçıların idarə edilməsi üzrə bacarıqlar;
- Biznes texnologiyalarına maraq və aydın anlayış;
- Proqram təminatının hazırlanması prosesləri, xidmətlərin göstərilməsi barədə biliklər üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Ekosistem daxilində Layihə koordinatoru” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 yanvar 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Senior Audit Specialist
Son tarix 20 yan 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Audit Specialist
Job description:
- Execution of Group Audit Strategy (projects);
- Monitoring of implementation of strategic projects in Strategic assets;
- Support to / participation in Audit Committees (AUC);
- Providing support and coordination of work of Internal Audit functions in Strategic Assets;
- Effective communication with external auditors;
- Coordination of work within Group Audit Department;
- Participate in the establishment of unified policies and procedures to guide IA activity in Strategic Assets (Audit Methodology and Policies and procedures etc.);
- Provide support to the realization of Quality Assurance for Internal Audit Departments (External and internal QAIP assessments and Monitoring of execution of QAIP action plans);
- Cooperation with internal auditors of Strategic Assets in terms of alignment of methodology, processes, and governance matters.
- Coordinate activities with other internal and external providers of assurance and consulting services to ensure proper coverage and minimize duplication of efforts;
- Review Audit Plans proposed by IA function of Strategic Assets for the conformity with organizational goals;
- Review and confirm accuracy, objectivity, clarity, completeness and timeliness of individual engagement and summary reports (MTLD, QTLD, IAD Annual reports);
- Documentation of AUC activities (AUC agendas and protocols, AUC annual report);
Experience, Competencies and Skills Required:
- Higher economic or legal education;
- Overall minimum 3 years experience with over 2 years in audit-related positions;
- Relevant professional certification is desirable (e.g CIA/ACCA/CFA/FRM)
- Strong conflict management skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Fluency in Azerbaijani and English, Russian and Turkish is a plus;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Senior Audit Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by January 31, 2024.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq “Audit üzrə baş mütəxəssis” vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrup üzrə audit strategiyasının (layihələrin) icrası;
- Strateji aktivlərdə strateji layihələrin həyata keçirilməsinin monitorinqi;
- Audit Komitələrinə dəstək/onların tərkibində iştirak;
- Strateji aktivlərdə daxili audit üzrə funksional bölmələrin işinin dəstəklənməsi və koordinasiyası;
- Kənar auditorlarla səmərəli məlumat mübadiləsi;
- Qrup üzrə Audit Departamentinin işinin koordinasiyası;
- Strateji aktivlərdə daxili audit fəaliyyətinin istiqamətləndirilməsi üçün vahid siyasət və proseduraların yaradılmasında iştirak (Audit metodologiyası və Siyasət və proseduralar);
- Daxili Audit Departamentləri üçün keyfiyyət təminatı sisteminin tətbiqinə dəstək göstərilməsi (Keyfiyyət təminatı və təkmilləşdirmə proqramı (KTTP) çərçivəsində kənar və daxili qiymətləndirmələr və KTTP çərçivəsində fəaliyyət planlarının icrasına nəzarət)
- Metodologiya, proseslər və idarəetmə məsələlərinin uyğunlaşdırılması baxımından Strateji aktivlərin daxili auditorları ilə əməkdaşlıq.
- Fəaliyyətin müvafiq qaydada əhatə olunmasını təmin etmək və göstərilən səylərin təkrarlanmasını minimuma endirmək üçün fəaliyyətin digər daxili və kənar audit və məsləhət xidmətləri təminatçıları ilə koordinasiyası;
- Strateji aktivlərin daxili audit üzrə funksional bölmələri tərəfindən təklif olunan Audit planlarının nəzərdən keçirilməsi, onların təşkilatın məqsədlərinə uyğunluğunun təminatı;
- Fərdi tapşırıqlar üzrə və xülasə hesabatların düzgünlüyünün, obyektivliyinin, aydınlığının, tamlığının və vaxtında təqdim olunmasının yoxlanılması və təsdiqi (MTLD, QTLD, Daxili Audit Departamentinin illik hesabatı);
- Audit Komitəsinin fəaliyyətinin sənədləşdirilməsi (Audit Komitəsi iclaslarının gündəlik və protokolları və Audit Komitəsinin illik hesabatları);
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İqtisadiyyat və ya hüquq üzrə ali təhsil;
- Auditlə bağlı vəzifələrdə 2 ildən çox olmaqla minimum 3 illik təcrübə;
- Müvafiq peşəkar sertifikatlaşdırma arzuolunandır (məsələn, CIA/ACCA/CFA/FRM)
- Güclü münaqişələrin idarə edilməsi bacarıqları;
- Güclü şəxsiyyətlərarası ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışıq bacarığı, rus və türk dillərini bilmək arzuolunandır;
- MS Office (Excel, PowerPoint, Word) üzrə yaxşı biliklər.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Audit üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 yanvar, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
HUB Assistant
Son tarix 20 yan 2024 [email protected]
Job description:
- Support the Learning and Development team in achieving objectives set in Operational Plan;
- To provide relevant inputs in program design and facilitation;
- Support in planning, scheduling and facilitating Learning and Development programs (online and in person);
- Event management at PASHA HUB venue (liaison with counterparties related to administration, and facility management); venue maintenance support (stock control, facility-related issues); Logistical and administrative support throughout HUB activities and programs;
- Communication-related to programs and activities with participants and major stakeholders (both internal and external counterparties);
- Support in contract administration, follow up on timely payments (liaison with finance, procurement, administrative department and relevant parties in Strategic Assets); Review contracts and making sure that all details are clearly outlined and executed;
- Maintenance of program-related information and data;
- Support with the internal and external communications for learning initiatives;
- Support the team in the evaluation of programs and their effectiveness to access content fit to the needs.
Knowledge, experience and skills required:
- Minimum 2-3 years of total work experience, including 1 year of work experience in function;
- Bachelor or master's degree in a related field;
- Proficiency in English and Azerbaijani. Knowledge of Russian is desirable;
- Proficiency in MS Office package;
- Good communication and interpersonal skills;
- Good time management and problem-solving skills;
- Creative mindset.
How to apply:
Interested candidates are requested:
- To submit CV by January 31, 2024;
- Include "HUB Assistant" in the subject line.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review and ONLY selected candidates will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Qrup üzrə İnsan Resursları və İnzibati işlər departamenti daxilində HUB üzrə köməkçi vəzifəsini doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Təlim və İnkişaf komandasına Əməliyyat Planında qarşıya qoyulan məqsədlərə nail olunmasında dəstək göstərmək;
- Proqram dizaynı və asanlaşdırılması istiqamətində müvafiq məlumatlar təqdim etmək;
- Təlim və İnkişaf proqramlarının planlaşdırılma, təyinat və asanlaşdırılmasına dəstək olmaq (onlayn və şəxsən);
- PAŞA HUB-ın yerləşdiyi məkanda keçirilən tədbirlərin idarə edilməsi (ümumi idarəçilik və obyektlərin idarə edilməsi ilə bağlı qarşı tərəflərlə əlaqə); məkana texniki dəstək (ehtiyat nəzarəti, obyektlə bağlı məsələlər); HUB fəaliyyətləri və proqramlarında maddi-texniki və inzibati dəstək;
- İştirakçılar və əsas maraqlı tərəflər ilə (istər daxili, istər xarici qarşı tərəflər) proqramlar və fəaliyyətlərlə bağlı kommunikasiya;
- Müqavilələrin idarə edilməsinə dəstək, vaxtı-vaxtında ödənişlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət (maliyyə, satınalma və inzibati şöbə, eləcə də Strateji Aktivlərdə müvafiq tərəflərlə əlaqə); Müqavilələri nəzərdən keçirmək və bütün detalların orada aydın şəkildə göstərildiyi və icra olunduğuna əmin olmaq;
- Proqramla bağlı bütün məlumat və datanın saxlanılması;
- Biliyin artırılması üzrə təşəbbüslərdə daxili və xarici kommunikasiyalara dəstək;
- Proqramlar və onların ehtiyaclara uyğun məzmuna daxil ola bilmək üzrə effektivliliyinin qiymətləndirilməsində komandaya köməklik göstərmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- 1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə minimum 2-3 il peşəkar təcrübə;
- Bakalavr və ya magistr təhsil dərəcəsi;
- İngilis və Azərbaycan dilində mükəmməl bilik. Rus dili biliyi arzuolunandır;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Yüksək səviyyəli ünsiyyət bacarığı;
- Problem həll etmə və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları;
- Yaradıcı təfəkkür.
Müraciət etmə qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur:
- CV-ni 31 yanvar 2024-cü il tarixinədək elektron ünvanına göndərmək;
- Mövzu sətrində “HUB üzrə köməkçi” qeyd olunmalıdır;
Diqqət: Namizədlər ilkin CV yoxlanışından keçəcək və YALNIZ seçilmiş namizədlərlə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq və müsahibəyə dəvət olunacaqlar.