PASHA Holding
Head of Data Technology
Son tarix 24 fev 2023
PASHA Holding invites candidates to fill the position of Head of Data Technology. This is a role within the Chief Data Office focused on unlocking the potential of data for PASHA Group, to realize tangible value by establishing mechanism to enable group wide data exchange. As part of the Chief Data Office and as a head of data technology you will play a leading role in building data exchange platform by engaging stakeholders to capture requirements, working with architects and technical leaders to design and develop this platform.
Job description:
-
This is a technology leadership role with accountability for the full product management lifecycle of a new suite of products as well as the team responsible for delivering it. It is a high profile role and you will be working with business leaders and partners across the organization (to C-level) and will need strong business and technology experience in the finance domain to be successful in this role.
-
You will have worked previously in an Agile organization, will have a strong understanding of product management, and the ability to lead, develop and inspire an Agile delivery team of analysts, SMEs, developers, architects and data analysts.
Experience, Competencies and Skills Required:
-
Lead configuration and maintenance of data engineering and ETL tools (e.g., ODI, DataServices, SSIS), Big Data engineering tools (e.g., Hadoop, Kafka, etc.);
-
Lead internal and external technical development teams, including developers and engineers;
-
Manage critical 3rd party technology relationships and decide how and when to integrate 3rd party partners / solutions;
-
Support selection and implementation of data technologies;
-
Develop & manage the technology roadmap (e.g., requirements, resources, time, cost, quality, risks, and communications for product);
-
Provide direction to the development team on technical trade-off's;
-
Develop and maintain data interoperability standards and interfaces;
-
Ensure compliance and follow-up on data consumption needs with all business stakeholders;
-
Work with product owner and business stakeholders to prioritize the product back-log using various techniques;
-
Maintain business information model and data flow model together with data governance team;
-
Define standards for metadata, data administration and data lineage tracking together with data governance team;
-
Create processes for data lifecycle management together with data governance team;
-
Project Management certificates are beneficial;
-
Fluency in Azerbaijani, English and Russian;
-
Knowledge of Finance/Insurance market is preferable.
How to apply:
Interested candidates are requested to:
-
Send their CV to [email protected] or fill the application form the webpage https://pasha-holding.az/en/career/;
-
Put “Head of Data Technology” in the subject line of the email;
-
CVs should be sent by the February 24, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Data Texnologiyaları üzrə Rəhbər vakansiyasını doldurmaq üçün namizədləri dəvət edir. Bu, Baş data Ofisində, qrup daxilində məlumat mübadiləsini həyata keçirməklə vacib dəyərin ortaya qoyulması ilə PAŞA Qrup üçün potensial məlumat bazasını üzə çıxartmağı hədəf alan bir vəzifədir. Baş Data Ofisinin bir hissəsi və qrup data texnologiyaları üzrə rəhbər kimi siz tələblərin ortaya qoyulması üçün maraqlı tərəflərlə əlaqələrin qurulması, bu platformanın hazırlanması və inkişaf etdirilməsi üçün memarları və texniki rəhbərlərlə birgə işləməklə məlumat mübadilə platformasının yaradılmasında aparıcı rol oynayacaqsınız.
İşin təsviri:
-
Bu, yeni məhsullar toplusu, habelə onların hazırlanmasında məsul komandanın tam şəkildə məhsul idarəçilik prosesinə məsuliyyət daşıyan texniki idarəçilik vəzifəsidir. Bu, yüksək profilli bir vəzifədir və siz, təşkilatda biznes üzrə rəhbər və tərəfdaşlar (C səviyyəsi) ilə işləyəcəksiniz və qeyd olunan vəzifədə uğurlu olmaq üçün güclü biznes və texniki təcrübəyə malik olmalısınız.
-
Əvvəl Çevik (Agile) təşkilatda təcrübə, eyni zamanda məhsul idarəçiliyi barədə güclü biliyə sahib bununla bərabər analitiklər, KOS-lar, tərtibatçılar, memarlar və məlumat analitiklərindən ibarət Agile iş komandasına rəhbərlik etmək, komandanı inkişaf etdirmək və ruhlandırmaq bacarığına sahib olmalısınız.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Məlumat mühəndisliyi və ETL alətlərinin (məs. ODI, DataServices, SSIS), Böyük Məlumat mühəndisliyi alətlərinin (məs. Hadoop, Kafka və s.) konfiqurasiyası və texniki xidmətinə rəhbərlik;
-
Dizaynerlər, qabaqcıl analitik mütəxəssilər, tərtibatçılar, mühəndislərdən ibarət daxili və xarici texniki inkişaf komandalarına rəhbərlik etmək;
-
Bainin biznesin inkişafı komandası ilə əməkdaşlıq, 3-cü tərəf ilə önəmli texniki əlaqələrin qurulması;
-
Data texnologiyalarının seçilməsinə və tətbiqinə dəstək göstərilməsi;
-
Texniki yol xəritəsinin inkişaf və idarəedilməsi;
-
Texniki mübadilələr üzrə inkişaf komandasına göstərişlərin verilməsi;
-
Məlumatların qarşılıqlı işləmə standartlarının və interfeyslərinin işlənilməsi və saxlaması;
-
Bütün biznes maraqlı tərəflər ilə məlumat istehlakı ehtiyaclarının uyğunluğu və təqibinin təmin edilməsi;
-
Fərqli vasitələrdən istifadə etməklə məhsul rezervini gücləndirmək məqsədilə məhsul sahibi və biznes üzrə maraqlı tərəflərlə işləmə;
-
Məlumatların idarə edilməsi komandası ilə birlikdə biznes məlumat və məlumat axını modelinin idarə edilməsi;
-
Məlumatların idarə edilməsi komandası ilə birlikdə metadata, verilənlərin idarə edilməsi və verilənlər nəslinin izlənməsi üçün standartların müəyyən edilməsi;
-
Məlumatların idarə edilməsi komandası ilə birlikdə verilənlərin həyat dövrünün idarə edilməsi üçün proseslərin yaradılması;
-
Layihələrin idarəedilməsi üzrə sertifikasiya üstünlükdür;
-
Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin sərbəst biliyi;
-
Maliyyə/Sığorta bazarı biliyi üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya https://pasha-holding.az/en/career/ web səhifəsinə daxil olub qeydiyyat forması doldurulmalıdır;
-
Email vasitəsi ilə müraciət zamanı mövzu sətrində “Data Texnologiyaları üzrə Rəhbər” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 24 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə
Data Operations Engineer
Son tarix 24 fev 2023
We are looking for a Data Operations Engineer to join our team at PASHA Holding. The main responsibility of this role will be to support users of our Data Sharing platform. The ideal candidate will have a strong background in operations, 1st line support, and data management and experience working with platforms maintenance and data pipelines.
Job description:
-
Support users of the Data Sharing platform by troubleshooting issues and providing technical assistance;
-
Work closely with the data scientist and data engineers team to ensure data is properly integrated and flowing smoothly through the platform;
-
Manage and maintain databases and data pipelines, ensuring they are optimized for performance and scalability;
-
Monitor data quality and integrity, and implement processes to ensure data is accurate and complete;
-
Support the process of pre-data sharing preparation;
-
Collaborate with cross-functional teams to identify and implement new features and enhancements to the platform;
-
Stay up-to-date with industry developments and trends in data management and apply best practices to the platform.
Education, experience and skills Required:
-
Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field;
-
3+ years of experience in operations;
-
Administration of Linux OS servers;
-
Experience with SQL and at least one programming language (Python, Java, etc.);
-
Familiarity with data visualization tools and technologies;
-
Strong problem-solving skills and attention to detail;
-
Excellent communication and collaboration skills;
-
Understanding of Docker, docker-machine, docker-compose;
-
Understanding of Kubernetes / OpenShift technology;
-
Monitoring Grafana + Prometheus + Zabbix;
-
At least one scripting language as Bash/Python.
How to apply:
Interested candidates are requested to:
-
Send their CV to [email protected] or fill the application form the webpage https://pasha-holding.az/en/career/;
-
Put “Data Operations Engineer” in the subject line of the email;
-
CVs should be sent by February 25, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinqdə komandamıza qoşulmaq üçün Data Əməliyyatları üzrə Mühəndis axtarırıq. Bu rolun əsas məsuliyyəti Data Mübadiləsi platformamızın istifadəçilərinə dəstək göstərməkdən ibarətdir. İdeal namizəd əməliyyatlar, 1-ci xətt dəstəyi və datanın idarə edilməsində qabaqcıl təcrübəyə malik olan, həmçinin platformalara texniki xidmət və data axınları ilə işləmə təcrübəsi olan birisidir.
İşin təsviri:
-
Yaranmış nasazlıqların aradan qaldırması və texniki xidmət göstərməklə Data Mübadiləsi platformasının istifadəçilərinə dəstəyin göstərilməsi;
-
Məlumatların düzgün inteqrasiyasını və platforma daxilində asanlıqla hərəkətini təmin etmək üçün data mütəxəssisləri və mühəndisləri komandası ilə yaxından əməkdaşlıq;
-
Data bazası və data axınlarının idarə olunması və nəzarət, eləcə də onların performans və genişlənmə qabiliyyəti üçün optimallaşdırılmaların təmin edilməsi;
-
Datanın keyfiyyət və bütövlülüyünə nəzarət, eyni zamanda datanın dəqiq və tam olmasının təmin edilməsi üçün proseslərin həyata keçirilməsi;
-
İlkin data mübadiləsinin hazırlanması prosesinin dəstəklənməsi;
-
Platformada yeni funksiya və təkmilləşmələrin müəyyən edilməsi və həyata keçirməsi üçün funksiyalararası komandalarla əməkdaşlıq;
-
Sənayədə datanın idarə edilməsi üzrə inkişaf və tendesiyaların izlənilməsi və ən yaxşı təcrübələrin platformaya tətbiq ediməsi;
Tələb olunan təhsil, təcrübə və bacarıqlar:
-
Kompüter elmləri, İnformasiya texnologiyaları və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
-
Əməliyyatlar sahəsində ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
-
Linux OS serverlərinin administrasiyası;
-
SQL və ya ən azı bir proqramlaşdırma dili ilə iş təcrübəsi (Python, Java və s.);
-
Datanın vizuallaşdırılması alətləri və texnologiyaları ilə tanışlıq;
-
Yüksək dərəcəli problem həll etmə bacarığı və detallara diqqət;
-
Əla ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqları;
-
Docker, docker-machine, docker-compose platformalarını başa düşmək;
-
Kubernetes/OpenShift texnologiyası haqqında anlayış;
-
Grafana + Prometheus + Zabbix üzrə monitorinq;
-
Bash/Python kimi ən azı bir skript dili.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya https://pasha-holding.az/en/career/ web səhifəsinə daxil olub qeydiyyat forması doldurulmalıdır;
-
Email vasitəsi ilə müraciət zamanı mövzu sətrində “Data Əməliyyatları üzrə Mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 25 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanacaqdır.
Business Group Associate
Son tarix 12 fev 2023
Job description:
-
Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices);
-
Support/perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies;
-
Support/conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities;
-
Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against achieving their mission and strategic priorities;
-
Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation;
-
Support internal and cross functional projects (or use cases);
-
Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties;
-
Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons;
Experience, Competencies and Skills Required:
-
Bachelor or Master degree in Finance, Strategy or Business Management fields;
-
4 years of professional experience in financial services, digital businesses, e-commerce, fintech, consumer products/retail, private equity, venture capital areas;
-
Strong analytical and problem solving skills;
-
Strong interpersonal communication and presentation skills;
-
Experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) and visualization (Tableau, Power BI) tools is an advantage;
-
CFA, FMVA certification;
-
Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
-
Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “Business Group Associate” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
-
Biznes strategiyası, maliyyə və bazar dinamikası (o cümlədən ən yaxşı təcrübələr daxil olmaqla) arasında əlaqə yaratmaqla mürəkkəb məlumatların anlayışı və təhlili;
-
Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün maliyyə araşdırmasının keçirilməsi / dəstək verilməsi;
-
Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya əməliyyat əsaslandırmaları təhlili tədqiqatlarının dəstəklənməsi/həyata keçirilməsi;
-
Portfel şirkətlərinin fəaliyyətlərini missiya və strateji prioritetlərinə nail olmaq baxımından dəqiq ölçmək üçün ƏFQ-lərini (Əsas Fəaliyyət Göstəriciləri) müəyyən edilməsi və təsdiqi;
-
Məqsəd/hədəfin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsi də daxil olmaqla portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyətlərinin idarə edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
-
Daxili və şirkətlərarası layihələrə (use case də daxil olmaqla) dəstək göstərilməsi;
-
Portfel şirkətləri, funksiyalar, istiqamətlər və xarici tərəflər üzrə əsas maraqlı tərəflər ilə ünsiyyət və əlaqələrin idarə edlməsi;
-
Əsas əlaqədar adamlar ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksiyalar və istiqamətlər arasında biznes və təşkilati uyğunlaşmanın uzlaşdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Maliyyə, Strategiya və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
-
Maliyyə xidmətləri, rəqəmsal biznes, e-ticarət, fintech, istehlak məhsulları/pərakəndə satış, özəl kapital, vençur kapitalı sahələrində 4 illik peşəkar təcrübə;
-
Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
-
Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
-
Analitik (məs. Excel, Alteryx, DataIKU) və vizuallaşdırma alətləri (məs.Tableau, Power BI) ilə təcrübə üstünlükdür;
-
CFA, FMVA üzrə sertifikasiya;
-
İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
-
MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Bank üzrə müxbir” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Hub Assistant
Son tarix 12 fev 2023
Job description:
-
Support the Learning and Development team in achieving objectives set in Operational Plan;
-
To provide relevant inputs in program design and facilitation;
-
Support in planning, scheduling and facilitating Learning and Development programs (online and in person);
-
Event management at PASHA HUB venue (liaison with counterparties related to administration, and facility management); venue maintenance support (stock control, facility-related issues); Logistical and administrative support throughout HUB activities and programs;
-
Communication-related to programs and activities with participants and major stakeholders (both internal and external counterparties);
-
Support in contract administration, follow up on timely payments (liaison with finance, procurement, administrative department and relevant parties in Strategic Assets); Review contracts and making sure that all details are clearly outlined and executed;
-
Maintenance of program-related information and data;
-
Support with the internal and external communications for learning initiatives;
-
Support the team in the evaluation of programs and their effectiveness to access content fit to the needs.
Knowledge, experience and skills required:
-
Minimum 2-3 years of total work experience, including 1 year of work experience in function;
-
Bachelor or master's degree in a related field;
-
Proficiency in English and Azerbaijani. Knowledge of Russian is desirable;
-
Proficiency in MS Office package;
-
Good communication and interpersonal skills;
-
Good time management and problem-solving skills;
-
Creative mindset.
How to apply:
Interested candidates are requested:
-
Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
The deadline for filling in the application forms is February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
-
Təlim və İnkişaf komandasına Əməliyyat Planında qarşıya qoyulan məqsədlərə nail olunmasında dəstək göstərmək;
-
Proqram dizaynı və asanlaşdırılması istiqamətində müvafiq məlumatlar təqdim etmək;
-
Təlim və İnkişaf proqramlarının planlaşdırılma, təyinat və asanlaşdırılmasına dəstək olmaq (onlayn və şəxsən);
-
PAŞA HUB-ın yerləşdiyi məkanda keçirilən tədbirlərin idarə edilməsi (ümumi idarəçilik və obyektlərin idarə edilməsi ilə bağlı qarşı tərəflərlə əlaqə); məkana texniki dəstək (ehtiyat nəzarəti, obyektlə bağlı məsələlər); HUB fəaliyyətləri və proqramlarında maddi-texniki və inzibati dəstək;
-
İştirakçılar və əsas maraqlı tərəflər ilə (istər daxili, istər xarici qarşı tərəflər) proqramlar və fəaliyyətlərlə bağlı kommunikasiya;
-
Müqavilələrin idarə edilməsinə dəstək, vaxtı-vaxtında ödənişlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət (maliyyə, satınalma və inzibati şöbə, eləcə də Strateji Aktivlərdə müvafiq tərəflərlə əlaqə); Müqavilələri nəzərdən keçirmək və bütün detalların orada aydın şəkildə göstərildiyi və icra olunduğuna əmin olmaq;
-
Proqramla bağlı bütün məlumat və datanın saxlanılması;
-
Biliyin artırılması üzrə təşəbbüslərdə daxili və xarici kommunikasiyalara dəstək;
-
Proqramlar və onların ehtiyaclara uyğun məzmuna daxil ola bilmək üzrə effektivliliyinin qiymətləndirilməsində komandaya köməklik göstərmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
-
1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə minimum 2-3 il peşəkar təcrübə;
-
Bakalavr və ya magistr təhsil dərəcəsi;
-
İngilis və Azərbaycan dilində mükəmməl bilik. Rus dili biliyi arzuolunandır;
-
MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
-
Yüksək səviyyəli ünsiyyət bacarığı;
-
Problem həll etmə və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları;
-
Yaradıcı təfəkkür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
PAŞA Holdinqin rəsmi veb səhifəsi vasitəsilə anket forması doldurulmalı;
-
Anket formalarının doldurulması üçün son tarix 12 fevral, 2023-cü ildir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.